Ihanan lämmintä kevätpäivää kaikille
Pahoitteluni Kolmiolle :'( Toivottavasti pääset taas pian mukaan!
Tervetulotoivotukset Mamulle Lisäilen sut listalle.
Minnalla ihanat ultrakuvat :heart: On se vain niin mieletöntä että vaikka muksu on niiiiin pieni niin silti niin valmis. Mulla oli niskaturvotus ultrassa viikkoja 12+3 ja pääperä mitta oli 68mm :O Työkaveri kävi täsmälleen samoilla viikoilla ja oli sentin pienempi mukula. Nuinko ne eri tahtiin kasvavat jo tuossa iässä. Ja mistä ne nuo viikot sitten laskevat jos samoja viikkoja niin eri kokoisista vauvoista saavat?! Tiedä häntä. Rakenneultrassa painoarvio oli 462gr ja niillä viikoilla keskimääräinen paino olisi 400gr eli saas nähdä kuinka isot beibit me sit pusketaan ulos
Äitiyspakkaus oli mun mielestä tosi kiva
Vaikka ne vaatteet ovatkin aika neutraaleja niin kyllähän niitä tulee itsekin ostettua ja ostelee sitten kirkkaamman värisiä joita voi yhdistellä näiden vaatteiden kanssa. Sillä 140 eurolla ei kyllä yhtä kattavaa valikoimaa saa ostettua mistään. Ellei kirpparille mene tietysti
(.) Ihanaa, mun loman alkuun on enää 5 viikkoa :heart: Saapi joku vaikka laiskaksi haukkua mut mulle riitti tuossa työpaikassa hengailu! Ihan hyvillä mielin jään lomalle varsinkin kun teen kuitenkin kesän vielä siihen puljuun vapaaehtoistyötäkin 8 viikonloppua kevään ja kesän aikana. Ai että mä sitten nautin kesästä täysin rinnoin ja kieltäydyn narisemasta helteistä
Hormoonit pistää tämän naisen pillittämään
eilen mies tuskaili puhtaiden pyykkien kanssa kun ei löytänyt itsellensä farkkuja siitä kasasta. En ole saanut niitä vielä viikattua kaappiin
Siinä mulla sitten tuli itku silmään kun viikonlopun tein pihatöitä ja kaikkea. Tunsin itteni niin epäonnistuneeksi taas. Vetäydyin vessaan itkeä tihrustamaan eikä siitä meinannut tulla loppua millään
Vaikkei syy ollut mikään maata kaatava ja yritin asiaa järjellä ajatella.
Katsotteko Jääkiekkoa? Itsellä tullut katsottua kaikki Suomen pelit ja kohtahan tuo alkaakin Suomi-Venäjä -kamppailu
Mies meni kaverinsa luokse sitä katsomaan ja tyttö on kaverinsa luona leikkimässä. Taidan suhauttaa alkoholittoman oluen ja ottaa hyvän asennon sohvalla. Kinkkukiusauskin on jo valmiiksi uunissa kun en jaksanut alkaa nyhräämään ruuanteon kans. Kinkkukiusaus on niin helppo tehdä ku ei tarvitse kun ainekset sekoitella keskenään ja lykätä uuniin.
Helistin.fi kysyy facebookissa että "
Haluaisitko keskeyttää raskauden, jos kuulisit vauvasi olevan epämuodostunut?" Mitäs mieltä Haavevauvojen äidit ovat?
Itse en keskeyttäisi. Osallistuimme sikiöseulontoihin ja rakenneultraankin vain siksi, että jos lapsi olisi kehitysvammainen tai hänellä olisi muuta "häikkää" niin osaisimme sitten varautua asiaan ajoissa. Haluamme antaa jokaiselle ihmeelle mahdollisuuden elää jos ei raskaus keskeydy spontaanisti. Näillä näkymin terve poika olisi tulossa. Jos synnytyksen jälkeen ilmenisi jotain terveydellisiä tms. poikkeavuuksia, tekisimme kaikkemme että lapsi saisi elää täysipainoista ja onnellista elämää
En kritisoi tai moiti heitä, jotka toisenlaiseen ratkaisuun päätyisivät, mutta mielestäni se on jotakuinkin Jumalan leikkimistä jos ryhdytään näin kuolevaisina päättämään toisen ihmisen elämästä ilmain hänen omaa mielipidettänsä. En kannata myöskään kuolemanrangaistusta jos se aihe jonkun mielestä hipoo tätä (enkä ole uskovainen, se ei liity mielipiteeseeni lainkaan)
Kertokaa kantanne ja olkaa rohkeasti omaa mieltä asiasta!!
Mutta nyt taidan käväistä äkkiä pihalla ottamassa valokuvia kevätkukista jotka ovat alkaneet täällä pohjoisemmassakin kukkimaan. Pitää laittaa kevään etenemis -päivämääriä ylös seuraavia keväitä varten
Oon vähän hassu.
Ruutinen ja Leo 22+2 (nimeksi ei varmaankaan sittenkään tule Leo vaan muutimme mielemme
Täällä hän kuitenkin kulkee sillä nimellä nyt)