Masentavin kierron vaihe taas takana ja nyt on kp 14 ja dpo 0!
Ovis hyödynnetty taas niin hyvin ku voi ja nyt piinaillaan
Ovis hyödynnetty taas niin hyvin ku voi ja nyt piinaillaan
Okei siinä ajassa ei varmasti vielä ole loppunutkaan. Meillä on vuodesta 14 jo käyttänyt niin voi mennä parikin vuotta että siittiöt palautuu.Joo näin mä aattelin et oli mulle suunnattu, en viitsinyt sua ”tägää” omaan vastaukseeni ni vähä ympäripyöreesti niistä hoidostakin mainitsin, ettei olla niihin ajateltu lähteä opettelen vielä käyttää tätä palstaa vaikka täällä tullu aikoinaan eri nimimerkin takaa kirjoteltua öö oiskohan sillä ollu joku 6kk testijakso ennen sit taukoa ku halusivat mittailla niitä veriarvoja lääkityksen kanssa ja ilman lääkitystä eli ei kovin pitkään ollu käyttäny. Tilanne on nyt toki eri, kun on ehtinyt tässä välissä käyttää about 1,5v
Toivon myös, että teillä tilanne helppottais ja saisitte vauvan syliin
Hei, tän on pakko olla just se ratkaiseva kerran sullakin on sama! Nyt vain plussa tuulia sinne.Tännekin iski eilen mahatauti onneks kerettiin talletella ennen kun oireet paheni mut taitaa tää päivä (dbo 0) jäädä välistä, mies pelkää että puklaan päälle saikkua sain, katotaan alkaako vointi paranemaan ja pysyykö mitään sisällä kunnes mies tulee töistä kotiin.. on talleteltu kuitenkin päivittäin nuo kaikki -päivät, niin saa tässä kuitenkin jännäillä
Toivotaan @Kyfi et mahatauti + ovulaatio on just tää ratkaiseva kombo
Hyvä että alkaa selvitäMoikka kaikille!
Oon täällä jo taustaillut ja siirryn myös 2023 ketjusta tänne.
Useimmat on saanut seurata meidän mutkikasta matkaa, mutta tässä vielä uusillekin lyhyt tiivistelmä.
Plussa tuli helmikuussa ja se meni kesken parin viikon päästä. Koko ajan oli vuotoja ja oli siis jo ennen plussaa. Epäilys oli kohdunulkoisesta, mutta sitä ei sitten tutkittu enempää kun keskenmeno alkoi. Edelleen viiden viikon jälkeen oli plussa ja tiputteluvuotoja vähän väliä. Pääsin sitten naistenklinikalle ultraan ja löytyi munanjohtimesta joku jäänne. Nyt on hcg laskenut ihan hyvin niin en enää metotreksaattipiikkiä tässä vaiheessa ottanut. Seurataan viikoittain verikokeella hcg:tä kunnes tulee nolla. Nyt oli tiistaina hcg 140 vielä. Pari kuukautta siis kohta tätä epätietoisuutta ja mitään tietoa ei ole koska kierto palautuu. Nyt sitten vain odottelen jotain merkkejä ovulaatiosta tai kuukautisten alkamista. Ovistesteistä ei oo mitään hyötyä, kun ne näyttää plussaa koko ajan. Rtesti oli kyllä jo aika haalea pari päivää sitten.
Toivotaan teille hyviä uutisia toukokuulle! Meillä mies on aina nii positiivinen ja uskoo, ettei tässä kauaa menis ”ei oo ennenkään menny”. Ite taas yritän olla realistinen ja en aseta toiveita korkealle.Okei siinä ajassa ei varmasti vielä ole loppunutkaan. Meillä on vuodesta 14 jo käyttänyt niin voi mennä parikin vuotta että siittiöt palautuu.
Olispa toukokuussa jo jotain nähtävillä kun me seuraavan kerran mennään ottaa näytettä.
Niinpä, mutta nyt on itselläkin kevyempi mieli, kun on lääkärin seurannassa. Onneksi ei mitään pahempaa ole tapahtunut, munanjohdin revennyt tms. Mutta tosi pitkä kevät on ollut. Nyt alkaa olla jo valoa näkyvissä.@RLiisukka onpa teillä inhottava tilanne ton epätietosuuden kanssa
Täällä dpo 0 ja huomaan miettiväni jo nyt mahdollista laskettua aikaa, työkuvioita jne. Vaikka toisaalta en pidä onnistumista kovin todennäköisenä. Silti joka kierto toivotaan. Toivotaan, että olis hyvä merkki sulla nuo märät paikatTäällä dpo 4, tänään pari kertaa joutunut käymään vessassa katsomassa onko pissit tullut housuun, mutta ei.. aika runsaasti on kyllä limoja, jospa hyvää enteilisi! Tänään myös olen monta kertaa havahtunut siihen että olen päästänyt ajatukset lentoon ja ajautunut miettimään millon olisi laskettu aika, paljonko pitäisi säästää että saisin kotona olla mahdollisimman pitkään jne jne. Malttamattomana odotan testien tekemistä mutta toisaalta taas alkaa valmistautuminen taas pettymykseen. Ei tämä ole sen kummempi kierto kun edellinenkään.. ristiriitaisia fiiliksiä.