Haaveena vauva 2024

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eswe
  • EnsimmĂ€inen viesti EnsimmĂ€inen viesti
@Kerttttu ja @heidisofia varovaiset onnittelut ja vahvistumisia sinneđŸ„°đŸ„°

@Cara-mel isot tsempit ja voimahali sinneđŸ„ș❀ Joku tÀÀllĂ€ puhui, ettĂ€ mies oli hoitanu homman astiaan ja sitten oli kuukuppiin laittanut pikkukaverit ja sisÀÀn. Mietin, ettĂ€ jos teillĂ€ ei tuo intiimihalut kohtaa tĂ€llĂ€hetkellĂ€ niin voisiko tuo olla yksi vaihtoehto?😳

• TykkÀÀ
Reactions: Kerttttu
Jos vuoto ei ole verenpunaista niin voi olla vielĂ€ kiinnitysvuotoa. Luin englanninkielisiltĂ€ sivuilta et menee vielĂ€ pĂ€iviĂ€ ennen kuin nĂ€kyy testissĂ€. Mulla on virallinen pĂ€ivĂ€ ensi viikon perjantaina ja siihen asti on toivoa ellei kunnolla ala tulemaan sitĂ€ verta.. ❀
Se on semmosta tummaa verta. Mieski sano ettÀ voihan se vielÀ muuttu ku torstaina vasta testi. Mutta.
Ite heitin jo hanskat tiskiin. Katellaan kevÀÀmmĂ€llĂ€ sit uudestaan. ÄrsyttÀÀ vaan ku pakkaseen ei saatu yhtÀÀn.

Se on semmosta tummaa verta. Mieski sano ettÀ voihan se vielÀ muuttu ku torstaina vasta testi. Mutta.
Ite heitin jo hanskat tiskiin. Katellaan kevÀÀmmĂ€llĂ€ sit uudestaan. ÄrsyttÀÀ vaan ku pakkaseen ei saatu yhtÀÀn.

Voimia varmuuden vuoksi jo vaikka ei toivoa ole vielÀ kokonaan menetetty. Miten teidÀn prosessi etenee jos nyt ei plussaa tule? Milloin pÀÀsette seuraavaan hoitoon?

• TykkÀÀ
Reactions: S0nj4
Mut voi poistaa kokonaan listoilta
Kidutan itseÀni roikkumalla tÀÀllÀ
MeillÀ ei ole seksiÀ, viimeksi on ollut lokakuun lopulla
Eilen yritin niin mies huokaisi ja lÀhti pois.. Kysyin myöhemmin miksi ei halua, niin mies tiuskasi, ettÀ pitÀÀkö taas aloittaa

TsemppiÀ ja oikein ihanaa joulunodotusta kaikille!
Tuokoon joulu toiveet ja olkoon uusi vuosi rakkautta tÀynnÀ

Tosi harmi. Olen kuullut, ettÀ joillain miehillÀ juuri se raskauden yrittÀminen on se, joka vie niitÀ haluja pois.

• TykkÀÀ
Sinulla sitten aika samoihin aikoihin ollut suunnilleen ovulaatio, kuin minullakin, eli joskus su-ma. Minulla on ollut alavatsan nippailuja tÀmÀn pÀivÀn aikana ja vuoto on edelleen sellaista, kun ovulaation aikaan. Tosin, minulla voi kierrossa olla jos jonkinmoista hÀikkÀÀ kun tosiaan imettelen vielÀ aika tiuhaan tÀtÀ nuorimmaista ja kierto vasta hiljattain palautunut, mutta ollut epÀmÀÀrÀinen.. Ja vasta eka yrityskierros, ettÀ saa nyt nÀhdÀ kuitenkin ihan intopiukeena odotan menkkojen alkamisajankohtaa, ettÀ tuleeko ne sieltÀ vai pÀÀsenkö tekemÀÀn raskaustestin Millonkas. SinÀ meinasit testailla?

En varmaankaan testaa ennen kun pitÀs alkaa, eli vasta vÀhÀn ennen jouluaattoa :)

Edit: Kuvan/linkin lataamiseksi riitti ettÀ osoitteen vaan syötti tÀhÀn teksti kenttÀÀn, eikÀ yritÀ ladata sitÀ kuvan kautta

No mutta tein siis uuden testin ja hiukan vahvempi haamu/viivanpaikka kuin eilen iltasella.. Jotenki en jaksa uskoa ettĂ€ olisin raskaana, ja vaikka olisin niin tĂ€ssĂ€ voi kĂ€ydĂ€ mitĂ€ vaanđŸ«Ł

Odottelen nyt pari pĂ€ivÀÀ ja teen varmaan cb varhaisen testin sittenđŸ«Ł Ja todennĂ€köisesti ei onnistu odottaminen vaan menen tĂ€nÀÀn kauppaan ja teen viimeistÀÀn huomen aamuna sen
On selvÀ plussa<3 PC ei anna mitÀÀn viivanpaikkoja mulle ainakaan.

• TykkÀÀ
Joo, tais mullakii olla tĂ€mĂ€ tĂ€ssĂ€. Tein herkĂ€n testin ja niin nega ku olla ja voi. PyyhkiessĂ€ tuli sit ruskeeta verta paperiin. Torstaina olisi vasta virallinen testipĂ€ivĂ€. Miten tuun pÀÀsemÀÀn tĂ€stĂ€ yli. đŸ˜„đŸ˜„
Voi ei, sulla nyt voiskin olla vielĂ€ kiinnittymisvuodosta kyse ku on torstaihin vielĂ€ hyvin aikaa💕 toivotaan nyt vielĂ€ parasta🙏

• TykkÀÀ
Reactions: S0nj4
TÀÀllĂ€kin ruskeaa havaittu paperissa. đŸ„Ž Olo odottaa nyt sitĂ€ lopullista iskua ja menkkoja. Ne pitĂ€isi tĂ€nÀÀn alkaa. TestipĂ€ivĂ€ perjantaina. Joululoma olis muutenkin tervetullutta.. 😅 alkaa tÀÀ 2viikon odotus kyllĂ€ raastaa hermoja 
 tĂ€nÀÀn siis 9 pĂ€ivĂ€ siirron jĂ€lkeen. Niin ja sain pregcheckiin viivanpaikan.. đŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž

• Surullinen
Reactions: tamuli
TÀÀllĂ€kin ruskeaa havaittu paperissa. đŸ„Ž Olo odottaa nyt sitĂ€ lopullista iskua ja menkkoja. Ne pitĂ€isi tĂ€nÀÀn alkaa. TestipĂ€ivĂ€ perjantaina. Joululoma olis muutenkin tervetullutta.. 😅 alkaa tÀÀ 2viikon odotus kyllĂ€ raastaa hermoja 
 tĂ€nÀÀn siis 9 pĂ€ivĂ€ siirron jĂ€lkeen. Niin ja sain pregcheckiin viivanpaikan.. đŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž
Ihan mahtavaa😍 toivotaan ettĂ€ viivanpaikka vahvistuu❀

MÀ kanssa teidÀn kaikkien kanssa samoissa, ovis on ollut maanantaina!
MÀ kanssa saanut ekaa haaleaa viivaa dpo9, mut koitan odottaa nyt ainakin dpo10 asti mut jos joku tÀÀl testailee ajois nii katotaan vaan pystynkö ite olee testaamatta
Onko teillÀ muilla samoilla pÀivillÀ menevillÀ mitÀÀn oireita? TÀÀllÀ on flunssa pÀÀllÀ ja pelkÀÀn vaikuttaako mahdolliseen kiinnittymiseen.....
Mutta eilen 5dpo aamupÀivÀn oli jÀnnÀÀ nippailua/jomottelua edessÀ alavatsalla, sitten loppui. Illalla tuli ihan ministi ruskeaa vuotoa pyyhkiessÀ. Toivon niin, ettÀ ois kiinnittymisestÀ johtuvia nÀmÀ

MinĂ€ kuulun kanssa tĂ€hĂ€n sunnuntai-maanantai kerhoon, tarkemmin sanottuna todennĂ€köisesti sunnuntaihin 🙈
Pari pĂ€ivÀÀ nyt nippaillut (normaalia), mutta tĂ€nÀÀn on oikein sĂ€rkenyt jotenkin kohdun seutua, samoin eilen tuli pari aika viiltĂ€vÀÀ kramppia? Samoin tosi paljon valkovuotoa, toivottavasti ei olisi mikÀÀn tulehdus kuitenkaan 😅

Sulla kyllĂ€ tuo vuoto kuulostaisi kovasti kiinnittymisvuodolta! JĂ€nnĂ€illÀÀn kaikki mitĂ€ tapahtuu, itse yritĂ€n olla vahva ja testaan vasta, jos menkat myöhĂ€ssĂ€ 😅

• TykkÀÀ
Reactions: Noups
Samaistun tÀhÀn. Siis itsellÀ on tÀllÀ hetkellÀ sellainen tilanne, ettÀ pelkÀÀn tosissaan, ettÀ jos kÀvisi niin, ettÀ samaa ikÀÀ oleva sukulainen ilmoittaisi odottavansa vauvaa. Niin ei ole tapahtunut vielÀ enkÀ edes tiedÀ yrittÀvÀtkö lasta, mutta tÀmÀ on silti mun ajatuksissa usein Ihan typerÀ kela. Oon elÀnyt mielessÀni sitÀ hetkeÀ kun kuulisin asiasta ja miettinyt mitÀ sanoisin kuulostamatta katkeralta, ja toivoisin ettÀ voisin olla iloinen asiasta, mutta pelkÀÀn ettÀ en siihen kykenisi, ja se tuntuu ihan hirveÀltÀ. PelkÀÀn ettÀ romahtaisin ihan tÀysin jos tÀmÀ pelko toteutuisi Toisaalta tuntuu myös ihan kamalalta toivoa, ettÀ joku itselle tÀrkeÀ ei saisi lasta juuri nyt. Niiiiiin ristiriitaista.

Ei ole helppoja juttuja. MeillĂ€ eka raskaus pÀÀttyi kkm ja oli lohdutonta, kun ympĂ€rillĂ€ sateli vauvauutisia. Ei kuitenkaan ketÀÀn ihan lĂ€heisiĂ€, mutta tuttuja riitti. 🙄 SiinĂ€ tuntui syli tosi tyhjĂ€ltĂ€ ja elĂ€mĂ€ epĂ€reilulta. Nyt ystĂ€vĂ€llĂ€ vauva juuri syntynyt, toisella kohta tokan ultran aika. VĂ€lillĂ€ erityisen hankalissa hetkissĂ€ kirpaisee, vaikken heidĂ€n onneaan tietenkÀÀn halua pois.

MinÀ kuulun kanssa tÀhÀn sunnuntai-maanantai kerhoon, tarkemmin sanottuna todennÀköisesti sunnuntaihin
Pari pÀivÀÀ nyt nippaillut (normaalia), mutta tÀnÀÀn on oikein sÀrkenyt jotenkin kohdun seutua, samoin eilen tuli pari aika viiltÀvÀÀ kramppia? Samoin tosi paljon valkovuotoa, toivottavasti ei olisi mikÀÀn tulehdus kuitenkaan

Sulla kyllÀ tuo vuoto kuulostaisi kovasti kiinnittymisvuodolta! JÀnnÀillÀÀn kaikki mitÀ tapahtuu, itse yritÀn olla vahva ja testaan vasta, jos menkat myöhÀssÀ
Minullakin valkovuotoa runsaasti ollut! Ja samoin, teen testin vasta jos menkat myöhĂ€styy, kun ei se varmaan edes nĂ€yttĂ€isi vielĂ€ mitÀÀn olin raskaana tai en?😅

• TykkÀÀ
Reactions: Noups ja tamuli
Ai niin, onko joku, joka haluaisi kĂ€ydĂ€ Kaunis odotus alkuraskauden ultrassa ennen kuin vuosi vaihtuu. Sijainti Helsinki ja Vantaa. Multa saa 10% alekoodin. Laita yv jos haluat sen. 😊

Viimeksi muokattu:
  • TykkÀÀ
Reactions: Browneye2023
Moi! LöytyisiköhÀn tÀÀltÀ palstalta kokemuksia millÀ tavalla kierto lÀhtenyt pyörimÀÀn kemiallisen tai varhaisen keskenmenon jÀlkeen?

Tein 6 pÀivÀn ajan selkeÀsti positiivisia raskaustestejÀ, mutta vahvistumisen sijaan viiva pysyi samana ja loppua kohden lopulta heikkeni pois. Jatkoin testaamista koska jo ensimmÀinen testi oli mielestÀni pÀiviin nÀhden heikko ja tiesin, ettÀ ei ehkÀ jatku normaalisti loppuun asti. PÀivÀ negatiivisen jÀlkeen alkoi vuoto (oletin tÀmÀn olevan kuukautiset), mutta vuoto oli runsasta ja kesti vain 3 pÀivÀÀ (kuukautisten pituus minulla 6 pÀivÀÀ). Olikohan nÀmÀ nyt kuukautiset ja ovulaatiota voisi odotella normaalin kierron aikataulun mukaan? Luulen, ettÀ kyseessÀ oli kemiallinen kun vuoto alkoi 3-7 pÀivÀÀ kuukautisten oletetun alun jÀlkeen (kierron pituus vaihdellut).

Kiitos vaan jos luit tĂ€mĂ€n sepustuksen ❀ Kuulen mielellĂ€ni kokemuksia jos jollakin nĂ€itĂ€ kemiallisia sattunut kohdalle.

Moi! LöytyisiköhÀn tÀÀltÀ palstalta kokemuksia millÀ tavalla kierto lÀhtenyt pyörimÀÀn kemiallisen tai varhaisen keskenmenon jÀlkeen?

Tein 6 pÀivÀn ajan selkeÀsti positiivisia raskaustestejÀ, mutta vahvistumisen sijaan viiva pysyi samana ja loppua kohden lopulta heikkeni pois. Jatkoin testaamista koska jo ensimmÀinen testi oli mielestÀni pÀiviin nÀhden heikko ja tiesin, ettÀ ei ehkÀ jatku normaalisti loppuun asti. PÀivÀ negatiivisen jÀlkeen alkoi vuoto (oletin tÀmÀn olevan kuukautiset), mutta vuoto oli runsasta ja kesti vain 3 pÀivÀÀ (kuukautisten pituus minulla 6 pÀivÀÀ). Olikohan nÀmÀ nyt kuukautiset ja ovulaatiota voisi odotella normaalin kierron aikataulun mukaan? Luulen, ettÀ kyseessÀ oli kemiallinen kun vuoto alkoi 3-7 pÀivÀÀ kuukautisten oletetun alun jÀlkeen (kierron pituus vaihdellut).

Kiitos vaan jos luit tÀmÀn sepustuksen Kuulen mielellÀni kokemuksia jos jollakin nÀitÀ kemiallisia sattunut kohdalle.
Me ollaan jÀtetty ehkÀisy pois 3/2023 ja mulla on ollu kemialliset raskaudet 4/23 ja 10/23. Juurikin noin on minullakin kÀynyt, ettÀ viivat vahvistuu minusta ihan "normaalisti" ja itseasiassa nyt edellisessÀ kemiallisessa digitesti nÀytti ihan "raskaana 2-3" ettÀ niinki pitkÀlle pÀÀstiin. Mutta siitÀ muutama pÀivÀ myöhemmin testi alkoikin haalistua ja menkat alkoi vajaa viikon pÀÀstÀ. Minusta oli semmoiset perus menkat muistaakseni. Sitten tuli ovulaatio seuraavassa kierrossa, mutten raskautunut. nyt taas jÀnnÀtÀÀn dpo7. IkÀÀ mulla siis 39 ja lapset -15 ja -22.

VĂ€hĂ€n on ajatukset sekaisin siitĂ€, ettĂ€ pystyykö seuraavasta mahdollisesta plussasta iloitsemaan kun kokoajan mielessĂ€, ettĂ€ kesken se menee kuitenkin đŸ˜„

TsemppiĂ€ sinne! ❀

• TykkÀÀ
Reactions: Noups
Onnea plussista<3

Nyt ei taida tulla tÀnne parasta joululahjaa. Nega tÀnÀÀn dpo9 kp 24/27-31.

Tuntuu taas pahalta, tiedÀtte kyllÀ mitkÀ nÀÀ fiilikset on tÀssÀ kohti.. Ei auta.
no mutta dpo9 on erittĂ€in aikainen vielĂ€, ettĂ€ ihan hyvin voi vielĂ€ plussaksi muuttua ❀

• TykkÀÀ
Reactions: aida91 ja Noups