Haaveena vauva 2025

Meidän on jo 3v 3kk 3v ikäeroa lähdettiin toivomaan Nyt saadaan nauttia aika rauhallisesta elämästä, kun hän on jo hyvin omatoiminen puuhissaan, mutta olisi toisaalta juuri hyvä aika nyt toivotella uutta lasta perheeseen. Olisi yhtä aikaa hauska ja kauhistuttava ajatus, että lasten synttärit olis ihan peräjälkeen
Meillä oli haaveena alle 2-vuoden ikäero, katsotaan mihin se ikäero sit asettuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: ToiveikasToivoton
vierailija
Onko kellään ollut raskaus oire päänsärky ? Yleensä itselläni liittyy menkkoihin muttakun jatkuu päivästä toiseen, eikä rinnat arista yhtään niinkuin ennen menkkoja 🤔 Taitaa olla turhaa toiveajattelua kun tilanne kuitenkin lähes mahdoton 😔 Huomasin myös että alakerta ei ole turvonnut niinkuin ennen vuotoja.
 
vierailija
Onko kellään ollut raskaus oire päänsärky ? Yleensä itselläni liittyy menkkoihin muttakun jatkuu päivästä toiseen, eikä rinnat arista yhtään niinkuin ennen menkkoja Taitaa olla turhaa toiveajattelua kun tilanne kuitenkin lähes mahdoton Huomasin myös että alakerta ei ole turvonnut niinkuin ennen vuotoja.
Mulla oli esikoista odottaessa ennen plussaa jäätävä päänsärky! Pidetään peukkuja 👍🏻 /kolmattakehiin
 
vierailija
Jomotteleeko muilla toispuoleisesti kohdunsaudulla ennen kuukautisia? Ennen plussaa ja sen jälkeen tiedän, että voi siltä puolelta jomotella josta munarakkula lähtenyt ja siellä keltarauhanen jomottelee, mutta onko jollain vastaavaa ennen kuukautisia?
 
Onko kellään ollut raskaus oire päänsärky ? Yleensä itselläni liittyy menkkoihin muttakun jatkuu päivästä toiseen, eikä rinnat arista yhtään niinkuin ennen menkkoja Taitaa olla turhaa toiveajattelua kun tilanne kuitenkin lähes mahdoton Huomasin myös että alakerta ei ole turvonnut niinkuin ennen vuotoja.
Mulla oli edellisessä kierrossa. Lämpöjen puolesta näytti, että voisi olla kemiallinen. Kaksi kertaa plussanneena ei ole ollut oireena niissä..
 
vierailija
Mulla oli edellisessä kierrossa. Lämpöjen puolesta näytti, että voisi olla kemiallinen. Kaksi kertaa plussanneena ei ole ollut oireena niissä..
Minulla oli lämmöt kovin korkealla tosin lapsi oli myös kuumeessa että olisiko kovin korkea lämpö ollut jotakin tautia. Nyt vuotaa jo kunnolla, ihmettelen edelleen kun rinnat ei yhtään aristaneet ennen menkkoja. Olisiko ollut sitten ovuloimaton kierto 🤔
 
Haamulta näyttää! onnea, ei muuta kuin uutta testiä huomenna. /kolmattakehiin
Kiitos ! ❤
Haamulta näyttää! onnea, ei muuta kuin uutta testiä huomenna. /kolmattakehiin
kiitos ! <3 tein tänään eli dpo 10 uuden testin ja kyllä se näyttäisi mielestäni vähän tummuneen ja toivotaan että tummuukin !

Tsemppiä kaikille, ja plussa tuulia
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 4 ja liian normaali olo. Muutamia nippasuja/ viiltoja tuntunut mutta muuten ei mitään. Toki näin aikasin ei välttämättä mitään tunnu, mutta viime kerralla raskautuessani tiesin heti! Oli kosteaa (pissat housuissa fiilis 🤣) viilteli äkillisissä liikkeissä, tissikipu ja kylmä.
Viikon päästä testipäivä! 🙏😍 jos sinne asti maltan..
 
vierailija
Hei! Tulen vähän myöhässä kai tänne mutta täällä kans yks vauvaa yrittävä. Tai aloitettiin vasta nyt tässä kuussa. Pillerit lopetin myös taukoviikon jälkeen, joten yksiäkään menkkoja ei ole vielä ollut joten en ole ollenkaan varma onko raskautuminen todennäköistä tässä kuussa mutta yrittänyttä ei laiteta.
Ennestään meillä on 4vuotias tyttö🍂💕
Oviksen pitäisi olla tänään/huomenna mutta ainakaan en huomaa mitään siihen viittaavaa edes valkovuodossa.
 
  • Tykkää
Reactions: ToiveikasToivoton
vierailija
Täällä toivotaan raskautta. Ei liiemmin yritetä osua aina kohdilleen, mutta kuukautiset sekä yhdynnät olen alkanut merkitä kalenteriin. Minä 33v ja mies 38v. Minulla lapsia ennestään. Miehellä ei ollenkaan. Kierto tasaantunut huhtikuusta pillerien lopettamisen jälkeen. 27vrk kierto ja yhdyntä oli kp 11 ja kp 13. Ovulaatiokipu ja - lima tuli kp 15. Voi olla, että ovulaatio tuli liian myöhään tässä kierrossa?
 
Täällä toivotaan raskautta. Ei liiemmin yritetä osua aina kohdilleen, mutta kuukautiset sekä yhdynnät olen alkanut merkitä kalenteriin. Minä 33v ja mies 38v. Minulla lapsia ennestään. Miehellä ei ollenkaan. Kierto tasaantunut huhtikuusta pillerien lopettamisen jälkeen. 27vrk kierto ja yhdyntä oli kp 11 ja kp 13. Ovulaatiokipu ja - lima tuli kp 15. Voi olla, että ovulaatio tuli liian myöhään tässä kierrossa?
Siinä ja siinä, vaikea sanoa, kun ei tiedä ovistesteistä tai lämmöistä. Mutta välillä on niitäkin tapauksia, että pitkään on yritetty ja ainoa yhdyntä 4 päivää ennen ovista ja silloin juuri tärppää. Ihmeiden äärellä ollaan 😊
 
  • Tykkää
Reactions: JospaJoskus
Tässä aiemmin kirjoittanut vierailija (#1395). Ovulaatiotestejä en ole hankkinut, enkä lämpöjä mitannut. En halua raskauden toivomisesta tulevan liian suorituskeskeistä. 12 päivää olisi nyt seuraaviin oletettuihin kuukautisiin.
Tsemppiä piinapäiville, toivottavasti sun ei koskaan tarttekaan alkaa tikuttaa tai mittailemaan lämpöjä 😊🤞
 

Yhteistyössä