Haaveena vauva 2025

Onko muutkin semmosia, että kun keksii jonkun uuden pohdinnan tähän lapsen tekoon/lapsettomuuden syyksi, alkaa hillitön googlailu ja vanhojen keskusteluiden läpi käynti aiheesta? Ja nää jutut voi olla ihan hölmöjäkin. Tyyliin, onko seksiasennolla merkitystä. 😅 Nimimerkillä just googlailin vauhkona, kumpi nyt olis parempi, seksiä joka toinen vai joka päivä. Eihän tässä ole kun vasta 2,5v yritetty ja tällasia sorrun googlaamaan. 🤪
 
vierailija
Onko muutkin semmosia, että kun keksii jonkun uuden pohdinnan tähän lapsen tekoon/lapsettomuuden syyksi, alkaa hillitön googlailu ja vanhojen keskusteluiden läpi käynti aiheesta? Ja nää jutut voi olla ihan hölmöjäkin. Tyyliin, onko seksiasennolla merkitystä. Nimimerkillä just googlailin vauhkona, kumpi nyt olis parempi, seksiä joka toinen vai joka päivä. Eihän tässä ole kun vasta 2,5v yritetty ja tällasia sorrun googlaamaan.
Kyllä vaan, kahden ekan lapsen kohdalla googlasin aivan kaiken mahdollisen 🙈 /kolmattakehiin
 
Onko muutkin semmosia, että kun keksii jonkun uuden pohdinnan tähän lapsen tekoon/lapsettomuuden syyksi, alkaa hillitön googlailu ja vanhojen keskusteluiden läpi käynti aiheesta? Ja nää jutut voi olla ihan hölmöjäkin. Tyyliin, onko seksiasennolla merkitystä. Nimimerkillä just googlailin vauhkona, kumpi nyt olis parempi, seksiä joka toinen vai joka päivä. Eihän tässä ole kun vasta 2,5v yritetty ja tällasia sorrun googlaamaan.
Oi kyllä, ei taida olla mitään mitä en olisi tähän liittyen googlannut 😅🙈 harmi kun vauva.info alusta on kokonaan suljettu, siellä oli sadoittain pitkiä ketjuja! 🤪
 
Todellakin googlan. Big brother todellakin tietää että yritämme toista 😂

24/23-26 lähenee loppuaan ja menkat eivät edelleen ole alkaneet. Joten aamun negasta huolimatta pieni toive elää.

Ja!!! Olen tänään, siis yhden päivän aikana, saanut kuulla että kaksi kaveria raskaana ja molemmille tulossa maaliskuisia. Eli nyt ois mammakaverit jo valmiina, vain oma vauva puuttuu. 😂
 
vierailija
Todellakin googlan. Big brother todellakin tietää että yritämme toista

24/23-26 lähenee loppuaan ja menkat eivät edelleen ole alkaneet. Joten aamun negasta huolimatta pieni toive elää.

Ja!!! Olen tänään, siis yhden päivän aikana, saanut kuulla että kaksi kaveria raskaana ja molemmille tulossa maaliskuisia. Eli nyt ois mammakaverit jo valmiina, vain oma vauva puuttuu.
Toivottavasti pääset liittymään joukkoon 😊
 
Mulla on tosiaan nyt kaikki vippaskonstit ja lääkkeet tauolla, en tee ovulaatiotestejä tai träkkäile oireita. Ourakin on jättänyt lämpötilan mittaamisen väliin parina päivänä kun akku on tyhjentänyt, joten oon ollut melko ulkona kierrosta (seksiä raffisti joka toinen päivä kuitenkin). Eilen kuitenkin oviskivut tuntui sen verran paljon, että taitaa olla DPO1, KP13. Vaikka en oikeastaan odota nyt raskautuvani, silti hiukan piinailen. Mut odotan vaan seuraavaa ovista ja inseminaatioon ilmoittautumista...
 
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@possu. ★ 06/24 ★ 2.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

30.7.2024 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä


@Neljäshaaveena kp 30/26-29
@KolmattaKehiin kp 22/28-33
@Päivänsäde84 kp 18/26-29
@Min204 kp 17/23-30
@jauhopeukalo kp 16/28
@possu. kp 14/25-30
@heltsuli kp 12/29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Min204 DPO 5
@possu. DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
 
Viimeksi muokattu:
25/23-26 mutta super early nega joten nyt odotan vain menkkoja jotta uusi kierros voi alkaa. Jännittää että kierto sekaisin (kierukka poistettu 4 vk sitten) ja vähän harmittaa etten poistattanu sitä aikaisemmin. Esikoista yrittäessä olin 6 kk ilman hormonaalista ennen yrittämistä ja silloin tärppäs yk2.
 
Kilpparit oli viitteissä ja ferrit 29, hyvä on kuulemma 😡 mulla on pitkä historia raudanpuutteisena ja tällä hetkellä hankalat oireet, harmi kun tähän ei apuja helpolla saa. Toivottavasti ei vaikeuta raskautumista oikein paljon.. 2kk päästä uudet verikokeet. Tänään kp 10 ja huomena vois tuhlata ekan ovistikun. Viime kierrossa plussa pärähti kp 20. Alavatsaa jomottelee kyllä jo reilustikin, jos tästä kierrosta tärppäisi niin vauva syntyisi huhtikuun loppupuolella 🥰❤👌
 
vierailija
25/23-26 mutta super early nega joten nyt odotan vain menkkoja jotta uusi kierros voi alkaa. Jännittää että kierto sekaisin (kierukka poistettu 4 vk sitten) ja vähän harmittaa etten poistattanu sitä aikaisemmin. Esikoista yrittäessä olin 6 kk ilman hormonaalista ennen yrittämistä ja silloin tärppäs yk2.
Multa poistettiin kesäkuun puolessa välissä. :) Mutta siis jeesus näitä menkkoja sen jälkeen!!! Mulla ei kierukalla ollut kiertoa niin voi olla, että aika on kullannut, mutta tuntuu, että vuodan kuiviin. Neljäs tamponi tälle päivälle menossa ja kp2. Aivan hullua. Saisi tämänkin takia tärpätä pian. 😅
 
vierailija
Multa poistettiin kesäkuun puolessa välissä. Mutta siis jeesus näitä menkkoja sen jälkeen!!! Mulla ei kierukalla ollut kiertoa niin voi olla, että aika on kullannut, mutta tuntuu, että vuodan kuiviin. Neljäs tamponi tälle päivälle menossa ja kp2. Aivan hullua. Saisi tämänkin takia tärpätä pian.
Juu muistan kun itsellä poistettiin kierukka niin monta kiertoa sen jälkeen aivan kauhean runsaat vuodot.Tasoittui kyllä jossain vaiheessa.
 
Multa poistettiin kesäkuun puolessa välissä. Mutta siis jeesus näitä menkkoja sen jälkeen!!! Mulla ei kierukalla ollut kiertoa niin voi olla, että aika on kullannut, mutta tuntuu, että vuodan kuiviin. Neljäs tamponi tälle päivälle menossa ja kp2. Aivan hullua. Saisi tämänkin takia tärpätä pian.
mulla sama nyt synnytyksen jälkeen, holisee niin ettei meinaa pärjätä 😵💫 ihan järkyt vuodot, mietin samaa että jo tämän takia saisi äkkiä tärpätä 😃
 
Mä kävin tänään gynellä. Jäänyt papa ottamatta, joten kävin otattamassa sen ja samaalla pyysin ultraamaan että onhan kaikki ok kkm jäljiltä. Kaikki näytti siistiltä, limakalvon paksuus 10mm ja ovulaatio tapahtunut. En onnistunut tikuttamaan, mutta talleteltu on. 🙊 kp 15 tänään, normikierto 28 päivää, mutta kkm jäljiltä oli viimeksi 37pv. Toivottavasti nyt tasaantuu sinne 28 nurkille jos ei tärppiä käy.
 
Noni alkohan ne menkat sieltä.. olin jo aivan varma et tärppäs kun kp 31 koko päivänä ei mitään merkkiä tädistä ja sehän tarkottaa mun kohdalla et menkat on jo myöhässä mut heti yöllä ne alko ja aamulla oli jo pahin olo taas ikinä.

Noh ei auta kuin uskoa et kolmas tulee jos tulee.

Aluksi kun alotettiin 2023 keväällä yrittää ajattelin et vauva vuodelle 2024 mut nyt oon jo sitä mieltä tuleeko ees 2025. Mut emme voi pakottaa. Meil on jo lapsia ja yhteinenkin joten kuvittelisin et onnistuu se jossain vaihees jos mun ikä ei ole nyt vaan vastassa.. mä lokakuus 40 ja mies 37..
 
vierailija
mulla sama nyt synnytyksen jälkeen, holisee niin ettei meinaa pärjätä ‍ ihan järkyt vuodot, mietin samaa että jo tämän takia saisi äkkiä tärpätä
Mullakin! Hain tähän gyneltä apua kun meni extrasuperhyöer plus tampponeista läpi parissa tunnissa niin että hulahti. Sain jotain litkua mitä otin yhden kierron ajan ja sitten palautui normitila 😥 mutta myös pillereiden lopetuksen jälkeen mulla välillä hulahti yli ihan yllättäen, about kerran kierrossa pari kiertoa...
/possu.
 
vierailija
Täällä on kummallinen tilanne Kp23. Lämmöt ei ole nousseet kuin yhdeksi päiväksi kunnolla oletetun oviksen jälkeen. Limat kyllä luulin tunnistaneeni. Alan epäillä olenko ovuloinut ollenkaan ☹ meniköhän kierto ihan hukkaan. /kolmattakehiin
 
Täällä on kummallinen tilanne Kp23. Lämmöt ei ole nousseet kuin yhdeksi päiväksi kunnolla oletetun oviksen jälkeen. Limat kyllä luulin tunnistaneeni. Alan epäillä olenko ovuloinut ollenkaan meniköhän kierto ihan hukkaan. /kolmattakehiin
No samoissa mennään sitten! Ihmettelen kovasti kun tuttuja limoja ei näkynyt. Pää lyllä särki kuin aina ovulaatiossa. Loppukierto onkin entistä piinallisempi, kun ei tiedä oliko hyvin ajoitetuista talletteluista "hyötyä". 🤪
 
vierailija
Täällä on kummallinen tilanne Kp23. Lämmöt ei ole nousseet kuin yhdeksi päiväksi kunnolla oletetun oviksen jälkeen.
No samoissa mennään sitten! Ihmettelen kovasti kun tuttuja limoja ei näkynyt. Pää lyllä särki kuin aina ovulaatiossa. Loppukierto onkin entistä piinallisempi, kun ei tiedä oliko hyvin ajoitetuista talletteluista "hyötyä".
Ihanaa vertaistukea, kiitos 👍🏻 jännäillään yhdessä! /kolmattakehiin
 
Mullakin! Hain tähän gyneltä apua kun meni extrasuperhyöer plus tampponeista läpi parissa tunnissa niin että hulahti. Sain jotain litkua mitä otin yhden kierron ajan ja sitten palautui normitila mutta myös pillereiden lopetuksen jälkeen mulla välillä hulahti yli ihan yllättäen, about kerran kierrossa pari kiertoa...
/possu.
hyvä tietää että apuja löytyy, jos ei meinaa itellään vuodot normalisoitua! (Tai sitten se tärppi 💕🤩)
 
vierailija
Jaha, kp1. Eli kierto 25 päivää. Olen helpottunut että menkat tulivat, nyt kohti uusia pettymyksiä.

Tää lämmönmittailu on mulle ihan uutta, ilmeisesti aika moni sitä harrastaa. Haluaako joku vähän avata?
Aamulämpö aina samaan aikaan. Paljastaa oviksen tapahtuneen, silloin lämpö selvästi nousee ja pysyy koholla menkkoihin asti. Jos ei laske niin on raskaana. Tietää että kun lämmöt on noussut niin voi lopettaa tallettelut siltä kierrolta.

Mä oon seurannut Ouralla, se ei näytä suoraan aamulämpöä mutta samalla logiikalla pitäis pystyä netin artikkelien mukaan seuraamaan muutoksia. Viime kierrossa näkyi tosi selkeästi samalla tavalla kuin netin artikkelin esimerkkikuvissa.
/kolmattakehiin
 
  • Tykkää
Reactions: Keltainenkukka92

Yhteistyössä