Haaveena vauva 2024

Jos vuoto ei ole verenpunaista niin voi olla vielä kiinnitysvuotoa. Luin englanninkielisiltä sivuilta et menee vielä päiviä ennen kuin näkyy testissä. Mulla on virallinen päivä ensi viikon perjantaina ja siihen asti on toivoa ellei kunnolla ala tulemaan sitä verta.. ❤
Se on semmosta tummaa verta. Mieski sano että voihan se vielä muuttu ku torstaina vasta testi. Mutta.
Ite heitin jo hanskat tiskiin. Katellaan keväämmällä sit uudestaan. Ärsyttää vaan ku pakkaseen ei saatu yhtään.
 
Se on semmosta tummaa verta. Mieski sano että voihan se vielä muuttu ku torstaina vasta testi. Mutta.
Ite heitin jo hanskat tiskiin. Katellaan keväämmällä sit uudestaan. Ärsyttää vaan ku pakkaseen ei saatu yhtään.
Voimia varmuuden vuoksi jo vaikka ei toivoa ole vielä kokonaan menetetty. Miten teidän prosessi etenee jos nyt ei plussaa tule? Milloin pääsette seuraavaan hoitoon?
 
  • Tykkää
Reactions: S0nj4
Mut voi poistaa kokonaan listoilta
Kidutan itseäni roikkumalla täällä
Meillä ei ole seksiä, viimeksi on ollut lokakuun lopulla
Eilen yritin niin mies huokaisi ja lähti pois.. Kysyin myöhemmin miksi ei halua, niin mies tiuskasi, että pitääkö taas aloittaa

Tsemppiä ja oikein ihanaa joulunodotusta kaikille!
Tuokoon joulu toiveet ja olkoon uusi vuosi rakkautta täynnä
Tosi harmi. Olen kuullut, että joillain miehillä juuri se raskauden yrittäminen on se, joka vie niitä haluja pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttttu
Sinulla sitten aika samoihin aikoihin ollut suunnilleen ovulaatio, kuin minullakin, eli joskus su-ma. Minulla on ollut alavatsan nippailuja tämän päivän aikana ja vuoto on edelleen sellaista, kun ovulaation aikaan. Tosin, minulla voi kierrossa olla jos jonkinmoista häikkää kun tosiaan imettelen vielä aika tiuhaan tätä nuorimmaista ja kierto vasta hiljattain palautunut, mutta ollut epämääräinen.. Ja vasta eka yrityskierros, että saa nyt nähdä kuitenkin ihan intopiukeena odotan menkkojen alkamisajankohtaa, että tuleeko ne sieltä vai pääsenkö tekemään raskaustestin Millonkas. Sinä meinasit testailla?
En varmaankaan testaa ennen kun pitäs alkaa, eli vasta vähän ennen jouluaattoa :)
 
Edit: Kuvan/linkin lataamiseksi riitti että osoitteen vaan syötti tähän teksti kenttään, eikä yritä ladata sitä kuvan kautta


No mutta tein siis uuden testin ja hiukan vahvempi haamu/viivanpaikka kuin eilen iltasella.. Jotenki en jaksa uskoa että olisin raskaana, ja vaikka olisin niin tässä voi käydä mitä vaan🫣

Odottelen nyt pari päivää ja teen varmaan cb varhaisen testin sitten🫣 Ja todennäköisesti ei onnistu odottaminen vaan menen tänään kauppaan ja teen viimeistään huomen aamuna sen
On selvä plussa<3 PC ei anna mitään viivanpaikkoja mulle ainakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttttu
Joo, tais mullakii olla tämä tässä. Tein herkän testin ja niin nega ku olla ja voi. Pyyhkiessä tuli sit ruskeeta verta paperiin. Torstaina olisi vasta virallinen testipäivä. Miten tuun pääsemään tästä yli. 😥😥
Voi ei, sulla nyt voiskin olla vielä kiinnittymisvuodosta kyse ku on torstaihin vielä hyvin aikaa💕 toivotaan nyt vielä parasta🙏
 
  • Tykkää
Reactions: S0nj4
Täälläkin ruskeaa havaittu paperissa. 🥴 Olo odottaa nyt sitä lopullista iskua ja menkkoja. Ne pitäisi tänään alkaa. Testipäivä perjantaina. Joululoma olis muutenkin tervetullutta.. 😅 alkaa tää 2viikon odotus kyllä raastaa hermoja … tänään siis 9 päivä siirron jälkeen. Niin ja sain pregcheckiin viivanpaikan.. 🤦🏼‍♀️
 
  • Surullinen
Reactions: tamuli
Täälläkin ruskeaa havaittu paperissa. 🥴 Olo odottaa nyt sitä lopullista iskua ja menkkoja. Ne pitäisi tänään alkaa. Testipäivä perjantaina. Joululoma olis muutenkin tervetullutta.. 😅 alkaa tää 2viikon odotus kyllä raastaa hermoja … tänään siis 9 päivä siirron jälkeen. Niin ja sain pregcheckiin viivanpaikan.. 🤦🏼‍♀️
Ihan mahtavaa😍 toivotaan että viivanpaikka vahvistuu❤
 
Mä kanssa teidän kaikkien kanssa samoissa, ovis on ollut maanantaina!
Mä kanssa saanut ekaa haaleaa viivaa dpo9, mut koitan odottaa nyt ainakin dpo10 asti mut jos joku tääl testailee ajois nii katotaan vaan pystynkö ite olee testaamatta
Onko teillä muilla samoilla päivillä menevillä mitään oireita? Täällä on flunssa päällä ja pelkään vaikuttaako mahdolliseen kiinnittymiseen.....
Mutta eilen 5dpo aamupäivän oli jännää nippailua/jomottelua edessä alavatsalla, sitten loppui. Illalla tuli ihan ministi ruskeaa vuotoa pyyhkiessä. Toivon niin, että ois kiinnittymisestä johtuvia nämä
Minä kuulun kanssa tähän sunnuntai-maanantai kerhoon, tarkemmin sanottuna todennäköisesti sunnuntaihin 🙈
Pari päivää nyt nippaillut (normaalia), mutta tänään on oikein särkenyt jotenkin kohdun seutua, samoin eilen tuli pari aika viiltävää kramppia? Samoin tosi paljon valkovuotoa, toivottavasti ei olisi mikään tulehdus kuitenkaan 😅

Sulla kyllä tuo vuoto kuulostaisi kovasti kiinnittymisvuodolta! Jännäillään kaikki mitä tapahtuu, itse yritän olla vahva ja testaan vasta, jos menkat myöhässä 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Noups
Samaistun tähän. Siis itsellä on tällä hetkellä sellainen tilanne, että pelkään tosissaan, että jos kävisi niin, että samaa ikää oleva sukulainen ilmoittaisi odottavansa vauvaa. Niin ei ole tapahtunut vielä enkä edes tiedä yrittävätkö lasta, mutta tämä on silti mun ajatuksissa usein Ihan typerä kela. Oon elänyt mielessäni sitä hetkeä kun kuulisin asiasta ja miettinyt mitä sanoisin kuulostamatta katkeralta, ja toivoisin että voisin olla iloinen asiasta, mutta pelkään että en siihen kykenisi, ja se tuntuu ihan hirveältä. Pelkään että romahtaisin ihan täysin jos tämä pelko toteutuisi Toisaalta tuntuu myös ihan kamalalta toivoa, että joku itselle tärkeä ei saisi lasta juuri nyt. Niiiiiin ristiriitaista.
Ei ole helppoja juttuja. Meillä eka raskaus päättyi kkm ja oli lohdutonta, kun ympärillä sateli vauvauutisia. Ei kuitenkaan ketään ihan läheisiä, mutta tuttuja riitti. 🙄 Siinä tuntui syli tosi tyhjältä ja elämä epäreilulta. Nyt ystävällä vauva juuri syntynyt, toisella kohta tokan ultran aika. Välillä erityisen hankalissa hetkissä kirpaisee, vaikken heidän onneaan tietenkään halua pois.
 
Minä kuulun kanssa tähän sunnuntai-maanantai kerhoon, tarkemmin sanottuna todennäköisesti sunnuntaihin
Pari päivää nyt nippaillut (normaalia), mutta tänään on oikein särkenyt jotenkin kohdun seutua, samoin eilen tuli pari aika viiltävää kramppia? Samoin tosi paljon valkovuotoa, toivottavasti ei olisi mikään tulehdus kuitenkaan

Sulla kyllä tuo vuoto kuulostaisi kovasti kiinnittymisvuodolta! Jännäillään kaikki mitä tapahtuu, itse yritän olla vahva ja testaan vasta, jos menkat myöhässä
Minullakin valkovuotoa runsaasti ollut! Ja samoin, teen testin vasta jos menkat myöhästyy, kun ei se varmaan edes näyttäisi vielä mitään olin raskaana tai en?😅
 
  • Tykkää
Reactions: Noups ja tamuli
vierailija
Moi! Löytyisiköhän täältä palstalta kokemuksia millä tavalla kierto lähtenyt pyörimään kemiallisen tai varhaisen keskenmenon jälkeen?

Tein 6 päivän ajan selkeästi positiivisia raskaustestejä, mutta vahvistumisen sijaan viiva pysyi samana ja loppua kohden lopulta heikkeni pois. Jatkoin testaamista koska jo ensimmäinen testi oli mielestäni päiviin nähden heikko ja tiesin, että ei ehkä jatku normaalisti loppuun asti. Päivä negatiivisen jälkeen alkoi vuoto (oletin tämän olevan kuukautiset), mutta vuoto oli runsasta ja kesti vain 3 päivää (kuukautisten pituus minulla 6 päivää). Olikohan nämä nyt kuukautiset ja ovulaatiota voisi odotella normaalin kierron aikataulun mukaan? Luulen, että kyseessä oli kemiallinen kun vuoto alkoi 3-7 päivää kuukautisten oletetun alun jälkeen (kierron pituus vaihdellut).

Kiitos vaan jos luit tämän sepustuksen ❤ Kuulen mielelläni kokemuksia jos jollakin näitä kemiallisia sattunut kohdalle.
 
Moi! Löytyisiköhän täältä palstalta kokemuksia millä tavalla kierto lähtenyt pyörimään kemiallisen tai varhaisen keskenmenon jälkeen?

Tein 6 päivän ajan selkeästi positiivisia raskaustestejä, mutta vahvistumisen sijaan viiva pysyi samana ja loppua kohden lopulta heikkeni pois. Jatkoin testaamista koska jo ensimmäinen testi oli mielestäni päiviin nähden heikko ja tiesin, että ei ehkä jatku normaalisti loppuun asti. Päivä negatiivisen jälkeen alkoi vuoto (oletin tämän olevan kuukautiset), mutta vuoto oli runsasta ja kesti vain 3 päivää (kuukautisten pituus minulla 6 päivää). Olikohan nämä nyt kuukautiset ja ovulaatiota voisi odotella normaalin kierron aikataulun mukaan? Luulen, että kyseessä oli kemiallinen kun vuoto alkoi 3-7 päivää kuukautisten oletetun alun jälkeen (kierron pituus vaihdellut).

Kiitos vaan jos luit tämän sepustuksen Kuulen mielelläni kokemuksia jos jollakin näitä kemiallisia sattunut kohdalle.
Me ollaan jätetty ehkäisy pois 3/2023 ja mulla on ollu kemialliset raskaudet 4/23 ja 10/23. Juurikin noin on minullakin käynyt, että viivat vahvistuu minusta ihan "normaalisti" ja itseasiassa nyt edellisessä kemiallisessa digitesti näytti ihan "raskaana 2-3" että niinki pitkälle päästiin. Mutta siitä muutama päivä myöhemmin testi alkoikin haalistua ja menkat alkoi vajaa viikon päästä. Minusta oli semmoiset perus menkat muistaakseni. Sitten tuli ovulaatio seuraavassa kierrossa, mutten raskautunut. nyt taas jännätään dpo7. Ikää mulla siis 39 ja lapset -15 ja -22.

Vähän on ajatukset sekaisin siitä, että pystyykö seuraavasta mahdollisesta plussasta iloitsemaan kun kokoajan mielessä, että kesken se menee kuitenkin 😥

Tsemppiä sinne! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Noups

Yhteistyössä