Haaveissa vauva, heinäkuun haaveilut :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma82

Vieras
Eipä sitten saatu plussaa kesäkuulle! Höh! Toivottavasti saadaan tälle kuulle :D

Uusi kuukausi siis lähti etenemään. Näin se aika vaan kuluu ja mitään ei tapahdu. En saanut seksiäkään eilen kun on niin lämmintä koko ajan että mies on kuin läähättävä koira joka ei jaksa mitään. Noh, raahaan sen tänään suihkuun muka selänpesuun! :D

Haaveilijat:

PikkuPilvi 27/25, Y09/09 (tauolla)
Muru 27/29 Y11/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/30 Y10/09 (terot) (lapset -01, -02)
Ruusunmarja 27/30 Y12/09
Punamusta 24/25 Y04/10
SusanM 30/33 Y03/10 (lapset -05,-09)
Laura 34/36 Y03/10, terot
Ihmettelijä 25/25, Y03/10 (lapsi -08)
Zeni ??/??, Y??/??,(lapset -02, -06)
Sini82 ??/??, Y??/??
Lace 31/31 Y06/10

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09
Kolkka 31/30 Y9/09 (lapset 07 ja 08), plussa 12/09
Niki 25/28 Y10/09, plussa 01/10
Pannari, plussa 01/10
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09), plussa 01/10
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08), plussa 02/10
Oink 32/31 Y09/09, plussa 03/10
minnuli 28/28 Y08/09, plussa 05/10

Jännäyslista:

Mamma82 20.7

Tervehdys!

Laitanpa tässä kesän kuulumisia. Ihanaa olla lomalla, varsinkin kun väsyttää vielä melko reilusti päivittäin. Voi sitten halutessaan nukkua päivälläkin. Nyt on menossa rv 19, vatsa kasvaa, mutta kiloja ei ole onneksi tullut kuin pari tähän mennessä. Olen käynyt kuntosalilla ja spinningissä jonkin verran ja yrittänyt ulkoilla. Hankintoja ei olla tehty muuten, kuin että jotakin ollaan saatu/saadaan sukulaisilta sitten. Rakenneultra on vajaan 3 viikon päästä. Luultavasti emme kysy sukupuolta.

Mukavaa kesän jatkoa kaikille ja kovasti tsemppiä ja kärsivällisyyttä vauvahaaveiluihin!

t. Oink

Tervehdys!

Laitanpa tässä kesän kuulumisia. Ihanaa olla lomalla, varsinkin kun väsyttää vielä melko reilusti päivittäin. Voi sitten halutessaan nukkua päivälläkin. Nyt on menossa rv 19, vatsa kasvaa, mutta kiloja ei ole onneksi tullut kuin pari tähän mennessä. Olen käynyt kuntosalilla ja spinningissä jonkin verran ja yrittänyt ulkoilla. Hankintoja ei olla tehty muuten, kuin että jotakin ollaan saatu/saadaan sukulaisilta sitten. Rakenneultra on vajaan 3 viikon päästä. Luultavasti emme kysy sukupuolta.

Mukavaa kesän jatkoa kaikille ja kovasti tsemppiä ja kärsivällisyyttä vauvahaaveiluihin!

t. Oink

Woe herttinen että aika menee lujaa! Oot jo noin pitkällä!!!! Se on kans hyvä että ei tieten tahtoen kerää ylimääräisiä kiloja! Ja liikuntaa ehdottomasti harrastaa loppuun saakka niin jaksaa synnyttää paremmin ;) Muistahan syödä terveellisesti ni vauvalla on jo syntyessä terveelliset elämäntavat verissä! :D

Viimeksi muokattu:
Haaveilijat:

Muru 27/29 Y11/09
Ruusunmarja 27/30 Y12/09
Punamusta 24/25 Y04/10
Sini82 ??/??, Y??/??
Lace 31/31 Y06/10

Plussanneet:

Viljonka31, plussa 12/09
Pannari, plussa 01/10

Kylläpä tuntui ottaa pahalta Pamela listalta :( Iso ikävä kyllä tulee :(

Omat fiilikset on ihan tipotiessään, kun täällä ei ole ollut seksiä kahteen viikkoon :( Ovis taisi mennä ihan sivu suun. Eilen tuli vaaleanpunainen viiva paperiin pissalla käydessä, tänään ei tullut sitäkään. Menkat taitaa olla tulossa. Rinnat aivan järjettämän kipeät. Kp on mitälie, oiskohan 30.

Mukavaa heinäkuuta kaikille,
Muru

Muru: Mihin teidän sextailut on jääny? Harmi että ovis meni ohi :( Ei kai vaan miehes oo tullu toisiin ajatuksiin haaveilusta? Toivottavasti ei!

Pamelaa kyllä tulee ikävä!

Täälläkin on kohta terot puoleksi syöty! 4/10

kp 30/30-32 ja kaikki oireet mitä aiemmin oli/kuvittelin olevan on taas kadonnut ja tilalle on tullu taas se menkat alkaa tunne :/ plaah.. eilen jo tuntui koko päivän et alkaa ja jatkuvasti sai ravata vessassa kattoo et joko alko..

tänään ois mun esikoisen 8v. synttärit :) toivottavasti "bileet" vie ajatukset hetkeks muualle ku omaan kehoon..

Pamelalle jaksamista ja paljon tsempityksiä!! uskon että se mitä käyt läpi, on todella rankkaa. :( todellakin varmaan kannattaa jättää laskemiset ja yrittämiset sikseen. mä uskon että kyllä se vielä aurinko paistaa risukasaan! :)

plussatuulia myös muille, pitäisi alkaa plussia jo ropiseen kun jäi kesäkuu välistä.
mulla olo on alkanut olla ihan mainio, pahoinvointi tuntuu olevan jo taaksejäänyttä. masu alkaa pikkuisen pyöristyä, mukavaa :) viikon päästä np-ultra, jännittää :)

minnuli rv11+3

Huh hellettä! Heti omat kuulumiset kärkeen. Täällä pudottiin taas korkealta ja kovaa, kun alkoivat "ne" yllättäen tänään, jopa viitisen päivää normaalia aikaisemmin. Ovulaatiosta on 11 päivää, tikutin, siksi tiedän tarkan päivän.

Viikon puolivälissä alkoi vähän rintoja aristamaan ja vatsaa nippaili koko ajan, ajattelinkin, että vitsit olisikohan tärpännyt.!Minulla ei koskaan tunnu rinnoissa menkkojen tulo nimittäin. Ovulaatiokin oli ilman tikkuakin tosi selvä, koska oli ihan tajuttomat kivut. Ovulaatiokipuja ei myöskään ole ollut koskaan aiemmin. Mahaan koski tosi kovasti useamman tunnin. En pystynyt kunnolla kävelemään.

Parin viime päivän ajan oli myös sellaista vähän huonoa oloa aamulla, vielä tänäkin aamuna. Mietinkin, että kuvittelenko nämä oireet, mutta ihan tosilta tuntuivat. Ilmeisesti ekaa kertaa ikinä kunnon PMS:sät meikäläisellä. Vuoto ei myöskään alkanut tuhrulla mitä se on tehnyt viimeiset kuukaudet, vaan ihan punaisella vuodolla, joka ei hirmu runsasta ole, mutta onpahan kuitenkin.

On tämä kyllä erikoista touhua. Nyt päätin lopettaa taas kerran tän itseni tutkiskelun ja pitää varmaan ihan huilikuukauden kaikesta touhuamisestakin. Tai katotaan nyt :), mutta harmi on niin suuri, kun tärppiä ei kuulu.

Toivon kaikille yrittäjille paljon onnea matkaan, jospa niitä plussia näillä helteillä alkaisi tulemaan!

Sateista maanantaita! Ihanaa että sataa välillä kun on ollut sellaisia helteitä että huh huh! Mä oon kyllä nauttinu niistä ihan kympillä ja sen todistaa kärähtäny iho :( ! Kävimme koko perhe hurvittelemassa lauantaina Power Parkissa ensimmäistä kertaa ja reissu oli kaikille elämys. Pitkän välimatkan takia(n.400km) yövyimme myös hotellissa, ensimmäistä kertaa sielläkin. Kyllähän se oli elämää :D Eilinen paluumatka oli aika tuskaa kun ulkona oli 29`C lämmintä ja auton ilmastointi rikki!!! Kyllä kulu paljon limua ja jäätelöä ;) Tahtoo uudestaan reissuun! :)

Täällä ei ole kyllä minkäänlaisia oireita! Ei taaskaan oo näkyny limoja!!!! Tai mitään muitakaan merkkejä että olisin ovuloinu. Seksiä on kyllä harrastettu tässä kierrossa ihan kivasti mut nyt taitaa olla jo 3-4pvää aikaa viimekerrasta.

Jos terot toimii samoin kuin aikasemmin aloitusrysäyksen jälkeen niin voin odotella menkkojen alkavaksi perjantaina aikasintaan. Toivotaan ettei ne tuu ja tiedätte kyllä jo varmaan miksi?! :D

Zenille toivon ettei menkat alkaisi!

Oli kiva kuulla minnulistakin! Kerrohan mitä np-ultrassa näkyi! ;)

Ihmetteliälle pahoittelut jälleen alkaneista menkoista!

Jäätelöstä muistuttelua.. pitäisiköhän taas hakea itselle joku ihana tötterö.. On kyllä upea jäätelönsyöntisää!

Ihmettelijä - olipas reippaat oviskivut! Kyllä tuolla vaivalla olisi jo plussan suonut ;) mutta ehkä sitten ens kierrosta, eipä ainakaan tarvitse miettiä että koska on otolliset ajat.

Itse lopetin terot eilen ja nyt sitten odottelua. Toisaalta kiva, että pääsee kiertoon mukaan, mutta ei näin ihanilla uimasäillä välttämättä kyllä kuukautisia kaipaisi!

Aurinkoista oloa!

On se vaan niin, että alan itsekin uskoa noihin "vahinkoihin", kun tekemällä ei saa vauvaa tehtyä. Meidän esikoinen syntyi ekalla yrittämällä tai korjaan ei edes yritetty, vaan ajateltiin, että tuskinpa se tästä ainoasta kerrasta ilman ehkäisyä alkuaan saa. Ja niinpä vain sai. Ei tikkuja,vitamiineja, punkkua, vyöhyketerapiaa, joihin itse viime kierrossa sorruin, vaan mitäpä sitä ei kokeilisi.

Nyt meillä on lomakuukausi ja lomaillaan eri paikoissa seuraavat viikot, joten yrittäminen on tosiaan myös lomalla. Jäätelöä ja aurinkoa ja ihania ajatuksia, toivotaan, että jossain vaiheessa meillä kaikilla tärppää!

Heippa,

täällähän siis ei mitään vuotoa ole, vaan pelkkää tuhrua, jos sitäkään. Alkoi su ihan punaisena ja kesti niukkana vuorokauden, mutta nyt ei ole ollut maanantaista kuin ruskeaa tuhrua paperissa. Eli kysymys kuuluu, ne ketkä syövät lugesteronia, niin miten se on teille määrätty? Riittääkö tuhruttelu syyksi, vai otetaanko siinä jotain kokeita ja seurataaan tilannetta ennen kuin nuo kapselit määrätään?

Ei mitään uutta ilmassa!

Ihmettelijä: Terolutit ovat Dydrogesteroneja. Tietääkseni täällä syödään vain niitä. Luget= Lugesteronit ovat tietääkseni eri lääkkeitä. En osaa sanoa niistä enempää. Googleta! ;)

Haaveilijat:

Muru 27/29 Y11/09
Ruusunmarja 27/30 Y12/09
Punamusta 24/25 Y04/10
Sini82 ??/??, Y??/??
Lace 31/31 Y06/10

Plussanneet:

Viljonka31, plussa 12/09
Pannari, plussa 01/10

Jännäyslista:

Mamma82 11.7

Moikka moi,

Pitkästä aikaa, vietin tuossa mökki elämää, joka tuli ennemmän kuin tarpeeseen. Sai ajatukset vauvan teosta vähäksi aikaa pois, siittä tulee helposti pakkomielle :) Eli minulla ei varsinaisesti mitään jännitettävää tässä kuussa ole, kun peittoa on heiluteltu silloin kun mökin remontoimiselta ollaan ehditty ja jaksettu, tietty ainahan on pieni mahdollisuus :) Öh, oiskohan kp 25/30?

Kesäkuussa ei plussaa tänne listalle tullut, niin sehän auttamattomasti tarkoittaa sitä, että heinäkuussa niitä on heti useampi :)

Moikka moi,

Pitkästä aikaa, vietin tuossa mökki elämää, joka tuli ennemmän kuin tarpeeseen. Sai ajatukset vauvan teosta vähäksi aikaa pois, siittä tulee helposti pakkomielle :) Eli minulla ei varsinaisesti mitään jännitettävää tässä kuussa ole, kun peittoa on heiluteltu silloin kun mökin remontoimiselta ollaan ehditty ja jaksettu, tietty ainahan on pieni mahdollisuus :) Öh, oiskohan kp 25/30?

Kesäkuussa ei plussaa tänne listalle tullut, niin sehän auttamattomasti tarkoittaa sitä, että heinäkuussa niitä on heti useampi :)

Toivottavasti tulee enemmän plussia sit tässä kuussa! Huhtikuussakaan ei tullu yhtään ja toukokuussa vai 1! Jospa teillä noi satunnaiset suhaisut ois tuottanu tulosta! :) Täällä alkukierrosta muutaman kerran on piehtaroitu ja loppukierto on jääny ilman. Eli ei oo toiveet korkeella...

Viimeksi muokattu:
Moikka taas minunkin puolestani pitkästä aikaa! On tullut niin lomailtua että harvemmin koneelle olen kerennytkään. Mulla menossa kp 31. Viimeksihän ne menkat tuli kp 35, joten tässä sitten odotellaan.. Ei voi yhtään ennustaa paljonko se kierto on, koska tätä edellinenhän venyi sinne 109:ään.. Oviksen laskin 35:n mukaan juuri juhannusviikonlopuksi, mutta olimme kaveriporukalla mökkeilemässä joten hirveästi ei päästy touhuamaan (noh, kerran, ja se olikin itse asiassa jännää kiinnijäämisen pelossa, mutta emme onneksi jääneet!).

Onnellinen olen siitä että juuri ennen juhannusta sairaalasta soitettiin, ja tarjottiin gyneaikaa heti juhannuksen jälkeen maanantaille, ja minähän tietenkin otin! Gyne ultrasi "vehkeet" ja ne oli normaalit, josta olen ihan melkein ihmeissäni, kun kuvittelin jo ties mitä pco:ta! Jatkosuunnitelma on se, että kun seuraavat menkat alkaa, käyn kp 2-4 ottamassa verikokeet fsh ja lh. Sitten muistaakseni 12:nnen päivän aikoihin uudestaan ultraan, jossa nähdään kehittyykö munasolu tai onko ylipäänsä ovulaatiota. Sain myös yhdeksi kerraksi teroreseptin, siltä varalta että menkkoja ei taaskaan ala kuulumaan. Eli tässä hoitosuunnitelmat, ja mielestäni tosi hyvät onkin, koska luulin tosissani pääseväni lääkäriin vasta elokuussa.. Eihän tämä julkinen terveydenhuolto olekaan niin huono, nyt kun itse pääsee/joutuu sen asiakkaaksi!

Salaa tietenkin toivon että tärppi olisi käynyt, mutta mitään oireita ei ole, niin en jaksa elätellä toiveita. Joskus kevättalvella ostamani kaksi raskaustestiäkin olen päättänyt käyttää vasta sitten, kun ihan _oikeasti_ tuntuu siltä. Nyt on tottakai käynyt mielessä testaaminen, mutta enpä vielä viitsi. Jotenkin ajattelen, että tulis nyt ne menkat vaan ja pääsis yrittämään sitten uudestaan, että sitten tärppäis! Kai jotenkin haluaisin vahvistuksen, että kierrot on lyhentyneet, ja se olis ihana jos nämä menkat tulis ennen kp 35..

ruusis, älä kuuntele oireita jne. :D mä myös kaiken maailman oirepalstoja lukeneena olin ihan hölmistynyt kun oli raskaus alkanut eikä todellakaan ollut pienintäkään oiretta. ainoa oli finnit selässä joita mulla ei ole koskaan ennen ollut. mutta ei kipuja, ei nippailuja...
edelleenkään ei ole mitään alavatsatuntemuksia mutta silti kaikki on juuri niinkuin pitääkin! olen nyt rv11+4 ja huomattavin oire oli väsymys ja ällötys (en oksentanut, ja sain jotain aina syötyä). eli oireettomaksi luokittelisin...

paljon plussatsempityksiä! :)

No nih! Vipa tero jälleen otettu. Ei kun odottelemaan mitä tapahtuu?! Hieman on jotain ihan pientä jomotusta mut ei sellasta mitä on aina ollu tässä vaiheessa! db <--- peukut sille!

Hienoa Ruusis et "vehkeet" on kunnossa! :) Ja todella hyvältä kuulostaa toi seuranta ultrat ym... oisitvat täälläkin tajunneet mut laittaa kans johonkin seurantaan. Täytyy kai joku pvä alkaa taas soitteleen perhesuunnitteluun!

Minnulille kiitokset plussatsempeistä! :D

Kiitos tsempityksestä minnuli! Olen päättänyt testata perjantaiaamuna, koska lähdemme sitten juhliin, joissa tietenkin alkoholia.. Eli varmuuden vuoksi. Siitä olenkin harmissani nyt kesällä, kun sitä skumppaa/siideriä ym. tuntuu saavan tätä nykyä joka paikassa! Olen usein kieltäytynyt, ihan terveydellisistä syistä, mutta tuntuu että siitä välillä tehdään isompikin numero kun sanon että juon esim. vissyä. Okei, ennen mulle on siis kelvannut kaikki, joten nyt tuntuu että mun otsassa lukee isoin kirjaimin "raskaana", vaikka en edes ole!! On jo valmiiksi sellainen olo, että "nyt kaikki arvaa", vaikka arvattavaa ei ole. Ja olemme päättäneet pitää yrityksenkin visusti salassa muutamaa hyvää ystävääni lukuunottamatta, ja itse olen ajatellut kertoa mahdollisen raskaudenkin (sitten joskus) vasta 12 viikon tietämillä.. Nyt vaan itsestä tuntuu että kaikki arvaa, että noilla on jotain meneillään :(

Kiitos tsempityksestä minnuli! Olen päättänyt testata perjantaiaamuna, koska lähdemme sitten juhliin, joissa tietenkin alkoholia.. Eli varmuuden vuoksi. Siitä olenkin harmissani nyt kesällä, kun sitä skumppaa/siideriä ym. tuntuu saavan tätä nykyä joka paikassa! Olen usein kieltäytynyt, ihan terveydellisistä syistä, mutta tuntuu että siitä välillä tehdään isompikin numero kun sanon että juon esim. vissyä. Okei, ennen mulle on siis kelvannut kaikki, joten nyt tuntuu että mun otsassa lukee isoin kirjaimin "raskaana", vaikka en edes ole!! On jo valmiiksi sellainen olo, että "nyt kaikki arvaa", vaikka arvattavaa ei ole. Ja olemme päättäneet pitää yrityksenkin visusti salassa muutamaa hyvää ystävääni lukuunottamatta, ja itse olen ajatellut kertoa mahdollisen raskaudenkin (sitten joskus) vasta 12 viikon tietämillä.. Nyt vaan itsestä tuntuu että kaikki arvaa, että noilla on jotain meneillään :(

Voithan sanoa kavereille et otit edellisenä vkl. elämäsi kännit joista et ole oikeen vieläkään toipunu! ;) Jos painostus jatkuu niin lupaa ottaa vaan 1 loikkarix! :) Ja tietenkin lipität sitä hitaasti. Vessareissulla voit vaihtaa sisällön kätevästi veteen :D

Testaus onnea perjantaille! db Ja peukkuja tietenkin! ;)

Viimeksi muokattu:
Itse en kyllä olisi aiemmin arvannut että vauvan yrittäjätkin välttelevät juomisia, eli kuvittelisin hetken raskautta, mutta kun uutisia ei kuulu, niin olettaisin, että kaveri on vain alkanut juomaan vähemmän. Eli en huolehtisi siitä arvaavatko kaverit jotain, kun eihän tässä välitilassa paljon arvattavaakaan ole :/ onneksi en alussa alkanut himmailemaan omia viinilasillisiani, yrittäminen varmasti tuntuisi paljon rankemmalle, jos jo kohta puoli vuotta olisi mennyt ilman ruokaviinejä ja saunaoluita.. ;)

Heinäkuun plussista: meille varmasti kyllä tilastollisesti muutama kuuluu, eli eiköhän niitä tänne kohta taas saada! Kaikille kovasti tsemppiä kesäöihin.

Nyt on mun pillereiden jälkeinen painonpudotus todistettu vaa'alla: 4 kiloa lähti ja nyt oma paino on (ihastuttavat) 57 kiloa! Tuntuu tosi hienolle, kun pääsin alle kuudenkympin ja vielä noin reilusti. Eikä edes tarvinnut laihduttaa. Sori hehkutukseni teille, joille tätä iloa ei pillereistä suotu.. ehkä onneni tsemppaa soutelemaan ahkerasti kesäisellä järvellä, tälläinen euforia kun voidaan sillä saavuttaa..?

kp 33/30-32 ja ei mitään.... tänään testasin haaleaakin haaleamman haamun (näkyi kun oikein kattoi) rfsu:n testillä.. testin tein iltapäivällä ja olisko ollu puoltoista tuntia edellisestä vessassa käymisestä.. olen kuitenkin kuullut paljon huonoa noista testeistä.. et kuulema näyttää "haamuja" vaikka ei oliskaan raskaana :/ otappa sit selvää.. alavatsaa turvottaa ja välillä juilii.. lisäks hetkittäin etoo... argh, menee hermot ku näitä oireita vaan miettii...

Yhteistyössä