Heippa pitkästä aikaa!
Olen käynyt lukemassa juttujanne, mutten ole jaksanut kommentoida. Jotenkin menee ylä- ja alamäkeä tämä kuumeilu, nyt on vähän helpottanut sen ansiosta, että päätin vihdoin millaisen koiran haluan. Jotenki helpottanu, kun saa keskittää ajatukset ihan muuhun tietoisesti ja varmasti sekin osasyy, että sitten on oikeasti joku elävä olento, jota hoivata (en nyt tarkoita sitä, että koira korvaa lapsen, mutta varmaan ymmärrätte tämän hoivaviettijutun). Osto tulee ajankohtaseksi joskus vuodenvaihteessa luultavasti, pitää tutkailla pentueita ja mistä saattais syntyä itselle passeli kaveri B)
Lopetin työt tuossa kesän alkajaisiksi, totesin ettei vammaispalvelut ole se mun juttu. Hyvä, että tuli koettua sekin puoli sosiaalialan työstä, nyt tietää suunnata opiskeluja muuhun suuntaan... Olen siis kesän lomalla, joitakin kursseja suoritan kesäkuussa, ja heinäkuussa mies jää ansaitulle lomalle ja sit me vaan Nautitaan
Lapissa ehkä käydään reissu, Inarijärveä ollaan suunniteltu valloitettavaksi. Käytiin pari kesää sitten Norjan puolella kesäajelureissu, reppu ja teltta peräkonttiin ja eiku menoks! Suosittelen kyllä kaikille Lappia matkailupaikkana, sielu lepää ja maisemat on huikaisevan kauniita!
Mulla pukkaa paniikkia, ku täällä on jotkut suunnitelleet jo vaunujen ostoa tms
En mie oo tuomosia vielä edes miettiny!! Kaverilla on sellaiset kolmirattaiset, missä saa sen kopan nakattua lennosta toisin päin, ne on tosi kätevät mutta mahtaneet maksaa mansikoita! Itse luultavasti ostan sitten joskus käytettynä jotkut, sen verran pihi olen.. Tai mistä sitä tietää, jos sitä innostuuki.
Kirppiksiä olen kierrellyt viime aikoina paljon, ja vitsit siellä on paljon lastenvaatteita!! Ihan hullua olis melkeen ostaa lapselle uusia vaatteita, jos kerran kirppiksiltä löytää halvalla hyvää kamaa. Teen monesti heräteostoksia siskojen muksuille
Hyvät juhannukset kaikille, minä himoitsen suuresti grilliruokaa (juomapuolella ei
vielä niin väliä), tässä kohta viikon kuola valunu suupielistä kun kuvittelen eteeni pihvin ja kasvisnyyttejä... Nam!! Toivottavasti aurinko paistaa edes vähän aikaa joka puolella!
:flower: :flower: