Haaveissa vauva, toukokuun haaveilut! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aurinkoista lauantaita!

).( Ei ole tuntemuksia suuntaan tai toiseen, taitaa kierto venyä.

Nyyti84: Onnittelut haamuplussasta! Oletko testaillut uudestaan että joko viiva on vahvistunu?

Ruusis: Meinaako ne nyt sit joskus määritellä ton "määrittelemättömän" solumuutoksen? Mulla oli kans nuorena kondylooma ja silloin olikin papa luokkaa 2. Muistaakseni kondyloomaa hoidettiin silloin jäädyttämällä ja polttamalla?! Siitä on yli 10 vuotta aikaa niin ei oikeen voi muistaa. Papassa en ole ravannut niin tunnollisesti kuin sinä ;) Mut viimesin otettiin nyt pari kk sitten ku alkovat tutkia et miks mun menkat ei kulje. Se oli onneksi puhdas nimittäin pelkäsin itsekin suunnattomasti että siinä ois ollu taas jotain. Tsemppiä! Äläkä murehdi ennen kuin on murehdittavaa jota ei välttämättä ja toivottavasti tule olemaan! :D

Aamu on taas aurinkoinen ja taitaa tullakin ihana helle päivä taas. Eilen alotettiin tekemään hieman patiota. Tehtiin jo aita valmiiksi. Pian ois lähdettävä maalaamaan se toiseen kertaan. Ens viikolla kai ostetaan sit lisää tarvikkeita rakentamiseen. On tuo puutavara niin tyyristä.

Moi!

Terkkuja täältä päin! :D

Aika on luiskahtanut kuin salakavalasti kuun puoleen väliin jo. Ollut ikäviä tapahtumia, mutta lopulta tutkimusten jälkeen tilanne vaikuttaa hyvältä, ei mitään vakavaa. Lapsella. Olemme jälleen kotona ja palauduttu arkeen. IHANAA! Kotona on niin hyvä olla. Sairaala on ikävä paikka... vaikka tehokkaasti ja nopeasti kyllä selvittävät asioita. Hyvä, että tutkivat. Ja vielä parempi, kun mitään ei löydy. :)

Plussatuulia teille ja iloista mieltä! :)

Juu testailtu on ja negaa näyttää...nyt toista päivää kirkasta nestemäistä vuotoa ilman klimppejä paitsi tänään tuli yksi aika iso klimppi mutta se on ainoo ja muutenkin tuntuu ettei se vuoto tule kokonaan ulos ja on niukempaa kuin normaalisti...maanantaina gynelle (hope so) jos sais selkeyttä tilanteeseen...vollottanu oon ja kohta pitäs jaksaa mennä töihin...menny ihan hukkaa nää kauniit päivät nyt kun tää meni taas näin vaikeaksi...mutta mun on aina pitäny elää kantapään ja vaikeimman kautta...jos mä sit saisin alotettua jotku hoidot kun ei tästä näytä luomuna mitään tulevan ja kaikki asiat olisi jo järjestyksessä uutta perheenjäsentä varten...

No juuh...eli olin yön töissä ja "menkat" loppu nyt kestäen 2pv...onko kellää kokemusta vastaavasta! Kun normaalisti kestää 4pvää...Voiko toi menkkojen myöhästyminen lyhentää niitä tässä kierrossa? Vai olisko km? Kun alan jo epäillä sitä haamua...mut täytyihän siinä viivaa olla kun mieskin sen näki...

heissan arvon neidit!

missä kaikki taas on? Mamma ainoa joka käy juttelemassa :)

tervetuloa Nyyti! ootko testannut uudestaan?

).( mulla kai vaisto sanoi että teepäs testi... ja eilen sain elämäni ensimmäisen positiivisen tuloksen! oireista ei voisi mitään päätellä, kun ei sellaisia juurikaan ole (vielä?) mutta nyt kävi näin... :) mä niin toivon että tämä pysyy mukana loppuun asti! on tätä yritettykin!

en oikein tajua tilannetta vielä. eilen sain siis apteekin raskaustestiin muutamassa minuutissa haalean mutta selkeän plussan, ja tänään vahvemman.

jännittää.. tänään soitto neuvolaan :)

OnNeA MINNULIi! Tulipas mahtavia uutisia!! Täytyi oikein käydä katsomassa, että mitä olit viimeksi kirjoitellut, ja teroistahan siellä oli juttua, eli ihan oikein muistin: tämän takia siis tuli yllärinä, että nyt plussasit. Siellä taidetaan olla ihan yhtä hymyä!

Nyyti, tsemppiä, toivottavasti olet jaksellut hyvin. Itsellä tuli pari kuukautta sitten väärä plussa ja olihan se ikävää. Tosin en ihan täysillä jotenkin plussaan uskonut alunperinkään, en tiedä miksi, mutta oli vain epäuskoinen olo. Eiköhän kaikki kuitenkin vielä järjesty, uusia mahdollisuuksia on vielä monia!

Itse olen miettinyt lähinnä työasioita viime päivät, potentiaalisesti uudenlaisia haasteita edessä. Sen takia vauvailu on ollut taka-alalla ja oikeastaan vähän on alkanut pelottaakin, että jos nyt olenkin raskaana, niin meneekin työasiat vähän hankalammaksi. Jos otan (ja saan) uudet haasteet, niin sitten tulee uudelle esimiehelle selväksi lyhyessä ajassa, että sitoumukseni olikin vähän eri tasoa kun oletettiin.. Pari kuukautta pidempi yritysvaihe ei siis välttämättä olisi nyt huono asia. Mutta nyt taas Minnulin plussan jälkeen toivon kanssa plussauutisia! Vauva-asian kanssa näyttää sille, että kuljen vaan ristiriidasta toiseen.. :)

Mitään oireilua ei ole ollut, terojen jälkeinen vaihe on ollut mukavan normaalia. Pillereiden jälkeinen kun oli täynnä ties vaikka mitä kummallista tunnetta. Siirsin nyt jännäyspäivän perjantaille, potentiaalisen myöhäisemmän oviksen takia. Silloin on totuuden hetki!

Haaveilijat:

PikkuPilvi 27/25, Y09/09 (tauolla)
Muru 27/29 Y11/09 (tjot)
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/30 Y10/09, (lapset -01, -02)
Ruusunmarja 27/30 Y12/09
Neilis 34/35 Y10/09 (lapsi -08)
Punamusta 24/25 Y03/10
SusanM 30/33 Y03/10 (lapset -05,-09)
Laura 34/36 Y03/10, terot
Ihmettelijä ??/??, Y??/??
Amelia 29/28 Y02/10 (lapsi -08)

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09
Kolkka 31/30 Y9/09 (lapset 07 ja 08), plussa 12/09
Niki 25/28 Y10/09, plussa 01/10
Pannari, plussa 01/10
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09), plussa 01/10
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08), plussa 02/10
Oink 32/31 Y09/09, plussa 03/10

Jännäyslista:

Mamma82 18.5
Laura 21.5

Piti vielä kysyä, että onko muilla paino pudonnut pillereiden poisjättämisen jälkeen? Itselläni tuntuu, että ruoantarve on kivasti vähentynyt ja kilot karisevat ihan huomaamatta. Ja karkin syömisestä huolimatta. En tiedä haluanko enää pillereitä ja turvonnutta oloa takaisin koskaan!

kiitos onnitteluista :) ei vaan meinaa todeksi uskoa!

mulla ainakin painoa lähti vähän pillereiden lopetuksesta, useammin sitä painoa vissiin alkaa kertyä? vaiko..

laitan omalta osalta tämän uuden listan... kamala km pelko vaikka juuri saanut tietää tästä...

Haaveilijat:

PikkuPilvi 27/25, Y09/09 (tauolla)
Muru 27/29 Y11/09 (tjot)
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/30 Y10/09, (lapset -01, -02)
Ruusunmarja 27/30 Y12/09
Neilis 34/35 Y10/09 (lapsi -08)
Punamusta 24/25 Y03/10
SusanM 30/33 Y03/10 (lapset -05,-09)
Laura 34/36 Y03/10, terot
Ihmettelijä ??/??, Y??/??
Amelia 29/28 Y02/10 (lapsi -08)

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09
Kolkka 31/30 Y9/09 (lapset 07 ja 08), plussa 12/09
Niki 25/28 Y10/09, plussa 01/10
Pannari, plussa 01/10
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09), plussa 01/10
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08), plussa 02/10
Oink 32/31 Y09/09, plussa 03/10
minnuli 28/28 Y08/09, plussa 05/10

Jännäyslista:

Mamma82 18.5
Laura 21.5

ONNEA Minnulille oikein kovasti! Hurraaaaa! :D

Se on loistojuttu saada lopulta plussa raskaustestiinkin! Siitä saa iloita kyllä!

Itse odottelin sitä plussaa yli 11 vuotta, enkä sitten raskausaikana uskaltanut hehkuttaa iloa ja onnea kenellekään. Pelkäsin niin kovasti jotain ikävää tapahtuvan heti, jos riemuitsen asiasta enemmän. Vasta viimeisellä kuukaudella uskaltauduin rennommin hymyilemään. Heh.

Ihanaa raskausaikaa! <3

Ihan ensiksi oikeeen paljon onnea minnuli!!! :D Siitä se lähtee!

Tuosta pillereitten lopettamisesta...mulla ainakin paino on ollut koko ajan noususuunnassa lopettamisen jälkeen. Ruokahalu kun tuntuu vaan kasvavan koko ajan. Nyt onkin taas sellainen maximus ärsytys läskejäni kohtaan että huh huh! Eilen kokeilin viimekesäisiä vaatteitani ja suurin osa ja kaikkiista mieluisimmat kuten caprit oli jääny pieneksi!!! Toiset ei inahtanut reisistä ylemmäs ja toiset kyllä meni kiinni ku aikansa punaisena ähisi ja tulos oli oikeen komea makkara vyötäisillä! Ei hyvä! Eilen aloittelinkin jo vähän liikunnan uudelleen aloitusta pomppimalla trampoliinissa. Ei vaan meinaa olla aikaa ja energiaa tehdä mitään töiden jälkeen. Onneksi nyt on vika työviikko ja sit 5 viikkoa taukoo töistä. Siinä ajassa kyllä ehtis saada jo tuloksia aikaan ;)

Täällä siis kierros täynnä jos ei sitten veny! Mitään tuntemuksia ei edelleenkään ole suuntaan tai toiseen. Testaamaan en ala ennen kun menkat on huomattavasti myöhässä. Katsotaan ehkä viikonloppuna jos ei menkat oo sit jo alkanu. On kyllä suuri ihme jos oon raskautunu ku se seksi saldo tässä kierrossa oli se 2 ja oviksesta ei oo hajuakaan et onko sitä tullu?!

Aurinkoisia päiviä kaikille! :D

pitäisiköhän mun nyt sitten poistua palstalta? :)) en mä osaa, ja kun en usko tähän uutiseen vieläkään, automaattisesti tulen tänne vaan lueskelee juttuja.

kolmen viikon päästä varhaisultraan. toivotaan että kaikki on hyvin!

Terveisiä myös täältä, olen seuraillut kirjoituksianne, mutta itsellä ei ole ollut mitään raportoitavaa.

Kierto meinaa vähän heitellä, ehkä tuo 24 on sellainen keskiarvokierto ja nyt on parissa kierrossa tullut ihan vähän tuhrua 3 päivää ennen varsinaisia menkkoja ja sit voi olla pari päivää kuivaa ennen kuin oikeat menkat alkaa. Lasken tuon kierron alkavan vasta niistä "oikeista"menkoista.. On tämäkin.

Migreeni on vaivannut myös parissa kierrossa. Ihan tajuton päänsärky oksenteluineen tulee just pari päivää ennen kuukautisia. Ilmeisesti kielii siitä estrogeenitason notkahduksesta.

Ovulaatiot on hyödynnetty nyt tosiaan parissa kierrossa, mutta ei ole vielä vauveli tarttunut kyytiin. Peukalot taas pystyssä ensi viikolla!!!

Onnittelut plussaihmeille ja tsemppiä myös toisille haaveilijoille!

Onnea Minnuli! Usko nyt vaan, että olet raskaana;) Mäkin käyn täällä välillä lukemassa juttuja edelleen. En ole oikein kotiutunut Helistimen palstalle. Siellä on niin kauheasti väkeä.

t. O
ink

Ei vielä menkkoja! Kauhea siitepölyallergia vaan meinaa vaivata. Nokka kutiaa ja vuotaa ja aivastuttaa hirveesti. Ei vaan uskalla mitään rohtoja alkaa syömään ennen ku tietää ollaanko sitä pieniin päin vai ei?!

Mamma, 5 viikon lomailut kuulostavat aivan mahtavalle! Kyllähän siinä ehtii urheilla.. mikäs siellä on tilanne - oletko jo testaillut? Mulla alkaa vähän poltella.. mutta en usko että on tärpännyt, kun ei ole mitään oireita. Mutta toivoa toki saa! Ei ole kyllä menkkajomotuksiakaan, eli saa nähdä kuinka tässä käy, täytyykö taas mennä teroja ruinaamaan.

Ihmettelijä, mulla on ollut aina luomumenkoissa tuollaista tuhrua ja taukoa, alussa, lopussa tai keskellä.

kp30/ihanmitäsattuu

Heips! Tänne eivät menkat ole vielä tietä löytäneet, huomenna aamulla testaan jos ei menkat oo sitä ennen alkanu. Meinaa kyllä välillä jomotella et pelkäämpä että kyllä menkat tulee taas.

Laura: Mulla on sittenkin 7 viikon kesäloma! :D Tuurattavani halusi siirtää lomansa alkua niin saan siinä sitten pitemmän tauon ;) Se kyllä tulee tarpeen! Tehdäänpä laura niin että testataan molemmat huomenaamulla! :) Mulla on onneksi reseptillä vielä 3 kerraksi terot jos tarvii niihin turvautua. Haluaisin ne hemmetin clomit kun mä en varmasti ovuloi!

Nyt auringosta nauttimaan vielä ku se paistaa!

...niin sitä pitäis vaan kuunnella tota omaa kroppaa ja uskoa mitä se viestittää. Menkkajomotuksia on ollut ja olisi vaan pitänyt uskoa että sieltä ne tulee. Ei vielä alkaneet mutta...menin sitten malttamattomana testaamaan ja testiin tuli että "ei raskaana"! Jos ei lauantaihin mennessä menkat oo tullu ni haen terot. Sorry laura et olin malttamaton! Pidän sulle peukkuja huomista testiä varten!

En viisastunut, vaan menin testaamaan. Clearblue digitalilla. Tulos oli selkeä ei-raskaana, mutta testi on vaihtopäinen versio.. Kun testin jälkeen irroitin vaihtopään, oli siinä haamu. Argh! Taas tässä tilanteessa, viikonloppuna siis täytyy testata uudestaan. Mikä näissä mun hormoneissani on kun tekevät haamuja? Vai onko tämä vain testitehtaiden juoni myynnin edistämiseksi, lisämyyntiä kun tällä tavalla on jo tullut aika tavalla mun pussistani!

Laura: Minkälainen se testi on missä on vaihtopää? Itekin testasin clearblue digitalilla mut ei kai siinä tainnu olla mitään vaihtopäätä! Toisessa päässä oli paristotila ja toiseen sit suihkastiin ;)

Yhteistyössä