Haaveissa vauva, elokuun haaveilut

  • Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti
Liljanne
Haaveissa vauva, elokuun haaveilut
Haaveilijat:


Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 21/42 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Ninna80, 28/30 Y 03/09
Outik, 26/30 Y 01/08 (km 03/09)
Tuiskuli
Tinsula Y 06/08
Liljanne 25/30 tjvs
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09)
Apila85 24/24 Y04/09
Juuli83 26/26 Y05/09
Kolkki 30/31 Y03/09 (tyttö 05, poika 07, km06, km02/09)
Callie ???

Plussanneet:

Puhina,26/47, Y 10/08 (tjot) , plussa 05/09???
Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09

Jännäyslista:

Vilukisu 3.9/vko36
Liljanne 7.-8.9.
 
Liljanne
Huomasin, etten oo koskaan lisänny itteäni tonne listalle :) En tienny mihin kohtaan oisin lykänny itteni, mut laitoin ton niille vaiheille kun aloin kirjottelemaan. Ois varmaan pitäny Calliekin jo siirtää plussanneihin!! Ja toi tjvs = tulee jos vahinko sattuu, jos joku ihmettelee :) Varma en oo koska on tää peli alkanu. Luulin et viime vuonna, mut onkin tainnu jo kulua parisen vuotta, kun oon viimeks pillereitä napsinut. Laitoin nyt tohon jännäys listaankin, vaikka varma olen tuloksesti. Jospa sen sais kunnolla nyt pyörimään.. :)
 
outik
Hohhoi, ette arvaa mitkä ovisoireet iski päälle pari tuntia sitten! Nyt jo! Mä en enää tiedä mitä tää kroppa tekee nykyään ;D Nyt mennään vasta kp 10, joten jos tää nyt oikeesti on jo ovis, niin johan jää lyhyeks kierroks. Pahus, kun en oo saanu miestä kaadettua vielä. Eiliset suunnitelmat meni mönkään, kun tää maha taas oireilee (joo, oishan siitä tietysti pitäny jo päätellä että ovis käsillä). Täytynee pyrähtää äkkiä kotiin ja käydä miehen kimppuun heti :)

Niin, ei mulla sen kummempaa tähän väliin ;D Sorry, vaan omaa napaa nyt.

Laitetaas toi jännäyslista nyt kuitenkin normaalin kierron pituuden perusteella.

Jännäyslista:

Vilukisu 3.9/vko36
Liljanne 7.-8.9.
Outik 20.8. ->
 
Myy80
Nyt vaan outik miehen kaatoon!!!!!! :)

Liljannella sitten pari puskaa siellä takapihalla...:) Taidatte pistää osan myyntiin, ei teittin pakastimeen sentään noin paljoa mahdu...;)

...ja ei en pistänyt lappua oveen, kuinka voisin...tunnollinen työntekijä. :) Aika meni onneks livakasti ja kohtahan tuo on jo viisi ja pääsee kotiin...pitää vaan pyöräillä kotiinja paikat edelleen hellinä, joten en odota innolla. Äiti toi mukavan satsin kanttarelleja, joten illalla vuorossa kanaa kanttarellikastikkeessa ja niistä "mummun" vatuista vois pyöräyttää piirakan... Nam!

Hyvä tytöt! Jännäyslista....

Myy.
 
puhina
Kolkille piti kirjoittamani et sokeroinnista olen mäkin kuullut et olis ihan toimiva, mut pitää olla vissiin taitava tekijä et karvat kunnolla tarttuu ja irtoaa. Mulla kokemusta vaan vahauksesta. Kahden viikon päästä on taas edessä.. Ei nyt varmaan ihan brassiks vetäise, vähemmänkin luulis riittävän :D Mut jos edes bikinirajat sais kunnolla siistiks ja muuten sit saksiks sievemmäks.

Outikille tsemppiä ovulaation hyödyntämiseen. Kokeilin tuossa muuten sunnuntaina uutta juttua. Olin ostanut uudet alushousut ja pimeässä sitten hetki ennen nukkumaanmenoa rupesin miehelle:"Et haluis kokeilla mitä mulla on päällä... Minkä väriset luulet olevan.. Kokeile missä housun rajat menee.. entäs saumat..?" Eipä aikaakaan kun olikin jo mies innostunut muustakin kuin nukkumisesta! ;) Et pistäkääpäs testiin moinen.

Hienoa että jännäyslista on taas tekohengitetty. Nyt vaan elämme hengessä mukana! bd

Myyllä töitä enää 10 min.. mulla viel tunti.. Krääh. Mä en jaksais! Odotan vaan et lapsuudenajan ystäväni pyrähtää Helsingistä kylään ja päästään saunan lauteille maailmaa pelastamaan! :)

Ja mies on varmaan jo täydessä vauhdissa Tallinnassa.. lähti Madonnaa katsomaan.. Moneltakohan se keikka alkaa? Hmm.. no, onneks tulee huomen kotiin. Ihan tyhmää et on kulta poissa, vaikka se kyllä mahdollistaa paremmin tällaiset rauhalliset tyttöjen illat! :) Täytyy nauttia tästä!
 
Callie ejk
Hei, olipa tullut tekstiä! Ei siis ollenkaan huono juttu. :eek:)

Viluskille hyvää lomaa, älä unohda meitä kokonaan! :eek:)

Mua kanssa hymyilytti nuo Juulin suunnitelmat, kerrassaan loistava suunnitelma. Muista etenkin se viimeinen kohta... :eek:)

Juu, ja Outik, hopihopi kotia miehen kaatoon vain ;oP

Vattuja tuli poimittuja, en osaa saoa mitään määrää kyllä mutta kolmisen tunia siellä metsässä seikkailtiin hyttysten syötävänä. Joku oli käynyt (tietenkin) ennen meitä ja poiminut ne parhaat ja helpoimmilta paikoilta, mutta ihan hyvin mekin saatiin, kun vaan viitittiin mennä sinne hieman syvemmälle. Osa marjoista oli niin kypsiä, että jos vähänkin hipaisi, niin tippuivat maahan heti :eek:(. Alko vaan tulla pimeä kovin varhain siellä metsän siimeksessä, niin piti lähteä kotia. Omassa pihassa meillä on aivan liikaa marjapensaita (niistä riittäisi meidän omiksi tarpeiksi varmaan kymmeneksi vuodeksi) ja tarkoitus olisi aina joka vuosi niitä hävittää (edes yksi), mutta jotenkin se on semmoinen "huomenna"juttu, jota me ei kyllä saada koskaan tehtyä. Ja näyttäähän ne marjat linnuille maistuvankin... ;O)

Nyt muisti pätkii, enkä muista kuka oli niitä kantarellejä kerännyt, mutta täytyy myöntää, että olen hieman kateellinen. Eilen juuri siellä metsässä puhuttiin, että kunka kiva olisi löytää myös kantarelleja. Ja voitteko uskoa, että ukko kun sattui siinä vaiheessa juuri olemaan vieressä (ei siis ollut meidän kanssa poimimassa vaan ajelemassa), niin se sanoi, ettei edes tiedä, miltä kantarelli näyttää! No huh!

Jännääkö muuten joku vielä elokuun puolella vai meneekö kaikilla jo jännäilyt syyskuun puolelle? bd bd

Callie
 
Apila85
Callie, minä olen ainakin kerännyt kantarelleja! En ole mikään Super-Martta, mutta poimin kantarelleja ja suppilovahveroita, kun ne on niin helppoja tunnistaa. Miehenikin on innostunut sienestyksestä, joten meillä vietetään usein viikonloppua jossain kannonnokassa sieniä puhdistellessa... se saa ajatukset irtoamaan inhottavista työasioista takuulla!

Minä voisin jännäillä viikolla 35 eli elokuun puolella, laitetaan päiväksi vaikkapa 26.8. En tiedä, miten kellontarkka kierto näillä Teroluteilla tulee, mutta jos täti on tullakseen heti 4 viikon päästä edellisestä, niin se on tullut sitten jo ennen tuota päivää. Mutta jotten jännittäisi turhan aikaisin... :) Juulin ajatukset kuulostivat määrätietoisilta mutta en voi kieltää, ettenkö itsekin olisi syyllistynyt moiseen "suorittamiseen"... olenhan kaatanut miestä nyt joka toinen päivä, viimeksi eilen :D Eivät ole näppylät haitanneet siis ainakaan pimeässä.. heh. Ja kiitti Puhinalle noista vinkeistä, ne kaikki on varmaan tarpeeseen jos kovinkin monta kuukautta täytyy saada mies innostumaan näin usein, hih!

Mä en tiedä, uskallanko edes uskoa siihen, että kroppani toimisi normaalisti jo tässä kuussa. Mulla ei ole hajuakaan siitä, miltä ovis voisi tuntua ja luulen, että haaveilen vielä vähän ennenaikaisesti... mutta minkäs teet kun tämä päähänpinttymä on tullut! Kai sitä muutaman tyrmäyksen jälkeen saa asiat taas oikeat mittasuhteet... tai sitten ei. Aika ainakin kuluu vähän turhan nopeasti... :/

Tänään aion kuitenkin mennä vielä juoksemaan, sillä liikunnasta tulee aina hyvä mieli. Kiva kuulla, että muutkin ovat innostuneet kesän marjasadosta!

Apila
 
Apila85
Haaveissa vauva, elokuun haaveilut
Haaveilijat:


Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 21/42 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Ninna80, 28/30 Y 03/09
Outik, 26/30 Y 01/08 (km 03/09)
Tuiskuli
Tinsula Y 06/08
Liljanne 25/30 tjvs
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09)
Apila85 24/24 Y04/09
Juuli83 26/26 Y05/09
Kolkki 30/31 Y03/09 (tyttö 05, poika 07, km06, km02/09)


Plussanneet:

Puhina,26/47, Y 10/08 (tjot) , plussa 05/09???
Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09
Callie plussa 07/09

Jännäyslista:

Vilukisu 3.9/vko36
Liljanne 7.-8.9.
Apila85 26.8./vko35
 
Juuli83
Alkuperäinen kirjoittaja Apila85:
Haaveissa vauva, elokuun haaveilut
Haaveilijat:


Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 21/42 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Ninna80, 28/30 Y 03/09
Outik, 26/30 Y 01/08 (km 03/09)
Tuiskuli
Tinsula Y 06/08
Liljanne 25/30 tjvs
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09)
Apila85 24/24 Y04/09
Juuli83 26/26 Y05/09
Kolkki 30/31 Y03/09 (tyttö 05, poika 07, km06, km02/09)


Plussanneet:

Puhina,26/47, Y 10/08 (tjot) , plussa 05/09???
Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09
Callie plussa 07/09

Jännäyslista:

Vilukisu 3.9/vko36
Liljanne 7.-8.9.
Apila85 26.8./vko35
Juuli83 27.-28.8
 
Tylleröinen
Hei!

Olen "koukuttunut" lukemaan näitä vauvahaaveet-palstan keskusteluja, ja nyt rohkaistuin osallistumaan myös itse. Yritys on avopuolisoni kanssa juuri alkanut, ja into kova... Yhteisistä haaveista en kuitenkaan tohdi vielä läheisilleni kertoa. Toivottavasti täältä saan juttuseuraa ja tukea asiaan, joka pyörii itselläni jatkuvasti mielessä.

Olemme asuneet yhdessä puolisoni kanssa viisi vuotta, seurustelua jatkunut lähemmäs yhdeksän vuoden ajan sitten teini-iän. Jo pitkän aikaa kummallekin on ollut selviö, että haluamme lapsia - sitten joskus, kun aika on oikea. Omasta puolestani vauvakuume iski oikein kunnolla reilu puoli vuotta sitten, ja vahvistui entisestään valmistuttuani, saatuani vakituisen työpaikan ja muutettuamme isompaan asuntoon lapsiperheiden asuinalueelle. Alkukeväästä lopetin myös vuosia jatkuneen ehkäisypillereiden syönnin, ja aloimme käyttää kondomia. Puolisoni taas koki, että aika vauvahaaveille ei ole vielä kypsä.

Kunnes yhtäkkiä hän alkoikin puhua aktiivisemmin vauvasuunnitelmista, sopivasta ajankohdasta, kotitöiden jakamisesta raskauden aikana... Viime viikolla hän yllätti minut iloisesti "puuhastellessamme": hommien siirtyessä tositoimiin hän ei hakenutkaan lääkekaapilta kondomia vaan ilmoitti, että ne voidaan nyt hänen puolestaan unohtaa.Ajankohta ei olisi voinut olla sopivampi, juuri muutamia päiviä ennen oletettua ovulaatiota (olen seuraillut kuukautiskiertoani pillereiden lopettamisesta saakka, vauvakuume vai ;) )!

Olen todella innoissani, mutta toisaalta itseni tuntien ajatus toistuvista pettymyksistä ahdistaa jo etukäteen. Toivon vain, että onni olisi myötä, eikä odotusta siihen täällä paljon puhuttuun "plussaan" kestäisi kauan (seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa tuossa 17.8 tienoilla, jos kierto lasketaan tuon minulle "keskimääräisen" 27 päivän mukaan)!

 
juuli83
Iltaa leidit!

Tänään on pää ihan tyhjä, en tiedä yhtään mistä kirjottelisin.. Täälläkin on keskustelut rönsyilleet marja-asioihin.. mikä on ihan hyvä että meidän päässä liikkuu jotain muutakin kuin tämä lisääntyminen. =)

Mulla on nyt siis meneillään oviksen odottelu joka varmaan ajottuu johonkin ensi viikon viikonlopulle vasta, joten mitään jännättävää ei ole vähään aikaan. Oon onnellinen kun sain tikuilla viime kierrossa vihdoin mun oviksen bongattua niin nyt tiedän suunnilleen missä vaiheessa se on niin ei tarvi joka päivä turhaan tikutella..

Harmi, täällä ei taida tällä hetkellä olla ketään kuka jännää onko raskaana vai ei.. taidetaan Apilan kanssa olla ensimmäset jännääjät kuun lopulla. Niin ja Apila eihän sitä koskaan voi tietää vaikka heti tärppäiskin ja vielä kun noin aktiivisia ootte olleet. Meillä harrastetaan keskimäärin vaan kerran viikossa yhteisen ajan puutteessa, joten täytyy vaan toivoa et ajotus osuis joskus kohdalleen. Ei sen puolesta mene seksielämä ainakaan pakkopullaksi kun sitten kun se on mahdollista niin molemmat on halukkaita siihen hommaan. Oviksen aikoihin mun halut on kyllä korkeemmalla ja oisin valmis paljon enempään.. =)

Nyt kauniita unia kaikille!
 
Juuli83
Hei Tylleröinen ja omasta ja varmasti muidenkin puolesta voin sanoa että olet sydämelliseti tervetullut seuraamme!
Onnea ensiksikin vauvapäätöksen johdosta! Mullakin meinas pää hajota aluksi siitä innosta joka tuli kun mieskin heltyi vihdoin ajatukselle että vauva saa tulla kun tulee. Nyt tavallaan sen alkuhuuman jälkeen mieli on vähän (huom.vähän) tasaantunut.
Pakko lähteä nyt nukkumaan.
Jos haluat itsesi tolle listalle niin kerrohan oma ja miehesi ikä ja jännäyspäiväsi (eli seuraavien kuukautisten odotettu alkamispäivä) niin joku ahkera listan kirjottaja varmaan lisää sut siihen.. =) Kauniita unia, oman vauvan kuvia..
 
kolkki
Haaveissa vauva, elokuun haaveilut
Haaveilijat:


Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 21/42 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Ninna80, 28/30 Y 03/09
Outik, 26/30 Y 01/08 (km 03/09)
Tuiskuli
Tinsula Y 06/08
Liljanne 25/30 tjvs
Kauris55 30 Y06/09 (km 03/09)
Apila85 24/24 Y04/09
Juuli83 26/26 Y05/09
Kolkki 30/31 Y03/09 (tyttö 05, poika 07, km06, km02/09)


Plussanneet:

Puhina,26/47, Y 10/08 (tjot) , plussa 05/09???
Myy80, 29/29, Y 03/08 (km 12/08), plussa 05/09
Callie plussa 07/09

Jännäyslista:

Vilukisu 3.9/vko36
Liljanne 7.-8.9.
Apila85 26.8./vko35
Juuli83 27.-28.8
Kolkki 26.8

ja tervetuloa tylleröinen !!!!
huomenna enempi, nyt nukkumaan
 
outik
Listat päivittyy siihen tahtiin että kaikki ei pysy mukana ;) En nyt viitsi tota koko litaniaa kopsata, päivitän vaan ton jännäyslistan ja laitan sen aikajärjestykseen.

Jännäyslista:

Vilukisu 3.9/vko36
Liljanne 7.-8.9.
Tylleröinen 17.8.
Outik 20.8.
Apila85 26.8./vko35
Kolkki 26.8
Juuli83 27.-28.8

Niin ja siis tervetuloa Tylleröinen!

Arvatkaas kuka unohti ne marjapensaat eilen ;) Oli vähän muuta ajateltavaa, kröhöm, tiedätte kyllä ;D Nyt sitten yritän tutkailla tätä kroppaani, että loppuko ovisoireilut siihen vai vieläkö jatkuu. Eli oliko tuo eilinen nyt ovis vai ei... Vauvantekoa täytyy nyt kuitenkin jatkaa vielä jokunen päivä tiiviiseen tahtiin :)

Mä taidan nyt tehdä töitä... palailen kenties myöhemmin tänään vielä.
 
puhina
Hei!

Tervetuloa Tylleröinen minunkin puolestani! Toivon teille kaikille mahdollisimman pian plussia, mutta samaan hengenvetoon toivon sisua ja iloa sen plussan odotteluun! Toki varmasti lisääntymissuunnitelmia helpottaa kun on jo kierto selvillä ja ovispäivistä jonkinmoinen haju, mutta rentoa 'yritystä' ennen kaikkea!

Kaikenlaisia miehenkaato vinkkejähän täällä pyörii ja aika ajoin tulee, jotta pysyis ilokin tässä touhussa mukana. Ettei vallan puulta maistuis jo puolen vuoden 'turhien' testailujen jälkeen.

Jess, jess, HYVÄ OUTIK!! Mä tiesin, mä arrrrvasin, et sä pystyt siihen Nainen! Miestä kaatuu kun heinää syksyllä :D Kivaa että puuhastelut olikin mukavia ja tuli oikeaan aikaan, kyllä ne marjapuskat siel pihalla pysyvät!

Mukavaa työpäivää kaikille!

Hei,... minne meidän Ramona on kadonnut??
 
Liljanne
Tervetuloa Tylleröinen! Hienoa, että olette päässeet yhdessä haaveilemaan :) Onhan se hyvä saada "perusasiat" järjestykseen, jotta on sitten kaikki "valmiina" pikkuista varten.. Nyt vain pikaista plussaa sinne :)

Outikilla ovis ajoissa.. Ja saitte hyödynnettyä :) Muutamat varmistukset ihan hyvä lähettää perään, eihän siitä ainakaan haittaa ole! Ja sitten paljon plussatuulia perään :)

Apila tossa pohdiskeli ovis oireita.. Aattelin, jos hiukan pystyis avittamaan tossa pongailussa. Ovat niin yksilöllisiä, että vaikea sanoa. Limailuista moni taitaa tunnistaa. Kananmunalimoista puhuvat. Itse en taas noihin limoihin ole kauheasti kiinnittänyt huomiota (paitsi, että viimeksi jäi melkeen kokonaan pois..), joten en tarkkaa kuvailua osaa antaa. Mulla taas varmin merkki on kipu. Siis oikeen kunnon kipu (parituntia-päivä, kun munis irtoaa), joka haittaa istumaan menoa/nousua, housujen laittoa jalkaan ym. Toi kipuilu on vissiin kanssa aika yleistä, monilla tosin vaan lievempää nippailua, joka voi jäädä huomaamattakin. Ite joudun silloin tällöin popsimaan ihan särkylääkkeitä, oli eipä noistakaan varmaa päätelmää voi tehdä. Osaiskohan muut lisätä jotain kikkoja, mistä helposti oppis ovisajan tuntemaan.

).( Turvotus ehkä sittenkin löysi tiensä tänne.. Pitikö mennä mainitsemaan, pitikö??!!! Ja vielä muuten yksi oire, mikä viikon etuajassa. Rinnat pamahti järkkykipeiksi heti oviksen jälkeen heti. Rappusissa paha kulkea, eikä suihkuun halunnu mennä, kun ties, että rintsikat pitää ottaa pois. Mutta nyt kun oikea aika ois, niin kipu kadonnu..? Turvotus kyllä jäänyt :D Mä oon huomannu, että mulla on melkeen kuppikoon vaihtelu paikallaan parin viikon välein..

Liljanne
 
outik
Joo-o, kyllä se eilinen tais ovis olla. Limailu tuntuu loppuneen kuin seinään ja himot ei jyllää enää samalla tavalla... Et se oli sitten kunnon täsmäisku ja pahoin pelkään että varmistelut on turhia. Mutta ei auta luovuttaa, pakko yrittää.

Apilalle lohdutukseks, mullakin meni jopa vuosi ennen kuin opin tunnistamaan oviksen. Jossain vaiheessa aloin tikuttaa sitä ja vaikka sain aina plussan siihen tikkuun, niin en silti tuntenut ovista kropassa mitenkään (tai osannut tunnistaa). Varmaan vasta km:n jälkeen oon oppinu tunnistamaan nuo limat ja tosiaan tuo eilinen selkäkipu (samanlaista kuin menkkojen aikaan) oli myös aika selkeä oire. Muissa kierroissa en kyllä muista vastaavia kipuja, ainoastaan ton limailun perusteella oon jotain pystynyt päättelemään.

Näyttää siis tosiaan siltä että tää kierto on jäämässä lyhyeks. Liekö sitten todella tuon oikean puolen kierto ja se nyt temppuilee sitten jättäytymällä välillä extralyhyeks. Laskin kuinka monta päivää viime kierrossa oli niistä kananmunalimoista menkkojen alkuun ja jos tämän kierron luteaalivaihe olis sitten saman pituinen, niin tässä jäätäisiin 22 päivään. Se oliskin jo kaikkien aikojen lyhin mulla.

Heh, mun piti muka järjestää aamulla toi jännäyslista päivämäärien mukaan... Noh, näyttääkö siltä että onnistuin?? ;D Viluski ja Liljannehan on laittanu päivät vasta syyskuun puolelle. Mutta Liljanne, onko sulla tosiaan toi syyskuu oikein, kun nyt jo puhut oireista?
 
kauris 55
Ja ,tervetuloa mukaan myos taalta tylleroinen.Kyllahan tanne mahtuu haaveilijoita. Useimmat meista varmaan kirjoittelee tanne.ennenkun uskaltavat tai viitsivat kertoa muille vauva haaveiluista.Ja joskus jopa me ollaan ensimmaisia ennekun edes omat laheiset tietavat plussasta. Kylla ma oon ainakin tykannyt kirjoitella tanne ,kun ollaan kaikki tavallaan samassa veneessa.Ja.ei sita aina viitsi edes miehellensa jutella naita vauvahopinoita.Tanne ,voi sitten palpatella omista asioista ,mitka painaa mielta. Vai on outikilla ovis meneillaan.Nyt vaan se kayttoon kunnolla. omaa ovista ei vielakaan kuulu.Ei tartte varmaan mun jannailla tassa kuussa.Menkkojen pitais alkaa joskus tossa ,viikolla33 .On nyt niin heitellyt etten,tieda paivasta. Mutta ,hyva kun jannays lista etenee.Mutta,ei paasta tosiaan jannailemaan kun kuun lopussa varmaan .Ma ,nyt tietysti voisin kylla lisata itteni tohon listaan ,vaikka on kylla vahan epatodennakoista etta jotain tapahtuisi taalla. mutta teille muille ,ma pidan peukkuja .
 
kauris55
Ma taas.Hei outik.hyppasit tohon mun edelle .Viittisitko sa laittaa mut kuitenkin tohon ljannays listaan,kun kerta oot muutenkin noita paivayksia lisaillyt.Siis mulla olis sit todennakoisesti paivat 14.-16.8 vko33 .kiitti jo viitsisit.
 
outik
Vilkutus Kauriille :)

Tässäpä päivitystä listaan. Laitetaas se nyt sitten oikeaan järjestykseen :)

Jännäyslista:

Kauris55 14.-16.8./vko 33
Tylleröinen 17.8.
Outik 20.8.
Apila85 26.8./vko35
Kolkki 26.8
Juuli83 27.-28.8
Vilukisu 3.9/vko36
Liljanne 7.-8.9.
 
Liljanne
Hyvä huomio..! Taisin jo ennakoida tulevaa :D Mä en nyt oo käsittänyt yhtään tätä elokuuta. Koko ajan jätän sen välistä, milloin oon vielä heinäkuussa ja milloin (ei nyt sentään onneksi vielä) syyskuussa. Mikäköhän mua vaivaa..

Nyt sitten vaan toivotaan Outikille parasta. Aika puskan takaa tais kyllä ovis yllättää. Mutta eihän siihen (fiksut väittää) tarvita kuin se kerta, joten eipi huolta vaikkei varmistelut enää niin kohdilleen osuisi.

Ja Kauriille kanssa peukutukset. Kyllä se ovis sieltä putkahtaa ihan näinä päivinä :)

Apilalle kyllä pakko sen verran vielä sanoa, että mun elämä oli NIIIN paljon helpompaa, ennen kuin tajusin milloin se ovis on. Siitä lähtien oon aina tienny tarkalleen milloin nyt oisi pakko sitä seksiä saada ja jos ei ihan ole nappiin menny, niin sitten pari viikkoa olen ollut ihan maassa ja vaan ootellu, et ne menkat sieltä sitten alkais.. Ja vie jotenkin hiukan hehkua siitä puuhasta, kun jännittää, että just nyt ja tänään. Olisin ehkä helpottunu, jos en tietäis. Meillä kuitenkin tilanne eri kun ei yritetä, eli voipi olla, että toisaalta ois kivakin kun ei tarttis mietiskellä sitten joskus. Tiedä häntä.. Mutta älä ota asiasta turhia paineita :)

Ja nyt päivät oikein :)

Jännäyslista:

Liljanne 7.-8.8.
Kauris55 14.-16.8./vko 33
Tylleröinen 17.8.
Outik 20.8.
Apila85 26.8./vko35
Kolkki 26.8
Juuli83 27.-28.8
Vilukisu 3.9/vko36

Liljanne,
anteeksi kirjoitusvirheet, ei nyt pysty keskittymään..
 

Yhteistyössä