Huoh. En tiedä minne muuallekaan purkaisin tuntemuksiani. Tää päivä on vaan ollu tosi outo. Päivällä tuntu et on vähä semmonen etova olo ku söin. Vessassa on saanu ehkä useammin käydä.
Sitten ku oltiin kaupungilla niin tuntu että nytkö ne menkat alkaa ku oli semmosta menkkamaista jonotusta mahassa ja sit tuntu et pöksyt on märät.
Ja hengästyin ku käveltiin. En uskaltani käydä julkisessa vessassa etten sitten rupee itkemään jos sattuu verta olemaankin. No tulin kotiin ja ensimmäisenä vessaan. Ei verta missåån. Pöksyissä oli semmonen valkovuoto klimppi. Ja kuivatessakin tuli paperiin valkovuotoa.. muutenki tuntuu alapää semmoselle märälle kokoajan. voiko vaikka syö terolut lääkettä niin menkat tulla jo? Vai johtuuko nää oireet tuosta terolutista.
Mihin nää mun oireet viittaa? Vai onko mun keho vaan tekemässä mua hulluksia.
Mulla on nyt ollut ainakin kahdessa viimeisessä kierrossa ihan samaa, ehkä useammassakin!
Käytän myös teroja, mutta esim tässä kierrossa oli nyt tiistaina tuommoinen sama tilanne (kp 17) ja aloitin terot vasta seuraavana päivänä. Koko päivän oli aika kovaa menkkamaista jomottelua ja sitten pöksyissä paljon tosi sakee kosteusvoidemaista valkovuotoa? Viimekierrossa oli sama, yhtenä päivänä aika samalla kiertopäivällä (kp16) koko päivän krampit ja super kostea olo kokoajan, tuntui että menkat alkaa. Ja sitten menee pääasiassa ohi päivässä, tuosta yleensä jatkuu menkkoihin asti vaan pientä nippailua ja semi runsasta valkovuotoa.
Olen halunnut tulkita omalla kohdalla niin, että olisi keltarauhanen, joka siellä heräilee oviksen jäkeen, koska vuoto on niin sakeaa, että ei tunnu ovislimoilta. Samoin kramppailua koko päivän, ei sekään tunnu ovikselta. Tai sitten olen ihan väärässä kiertoni suhteen enkä osaa tulkita olojani enää yhtään ja onkin vasta ovis noin myöhään