Haaveena vauva 2024

Joo näin mä aattelin et oli mulle suunnattu, en viitsinyt sua ”tägää” omaan vastaukseeni ni vähä ympäripyöreesti niistä hoidostakin mainitsin, ettei olla niihin ajateltu lähteä😁 opettelen vielä käyttää tätä palstaa vaikka täällä tullu aikoinaan eri nimimerkin takaa kirjoteltua😂 öö oiskohan sillä ollu joku 6kk testijakso ennen sit taukoa ku halusivat mittailla niitä veriarvoja lääkityksen kanssa ja ilman lääkitystä eli ei kovin pitkään ollu käyttäny. Tilanne on nyt toki eri, kun on ehtinyt tässä välissä käyttää about 1,5v😅

Toivon myös, että teillä tilanne helppottais ja saisitte vauvan syliin❤
Okei siinä ajassa ei varmasti vielä ole loppunutkaan. Meillä on vuodesta 14 jo käyttänyt niin voi mennä parikin vuotta että siittiöt palautuu.
Olispa toukokuussa jo jotain nähtävillä kun me seuraavan kerran mennään ottaa näytettä.
 
  • Tykkää
Reactions: laikkuvehka
Kysyn teiltäkin jos jollain olisi kokemusta. Onko cyklogestillä ja terolutilla mitään hyötyä jos ne aloittaisi jo dpo1?

Mun oma lääkäri on neuvonut aiemmin et terolut ja cyklogest aloitetaan dpo2-3 riippuen siitä missä vaiheessa inssi näkyy olevan vs ovis. Ihan ettei noi lääkkeet estä ovista jos se jotenkin venyisi. Nyt mulla kuitenkin sijaislääkäri sanoi siel insissä (ja merkkasi mun hoitokarttaan) et tänään pitäisi aloittaa se ja nyt on siis dpo1. Tuon mun oman lääkärin aiempien ohjeiden vuoksi pelottaa aloittaa lääkettä tänään viel varsinkaan ku lämmöt ei vieläkään oo noussut. Eikö ovis niitä yleensä nosta? Tuntuu siis vöörälle tehdä lääkärin ohjeistusta vastaan mut pelkään et jos nyt aloitan nuo ja ovis jostain syystä ei vieläkään olis tapahtunut nii jotenki tekisin hallaa sille. Ovis+ oli tosiaan toissapäivänä.
 
Tännekin iski eilen mahatauti🙄 onneks kerettiin talletella ennen kun oireet paheni mut taitaa tää päivä (dbo 0) jäädä välistä, mies pelkää että puklaan päälle😅 saikkua sain, katotaan alkaako vointi paranemaan ja pysyykö mitään sisällä kunnes mies tulee töistä kotiin.. on talleteltu kuitenkin päivittäin nuo kaikki -päivät, niin saa tässä kuitenkin jännäillä🤭
Toivotaan @Kyfi et mahatauti + ovulaatio on just tää ratkaiseva kombo😂
 
Tännekin iski eilen mahatauti🙄 onneks kerettiin talletella ennen kun oireet paheni mut taitaa tää päivä (dbo 0) jäädä välistä, mies pelkää että puklaan päälle😅 saikkua sain, katotaan alkaako vointi paranemaan ja pysyykö mitään sisällä kunnes mies tulee töistä kotiin.. on talleteltu kuitenkin päivittäin nuo kaikki -päivät, niin saa tässä kuitenkin jännäillä🤭
Toivotaan @Kyfi et mahatauti + ovulaatio on just tää ratkaiseva kombo😂
Hei, tän on pakko olla just se ratkaiseva kerran sullakin on sama! 🤭😜 Nyt vain plussa tuulia sinne. 😘
 
  • Rakkaus
Reactions: cordola89
Moikka kaikille!
Oon täällä jo taustaillut ja siirryn myös 2023 ketjusta tänne.

Useimmat on saanut seurata meidän mutkikasta matkaa, mutta tässä vielä uusillekin lyhyt tiivistelmä.
Plussa tuli helmikuussa ja se meni kesken parin viikon päästä. Koko ajan oli vuotoja ja oli siis jo ennen plussaa. Epäilys oli kohdunulkoisesta, mutta sitä ei sitten tutkittu enempää kun keskenmeno alkoi. Edelleen viiden viikon jälkeen oli plussa ja tiputteluvuotoja vähän väliä. Pääsin sitten naistenklinikalle ultraan ja löytyi munanjohtimesta joku jäänne. Nyt on hcg laskenut ihan hyvin niin en enää metotreksaattipiikkiä tässä vaiheessa ottanut. Seurataan viikoittain verikokeella hcg:tä kunnes tulee nolla. Nyt oli tiistaina hcg 140 vielä. Pari kuukautta siis kohta tätä epätietoisuutta ja mitään tietoa ei ole koska kierto palautuu. Nyt sitten vain odottelen jotain merkkejä ovulaatiosta tai kuukautisten alkamista. Ovistesteistä ei oo mitään hyötyä, kun ne näyttää plussaa koko ajan. Rtesti oli kyllä jo aika haalea pari päivää sitten.
 
Moikka kaikille!
Oon täällä jo taustaillut ja siirryn myös 2023 ketjusta tänne.

Useimmat on saanut seurata meidän mutkikasta matkaa, mutta tässä vielä uusillekin lyhyt tiivistelmä.
Plussa tuli helmikuussa ja se meni kesken parin viikon päästä. Koko ajan oli vuotoja ja oli siis jo ennen plussaa. Epäilys oli kohdunulkoisesta, mutta sitä ei sitten tutkittu enempää kun keskenmeno alkoi. Edelleen viiden viikon jälkeen oli plussa ja tiputteluvuotoja vähän väliä. Pääsin sitten naistenklinikalle ultraan ja löytyi munanjohtimesta joku jäänne. Nyt on hcg laskenut ihan hyvin niin en enää metotreksaattipiikkiä tässä vaiheessa ottanut. Seurataan viikoittain verikokeella hcg:tä kunnes tulee nolla. Nyt oli tiistaina hcg 140 vielä. Pari kuukautta siis kohta tätä epätietoisuutta ja mitään tietoa ei ole koska kierto palautuu. Nyt sitten vain odottelen jotain merkkejä ovulaatiosta tai kuukautisten alkamista. Ovistesteistä ei oo mitään hyötyä, kun ne näyttää plussaa koko ajan. Rtesti oli kyllä jo aika haalea pari päivää sitten.
Hyvä että alkaa selvitä ☺
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Okei siinä ajassa ei varmasti vielä ole loppunutkaan. Meillä on vuodesta 14 jo käyttänyt niin voi mennä parikin vuotta että siittiöt palautuu.
Olispa toukokuussa jo jotain nähtävillä kun me seuraavan kerran mennään ottaa näytettä.
Toivotaan teille hyviä uutisia toukokuulle! Meillä mies on aina nii positiivinen ja uskoo, ettei tässä kauaa menis ”ei oo ennenkään menny”. Ite taas yritän olla realistinen ja en aseta toiveita korkealle.

@RLiisukka onpa teillä inhottava tilanne ton epätietosuuden kanssa😩
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

13.4.2023 torstai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mollama ★ 05/22 ★ 3
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Hattaja ★ 03/23 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@Samppa40 kp 22/26-28
@heltsuli kp 21/28-31
@Cherrymint kp 18/26
@Tiukuna kp 17/28-30
@Peanutbuttercup kp 15/28
@inkeriini kp 14/30
@ireh kp 14/28-30
@cordola89 kp 14/27-28
@minttuni kp 14/26
@meinaas kp 12/28-34
@pikkuhaave kp 10/33
@haaveillen kp 9/26-30
@Charppaliini kp 4/26
@Liilja kp 3/28-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 7
@Kyfi DPO 3
@Tiukuna DPO 1
@ireh DPO 0
@cordola89 DPO 0
@inkeriini DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä kp12 ja ovulaatiota odottelen. En jaksa tikuttaa sitä (jotenkin tuntuu rahantuhlaukselta, vaikka raskaustesteihin olen valmis käyttämään omaisuuden :ROFLMAO:) ja luulen myös tunnistavani oireet, limat ja turvotuksen ja pistelyn. Nyt on kyllä kkm jälkeen ollut paljon epäselvempää ja limojakin saattaa tulla pitkään ja välillä olla tauko välissä. Ekat kunnon limat bongattu nyt jo kp9, mutta mulla on aina ollut ovis AIKAISINTAAN kp13 menkoista laskettuna. Tiedä näistä sitten! Toiveikas olo kuten aina kierron keskivaiheilla. Täältä tullaan taas sitten lujaa alas parin viikon päästä…
 
Täällä samat odottelut, kun @meinaas menossa, paitsi ovista aloittelin tänään testaamaan. Todella negatiivinen oli. 😂 Muutenkin mulla kesti menkat vain 4pv, ikinä eläessäni ei ole niin lyhyitä menkkoja ollut. Alavatsa tuntuu kuitenkin jotenkin ”turpealta” ja paperiin jäi tänään veriviiruja pyyhkiessä. Tuntuu, että olen myös mennyt johonkin supersyynääjä-moodiin ja kaikista kehon pienistäkin merkeistä tai merkittömyyksistä yritän jotain tulkita. 😅 Täytyisi ehkä itselle muistuttaa, että on se hiton PCOS, ja antaa keholle aikaa. Mutta en osaa. 😂
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mollama ★ 05/22 ★ 3.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

14.4.2023 perjantai

Nimi
Kiertopäivä


@Samppa40 kp 23/26-28
@heltsuli kp 22/28-31
@Cherrymint kp 19/26
@Tiukuna kp 18/28-30
@Peanutbuttercup kp 16/28
@inkeriini kp 15/30
@ireh kp 15/28-30
@cordola89 kp 15/27-28
@minttuni kp 15/26
@meinaas kp 13/28-34
@pikkuhaave kp 11/33
@haaveillen kp 10/26-30
@Charppaliini kp 5/26
@Liilja kp 4/28-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 8
@Kyfi DPO 4
@Tiukuna DPO 2
@ireh DPO 1
@cordola89 DPO 1
@inkeriini DPO 1
@minttuni DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä dpo 4, tänään pari kertaa joutunut käymään vessassa katsomassa onko pissit tullut housuun, mutta ei.. aika runsaasti on kyllä limoja, jospa hyvää enteilisi! 🤔 Tänään myös olen monta kertaa havahtunut siihen että olen päästänyt ajatukset lentoon ja ajautunut miettimään millon olisi laskettu aika, paljonko pitäisi säästää että saisin kotona olla mahdollisimman pitkään jne jne. Malttamattomana odotan testien tekemistä mutta toisaalta taas alkaa valmistautuminen taas pettymykseen. Ei tämä ole sen kummempi kierto kun edellinenkään.. ristiriitaisia fiiliksiä. 🤔
 
Täällä dpo 4, tänään pari kertaa joutunut käymään vessassa katsomassa onko pissit tullut housuun, mutta ei.. aika runsaasti on kyllä limoja, jospa hyvää enteilisi! Tänään myös olen monta kertaa havahtunut siihen että olen päästänyt ajatukset lentoon ja ajautunut miettimään millon olisi laskettu aika, paljonko pitäisi säästää että saisin kotona olla mahdollisimman pitkään jne jne. Malttamattomana odotan testien tekemistä mutta toisaalta taas alkaa valmistautuminen taas pettymykseen. Ei tämä ole sen kummempi kierto kun edellinenkään.. ristiriitaisia fiiliksiä.
Täällä dpo 0 ja huomaan miettiväni jo nyt mahdollista laskettua aikaa, työkuvioita jne. Vaikka toisaalta en pidä onnistumista kovin todennäköisenä. Silti joka kierto toivotaan. Toivotaan, että olis hyvä merkki sulla nuo märät paikat 🤩
 
Mäkin oon ihmetelly tätä limojen määrää. Toki, kun eka kierto ilman hormonaalista ehkäisyä niin muutenkin kaikki niin uutta. Seksikin tuntunut erilaiselta.
Tänään oli aamulla todella outo olo. Varmaan jännitys tästä kaikesta. Yrittää olla stressaamatta ja ajattelematta liikaa. Toisaalta juuri tuo, mitä kuvailittekin, että tässä ootellessa ehtii jo suunnittelee ja innostuu, vaikka mahdollisuudet onnistumiselle on kuitenkin aika pienet per kierto ja ei haluais pettyä liikaa. Vaikea viikko edessä.
 
Mä en yleensä mieti ollenkaan mahdollista laskettua aikaa, mutta näin joku aika sitten unta että oli joulukuu ja synnytin tyttövauvan♥ kauhee pettymys siitä oli herätä, mut tajusin et tän kierron laskettu aika menis ihan tammikuun alkuun.........mulla tää toiveikkuus kestää yleensä viikon ovulaatiosta, sit alkaa masennus ja epätoivo ja tuo sama ajatus, miks tää kierto ois erilainen kun muut. Nyt päästään kuitenkin menkkojen alettua käymään lääkärissä niin ehkä nää asiat alkaa pikkuhiljaa rullaamaan♥
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mollama ★ 05/22 ★ 3.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

14.4.2023 perjantai

Nimi
Kiertopäivä


@Samppa40 kp 24/26-28
@heltsuli kp 23/28-31
@Cherrymint kp 20/26
@Tiukuna kp 19/28-30
@Peanutbuttercup kp 17/28
@inkeriini kp 16/30
@ireh kp 16/28-30
@cordola89 kp 16/27-28
@minttuni kp 16/26
@meinaas kp 14/28-34
@pikkuhaave kp 12/33
@haaveillen kp 11/26-30
@Charppaliini kp 6/26
@Liilja kp 5/28-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 9
@Kyfi DPO 5
@Tiukuna DPO 3
@ireh DPO 2
@cordola89 DPO 2
@inkeriini DPO 2
@minttuni DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä