Haaveissa vauva, elokuun haaveilut

  • Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti
Vilukisu
Haaveilijat:


Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 21/42 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Ninna80, 28/30 Y 03/09
Outik, 26/30 Y 01/08 (km 03/09)
Tuiskuli
Tinsula Y 06/08
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09)
Apila85 24/24 Y04/09
Juuli83 26/26 Y05/09
Kolkki 30/31 Y03/09 (tyttö 05, poika 07, km06, km02/09)
Callie ???

Plussanneet:

Puhina,26/47, Y 10/08 (tjot) , plussa 05/09???
Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09

Jännäyslista:

Vilukisu 3.9/vko36
 
Vilukisu
Pikainen viesti taas lomalta!

Ensiksikin, te muutkin todellakin saatte aloittaa uudet ketjut, en ole varannut tätä yksinoikeutta itselleni!!!! :)

Mitä lämpimimmät onnittelurutistukset Callielle. Tulihan se sieltä! ++++ ;DDD

En ehtinyt lukea kaikkea kirjoittamaanne kovin huolella läpi, joten tulee vähän omanapainen postaus. Pahoitteluni kaikille tädin kohdanneille sekä osanottoni jollekulle joka oli menettänyt läheisensä. (luin viestinne aiemmin vkolla, nyt vasta ehdin kommentoimaan, anteeksi kun en muista kenelle mitäkin oli sattunut...)

).( Täti täällä. Edellisen yli nelikymmenpäiväisen kierron takia en odotellut tätiä vielä n. viikkoon, mutta viime yönähän tuo sitten yllätti saapumalla. Ja tietty mahdollisimman huonoon aikaan, kylävisiitillä missä ei ollut kaikkea tarpeellista matkassa...No, tätiähän tämä! Kierto jäi tällä kertaa lyhyemmäksi, en laskeskellut niitä koska oli "who cares"-kierto, siksikin tätsy vähän pääs yllättämään. Mutta nyt merkkasin kp1 kalenteriin ni laskin samalla, eli kierron pituudeksi jäi 31. Se on lähellä keskiarvoa. Eli pistää miettimään sitä että ehkä ovis tosiaan jäi välistä tuossa yli 40 kierrossa?

Viikonloppu sujui siis kyläreissulla juhlissa missä oli paikalla mm. 3 vastasyntynyttä vauvelia ja useita iiiiisoja masuja. No en mä jaksa enää noita kadehtia enkä stressata, mutta mieheni reaktiot yllätti tällä kertaa positiivisesti. Ensinnäkin se vastas kaverinsa vauvauteluihin ensin kuten normaalisti (mä tietty sanoin et joo, mä haluisin millon vaan mutta mies ei), eli ämpyili jotain et ei ehkä oo hänen juttunsa. Sit kuitenkin tarkensi kohta et : "vaik eihän sitä koskaan tiedä..." Kuulostaa teistä ehkä aika laimealle, mutta mulle tää oli lottovoitto. Kun melko ehdoton EI muuttui puheessaan eihän-sitä-koskaan-tiedäksi. :DDDDD
Ja sitten vielä mieheni itse pyysi saada pitää sylissään sitä viis viikkoista nyyttiä sen aikaa että vanhempansa saivat nauttia kakkukahvinsa rauhassa! <3

No, mä yritin olla coolina enkä tehnyt asiasta suurta numeroa, ja pikkuihminenkin oli juonessa mukana eikä alkanut siinä sylissä kitisemään vaan katseli ihan rauhassa miestäni silmiin koko sylittelyhetken ajan.

No sellaisia pieniä ilonpilkahduksia mahtui siis viikonloppuuni. Toivottavasti muillakin menee mukavasti, nyt eikun vain oikein positiivisin mielin kohti uutta ovista, edelleen kp-who cares-linjalla.

Haleja kaikille tasaisesti ja Puhkulle vielä takaisinpaluu tervetulotoivotukset! Olikin jo ikävä kun olit maalla!

Viluski kp1/n.32
 
kauris 55
No,ma kirjoittelen sun peraan viluski.kerkesit ensin.Sa oot nyt sit lomalla vai. Kuulostaa silta ,etta sun mies ehka on tulossa sun kanssa noihin vauva haaveiluihin.Ehka varovasti mutta kuitenkin.Eikohan se siita pikkuhiljaa. Kylla noi vastasynyneet ovat aivan ihania.Eikohan niihin melkein jokaisen sydan sula ,kun nakee sellasen.Niin pienia ja avuttomia. Mun sydan kylla pompii jopa kun naan isomahasia tuolla kadulla.On niin kova vauvakuume.Vaikka mun odotuksesta ei oo kuin puolitoista vuotta,siis mun tyttaren syntymasta. Tuolla edellisella palstalla oli puhe noista,menkka kivuista.Mulla ei onneksi oo koskaan ollut minkaanlaisia menkkakipuja koskaan.Ma voisin ennemminkin valittaa noista mun pitkista kierroista,jotka oli muuten viimekuussa kp45 .Nyt nayttaa menevan taas pitkaksi.Meneillaan on kp27 eika ovista taaskaan kuulu.Voihan se olla etta se tulee taas myohemmin tai ei taas ollenkaan. Ei auta muu kun odotella taas. Viluskille pahoittelut tadista.Ehka paasette pian kummatkin haaveilemaan pienokaisesta.
 
Juuli83
Täällä ollaan, päivitetyssä ketjussa, kiitos vilukisun.. =)

Mahtavaa jos sun mies alkais lämpenemään vauveleiden suhteen, tuo ainakin vaikutti tosi lupaavalta siihen jyrkkään EI-linjaan verrattuna.
Oon tässä miettinyt että puuttuukohan miehiltä ylipäätään kokonaan joku vauvahössötys-geeni joka meillä naisilla on. Mun miehellä sellasta ei ainakaan oo, vaikka tiedän että sitten kun/jos tärppää niin kyllä se on ihan onnessaan. Mut jotenkin ärsyttää välillä sen asenne et ei meillä mitään kiirettä oo ja kaikki sitten ajallaan... plääh en jaksa odottaa!!!
Tai sit mä oon vaan kade sille kun en ite osaa olla niin kärsivällinen.

Lähden tästä nyt hoitamaan mun puutarhaa.. =) ..siis ulos.
 
Myy80
Juuli, hyvä, että korjasit meneväsi ulos...*naureskelee*

Täällä oli tädin yllättäneitä. Mutta hyvä, että kierrot alkaa olla kohdallaan. Ja Viluskillakin jos inhimillisemmät kp:t... En ymmärrä sun miestä... Hän kuullostaa sellaiselta, joka voisi haluta oman vauvan. Voi, miten onnellinen olen puolestasi, ehkä sun mies alkaa lämpeämään ajatukselle... Ja eihän-sitä-koskaan-tiedä! :)

Kauriin(kaan) kroppa ei tunnu olevan yhteistyökykyinen... Onneks sun pienimmäinen tuo lohtua tyhjään tunteeseen, onhan hän vielä melkein vauva...:)

Puhis, kysyitsä mun kiloja...mokoma...:) Hetkinen, mulla on paino noussut puoltoista kiloa. Ja nythän siis mennään 16. viikolla eli 15+3.

Meillä oli la häät. Ja hääparin lisäksi onnitteluita sateli meille, kun salaisuus paljastui... Kivaa, kun ihmiset tietää ja ovat onnellisia meidän puolesta. Pelot eivät ole hävinneet minnekään, mutta työnnän niitä taka-alalle...mietin kovasti sen doblerin tilaamista, kun noita liikkeitä ei vielä tunnu.

Calliellä on äiti-ongelma...:) Tiedän tunteesi. Äitini ei ehkä ole ihan noin "paha", mutta viimeksi perjantaina hänen takiaan itkin... kysyin, että "milloin aloitat sen hömpöttämisen?" Joskus, kun juteltiin mummoksi tulemisesta, hän sanoi "menevänsä varmaan ihan höperöksi". Eipä ole mennyt. Hän ei kuulemma ole sellainen, mutta aikoo yrittää. Mä sopersin, että olis ihan kiva, jos hän kyselis mun vointia EDES kerran viikossa. Ei kuulemma aina uskalla kysellä, kun olen niin pahalla päällä...??????? Siis mitä hittoa, mä olen ollut rauhallisempi ja onnellisempi nyt(mies voi todistaa :D), ainoastaan työ stressaa välillä....ja äiti. :) Että näin meillä. Äidit ON!

Tsemppiä kaikille!!! Se on jo elokuu...vielä 10 päivää ja lomalle...!!!! Pakko jaksaa...

Myy.
 
puhina
Ihanaa Elokuista Maanantaista Ihanaiset Leidit!

Kuinkas täällä voidaan?
Kiitos Viluskille uuden ketjun aloittamisesta ja vielä tervetulotoivotuksista :) *rutskuu takaisin*

Täti porhallellu taas ihan urakalla ympäri maita ja mantuja.Pöh! Mielenkiinnolla olen kyllä sitä lueskellut että meidän porukassa ei taida olla yhtään 'normaalia' siis ainakaan kiertojen suhteen.. vaikkei kyllä ehkä muutenkaan :D Mut onpahan sitten vertaistukea tarjolla ihan useamman olkapään voimin kun kiertopäivät viilettää yli 40.

Ja Juuli hoidellu puutarhaansa :D Tulikos sievää? Toivottavasti kukoistaa taas!
Mulla trimmausaika vasta reilun kahden viikon päästä :D Mut onpahan sitten nättinä seuraavaan ultraan.

Me käytiin tänä aamuna ekassa ultrassa ja meidän pien näytti peukaloa ja pyöri kun väkkärä. Ei hetkeekään paikallaan! Mut se peukun näyttäminen oli kiva juttu, tuntu et neitikin halus sieltä ilmasta et kaikki okei, vaikka vähän ahdas onkin hänen yksiönsä :)
Meinasin repeillä nauramaan kun se eka ultra tehtiin sisäisesti ja kätilö niin varoitti et saattaa tuntua vähän inhottavalta se pulikka jalkovälissä.. multa meinas lipsahtaa:"Tuskinhan tuota edes tuntee kun mun pinkki-kaveri on paljon isompi ja toihan on niin linjakas mallikin ilman sitä terskapäätä :D" Mut maltoin mieleni ja myhäilin vaan. Mietin kyllä siinä, et oikeestaan onni et sitä on sen verran nykyajan nuori et dildo on ihan tuttu ja turvallinen juttu, niin osaa olla aikas rentona tuolla tutkittavana jalat levällään, kuhan sentään välillä näkee et mitä ne on alapäähän tunkemassa. Joka tapauksessa siis tuo nyt oli ihan toissijaista; meillä mennään siis viikoilla 13+4 ja vauva oli tosiaan ihan jo pikku ihmisen näköinen, kaiken kaikkiaan sellaiset 13 cm pitkä. Ja aivotkin sillä oli, äitiinsä tullu :)

Anteeksi Myy et vallan härskiski sun painoas täällä kyselin. Minäkin sain jo menetetyn kiloni takaisin ja nyt ei enää kuvotuksia ole, joten alkaa varmaan painokin tasaiseen nousta kun ruoka taas maistuu ja pysyy sisällä. Hyvin sullakin noussut. Meinaan, et varmasti olis pahempi jos alkuvaiheessa tuntuis et haluu syödä koko maailman tyhjäks ja ekan kolmanneksen aikana jo kertyis neljä-viisi kiloa ylimääräisiä. Minäkin muuten ekaa kertaa tänään aamulla lueskelin jostain lehdestä koti-doblerista.. Mut multa jää varmasti hankkimatta. Jos sinä hankit niin kerro sit vähän miltä sen käyttö tuntuu.

Viluskille vielä onnea siitä et mies on selkeesti(!!) pehmenemään päin. Vaikuttais kyllä vähän siltä et kenties ukkokultasi on vaan varovaisen odottavainen asian suhteen. Varmasti se km.jätti jälkensä ja on ehkä viel varjona miehesi hartioilla vaikka hän ei sitä haluaisikaan ajatella. Uskoisin et kun raskaudut uudestaan, on miehesi aivan täysiä odotuksessa mukana, mutta pelkää nyt vaan toivoa liikoja ja on siksi varovaisen oloinen. Miehet on kuitenkin miehiä..niitä täytyy vaan yrittää ymmärtää. (Taitavat mennä samaan kastiin äitien kans.) Meillä miehessä on nyt ollut sellainen 'ongelma' et säikähti sitä vko10+5 verenvuotoa niin paljon, et on varovainen innostumaan seksistä. Ja mähän olen ihan seinille kiipimiskunnossa. No, kyllä meillä edelleen on lempeä (onneks) muutaman kerran viikossa, mut mies on varovainen ettei vaan 'aiheuta' taas verenvuotoa. Tänään kysyin miehen kuullen kätilöltäkin et saahan edelleen rakastella ihan normaalisti ja jos ei kipuja ole, niin pieni verenvuoto ei ole paha juttu?!! Ja kätilö vakuutti et jatkakaa vaan ihan normaalisti, mut mies ei oikein tästäkään viel vakuuttunut.. Pitää vissiin kaivaa sille jotain faktatietoa limakalvojen herkkyydestä raskauden aikana :)

Kauriille sais ovis tulla jo! Mut onnellinen saat olla kivuttomista menkoista!

Mukavaa maanantain jatkoa kaikille!

Parhain terveisin,
puhiksenne,
joka on koukuttunut Johanna Kurkelan levyyn.. Aivan helposti voi kuunnella repeatilla levyä läpi koko päivän :)
 
outik
Heissan kaikille :)

Myy, noin pitkällä jo?? Eihän siitä noin kauaa voi olla, kun teit sen plussatestin?? Puhiksen viikoista mä olinkin jotenkuten selvillä, mutta Myy kyllä nyt pääsi yllättämään ;)

Meille palas tänne töihin just tänään äitiyslomalta yks, joka ilmotti raskaudestaan silloin kun meillä oli yritys just alkanu. Että kylläpä pisti taas mielen vähän matalaks, kun tajus että niin kauan me on jo tätä yritystä harrastettu, että toinen on ehtiny kasvatella masunsa, pykätä sen vauvan ulos ja äskettäin sillä vauvalla oli 1-vuotis synttäritkin... Huomaatteko, mua alkaa jo vähän "harmittaa" tää tilanne. Kun ei vaan osaa suhtautua tjot-meiningillä.

No mutta... Viluskin mieshän osottaa jo hyviä merkkejä :) Kyllä se siitä vielä. Sun pitää nyt vaan ovelasti järjestää lisää vastaavia tilanteita pehmentämään miehen mieltä ;)

Puhisko se siellä kiipeilee seinille, vaikka saakin muutaman kerran viikossa?? Huh, ootsä melkonen nainen kyllä ;) Mut no, sä taisitkin kirjottaa että raskauden takia voisit elää sängyssä :)

Hei, mun pitää lähtee kahvitauolle. Ja sitten tunnin päästä kampaajalle! Ihanaa, vihdoinkin.
 
Callie ejk
Viluskille, että tuohan kuulostaa hyvältä, kun kierrot alkaa tasoittumaan (toivottavasti niin jatkossakin). Ja miehesihän kuulostaa myös todella hyvältä! Ei ollenkaan laimealta, vaan kuten muutkin on sanoneet, niin tuohon selvä merkki positiivisempaan suuntaan! Loistavaa! Ja aivan ihanaa, etät oli ottanut vielä vauvankin syliin. Loistohomma! Sait meinaan ainakin meikäläisen hymyilemään, kun luin tuon sinun juttusi. :eek:)

Juulille pahoittelut. Ja kiva kuulla, etät puuahasi on kunnossa, tai ainakin näin voisi olettaa... ;o)

Mä en kyllä suostu uskomaan, että sekä Myy että Puhis on jo noin pitkällä! Siis oikeasti! Teillä on kyllä aika lentänyt jossain vaiheessa! Jännää, voi kun munkin kohalla aika lentäisi... Huoh... Myylle vielä, että ei hätää, muutama viikko vielä, niin kyllä ne liikkeet alkavat tuntumaan. Ja alkuun ne onkin ihania, joten muista nauttia niistä. Meinaan lopussa ei enää niin kiva, kun tuntuu, että kylkiluut katkeavat... :eek:/

Puhikselle, harmi, ettie miehesi ole niin innostunut enää lenkkeilemään... Koita googlettaa sille kaikenlaisia tilastotietoja, niin jos se lämpenis. :eek:) Meillä taas ihan uusi tilanne, kun mua ei niin kovin halutakaan enää. Kuvottaa vain iltaisin, niin ei kyllä ole lenkkeilyt päälimmäisinä mielessä. Ollaan siis kyllä touhuiltu, mutta jotenkin vaan ei huvita niin usein... Ehkä tuo ukko huokaisee helpotuksesta, kun en ole kimpussa joka ilta ;oP

Mitähän muuta, ei kai sen oleellisempaa, lähden tästä vattumetsään (jos siellä vielä olisi jotain jäljellä)...

Callie
 
Callie ejk
Puuahasi... hih... siis puutarhasi... pitäis ehkä joskus lukea teksti ennen kuin lähettäää eikä sen jälkeen. Tai sit julkaista joku Callie-Suomi-sanakirja...
 
puhina
Älä huoli Callie, kyllä me sua ymmärretään :)
Itse kullekin täällä taitaa aina välillä näitä kiemuroita kielen kans sattua.
Löytyikös vadelmia? Minä poimin viikonlopulla kolme litraa ja aikaa kului metsässä puolitoista tuntia. Et ei ollukaan ihan nopea juttu, vaikka marjoja oli kyllä tarjolla vaikka kuin.

Musta on jotenkin tuntunut et sen jälkeen kun tuli kaks kuukautta täyteen on aika menny siivillä ja varmaan sulla kans on LA nopeammin kuin huomaatkaan kun pääset taas odotuksessa vauhtiin :) Ja nyt kun on tasaiseen tahtiin joko lääkäriä, neuvolaa tai ultraa niin taas muutama viikko hujahtaa ihan huomaamatta. Tänään just pomolle sanoin et 1.ultrassa käytiin ja seuraava on syyskuun puolessa välissä. Hän ensimmäisenä huolestuneena kysymään:"Onko kaikki kunnossa kun pitää noin pian mennä uudelleen?" Ihanan huolehtivainen. Tyytyväinen oli ja iloinen puolestamme kun kuuli et tämä on ihan normaali käytäntö.. Nyt on nähty et joku siellä tuhisee ja seuraavaks katsotaan et rakenne on ok. Vaikka kyllä se musta jo tänäänkin ihan pikkuihmiseltä vaikutti ja oli jalat ja kädet siel missä pitikin.

Nyt lähden kotia kohden.
Voikaahan hyvin, ystävät rakkaat!

Puhis
 
Apila85
Heippa vaan!

Minäkin olin viikonloppuna vadelmia poimimassa, tuli poimittua lisäksi myös mustikoita ja kantarelleja ja vähän herukoitakin... nyt olen nautiskellut sitten kesäisistä marjoista. Arkkupakastin alkaa olla ääriään myöten täynnä, mutta silti tekisi mieli vielä lähteä haalimaan lisää...

Vilukisun mies alkaa selvästi purkamaan panssareitaan! Loistavaa! Eikä se mielestäni mitenkään laimealta kuulostanut varsinkin, kun olet meille kertonut hänen ehdottomuutensa asian suhteen...

Puhina taitaa olla tosiaan aikamoinen Nainen jos kiipeää seinille tuolla tahdilla!! Minä olen mielestäni nyt "aktivoitunut" mutta tuohon verrattuna taidan painia vanhainkotisarjassa... :/ Miestä en haluaisi kauheasti painostaa hommiin, mutta samalla tiedän, että tällä viikolla olisi hyyvä tehdä muutakin kuin kirjoitella vauvahaavepalstalla, jos mielii jotain jännättävää...

Huomasin tänään vessan peilin edessä, että otsani oli täynnä pienenpientä nystyrää -onko tämä huonoihoisuus jotenkin netin kautta tarttuva juttu?! Aikaisemmin minulla on ollut niin täydellinen iho, mutta kuinka käy nyt... täytyy yrittää pysyä jotakuinkin nättinä, että tuo mies vielä haluaa kanssani niitä lapsosia... :D
 
juuli83
Hyvää iltaa,

Ihanaa lukea teidän onnellisten plussanneiden ultrakäynneistä sun muista ja haaveilla josko minäkin joskus pääsisin tuohon asemaan. No onnellinenhan minä olen nytkin, mulla on ihana mies joka haluaa perustaa mun kanssa perheen, pitäis osata iloita siitä mitä on eikä aina odottaa jotain..
Siis oikeastaan nythän pitäisi nauttia tästä kahdenkeskeisestä ajasta koska se voi tulevaisuudessa olla paljon vaikeampaa.
No joo asiaan, minä oon vakaasti päättänyt tässä kierrossa raskautua! Toteutus onkin sitten eri juttu.. Ajattelin kuitenkin kokeilla oikein terveellistä elämäntapaa tällä kierrolla, paljon verigreippejä (joihin oon jäänyt koukkuun), muita hedelmiä, kasviksia, marjoja, D-vitamiinia purkista, liikuntaa, vähemmän alkoholia, yms.
Ei mulla nyt kauhean epäterveelliset elämäntavat omasta mielestäni oo mut parantamisen varaa löytyy aina.
Sen lisäksi ajattelen bongata oviksen tikuilla ja myös hyödyntää sen hyvin. Tän kaiken lisäksi pitäis tietty yrittää olla ajattelematta koko asiaa ettei menis väkisin yrittämiseksi ja stressaantuisi. En tajua itsekään miten jälkimmäisestä selviydyn..

...tuleepas tänään sekopäistä tekstiä, taitais olla nukkumaanmenoaika...

Joo Apila kyllä nää näppylät näyttäis leviävän netin kautta! Mullekin ilmestynyt just sellasta pientä näppylää paljon (ei finnejä) eikä mulla koskaan ennen onnekseni oo ollut pahempia iho-ongelmia. No jos meidän miehet jättää meidät näppyjen takia niin parempi nyt kun sitten raskaana ollessa tai viiden lapsen jälkeen..

Kauniita unia kaikille näppynaamoille!
 
Vilukisu
Pikavilkutus kaikille. Karkaan nyt lomalaitumille pois netin ulottumattomiin. Piti vaan tulla ilmoittamaan ettette luule mun hylänneen teitä jos ei muutamaan päivään kuulu.

Aurinkoisia kesäpäiviä ihanaisille naisille,
Viluski
 
Myy80
oih, Viluski on päässy nauttimaan näistä ihanista, aurinkoisista päivistä..

Juulilla on missio... :) Terveelliset elämäntavat ovat hyväksi myös, kun ajatellaan tätä alkavaa flunssakautta...ja ehkä se pieni elämäkin alkaa paremmin. Mutta muistathan, että aina kaikkeen ei voi vaikuttaa...ette ala vahingossakaan ylistressaamaan.

Outik, voin kuvitella tunteesi...tuolla tavalla oman yrityksn pituus konkretisoituu ja tuntuu ylitsepääsemättömältä...mutta älä vaivu epätoivoon - LOMA on jo lähellä!!!!

Joo, Puhis on meidän oma munahaukka...:D Mä pelästyisin kovasti, jos joutuisin kokemaan tuollaisen verenvuodon...ja voin kuvitella miehen mietteet, kun hän on kuvitellu vahingoittavansa vauvaa. Ja kyl oot joskus semmonen "pikkupervo" et en voi muuta kun nauraa sun jutuille...:D Sulla tehtiinkin sit sisäkautta ultra...käytäntö ilmeisesti vaihtelee, mä olin varautunut ekassa ultrassa siihen ja otin legginssit pois ja heitin kiltisti pikkuhousut "puoleen tankoon", mutta lääkäri totesi, että "ei ihan niin alas, kiinnitän vain tämän paperin siihen..." Nauratti vaan mielessä, että mitähän se lääkäri tuumas kun kiskoin ne legginssit pois tomerana...:)

Porukka on hoitanut puutarhaa ja käynyt vattumetässä...:) Itsekin sain muuten kopallisen vattuja ÄIDILTÄNI, joka on muuten parantanut toimintaansa...:)

Myy.
 
puhina
Hyvä Myy et sun äitis on skarppautunut tän vauva-asian suhteen :) Kyllä ne sieltä vähitellen lämpenee!

Vai munahaukka.. no joo.. Ihan normaalioloissa mä olisinkin varmaan tosi tyytyväinen siihen kahteenkin kertaan viikossa, mut himot ne on hiirelläkin samoin kuin raskaana olevalla naisella.. Siis mun tekis kyllä mieleni nyt vielä enemmän kuin 'normaalioloissa'. Ja siihen varmasti vaikuttaa se et miehellä on kaks viikkoa enemmän lomaa kun mulla ja tuon ekan oman viikkonsa se vietti mökillä, eli minä elelin viikon yksin kaupungissa. Voitte kuvitella tunteen, kun ikävä on hirveä, et pääsis edes lähelle, mutta ei.. ja nyt kun mies tuli takas kaupunkiin niin kummasti innostais sit tehdä muutakin kuin kölliä kainalossa hetki ennen nukahtamista. No, tänä aamuna mies lähti Tallinnaan työpaikkansa kavereiden kans Madonnaa kurkkaamaan ja oli sentään niin ihana et illalla antoi kokohoidon, et pysyisin tääl tyytyväisenä huomiseen asti kun tulee takasin :) No, enköhän mä nyt vuorokauden tässä sit selviäkin :)

Mut siis en minä tosiaan ihan hirveä nymfomaani ole, vaikka rakastelusta tykkäänkin :) Se on vaan mulla nyt tämä hormonitoiminta sellanen et passais lenkki vaikka joka päivä!
 
puhina
Kuinka siellä Myy työt sujuu?

Mulla ollu taas niin hiljanen päivä. Pomo kyllä soittanu jo kahteen otteeseen ja kävi mulla jopa postinkantaja tässä :D Et ei ruuhkaa..

Illalla tulee pitkäaikainen ystäväni kylään ja saan hupattaa tyttöjen juttuja.. Sitä odotellessa kai tämä 'työ'päivä sujuu.
 
Myy80
...ja jottain piti vielä kommentoida... arvatkaa muistanko... *pinnistä*

Ai, niin Callie... varmaan, muistat miten kaikki alut menevät piinaavan hitaasti. Minusta tuntuu, että olen vielä niin alussa, mutta viikot ovat perjantaina tasan 16 eli aika hyvin. Voi, kun pääsis vielä tästä typerästä pelon tunteesta... :) Olen vähän höpsö.

Myy.
 
Myy80
Tänään on sellainen työpaivä et ei huvittas ollenkaan... Eilen käytiin 2 h pyörälenkillä ja paikat on kyllä sen verran hellinä, että luulis saaneen muutakin lenkkiä...:)

ja olenhan mä f.bookissa...hieman rasittava, en ole mikään himokäyttäjä, enkä tykkää, kun porukat jakaa kaikenlaisia kuvia ja asioita...munkin kaveri pisti kuvia ilman mun ja mun miehen lupaa...eikä niissä mitään pahaa, mutta kun mies ei ole vielä sinne halunnut liittyä, niin sitä vähän ärsyttää...

Ja miks mulla on huono olo...? Puhis...siis mä en jaksa olla töissä, voiskos pistää lapun oveen, että "myyjä karannut rannalle - tulkaa huomenna uudestaan" Mut sehän tais luvata huomiseksikin huippusäätä...:)
 
outik
Myy ei nyt karkaa sieltä mihinkään rannalle, vaan pysyy täällä viihdyttämässä meitä :)

Hyvä kun mainitsitte noi marjat. Meillä on vielä osa marjoista puskissa. Pitäis yrittää illalla muistaa käydä katsomassa onko ne jo kypsyny. Viime vuonna istutettiin kaikki pensaat ja en todellakaan odottanu niihin ilmestyvän mitään marjoja vielä tänä vuonna, mutta niin vaan on tullu :) Ei niistä nyt vielä litroja (tai edes litraa) kerätä, mutta pari pientä rasiaa ehkä saa pakkaseenkin asti.

Hmh, vai huomiseksikin huippusäätä. Eilen mä kattelin aamulla ulos että onpas hieno ilma, mutta säätiedotus lupasi sadekuuroja, joten vedin sitten housut jalkaan. Noh, kunnon helteenhän se pukkas. Ja tälle päivälle lupailtiin tosiaan sitten sitä auringonpaistetta ja meikäläinen sitten sen mukaan lähti hame päällä töihin. Ja nyt on taivas pilvessä. Mitäs sanotte, laitanko huomenna hameen vai housut, haluatteko pilvistä vai hellettä Etelä-Suomeen? ;)

Onneks kukaan ei (tietääkseni) ole laittanut Facebookiin musta mitään kuvia. En oo itse laittanut edes omaan profiiliini kuvaa, kun ei musta ole yhtään hyvää kuvaa *silmien pyörittelyä* ;) Mä en viihdy kameran edessä...

Sanokaas tytöt mitä mä tekisin? Mun pääasiallisessa työohjelmassa on ns. päivitys menossa, joten en voi tehdä sillä mitään. Ja oon koittanu tehdä nyt pois kaikkia muita hommia, jotka voin ilman sitä ohjelmaa tehdä, mutta hommat alkaa loppua... Mä en usko että täällä roikkuminen on kuitenkaan täysin hyväksyttyä vaikkei voikaan töitä tehdä ;D
 
kauris 55
Ei oo mitaan holmoa pelata alku aikoina raskaudesta.Luulen etta me kaikki vahan jannaillaan alkumetreilla.Kylla se siita Myy 16 viikko kohta meneillaan ,alat olla jo hyvalla puolella. Niin ja puhinalla on jo kayty ekassa ultrassa ,ja kaikki hyvin. Tosi hienoa . Voi kun mekin pian paastas sinne odotus puolella ,mutta perasta tullaan .eikos niin tytot. Vai marjastamassa sita ollaan kayty.Voi kun makin paasisin sinne marjametsiin marjoja poimimaan.Ma istuisin vaikka kuinka kauan mustikoita poimimassa kadet sinisina.Taalla ei oo paljon mahdollisuuksia siihen . joko siella on jo mustikka aika meneillaan muuten. Aha,ja viluski sitten lomalla ilman nettia.Kauanko meinaat ola pois meidan ulottuvilta. No ,mutta hyvia kesia sinne sitten. Ja.oma napaa sen verran etta,sita pirun ovista odotellaan edelleen .Ei kuulu eika nay.En oo tassa kuussa mittaillut aamulampoja joka paiva ,niinkun oon edellissina kuina tehnyt.Sen avulla saan oviksen tietoon .Kun muuten en tunne ovista. Joten oviksen odotukseen.
 
Liljanne
Hiukan hymyilytti Juulin "raskautumis-suunnitelma".. :) Ensin kauhea lista, mitä tehdä ja miten ja sitten lopuksi tärkein: "Tän kaiken lisäksi pitäis tietty yrittää olla ajattelematta koko asiaa ettei menis väkisin yrittämiseksi ja stressaantuisi." :) :)

Voi Viluski, mä niin ymmärrän!!! Alkaiskohan sun miehes oikeesti hiukan taas lämmetä ajatukselle? :) Ja vielä vapaaehtosesti pikkusta paijailee. Oot kyllä tainnu sanoakkin, että vauvoista/lapsista pitää ja nitten kanssa mieluusti leikkii. Ja tosi hyvin oli kyllä pikkunen juonessa mukana! Voi kun sais itsekkin useemmin tota miestä raahattua johonkin, missä sen ois pakko ottaa kontaktia. Se kyllä tuskin vauvaa syliinsä ottaisi, on enempi sellanen "seuraan salaa vierestä, jottei kukaan vaan epäile mitään". Ja taitaapi olla enempi kiinnostunu niistä hiukan vanhemmista vauvoista. Kattoopi nyt kun loppuvuodesta tulee uusi vauveli ihan lähipiiriin (ei voi vältellä tapaamisia millään). Sun täytyy nyt vaan järjestää urakalla lisää tollasia tapamisia. Jospa vaikka miehen sydän sulais lopullisesti noille pikkuihmisille! Toivotaan parasta.. Nyt vaan maltat mielesi, etkä yhtään "pelottele" miestä vauvoilla. Jos nyt on käynnistynyt joku uusi vaihe, niin antaa vielä hetken itseksen sulatella. Mistäs tuota tietää jos hetken päästä tulis kertomaan, että "kulta, mä oon hiukan ajatellut asioita.." Eli ihan coolisti vaan jatkossakin :)

Mikäs marjojen poiminta villitys täällä on meneillään? Mä en oo vielä ehtinyt.. Miehelle lupasin poimia varastoon. Meiän pihalla nimittäin noin tuhat marjapuskaa, muttei yhtään niistä sillaisia joista mä pidän :( Pitäis istutella sinne pari lisää oman valinnan mukaan. Taitaapi muutenkin olla aika ottaa Apilasta mallia ja siistiä täälläkin vähän puutarhaa, tai molempia (mies taas matkoilla, enhän nyt muuten näin laiskasti hoitelisi) :)

Myyllä siis koko suku jo saanut ilouutisen kuulla.. ! :) Taitaapi jo ainakin tarkkanäköisimmät huomata, vai? Mulla menee kaveri muutaman viikon edessä, eikä oo ollu enää hetkeen toivoa asiaa salailla. Kyllä niin välillä pistää tuonne jonnekkin, kun sitä masua kattelee (vaikka hyvin iloinen olenkin heidän puolestaan). On se vaan niin söpöä!

).( mikä oikeastikkin ).(! Mulla on hävinnyt menkkaturvotus johonkin. Viime kierrosta jo hiukan ihmettelin. Yleensä olen kuin ilmapallon niellyt (viikko ennen alkaa), mutta nyt tosi paljon vähemmän turvonnut. On turvotus siirtynyt just oviksen tietämille (yrittää siinä sitten olla kaunis ja seksikäs..). Kyllähän tota mahaa tossa on vieläkin, mutta ei turvotusta. Muutenkin tuntuu, että kaikki oireet siirtyny viikolla parilla aiemmaksi. Naamakin alkoi kukkia jo ennen ovista ja nyt helpottaa, vaikka yleensä vasta alkais pahin aika. Ja sama juttu muistaakseni viimeksi. Hmm.. Kaipa mulla on hormoonitoiminta jotenkin kesälomilla ja tuurarit ei osaa hoitaa hommiaan.

Mä oon muuten miettinyt tota seksiä sitten ja kun raskautuu.. Meillä nimittäin täytyy välttää joitain asentoja jo muutenkin (varsinkin ennen menkkoja). Sellaisia missä mennään syvälle. Enpä tiiä onko mulla kohtu jotenkin hassusti (tai mies liian hyvin varustettu ;) ), mutta tuntuu välillä hakkaavan tosi ilkeästi. Voipi olla, että täällä ois kyllä kaikki hiukankin rajummat leikit sitten pakko haudata. Oon aina epäillyt, että musta tulis muutenkin tosi haluton (en tiedä miksi), mutta onneksi Puhis antaa toivoa!!

Eipä muuta tällä kertaa.. Laitoitko Myy lapun oveen?? Mä just miettisin samaa.. Ei niin jaksais. Aurinkoista päivän jatkoa!

Liljanne
 
kolkki
Tiistaita kaikille!

Vilukisun miehen käytös vaikutti minustakin oikein lupaavalta =)
nyt vaan pökköä pesään ja toivotaan parasta että siellä kohta on 2 vauvakuumeista ja mieluusti vielä + testissä ;)
hyviä lomia sinne!

Ompas täällä ahkeria marjanpoimijoita. Ei voi kuin nostaa hattua.
Itse vi-haan sitä touhua... tai omasta puutarhasta voin kyllä poimia vadelmat ja mansika ja herukat, mutta metsään mua ei saa kirveelläkään.
Eikä mansikan itsepoimintaan. se kyl taitaa johtua siitä, että olin joskus nuorena yhden kesän mansikkamaalla töissä - orjan hommaa!

Mun hyvin alkanut dietti koki taas kerran nolon lopun ja tässä mässytän karkkia samalla kun luen teidän terveellisistä elämäntavoista.
Muuten kyllä - ainakin omasta mielestäni - on ihan ok elämäntavat mutta toi syöminen ja mässäily vaan sattuu olemaan liian lähellä sydäntä että sitä pitäis saada parannettua. Ainakin jos meinaa pysäyttää tän lihoomiskierteen =(
no, huomenna on hyvä aika alottaa uudet elämäntavat ;)

Ja niistä kiloista puheenollen, tosi vähän on tullut painoa myylle ja puhikselle.
Mulla jo pelkkä plussan näkeminen tikussa on tuonut pari kiloa. Siis heti alkuun olen aina lihonnut jopa useamman kilon ihan normaalisti (siis oikeesti normaalisti :D ) syömällä ja se on ärsyttävää kun lihoaa eikä sitä vauvamahaa vielä ole, niin se läski tuppaa kaikkialle muualle.

täällä vähän välivaihe menossa kierrossa kun ovis vasta joskus ensi viikon loppupuolella että sitä odotellessa. täytyypi ottaa mallia liljannesta ja käydä siistimässä vähän tätä omaa puskaa kun meinaa rehottaa niin kauheesti....
Onko teillä kellään kokemusta sokeroinnista?
Mä meinaan ensi keväänä koittaa (jossen ole raskaana =D ) kun siitä olen hyvää kuullut. en ehkä muualle kuin jalkoihin ainakin aluksi.
rupeaa ärsyttämään tämä yli-karvaisena oleminen kaikkialta muualta kuin hiuksista =(

nyt ylös, ulos ja ... ja .. kahville (ei jaksa lenkkeillä ainakaan yksin ;D )

 

Yhteistyössä