Haaveena vauva 2024

Meilläpä on sama tilanne, kierukan poisto on varattu viikon päästä maanantaille eli sitten ollaan jo askel lähempänä omaa pikkuista henkilökohtaisista syistä aluksi mennään kuitenkin kumilla ja "varmoilla" päivillä, jos sattuisi raskautumaan niin se olisi vain todella onnellinen ja toivottu vahinko jönnityksellä odotan palautuuko kierto normaaliksi nopeasti vai ei, viimeksi ollut ilman hormonaalista ehkäisyä joskus 14 vuotiaana...
Oi teillä sit jännät paikat siellä! ☺ Itsellä oli kuparikierukka, joten kierto pysynyt samana. Mutta silti kiva olla ilman ehkäisyä nyt hetki ennen varsinaista yritystä, tankata rautaa ja valmistautua mahdolliseen uuteen raskauteen. Ajattelin myös tikutella ovista, että tiedän varmasti milloin se tapahtuu. Kuukaudet hujahtaa niin äkkiä että kohta meilläkin yritys alkaa. 🥰
 
Kyllä mä sitä greippimehua nyt ainaki rupian juomaan vaikka vain huvikseni 🤣
Nyt tätä ketjua lukeneena tajuan ostaneeni aivan liian vähän ovulaatiotestejä. Tunnistan kyllä yleensä ovulaatiokivun siinä kierron 14 päivän hujakoilla mutta ei voi tietää tuleeko se kipu ennen ovulaatiota, sen aikana vai vasta jälkeen. Riittääköhän jos kp 10 alkais sitä ovulaatiota tikuttaa?
 
Mullakin välillä aina greippimehu ovikseen asti käytössä, on ne ovislimat sillon ainakin kohdillaan, mut ollu oikeestaan myös muissa kierroissa.. Aattelen aina että tuskin siitä mitään haittaa on, saa vitamiineja ja sitä mielihyvää, että jotain tekee tän unelman eteen
no näin mäki asian ajattelen että ku ei nyt kauheesti alkaa päätään vaivaamaan kaikilla mahdollisilla konsteilla niin voi sitä jotain kokeilla kuitenkin. Nyt jotenkin se että kun en tullutkaan nopeasti raskaaksi ja kun tiedän että tässä kohtaa nyt ei enää mihinkään hoitoihinkaan aiota lähteä niin se ahdistaa että jääkö se neljäs nyt vain haaveeksi. Mutta kyllä sitä vain tulee jo ittekki mietittyä koska olis LA jne ❤
 
Mites @Kyfi vielä mitään oloja? Muistaakseni oot kaks päivää Ns. Mua edellä
Kiitos kysymästä! Kaks päivää edellä ollaan juu, dpo7 pitäis olla jos olen laskuissa pysynyt mukana. En jotenkin jaksa uskoa nyt tärppiin koska ovis oli niin outo. 🤔 (Tuli liian aikaisin, ilman limoja ja limat tuli vasta jälkeen päin) . Ainoat "oireet" olleet se että oviksen jälkeen tähän päivään asti limat on olleet järkyt verrattuna edellisiin kiertoihin jotka olleet kuivat kun saharat. 😂😂😂😂 Ja sitten aamulla siivoomisesta älytön hiki valunut, mutta toisaalta meillä kyllä aika lämminkin sisällä.. että oireita odotellessa.

En tiedä kauanko jaksan odottaa testailua odottelenko oireita vai retkahdanko jo huomenna testaamaan. 👌

Mitkäs fiilikset siellä?
 
Kiitos kysymästä! Kaks päivää edellä ollaan juu, dpo7 pitäis olla jos olen laskuissa pysynyt mukana. En jotenkin jaksa uskoa nyt tärppiin koska ovis oli niin outo. (Tuli liian aikaisin, ilman limoja ja limat tuli vasta jälkeen päin) . Ainoat "oireet" olleet se että oviksen jälkeen tähän päivään asti limat on olleet järkyt verrattuna edellisiin kiertoihin jotka olleet kuivat kun saharat. Ja sitten aamulla siivoomisesta älytön hiki valunut, mutta toisaalta meillä kyllä aika lämminkin sisällä.. että oireita odotellessa.

En tiedä kauanko jaksan odottaa testailua odottelenko oireita vai retkahdanko jo huomenna testaamaan.

Mitkäs fiilikset siellä?
Mulla ei juurikaan mitään oireita ole ja koitan olla tulkitsemattakin ku on nii vahva tuo keltarauhastuki käytössä et oireet voi hyvin olla siitäkin jos niitä tulisi. Testata tavallaan tekisi mieli jo pian, mut ei kyl oo testejä kotona ja sit toisaalta oon aivan asennoitunut odottamaan viel hyvän tovin testausta 😊

Ainoa ikävä vaiva mikä on ilmestynyt, en tiedä onko se se emätinpuikko mut (sori jos jostakin on tmi) uloimpia häpyhuulia kirvelee ja alushousut tuntuu sen takia ikävälle.

Ja se mikä on ollu kivaa nii sellaiseen totuttuun tapaan oviksen jälkeen ku hormoonit droppaa nii yleensä mieliala putoaa päiväksi pariksi (ja yrityskierrossa tän takia iskee kauhea epätoivo). Nyt ei tullu mielialalaskua mikä on ollu kivaa 😊
 
Mulla ei juurikaan mitään oireita ole ja koitan olla tulkitsemattakin ku on nii vahva tuo keltarauhastuki käytössä et oireet voi hyvin olla siitäkin jos niitä tulisi. Testata tavallaan tekisi mieli jo pian, mut ei kyl oo testejä kotona ja sit toisaalta oon aivan asennoitunut odottamaan viel hyvän tovin testausta 😊

Ainoa ikävä vaiva mikä on ilmestynyt, en tiedä onko se se emätinpuikko mut (sori jos jostakin on tmi) uloimpia häpyhuulia kirvelee ja alushousut tuntuu sen takia ikävälle.

Ja se mikä on ollu kivaa nii sellaiseen totuttuun tapaan oviksen jälkeen ku hormoonit droppaa nii yleensä mieliala putoaa päiväksi pariksi (ja yrityskierrossa tän takia iskee kauhea epätoivo). Nyt ei tullu mielialalaskua mikä on ollu kivaa 😊
Ihana kuulla ettei mieliala nyt ole pudonnut! 🤭

Minä jätin raskaustesti tilaamatta mulla on noita Sofin testejä kaapissa vielä vino pino. (lisäksi 1pc, ja rfsu:n testejä sekä Digi) testasin ennen ovista ja siihen ei ole vieläkään tullut mitään viivan paikkaa ja eilen illalla tein "huvikseni" niin siinä eilisessä testissä se "normi" viivan paikka joita oon ajatellut että olis haamuja muissa kierroissa. Nuo Sofin testit on sama tekeekö ne vai heittääkö roskiin, niitä en aio enää tilata.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Tiukuna
Heippa! Yritin vanhalla tunnuksella päästä, mutta en enään päässyt joten tein sitten kokonaan uuden tilin..😅

Täällä siis 1-vuotiaan ihanan pienen tytön äiti, olin täällä silloin Huhtikuiset 2022 ryhmässä ja nyt olisi haaveena toinen vauva🥰Esikoista yritettiin 10kk ja nyt jätettiin tässä kierrossa ehkäisy pois kokonaan, joten saa tulla kun on tullakseen. Vähän tuo lyhyt ikäero jännittää, että kuinka rankkaa on kahden pienen kanssa mutta eiköhän siitäkin selviä🤭Meillä tämä ensimmäinen on ollut kyllä helppo vauva ja kaikki sanoneet, että ette tiedä vauvasta mitään kun meillä neiti veteli jo 4 kk iässä täysiä öitä ja ei pahemmin ole itkeskellyt turhia, toki neiti on pullovauva koska imetys ei onnistunut. Toinen voikin sitten olla päinvastainen:oops:

Nyt jännätään alkaako menkat tässä kierrossa, muutaman päivän sisällä pitäisi alkaa. Esikoisesta ensimmäisenä oireena oli järkky huimauskohtaus ei muuta ja muutama päivä sitten tuli ihan samanlainen kohtaus, et saa nähdä!:whistle:
 
Kyllä mä sitä greippimehua nyt ainaki rupian juomaan vaikka vain huvikseni
Nyt tätä ketjua lukeneena tajuan ostaneeni aivan liian vähän ovulaatiotestejä. Tunnistan kyllä yleensä ovulaatiokivun siinä kierron 14 päivän hujakoilla mutta ei voi tietää tuleeko se kipu ennen ovulaatiota, sen aikana vai vasta jälkeen. Riittääköhän jos kp 10 alkais sitä ovulaatiota tikuttaa?
Sanoisin että riittää kun aloittaa kp10 😊 mä aloitan tikuttamisen ekana kipupäivänä, mikä on yleensä noin 2(?) päivää ennen ovis plussaa. Ennen kun aloin ovista testaamaan, olin varma että kipupäivänä ois ovis, mutta todellisuudessa dpo -1 ja dpo 0 ovatkin kierron oireettomimmat päivät 🙈
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

17.4.2023 maanantai

Nimi
Kiertopäivä


@Samppa40 kp 26/26-28
@heltsuli kp 25/28-31
@Cherrymint kp 22/26
@Tiukuna kp 21/28-30
@Peanutbuttercup kp 19/28
@inkeriini kp 18/30
@ireh kp 18/28-30
@cordola89 kp 18/27-28
@minttuni kp 18/26
@meinaas kp 16/28-34
@pikkuhaave kp 14/33
@haaveillen kp 13/26-30
@Charppaliini kp 8/26
@Liilja kp 7/28-33
@vauvakuume7 kp 2/?

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 11
@Kyfi DPO 7
@Tiukuna DPO 5
@ireh DPO 4
@cordola89 DPO 4
@inkeriini DPO 4
@minttuni DPO 3
@meinaas DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onko kellään samoja oireita että kun limat tulee ennen ovista niin jst samaan aikaan on vatsa sekaisin. Oon huomannut tän nyt tosi monena kiertoNa että yhtäkkiä menee vatsa ihan sekasin ja samalla käynnillä huomaan että on tullut ovislimatkin. Nyt on vasta kp 10 ja limat tuli jo. Ovis ollut muutaman kierron kp 15-16 joten nyt saattaa olla aikaistumassa. Eilen saatiin talletukset aloitettua onneksi.
 
Kauaa en malttanu kun äsken tein herkällä testillä ja oli nega, mut voihan olla et oli liian aikaisin testattu, tai sitten ei oo tärpännyt, testaan torstaina uusiks😅lauantaina viimestään pitäis kk alkaa jos niikseen..
Vielä kerkee hyvin plussaksi muuttua! Toivotaan parasta. 🤭
Kyllä minäkin huomenna jo jonkun testin teen vaikka ei se vielä mitään näytä. 😂
 
Testasin töissä pikahemoglobiinin joka olikin yllättäen 107. Testasin uusiksi, eikö arvo sen parempi ollut. Täytyy varmaan rautaa tässä vielä alkaa tankata tueksi, koska jos vaikka sattuiskin tärppäämään nopeasti, niin vois olla aika olot. Tai vaihtoehtoisesti haitata raskautumista, kun on niin matala. 🫤

Mä täällä jännäilen piinailijoiden puolesta, mun omille ovisteisteille ei ole tapahtunut vielä mitään merkittävää tummentumista. 😁
 
Onko muita joilla olisi ovis jo KP 9? Siis mulla on ennen ollut ovisplussa ja oireet lähempänä KP 14-16. Nyt eilen oli ihan selvä oviskipu vasemmalla ja ovis testi oli melkein plussa. Nyt se jo haalenee.
Mulla kans tuli tässä kierrossa tllättäen ovia kp11 ovisplussa olisi ollut jo kp10, mutten ehtinyt testata. En tiiä yhtään mistä johtuu, et noin aikasin tuli, kumma juttu kun muuten niin säännöllinen kierto että ovis aina kp13-14.
 
Onko kellään samoja oireita että kun limat tulee ennen ovista niin jst samaan aikaan on vatsa sekaisin. Oon huomannut tän nyt tosi monena kiertoNa että yhtäkkiä menee vatsa ihan sekasin ja samalla käynnillä huomaan että on tullut ovislimatkin. Nyt on vasta kp 10 ja limat tuli jo. Ovis ollut muutaman kierron kp 15-16 joten nyt saattaa olla aikaistumassa. Eilen saatiin talletukset aloitettua onneksi.
Mulla vatsa myös sekaisin aina ovulaation aikoihin. Ilmavaivoja, turvotusta, kipuilua ja muuta mukavaa. 🙈 Mun vatsa reagoi hormonimuutoksiin herkästi. Ilmalaivat olikin yksi ekoista merkeistä kun tärppäsi kuopuksesta.
 
Mulla vatsa myös sekaisin aina ovulaation aikoihin. Ilmavaivoja, turvotusta, kipuilua ja muuta mukavaa. Mun vatsa reagoi hormonimuutoksiin herkästi. Ilmalaivat olikin yksi ekoista merkeistä kun tärppäsi kuopuksesta.
Siis mulla oli iha järjetön turvotus ja vielä tosi kivulias oviksen aikaan! Tuntu, ettei pystyny liikkumaan ku heti sattu.

Nyt pitää alkaa tarkkailemaan vatsantoimintaa piinapäivien aikana, josko se antais mitään merkkejä!
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Vitsi mä en tiedä miksi aina tässä vaiheessa yrityskiertoja (muistaakseni 3/4 viime kierroista) tuntuu ku iskisi flunssa. Nyt kurkku on karhea 😥. En tiedä voiko se pilata mahdollisuuden raskauteen. 2 noista kierroista oli just kemiallinen. Yhdessä sit se ku+km

Olo ei kyl muuten oo mitenkään mieli maassa tai mtn. Kunhan totuttuun tapaan ylianalysoin
 
Vitsi mä en tiedä miksi aina tässä vaiheessa yrityskiertoja (muistaakseni 3/4 viime kierroista) tuntuu ku iskisi flunssa. Nyt kurkku on karhea . En tiedä voiko se pilata mahdollisuuden raskauteen. 2 noista kierroista oli just kemiallinen. Yhdessä sit se ku+km

Olo ei kyl muuten oo mitenkään mieli maassa tai mtn. Kunhan totuttuun tapaan ylianalysoin
Mulla on sama, alkaa ottaa päähän olla "kipeänä" kaiken aikaa 😣 mulla flunssa oireet iskee oviksen jälkeen ja loppuu joskus seuraavan kierron alkupäivillä. Itsekin miettinyt, että voiko tästä olla jotain haittaa ja mitä asialle voi tehdä 🤷‍♀️
 
Itse mietin kanssa syy-seuraus suhdetta flunssa ja keskenmeno. Nimittäin joulukuussa kesken menneen aikoihin, noin viikko ennen km olin flunssassa ja kuumeessa ja lisäksi silloin kun tuon hedelmöittyminen on tapahtunut olin siihen aikaan myös flunssassa. Nyt kun tapahtui tuo kkm olin helmikuun lopusta maaliskuun loppuun saakka flunssassa. Ei voi olla miettimättä, onko ollut vaikutusta kun keho on rasituksessa taudin vuoksi ja raskaus siihen päälle.

Nytkin tuntuu taas köhää ja nenän tukkoisuutta, mutta tällä hetkellä ei raskaus ole mahdollista kun edelleen menkkoja odottelen tuon kkm jäljiltä. Uskallan sanoa jopa, että onneksi raskaus ei ole mahdollinen niin eipähän tarvi miettiä tuota flunssa-km yhteyttä ja saan paranneltua tän ennen yrityksen aloittamista. Toivon siis, että tää on tämän kevään viimeinen tauti 😅
 

Yhteistyössä