Haaveissa vauva, elokuun haaveilut

  • Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti
kauris 55
Tulin vaan sanoman kiitti outikille tosta mun lisayksesta tohon listaan.Olishan mun pitanyt se varmaan laittaa itte mutta.... kun en viittis pilata koko jonoa.kiitti. M yohemmin lisaa.... Anteeks,mulla kans noi kirjoitus virheet.Nopeesti kun kirjoittaa.
 
tuiskuli:)
Kävin tänään tylsässä koulutuksessa puhelimen netin kautta lukemassa teidän kuulumisia. Onpa tekstiä tullut hurjan paljon sunnuntain jälkeen kun kävin viimeksi katsomassa!!!

En nyt edes viitsi lisätä itseäni jännäyslistaan kun mitään jännättävää ei ole. Loppuviikon olen reissussa, hauskaa viikkoa ja palataan ensi viikolla asiaan:)

-tuiskuli-
 
Callie ejk
Hei, loistohomma, peukutettavaa löytyy siis kuin löytyykin joka viikolle. Se hyvä puoli on, kun jengi kasvaa, niin aina on joku, kelle voi pitää peukkuja. Ja kun niitäkin voi pitää kaksi kertaa kuussa (siis oviksen aikaan peukkuja, että mes kaatuu ja sitten tädin ei-tulemiselle).

Kauris, ei haittaa kirjoitusvirheet, niitä tulee itselläkin enemmän kuin tarpeeksi... Hyvä vaan, jos mua ymmärrätte. :eek:)

Olen muuten unohtanut kertoa teille yhden plussaoireen. Molempina kertoina, juuri ennen plussaa (siis niinä päivinä kun tädin olisi pitänyt kaahata pihaan), niin olen nähnyt unia mun vanhoista poikaystävistä. Siis semmoisista teinivuosien kohelluksista, joita ei enää muuten olisi muistanutkaan. Et pitäkää silmällä myös unianne. :eek:)

Outik, hienoa, että saitte hyödynnettyä oviksen. bd bd bd bd

Perhana, kun sivu taas on vaihtunut, niin en muista kaikkea, mitä piti kommentoida. Hö...

Kaivoin muuten eilen miehelle netistä kuvan kantarellista. Kommenti oli "oonhan mä noita nähny, en vaan tiennyt nimeä..." Niimpä niin... :eek:)

Jeps, mutta lastenohjelmat loppuu, joten mun rauhanikin on kohta loppu, joten seuraavaan kertaan...


Callie
 
Apila85
Kiitos ovis-infosta, tosin taidan toistaiseksi unohtaa sen ajattelemisen, kun Liljanne sai minut vakuuttuneeksi siitä, että elämä on silloin helpompaa... niin se varmaan on. Mutta katsotaan, miksikä tämä touhu vielä kehittyy!

Calliella oli loistava raskausoire, vanhat poikaystävät! :D Joten ei muuta kuin muistelemaan aktiivisesti menneitä nuoruusvuosia, ehkä sitten tärppäisi... itse näen usein varsin värikkäitä unia ja luulenkin, että ennen plussaa on kaikki mahdollista!

Mieheni tuli aamulla pelastamaan minut pyörävarastosta, kun olin onnistunut kaatamaan 4 pyörää sellaiseen solmuun keskenään, etten saanut niitä enää irti toisistaan... toinkin tänään kaupasta kiitokseksi hänelle suklaata. Jospa sitä illalla saisi "kiitellä" häntä vielä jotenkin ei-sanallisestikin... :D Ihan uusi tilanne minulle, kun pitää hioa näitä miehenkaatosuunnitelmia, kun aiemmin olen sulautunut petauspatjaan heti illan tullen ja nukahtanut alta sekunnin...

Nyt Callie vaan pyydät sen miehesi viemään sinut sinne, missä on niitä kanttiksia nähnyt! Ne ovat nimittäin erittäin paikkauskollisia...
 
Apila85
Ja vielä piti tulla lisäämään tervetulotoivotus Tylleröiselle! Tämä on juuri oikea paikka tulla jakamaan sitä sisällä kuplivaa innostusta!

Olen itse sellaisissa työssä, jossa käsittelen paljon vanhojen ihmisten tietoja, ja sitä kautta tulee mietittyä monesti että "tuokin olisi ihana nimi lapselle"... oletteko te jo kovasti miettineet mieleisiä nimiä?
 
Prätkämimmi
Heips ihanaiset! Tai onko täällä enää ketään "tuttua", ovat tainneet siirtyä odotuspuolelle jo :) Mutta hienoa että ketju on edelleen hengissä..

Itse en ole enää edes juuri käynyt lueskelemassa kun noi vauvahaaveet ovat kaatuneet omaan mahdottomuuteensa. Kun ei mitään tapahdu niin ei tapahdu. Tutkimuksiin en halua ja mies ei sitäkään vähää. Onneksi on lähipiirissä pieniä joita saa paapoa.

Kesälomaa viettelen, viimeistä viikkoa.. prätkäilty on about 1200 km. Käytiin reissussa itä-suomessa ja säät suosi. Mutta jos joku vielä muistaa niin terveiset ihan onnelliselta lapsettomalta prätkikseltä. Niin ja onnittelut kaikille plussanneille

Prätkis


 
puhina
Huomenta päivää!

Kiva kun Prätkis olit pistäytynyt meitä moikkaamassa! Minä taisin tulla ketjuun jo sellaisessa vaiheessa että vähemmän tänne kirjoittelit, mutta ilolla otetaan plussauksista onnittelut vastaan. Viluski ja Myy tais olla ihan aktiivisia kirjoittelijoita täällä jo sunkin ollessas ja varmasti ilahtuvat vierailustasi. Nyt vaan ainakin Viluski lomailemassa eikä ehdi meitäkään piristämään jutuillaan.

Viestistäsi kuultaa kuitenkin sellainen tasapainoisuus asian suhteen, että sydäntä lämmittää. Onni tuossa sinälläänkin, että teistä ei kumpikaan hingu lapsettomuushoitoihin, joten ei tarvitse sellaisesta ruveta kättä vääntämään. Hyvä niin! Ihania ajoreissuja teille! Viekäähän ensi kerralla terkkuja Itä-Suomeen! (täällä yks jonka juuret on lähellä itäistä rajaamme Pielisen rannalla :))

Apilalle piti nimiaiheesta.. Mun vanhemmillani on hautaustoimisto ja väkisinkin olen monesti kuolinilmoituksia lukiessani ja värssyjä koneella kirjoittaessani miettinyt että olipas ihana nimi.. Joistain vanhoista nimistä nousee esimerkiksi nyt mieleen nimi Fanni, joka on musta jotenkin tyyni, soma ja rauhaisa. Ja nyt olen jo napa-asukkini nimennyt Miinaksi, vaikka sukupuoli on siis vielä auki.. Mut koska mulla on vahva tunne et tyttö se on, niin me ollaan jo tällanen tiimi;minä ja Miina :) Miinassa on mielestäni kanssa sellaista vanhanajan päättäväisyyttä, et siitä tytöstä tulee kunnon emäntä! Ja kai se on sit yhtä räjähdysherkkä kuin äitinsäkin :D ...Miina Matilda, Miina Amanda... hmm.. miltäs teistä kuulostaa?

Oletpas sinä aiheuttanut pyörävarastossa kaaosta :D Onneksi on miehet keksitty :) Voin vain kuvitella kun siellä seisot keskellä koukkusarvisia pyöriä joilla on polkimet juntturassa keskenään! Onneksi selvisit sieltä ulos ja toivotaan että kiitosten antaminen onnistui :)

Mun ukko-kultasein saapui Madonnan keikalta eilen kotiin ja ilmeisesti vuorokauden ero oli tehnyt taas iloisesti tehtävänsä ja mut kaadettiin sänkyyn jopa kahteen otteeseen. Ja mähän nautin :) Tänään lähtikin mies taas mökille rakentamaan ja saapuu huomenna takaisin kun pojat tulee meille! :) :)

Mielialoista.. mua tänään itketti aamusta se että tiedän et illalla pitäis järjestellä hirveä läjä pyykkiä kaappeihin. Eipä sillä, tiedän et homma sujuu telkkaria katsellessa vallan sujuvasti, mutta se karmea pestyjen lomavaatteiden kasa neljältä ihmiseltä ei ole mikään 'pikku-vino-pino'. Vaan oikeesti parisängyllinen puhdasta vaatetta.. Mies lupas onneks ennen mökille lähtöään perata sieltä jo omansa pois ja josko vähän katsois poikienkin.. no, tod.näk.ei... mut voihan sitä toivoa. Tiedän, että tykkään siitä et tupa on ihan tyhjillään kun mulla on tollasta tympeää hommaa, joka muuten veis aikaa yhteisestä ajastamme.. mut se määrä on nyt vaan jotain megalomaanista. AAARGh! Kellään ehdotuksia kuinka tästä selviää.. (jos en ois rask.niin korkkaisin varmaan punkkupullon ja viikkailisin vaatteita vähän huolettomammin sinne päin :D)

Vai Calliella siellä päiväunia existä :D Aika huippu r-enne :) Lisätään listaan virsien kuuntelun lisäks :D Joo, ei me ihan tervettä sakkia olla!

Aurinkoista päivää kaikille!

Tää läks nyt tekemään hetkeks oikeita töitä.. pitäis yks moottoripyörähaalari pestä ja vahata kuntoon..

Puhis
 
Tylleröinen
Hei taas kaikille,

ja suuri kiitos tervetulotoivotuksista! Mukavaa, kun täällä otetaan uudetkin noin avosylin vastaan.

Huomaan, että ajatteluni on ollut tässä viime päivinä hyvinkin rajoittunutta - varsinkin, kun vietän vapaapäiviä yksin kotona, mies tulee kotiin vasta huomenna. Olen huomannut, että kärsivällisyys ei kuulu vahvuuksiini asioissa, jotka olen vakaasti päättänyt. Erityisesti nyt, kun jouduin alunperinkin odottelemaan kärsimättömänä miehen "kypsymistä" perheenperustamissuunnitelmiin jo jonkin tovin. Mutta eipä niitä lapsia taideta pelkällä toivomisella tehdä. Onneksi saadaan perheeseen kissavauva elokuun loppu-/ syyskuun alkupuolella, jospa se vähän ohjaa ajatuksia muuallekin kuin ihmisvauvahaaveisiin...

Minulla on ikää 24, miehelläni 25 vuotta, jos joku haluaa lisätä meidät tuohon vauvahaaveilut-listaan?

Tsemppiä kaikille ja nautitaan nyt noista aurinkoisista ja lämpimistä päivistä ennen syksyn tuloa!

- Tylleröinen
 
outik
Heissan :)

Puhis, tiedän ton pyykki-tunteen. Mä en oikeesti ikinä saa aikaseks laittaa puhtaita vaatteita vaatehuoneeseen, vaan ne säilytetään hienosti kodinhoitohuoneessa korissa tai pyykkitelineiden päällä ;D Siitähän ne on sitten helppo vetää päälle aamulla... Joskus (harvoin) saan jonkun inspiksen viikkailla ne hyllyille ja sillonhan niitä on aina kerääntynyt vino pino ja se koko homma alkaa ärsyttää heti ;) Todella viisasta.

Nimistä oli juttua. Mä löysin meidän hääkirkon pihalta jostain vanhasta hautakivestä ihanan tytön nimen. Sillä hetkellä päätin että se se on, jos tyttö meille joskus suodaan :) Mut nyt kun siitä on jo monta vuotta ja koko tän ajan oon sitä nimeä päässäni pyöritellyt, niin se alkaa tavallaan olla jo "kulunut" ja mietityttää että antaisinkohan sitä nimeä sitten kuitenkaan lopulta lapselle.
Mut Puhinan Miina kuulostaa kyllä oikeasti ihanalta :)

Mä eilen yritin mieheltä vähän udella mitä se haluais asialle tehdä, jos sitä vauvaa ei ala kuulua. Yhteinen mielipide oli että kai se olisi "pakko" hakeutua johonkin tutkimuksiin/hoitoihin ensiksi. Kun se nyt on jo kuitenkin todistettu että raskautuminen onnistuu, niin jos ei se uudelleen luomusti enää tapahdu, niin ehkä pienellä avituksella sitten. Että jos siinä kuitenkin pääsisi suht "helpolla" haluttuun lopputulokseen. Itse olin ajatellut pitää vuodenvaihdetta rajapyykkinä ja miehellekin se tuntui sopivan, joten siinä on nyt sitten meidän deadline. Adoptiostakin puhuttiin, mutta todettiin että kokeillaan niitä hoitoja ensin ainakin jonkin aikaa. Mutta nyt siis kaikki peukut pystyyn että jotain positiivista tapahtuu jo tämän vuoden puolella, ettei tarvitsisi lähteä lääkäriä häiritsemään, muuten kuin neuvolan puolella :)

Mäpäs päivittelen tuota listaa nyt sitten Tylleröisen osalta. Haluaakos Prätkis pysytellä vielä listalla kuitenkin? Ninna näyttää kadonneen porukasta, joten poistan hänet nyt listalta.

Haaveilijat:

Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 21/42 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Outik, 26/30 Y 01/08 (km 03/09)
Tuiskuli
Tinsula Y 06/08
Liljanne 25/30 tjvs
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09)
Apila85 24/24 Y04/09
Juuli83 26/26 Y05/09
Kolkki 30/31 Y03/09 (tyttö 05, poika 07, km06, km02/09)
Tylleröinen 24/25 Y07/09

Plussanneet:

Puhina,26/47, Y 10/08 (tjot) , plussa 05/09???
Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09
Callie plussa 07/09

Jännäyslista:

Liljanne 7.-8.8.
Kauris55 14.-16.8./vko 33
Tylleröinen 17.8.
Outik 20.8.
Apila85 26.8./vko35
Kolkki 26.8
Juuli83 27.-28.8
Vilukisu 3.9/vko36
 
Myy80
Niin...ja kaikki muut vissiin nauttimassa kauniista ilmasta...? Aivan superhelmikeli. Eilen istuskellessa mökin laiturilla ja aurinko lämmitti, niin oli aika hyvä fiilis...:) Pitää muistaa olla onnellinen kaikesta mitä on saanut ja näistä hyvistä asioista mitä on elämässä nyt eikä miettiä negatiivisia...Puuuh...puhallan tyhmät ajatukset mielestäni...:)

Lomaan vielä viikko...voi, kun kelit edes vähän suosisivat.

Outik, teillä on hyvä meininki. Pidätte "takarajasta" kiinni ja jos ei mitään tapahdu, ehkä pieni lääkärin räpelöinti on paikallaan. Toivotaan, että tulosta SYNTYY...:)

Joo, ja Tylleröisellä munkin puolesta tervetulotoivottelut..

Hitsi, mahtava jännäilylista!!!! Pitkästa aikaa kunnon lista...

Joku muuten kyseli niistä ovistesteistä. Meillä niitä oli ja KERRAN onnistuin bongaamaan sen avulla oviksen (tai siis, että sain ne viivat siihen testiin). Mut emmä tiedä. "Tämä" me saatiin aikaiseksi ihan vaan tekemällä...käytin hyväks ovislaskuria ja tunnustelin fiiliksiäni...mulla ne "limat" oli vähän epämääräiset - toisinaan ihan selvät, mutta en taida tuntea kroppaani ihan niin hyvin kuin esim outik!

Eipä täällä ihmeempiä...helle väsyttää, mutta ketäpä ei! :)

Vai, on Puhis vauvansa nimennyt Miinaksi... Perinteiset suomalaisnimet kunniaan! :) Siis teillä on hautaustoimisto...:) ( ei siis iloinen asia, mutta ymmärrät...)Sustahan paljastuu taas asioita...
 
Liljanne
Mä annan pisteen Miina Amandalle :) Pyykkiasioissa en voi auttaa.. Itse olen yrittänyt välttää sitä pesemistä, mutta sitten kun joutuu hakemaan sukkia miehen laatikosta (koko 47!), niin pakko se pyykkivuori on kohdata. Mä kyllä vihaan enempi pyykkien levittämistä kuivumaan (ehkä jopa enemmän kuin tiskausta).. En tiedä miksi on niiiiin vastenmielistä.

Mulla vahvoilla kaksi nimeä. Noita vanhempia, mutta aika yleisiä taas. Pojalle haluaisin antaa nimeksi miehen toisen nimen ja toiseksi nimeksi taas suvussamme kulkevan (toisena nimenä veljelläni ja isälläni). Joskus olin varma, että tytöstä tulisi Mira, mutta enää en voisi sitä antaa.. Olen törmännyt muutamaan sen nimiseen, enkä ole heidän kanssaan oikein tullut juttuun (kauniisti sanottuna). Sattumaa varmaan.. Menee kategoriaan, ei voi antaa exän/koulukiusaajansa ym nimeä :)

Outik, eikös joku ole sanonut, että tärppi usein tulee juuri, kun on saanut varattua ajan hoitoihin :) Ihana lukea, että siellä on sovittu selvästi, mitä tulevaisuussa tehdää. Uskoisin, että on hieman helpompi olla, kun on selvä takaraja. Mutta eipäs sitä koskaan tiedä vaikka jo tästä kierrosta tärppäisi. Mä uskon vahvasti, että sun kroppa vaan ootti, että sieltä ensin otettiin ylimääräiset jutut pois :)

Myykö lomalle vielä kehtaa karata? Että oon kade..! Mulla loppuloma vasta, kun kesä on kokonaan ohi. Näillä keleillä kyllä mielelläni lomailisin viikon, jos toisenkin. Ootteko raskautuneet huomanneet, että ois helteillä tukalampaa, kuin yleensä? Loppuraskaushan saattaisi olla aika kaamea, muuta mitenkäs sitten alussa..

Tylleröisen perheeseen on tulossa vauva!!! Mä oon niin kissaihminen.. Itse saan tyytyä paijailemaan toisten karvapalloja, allergiaa kun on :( Ja yritäs vielä pysyä hetki pöksyissäsi :) Reipas viikko enää jännäiltävää! Voiko näissä asioissa edes sanoa "enää viikko"..

Nyt mä aion kyllä ehdottomasti hankkiutua raskaaksi katselemalla unia ex-poitsuista ja aamusta sitten testaan kuuntelemalla virsiä. On täällä kyllä kummaa touhua :) Eipä menisi joka lääkärioppaassa läpi..

).( Mekat tulossa, ei oireita, ei mitään.. Kaikki oudosti, mutta samalla tavalla kuin viime kuussa. Jalat vain kymmenen senttiä maan pinnasta.. En vuoda vielä huomenna, koska kroppa haluaa hiukan kiusata. Ehkä vasta sunnuntaina, jos oikein ilkeäksi alkaa. En halua nähdä enää yhtään negaa, mutta lauantaina olisi kovat juhlat. Luultavasti sorrun la-aamuna.

Liljanne
 
Juuli83
Heippis!

Hyvältä tosiaan näyttää toi jännäyslista! Liljannea jännäillään ekaksi, eikös se oo jo hyvä merkki jos menkkaoireita ei ole...

Puhikselle: Miina on kaunis nimi, samoin Amanda ja Matilda. Miina Amanda on sellanen pehmeämpi nimi ja Miina Matilda kuulostaa ihanan topakalta tytöltä. Mieleen tuli myös Miina Amalia..

Meillä on myös muutaman kerran nimistä puhuttu ja hyvät vaihtoehdot ois tytölle sekä pojalle. Tytön nimi mulla itseasiassa on ollu mielessä jo useamman vuoden ja pojan nimi keksittiin kerran yhdessä. Ne sopis myös kivasti yhteen jos molemmat joskus sais, mut en haluu niitä sori paljastaa..

Ihanaa tylleröinen, kisut on ihania! Kissanpennut etenkin on NIIN ihania. Harmi kun ne kasvaa niin nopeasti vaikka sulosiahan ne on tietty isompanakin.
Meillä on kissa (6v.), ja oon joskus miettinyt et mitä jos meille se vauva saapuis joskus ja se oiskin allerginen meidän kisulle. En tiedä mitä tekisin jos joutuisin kisusta luopumaan, ois kauheeta. Mut toivottavasti en joudu!! Mites tuleeko teidän kisusta ulko- vai sisäkissa?

Niin siis joo vauva-sivustothan nämä oli...
Omassa tilassa ei oo oikeen mitään informoitavaa nyt, ovista odotellaan ja toivotaan et sattuis sellasella hetkellä et pystyttäis se hyödyntämään (eli lähinnä viikonlopulle sais osua).
Outikille toivotaan et toi takarajan asettaminen tois tullessaan jotain hyvää, eli lieventäis esim. stressiä ja sit tärppäiskin ihan yllärinä.

hyvänyöntoivotukset kaikille! (toivotaan et exät tulee uniin..)
 
Tylleröinen
Äh, ihan hullua touhua... Huomenna päättyy vapaat ja alkaa pitkä työviikko, josko sitä saisi sitten ajatukset muualle. Liljanne: se reilu viikko tuntuu nyt uskomattoman pitkältä ajalta, vaikka en sitä olisi koskaan uskonutkaan.

Juuli83: Sisäkissojahan nuo meidän katit on. Kotoa löytyy jo useampi karvainen, joten tulokasvauva ei ole ensimmäinen.

Olen joskus nauranut, että näinköhän minulle käy samalla tavalla ihmisvauvojen kanssa kuin eläinten: vielä yksi, ja taas yksi, ja vieläkin...

Hyvää yötä, kauniita unia ja ex-kultien kuvia vaan kaikille!

Tylleröinen
 
outik
Myy, nytpäs vitsin murjaisit ;) Omasta mielestäni mä en tunne kroppaani ja sen oikkuja mitenkään hyvin. Tai ehkä pari viime kuukautta oon jotain alkanut tajuamaan, mutta kyllä tää melkosta hepreaa on aina välillä. Yritän kuitenkin :)

Liljanne, joo niinhän meillekin kävi, että kun viimeks (helmikuussa) oltiin jo yli vuoden yrityksen jälkeen menossa lääkäriin, niin viikkoo aiemmin tein plussatestin :) Sillon mä olin kyllä jo aika totaalisesti luovuttanut, että ehkä se stressin poistuminen teki tehtävänsä. Saas nähdä miten käy nyt...

Mäkin voisin ottaa kissavauvan :) Mut oon allerginen :/ Kissa ois vaan hyvä tuolla metsän keskellä, kun viime talvena tuppas hiiret sisälle, niin ois joku niitä hätistelemässä pois. En tykkää hiirenloukuista, mutta pakkohan niitä oli käyttää kun hiirulaiset juoksenteli pitkin poikin keittiössä. Inhaa :/ Nyt on kyllä hankittu vintille sellanen ultraääni-tai mikä lie- karkotin, jospa se auttais tänä syksynä ja talvena.

Juulille peukutukset että ovis sattuis nyt viikonloppuun ja Liljannelle niitä plussatuulia :)

Viimeinen työpäivä ennen lomaa!! :))
 
Liljanne
Täti ei mua pettänyt. Saapui kellon tarkasti aamulla.. Olin kyllä varma, että tekee tepposet ja joudun sen negan vielä huomenissa testaamaan, onneksi ei! Ainut huono, että unohdin eilen napsia pillerit. Nyt sitten heräsin valtaisaan kipuun ja marssin suoraa tietä lääkekaapille. Jouduin tupla-annoksen ottamaan, kun yhdestä ei ollut enää hyötyä (lääkäri antanut luvan hätätapauksessa..). Sitten lähdin puolentunnin kävelylle, niin kauan kun kykenen liikkumaan, se on avuksi. Onneksi taisi tepsiä, ei ainakaan vielä ole itku tullut. Sen verti kaukaa viisas olin taas, että vaihdoin työvuorot ja nyt aamu vapaa (pakko tehdä tätä vaikka noi lääkkeet auttaakin, vieläkin pelkään, etten ehkä pääsekkään töihin..). Nyt vaan harmittaa, kun piti autolla lähteä asioita hoitamaan, enkä tiedä uskaltaa. Ei se kielletty oo (ei suositella), mutta ite oon huomannu, etten kyllä ihan skarpeimmasta päästä oo. Nytkin joka toisen sanan olen joutunut korjaamaan :) Juuli, mulla ei menkat oireile kuin vasta sillä hetkellä, kun padot aukeaa, joten mun kohdalla ei viittaa mihinkään :( Ei siis mitään ennakkoilmoituksia, tuhruja, jomotuksia, ei mitään.. Paitsi, että järjetön himotus (pahempi kuin oviksen aikoihin) iskee viimeisenä iltana. Kiitos kuitenkin! Ja sen verran vielä, että ensikierosta en pääse jännäämään ollenkaan. Ovis ja mies ei mahdu saman katon alle taas siinä kierrossa :(

Tulipas paljon ).( näin ensi v...tukseen.. No ainakin todistettu, että meillä noi simpat ei neljää paivää elele (tosin todistanut sen jo niin usein..). Ehkä saan miehen seuraavaksi siirtymään kolmen päivän varoaikaan :) Jospa sitten alkais tapahtua.

No tulikos ex-poitsut kenenkään uniin? :) Saa toivoa, ettei kenenkään mies eksy näille sivuille, voisi tykätä kyttyrää..

Ja Tylleröiselle sitten luvassa suurperhettä :) Mihinkäs tuo tuosta muuttuisi, tähän asti olet vaan joutunut tyytymään karvaisempiin vauveleihin :) Meillä mies haluaisi (ottaakaa nyt sitten siitä selvää!! arg..) ainakin kaksi ja vissiinkin tiheeseen tahtiin (tarvii kuulemma leikkikaverin), kelpaisi mulle.. Kolme on ollu aina mun toiveissa, mutta yks vois olla hiukan myöhemmin. Oikeen liukuhihnasuunnittelua taas: kaksi nyt neljän vuoden sisällä ja sitten yksi neljä-viisi vuotta myöhemmin, kauniisti pakattuna, kaksi tyttöä, ja yksi poika, kiitos!

Tohon nimiasiaan vielä extrakyssäri.. Mitenkäs sukunimi, jos ei vielä naimisissa (käsittääkseni kaikki eivät ole vielä edes menossa)? Itse olin varma, että omani, mutta, mutta.. Nykyään antaisin mieheni (asia, jota oikeasti joskus kauhistelin..). Koskaan aiemmin en moiseen olisi suostunut, esim exäni kohdalla. Nyt se vaan tuntuisi oikealta. Ja mies ehdottomasti haluaisi hänen nimeään käytettävän (taas??? mitä väliä tapella yhdestä nimestä, kun ei lastakaan halua). Omaa nimeäni en ehkä kuitenkaan vaihtaisi, vaikka joskus naimisiin menisimmekin (ei suunnitelmissa seuraavaan 10 vuoteen).

Jätän tilaa muillekkin.

Ihanan aurinkoista PERJANTAIta kaikille!!

Liljanne, pilleri huuruissa
 
Liljanne
Ja nyt sitten viikon tauko, ennen oikean jännäyksen aloitusta :)
Juulille vielä tsemppiä ovismetsästykseen!! Taitaapi tulla hiljasta, kun muutama muukin samaan rytinään vissiin ovistelee :) Yrittäkää ehtiä tännekkin, ei se mieskään koko ajan jaksa..

Mitenkäs Kauris, löytyikö ovis?

Kauris55 14.-16.8./vko 33
Tylleröinen 17.8.
Outik 20.8.
Apila85 26.8./vko35
Kolkki 26.8
Juuli83 27.-28.8
Vilukisu 3.9/vko36
 
Liljanne
Miten pirun hidas mä oon kirjottamaan, kun Outik ehti väliin.. Ehkä en vaan huomannu :) Tossa kuitenkin tunti välissä..

Ihana lomasää sulla tiedossa!! Montako viikkoa pidät?
 
Myy80
Liljannella ei nyt ole ihan helppo elämä, mutta yritä pärjätä...tsemppiä v...tukseen!

Oih, Tylleröiselle tulossa kisuli. Olen itse kissaihminen henkeen ja vereen...ja ikävä kissaystävääni (viime kesän traaginen poismeno tuo silmiini vieläkin kyyneleet) Pakko tähän samaan hengen vetoon paasata kesäkissoista. Minkälaiset P...kiaiset ottaa elävän olennon hoitaakseen sitä ja jättää sitten lomien jälkeen metsään pärjätäkseen yksin. Hitto, että mä en tajua ihmisiä! Mikä helvetin tekosyy tämä taantuma on pistää eläin oman onnensa nojaan...aaargh...mun verenpaine nousee. Mä niiiin haluaisin antaa tuollaiselle "hylkiölle" kodin, mutta en allergiani takia voi...ja arvatkaa sattuuko? (nyt mulle tuli paha mieli...)

Outikille hyvää lomaa!!! Azorit lähestyy...eikä ainakaan ole pahin sikaflunssan pesä, mutta muista käsidesi.

Tuohon nimiasiaan vielä, kun olin nuori tyttö...olin varma että annan tytölleni nimen Sara, nyt siitä on tullut niin yleinen, että en antaisi sitä enää... :)

Jes ens perjantaina ollaan tähän aikaan jo Helsingissä lomalla....can't wait!!

Myy." älä-ota-kesäkissaa!" :)
 
Liljanne
Myyn kanssa samalla linjalla.. Sapettaa niin paljon ihmiset, jotka eivät ymmärrä jättää sitä kesäkissaa (tai mitä tahansa eläintä) ottamatta!! Onko se vaan niin söpö pienenä, vai mikä saa ihmisen alunperin luulemaan voivansa sitä hoitaa.. Nytkin joka tuutista tulee noista ihmisten hylkäämistä raukoista.. :( Harmi, että meitä allergisia on jo ainakin 3 täälläkin.. Jouduin muutama vuosi sitten luopumaan omastani :( Sai kyllä ihanan kodin ja pääsen häntä tapailemaan aina, kun haluan! Tuo sopivan kodin löytäminen oli suurin murheeni ja siksi kärsin monta vuotta aivan järjettömästi, allergia paheni koko ajan. Nykyään sitten astmaatikko, ei luultavasti olisi puhjennut, jos olisin suostunut hänestä aiemmin luopumaan.

Niinhän se oli, ettei täti löydä Azoreille :D (mulla on oikeesti aivan tajuttoman huono muisti, älkää koskaan suuttuko siitä, en voi sille mitään..) Nyt kun ovis aikaistu, niin jokos ajankohta osuis (muistaakseni viimeksi kirjoittelit, ettei täti ihan niillä paikkeilla ollut tulossa).. Eli Outikille paljon tsemppiä, ties, vaikka siellä jo salamatkustaja ois matkalle lähössä.. :) Ja hyvää lomaa tosiaan, vaikka eipä sitä näillä keleillä tarttis Suomestakaan poistua..!!
 
Tylleröinen
Voi harmi sitä tädin vierailua, Liljanne. No mutta, uutta yritystä sitten myöhemmin kehiin ja tsemppiä.

Voisin itse "paasata" vaikka kuinka kauan eläinten huonosta kohtelusta, kesäkissoista yms. Saa vaan jotenkin raivon valtaan tyypit, jotka kohtelevat huonosti puolustuskyvyttömiä eläimiä tai ihmisiä. Minulle olisi varmasti tosi raskasta, jos syystä tai toisesta joutuisin eläimistäni luopumaan. Mutta toisaalta, joissain tilanteissa ei ole vaihtoehtoja (esim. todella allerginen lapsi tms.)

Ihanaa lomaa teille onnekkaille!
 
kauris 55
joo ,itsekkaan en pida elainten huonosta kohtelusta ja heittteille jatosta.On paljon myos sellaisia perheita johon hankitaan lemmikki niin sanotusti ,lapselle hoidettavaksi.Sitten sita ei jakseta tai viittita hoitaa ,ja se jaa heitteille just,esim kesakissaks tai .... Siis ,niin vaarin.
Itse rakastan elaimia yli kaiken.Varsinkin koiria,ja oikein isoja koiria nimenomaan. meilla oli aikasemmin koira mutta kun tanne tultiin niin oli pakko luovuttaa pois. se oli tosi kovapala lapsille tietenki


liljannelle pahoittelut tadista.Loysi tiensakuitenin sinne.No.ensi kerralla sitten.

Joo ,outik.Ma kanssa luulen etta silloin tarppaa hlpoiten ,kun sita vahiten odottaa.
Ma luulen etta,kroppa jotenkin lukittuu kun mietiskelee ja stressaa asiasta.
Mites te nyt Jotka odotatte vauvaa.jokos ootte hankkineet vauvan vaatteita tai muuta tarpeita,vai onko liian aikasta viela.Voitte muutkin vastailla tietenkin.Maoon aina jattanyt tyhmyyttani viimetinkaan suurimmat ostoket.esim vaunut ...

Nuorin lapseni antoi merkkeja
jo tulostaan viikolla 29 ,silloin en ollut hankkinut viela mitaan tavaroita.En siis mitaa. Ajattelin ettakylla tassa viela kerkeaa .Sitten mun ollessaseuraavat 6 viikkoa sairaalassaniin ,mies sai ostaamelkein kaiken tarvittavan tavaran itse.Vatteita vauvalle oli jo ennestaan muutamat .mutta just tarkeimmat oli pakko ostaa sairaalassa ollessani. Etta niinkin voi kayda.Kannattaa ostaa ainakin jotain tarvikkeita ajoissa.



ja sitten.Tanne ei edelleenkaan kuulu ovista.Sen verran tiedan siita .on etta aamulammot on niin alhaalla ettei ovis ole voinut menna viela. odottelen edelleen.Tulee taas piiitka kierto.









vahiten odottaa. Kroppa jotenkin kai sulkeutuu .kun ajattelee ja




 

Yhteistyössä