Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka! Vähän semmonen väsähtänyt fiilis, mitä tulee vauvahaaveeseen, vaikkei se haave ole toki mihinkään kadonnut. 🙏 🥹 💓

Peukutan kaikille teille, että sieltä niitä plussia tulisi! (y)💓
Jaksamista sinne 💖🙏🏼 Tuon väsähtämisen ymmärtää kyllä oikein hyvin 🥹 Kunpa pystyisin jotenkin teille plussatuulet puhaltamaan! ✨🫶🏼

Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin❤️
Niin ymmärrän @EKarolina tuon fiiliksen❤️‍🩹❤️‍🩹

Täällä oli ovistesti aivan tosi haalee eilen illalla kp13. Yritän testailla tänään samoihin aikoihin, kun eilen. Mulla alkaa yleensä ovistestit tummenemaan vasta n 1pv ennen lh huippua joten huomenna pitäis olla jo posi, jos flo lupailee ovista oikein. Mitään limoja ei oo näkyny vieläkään, mutta vv on vähän lisääntynyt joten hyvä merkki ainakin se😄

Niin ymmärrän ton väsymys fiiliksen tähän rumbaan @EKarolina❤️‍🩹 kuitenki jostain aina löytyy uusi yritysinfo.....mut raskasta tää on. Ja vaikks mulla ei kovin kauan yritystä ni niitä keskenmenoja pienes aikaa jo kaks .se tekee tästä jotenki kuin ois pidempikin yritys ja yritys uupuumus takana
Ainut et voi ainatoivoa sentään et pian taas ois plussa testis.

Km jälkeen muuten helpommin voi alkaa odottaa...Toivotaan et pian tärppäis teillä taas❤️ kuten myös @aida91 ja ylipäänsä kaikilla muillakin.

• Rakkaus
Reactions: EKarolina
Nega tehty clearbluuella ja aivot sai viestin alkaa valmistuu uuteen kiertoon uuteen yritykseen .. talvivauva ois sit tulossa jos seuraacien kuukausien aikana jäisi odottaa.....Mulla kaikki lapset touko- lokakuu. Outoa ajatella talvivauvaa. Ei sitä tiedä vaikks vasta syksyllä onnais seuraavaksi....saati ollenkaan enää.

Täytän pian 42 ... Mietin mihin pitäs vetää takaraja et 43 vuotiaana loppuisi yritys... vois olla järkevää. Mietin myös Tauon pitämistä mutta eipä täs iässä oikeen voi sellasia pitää

• Surullinen
Reactions: EKarolina
Nega tehty clearbluuella ja aivot sai viestin alkaa valmistuu uuteen kiertoon uuteen yritykseen .. talvivauva ois sit tulossa jos seuraacien kuukausien aikana jäisi odottaa.....Mulla kaikki lapset touko- lokakuu. Outoa ajatella talvivauvaa. Ei sitä tiedä vaikks vasta syksyllä onnais seuraavaksi....saati ollenkaan enää.

Täytän pian 42 ... Mietin mihin pitäs vetää takaraja et 43 vuotiaana loppuisi yritys... vois olla järkevää. Mietin myös Tauon pitämistä mutta eipä täs iässä oikeen voi sellasia pitää
Voihan nega. Oon pahoillani. 💔
Ja toi ikä-asia itseäkin mietityttää, kun täytän kesällä 41.
Mut kiitos tsempistä, ei tässä muuta voi kuin jatkaa yritystä. 🥹💓

• Rakkaus
Reactions: viivaviivi

Yhteistyössä