Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heräsittehän te kun yksin palstaa pystyssä pitänyt :D

Bella Ei todellakaan vilä saa luovuttaa. Aikaa on!

YrittäjäJ Kyllä näen minäkin sulla haamua.

Itselläni näin tänään selkeimmin tähän astisista kans.. kuvausmahkut oli aamulla huonot.. huomenna herään hittolainen viideltä ni saan rauhassa kuvata :D. Livenä nimittäin oli leveä punertava miusta.. noh. On niin vähän aikaa kun plussasin, jotenki ihan "sokeena" odotan että viivahan sieltä nytkin tulee ja toisaalta en usko yhtään että heti ois tärpännyt uudestaan. Mut jos ois.. voi luoja minnuu auttakoon jos ei ole normaali raskaus.. mie en kestä!
 
YrittäjäJ Ne 10mlU on iha hanurista. Sama se mikä merkki PAITSI mammaksin puikko oli hyvä. Mut perhosen 10mlU liuska ei näyttänyt mitään ennen dpo13 vai oliko 14. Nää sofit ja rfsu:t näytti jo dpo10 asti plussaa hennosti. Samoin apteq testi dpo10 aamuna just ja just näkyvä hailura ja päivä pissasta tosiaan mammaksin puikolla selvä plussa ja sofillakin siis se eka selvä hento viiva jo dpo10.

Iiik! Tosi jännää taas monella taas.

Muok! Katsoin uudestaan sun kuvaa. Sulla on kyllä tosi selvä jo tuo =). JJännittää sun puolesta huominen testi! Tai ehkö dipataan illasta viel uusiksi?? :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Heipsan teille jännääjät :).
Toukokuinen keskenmeno on nyt surtu ja murehdittu vaikkei se koskaan unohdukkaan.
Elämässä ollaan mentyeteenpäin siinämäärin rytinällä että menneen viikon torstaina saimme kyytiin ainokaisen huurunenämme joka vahvoista epäilyksistä huolimatta selvisi sulatuksesta. Siirto tehtiin siis mun omaan kiertoon ja nyt elellään taas näitä piinapäiviä :D !!!

Ovisplussan sain su 10.8, kolmepäiväinen alkio siirrettiin 14.8 ja ajattelin aloittaa tikuttelun joskus ensiviikon lopulla... ei sillon varmaan mitään vielä näy, mutta mikäli meillä on onnea matkassa niin tällä tavoin näen miten viivat vahvistuu:heart:...

Plussapuhureita meille kaikille:popcorn:!

PS. on ihanaa tulla tänne taas jännämään teidän kanssa saada tukea, te jos ketkä tiedätte mtä tää jännääminen on:rolleyes:.
 
Täällä olisi myös yksi hätähousu, joka ei meinaa pysyä housuissaan! Tänään dpo9. Huomenaamulla ajattelin aloittaa testailun. Mulla on sofin 10mIu/ml testejä. Välillä luulen huomaavani outoa paineentunnetta alavatsalla. Eilen illalla myöskin alaselkä oli yhtäkkiä kipeä ja väsynyt. Tosin nämä oireet saattavat olla myös kaikkea ihan muuta kuin raskautumisesta. Pelottaa se pettymys, minkä taas kokee, kun testi ei näytä mitään/menkat alkaa :'(
 
nelHM ja yrittäjä : Teillä on nyt jännää! :) nelHM noissa sun tikutuksissa kyllä näkyy , joten zemppiä molemmille!

ON: Pakko teitä täällä vielä vaivata! Tein tänään jälleen testin MUTTA viiva oli nyt eilistä haaleampi ja ilmestyi esiin vasta n.6min. testin teosta ja siis haaleaksi jäi. Vahvistui sinne 10min.asti sen mitä vahvistui.

Muutenkin onko noissa mammaksin 10 herkkyyksissä tyypillistä että Se viiva tulee vasta ihan testiajan lopulla tai vähän sen jälkeen esille?? Kaikissa noissa on nyt noin ollut!? :|

Pelko on kova.... Onko tämä nyt pahan alkua vai kannattaako toivoa vielä pitää yllä? :/
 
sitkeäsissi: en mitenkää tahdo pelotella ym, mutta mulla keskenmenneessä just viiva haaleni ja välillä oli sitte tumma ja haaleni haaleeks jolloin vuotokin alkoi ja kivut. mutta se voi olla että hormooni nousee sulla hitaasti ja siksi näyttää haaleaa. Peukkuja että näin olisi :)

Fenix: hih :rolleyes: onnea plussauksiin :)

omanapa: dpo1 ja tässä ootellaan malttamattomana millon pääsee testailee :D Mieski äske kyseli *nytkö jo ovis ohi ja koskas ne menkat sitten alkoikaan* pari viikkoo pitäs malttaa :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
HooKoo: Joo Tota mä pelkään itsekin.... : / Mulla on jo ekoista menkoista laskettuna kp 43/34 ja niistä tokista jotka siis oli äärimmäisen niukat lähes tiputtelua vaan niin kp 32/34.
Jos huomenna soitan neuvolaan niin pystyykö ne tekemään mitään?? Onko hcg mittauksesta mitään apua? Hitto mul on koko ajan tunne ettei kaikki mene nyt hyvin : (

Niin ja nyt Pitäis viikkoja olla 4+0
 
Viimeksi muokattu:
sitkeäsissi: Neuvolassa ne ei voi tehdä mitään muuta kun ottaa hcg mittauksen verestä ja sitte siitä rupeevat kahtomaan nouseeko se. Siitä ainakin on apua, omaa kokemustakin on keskenmeneestä ja alkaneesta raskauden seurannasta :)
 
HooKoo: Okei, täytyy soitella huomenna...pelottaa vaan niin että tämäkin menee nyt kesken niin kuin edellinenkin... Tosin viimeksi sain tietää vasta 12+2 np-ultrassa että sikiön kehitys oli pysähtynyt 8+6... Niin pitkään en halua nyt enää odottaa jos tässäkin jotain häikkää on...

Tässä muuten vielä kuvat testistä, ylempi on eilinen päivä ja alempi on tänään päivällä

 
Ihanaa nelHM kun minua siellä kyselet! <3 Mulla on tauko oman mielenterveyden vuoksi, etten tuu hulluks noiden tikkujen kanssa. Ens kierrossa taas. :) Sulla näkyy haamu, etenkin vimpassa!! Hienoa, että oot taas menossa mukana vastoinkäymisten jälkeen! <3

Onnea plussanneille tarrasukkien kera!! :)
 
Moips! :wave:

Mä hieman hölläsin tätä kuumeilua, ja otin asenteen tulee jos tulee. Ja tähän kiertoon laskeskelin et viime viikol ollu ovis, kun meinasin et skipataan varmasti tää. Kun olis ens kuun alus kemut missä vois ottaa muutaman siiderin.
Noh, tänää aamul heiluteltiin peittoa hyvillä mielin. Olin kaverilta ajelemassa kotiin, kun rupe ala mahaa vihlomaan, ja rupesin heti miettii et niin mul ollu kyl ehkä jotain limoja ja kun pääsin kotiin tein tän:



Eli minä rupeen nyt sit piinailee, jotta jääkö sidukat juomatta....toki tässä kohtaa ehkä mielummin jätän ne sidukat väliin :)
 
  • Tykkää
Reactions: tikru83
Iltauitto Sofi

20 min
20140817 211406

Testiajalla
20140817 210031

Itse näen hailuraa taas. Sellanen tooosi haalea, leveä, punertava viiva. Vai näkyjäkö näen? Huomenna luulis olevan jo vähän vahvempi jos on ollakseen.

Muoks. Tuo aijaa heittää nuo kuvat eri järjestykseen mitä niitä liittää. Siks ne on noin päin nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneille ja haamulaisen saaneille :) jänniä aikoja moni elää :) täällä siis alkoi vuoto ja nyt kp2. Eli ne pregent sticit kyllä antaa tosi selvää viivaa tarkoittamatta mitään :( täytyy siis varoa niitä.
tsemppiä kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Sit omanapaisuuden jälkeen muita kommentoimaan =)

Sitkeäsissi Ymmärrän kyllä huolesi noista vahvuuksista.. kyllä sitä itekin niitä kyttäs. Alussa ne voi heitellä jos eri aikaa tekee, ja eri testitki näyttää erilailla. Ja tiiäthän sie. Pyydä hcg seuranta verestä. Jos mulla tärppäis, pyytäisin varmaan oman mielenterveyden vuoksi. Nopeeta sen näkee onko normaali raskaus kyseessä. Hienot viivat kuitenki vielä. Ja minä en mammaksin 10mlU liuskalla kuopuksesta saanu dpo14 lähellekkään noin vahvaa ku sulla. Dpo15 tein pc:llä ja tuli vahvemöi sillä.

Myrtti Kiva saada siutki takasi! Tärppionnea!

Mullinmalli Mie oottelen sua että pääsen kyttäämään sun testailua. Himotestaaja viimesen päälle :D <3
 
Jofa: Kiitos kommentistasi <3

nelHM: Nii,kyllähän mä tiedän et varsinkin eritestit näyttää mitä sattuu ja alussa kuitenki vielä mennään... Ajattelin aamulla tehdä vielä testin ja jos ei silloinkaan ole vahvistunu ni sit pyydän sitä hcg määritystä. Koska aamulla kyllä jo Pitäis alkaa vahvistuminen näkymään!?

niin ja näen muuten sulla tuossa kuivassa etenkin aika selvästikin viivaa! :) jännää!
 
NelHM: Mä nään myös sekä aamun, että tän illan testissä haaleaa punertavaa viivaa. Vahvistumista sille :heart:

Sitkeäsissille kovasti paljon onnea ja pienelle kehotus tarrata kovin kiinni :heart: Ja mäkään en alkuraskaudessa saanut vahvaa viivaa testiin, vaikka tein muutamankin merkin testejä ja silti digi näytti Raskaana 2-3. Eli tsemppiä :heart:

Bella-: Älä luovuta vielä. Se voi hyvinkin tosta vielä voimistua, jos menkkojen pitäis alkaa vasta useamman päivän päästä :)

Yrittäjä J: Kyllä siellä viiva näkyy :)

Fenix-78: Kyllä tolla testimäärällä ainakin alkuun pääsee ;) PC:t on parhaita noista markettitesteistä :)


ON: Mä olen luovuttanut tän kierron suhteen. Eilen vielä tein negan. Tänään piti alkaa menkkakalenterin laskujen mukaan menkat, mutta eipä näkynyt :confused: Taidan mennä kohta varmuuden vuoksi tekemään vielä yhden testin... :LOL:
 

Yhteistyössä