Haaveena vauva 2024

vierailija
Jälleen samainen ovistesti vierailija, joka ei edellisessä viestissä osanut edes kirjottaa 😂 mutta uskaltauduin tekemään tänään aamulla rtestin ja niin selkeä posi saatiin ettei jäänyt tulkinnan varaan. Ihmettelen kun eilen vielä testasin ovistesteillä enkä saanut siihen edes haaleaa viivaa vaan ihan vaan kontrolliviivan, mut aamulla ei näkynyt menkkoja ja neljäs päivä ylitse ni pakko oli testata.
Näyttäisi että ehkä saataisiin kuitenkin 23 lapsi tai alkuvuosi 24.

Niiin jännittävääää!
 
Älytöntä pomppoilua tän vauvakuumeen kans! Viime kierrossa toivoin niin raskautuvani ja suunnittelin tosissaan tulevaisuutta sen kannalta. Noh, nyt sitten tulikin sellainen olo, että "No ei sitten!" kun ei kerta heti napannut 😂 ja nyt tuntuu, että katsotaan tätä vauva-asiaa sitten joskus kesällä uusiksi.

Selitin miehelle näitä ajatuksiani ja todettiin, että pidetään vähän taukoa varsinaisesta yrityksestä, et tähdätään sitten laskettua aikaa sinne kevääseen -24.☀ Eli mää täällä luultavasti hetkeksi hiljenen.

Hedelmällistä kevättä teille, joilla yritys käynnissä.🥰🤰 Mä palailen sitten kun tunnen ajan oikeaksi.✨
 
Vitamiineista mulla menee foolihappo, kalsium ja D. Sitten just tilasin macakapseleita ja sitä agwashanalsldbd, en jaksa googlettaa miten se kirjotettiin. 😂 Lisäks hörpin nyt verigreippimehua, harmittaa kun yoi oikea greippimehu on niin törkeen kallista, eikä meidän Prismassa edes oo sitä. Pitäis aina hakea erikseen Citymarketista. 😮💨

Flunssasta piti sanoa oviksen jälkeen, että mulla tulee myös. Mä oon yhdistönyt sen siihen, kun lämpö nousee oviksen jälkeen niin tulee sellanen kipeä olo aina. Ei oo aiemmin vaikuttanut tämä raskautumiseen. 😊

Täällä on nyt menossa kp 3 ja melkonen teurastusmeininki päällä. Ehkä huomenna jo helpottaa. 🙄
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

18.4.2023 tiistai

Nimi
Kiertopäivä


@Samppa40 kp 27/26-28
@heltsuli kp 26/28-31
@Cherrymint kp 23/26
@Tiukuna kp 22/28-30
@Peanutbuttercup kp 20/28
@inkeriini kp 19/30
@ireh kp 19/28-30
@cordola89 kp 19/27-28
@minttuni kp 19/26
@meinaas kp 17/28-34
@pikkuhaave kp 15/33
@haaveillen kp 14/26-30
@Charppaliini kp 9/26
@Liilja kp 8/28-33
@vauvakuume7 kp 3/?

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 12
@Kyfi DPO 8
@Tiukuna DPO 6
@ireh DPO 5
@cordola89 DPO 5
@inkeriini DPO 5
@minttuni DPO 4
@meinaas DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Sen verran minäkin aktivoiduin näissä asioissa että tilasin vitamiineja (foolihappoa myös) sekä ovulaatiotestejä pienen erän 😄
Täällä päin ei ole apteekkia 40km säteellä, eikä lähikaupassa ole ovistestejä. Eipä sillä että niitä välttämättä haluaa edes ostaa tuosta kun kuitenkin joku tuttu kassajonossa takana... 😄

Sinänsä hyvä tilanne lähteä yrittämään kk tai 2 päästä kun en oo saanu aikaseksi aloitettua hormonaalista ehkäisyä ekan lapsen jälkeen ja kierto on saanu asettua nykyiselleen rauhassa 😅 Mutta sen oon huomannu että stressi ja väsymys näkyy heti kierron heittelynä. Normaalisti n. 25-26 päivää, mutta jossain vaiheessa syksyllä tais olla 31 päivää kun viimeistelin erästä isoa projektia...

Tyhmä kysymys: lisäänkö itse itseni tuonne listaan? 😅
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Voi että miten aika matelee, dpo 8 ja vielä useampi päivä pitää odottaa ennenkun selviää miten tämän kierron käy. Limoja edelleen on, mikä ei kyllä mitään kerro mutta toki toiveita nostaa. Ollut myös outoa nippailua mutta ollut myös muinakin päivänä. Myös tänään väsyttänyt joka yleisin oire ollut, mutta toki huonosti olen nukkunut. Ei siis sen "enempää oireita" joten ei edes kovin suuret odotukset ole tästä kierrosta, silti sitä vaan toivoo josko sittenkin. 😅🤭
 
Sen verran minäkin aktivoiduin näissä asioissa että tilasin vitamiineja (foolihappoa myös) sekä ovulaatiotestejä pienen erän
Täällä päin ei ole apteekkia 40km säteellä, eikä lähikaupassa ole ovistestejä. Eipä sillä että niitä välttämättä haluaa edes ostaa tuosta kun kuitenkin joku tuttu kassajonossa takana...

Sinänsä hyvä tilanne lähteä yrittämään kk tai 2 päästä kun en oo saanu aikaseksi aloitettua hormonaalista ehkäisyä ekan lapsen jälkeen ja kierto on saanu asettua nykyiselleen rauhassa Mutta sen oon huomannu että stressi ja väsymys näkyy heti kierron heittelynä. Normaalisti n. 25-26 päivää, mutta jossain vaiheessa syksyllä tais olla 31 päivää kun viimeistelin erästä isoa projektia...

Tyhmä kysymys: lisäänkö itse itseni tuonne listaan?
@Naatuska90 voin lisätä sut kun olen tämän päivän listanpäivittäjänä 🤭 kerro vaan speksit (milloin yritys aloitettu ja monesko lapsi, sekä kiertopäivä jos haluat myös kp listalle)
 
Voi että miten aika matelee, dpo 8 ja vielä useampi päivä pitää odottaa ennenkun selviää miten tämän kierron käy. Limoja edelleen on, mikä ei kyllä mitään kerro mutta toki toiveita nostaa. Ollut myös outoa nippailua mutta ollut myös muinakin päivänä. Myös tänään väsyttänyt joka yleisin oire ollut, mutta toki huonosti olen nukkunut. Ei siis sen "enempää oireita" joten ei edes kovin suuret odotukset ole tästä kierrosta, silti sitä vaan toivoo josko sittenkin.
Sama fiilis täällä. Voi kun voisi skipata viikon eteenpäin. Yrittäny nyt kehitellä tekemistä näille päiville. Mä oon kehitelly jo vaikka mitä oireita. Tänään vesi on maistunut todella oudolta. Ja nyt sitten epäilen, että onko se kuitenkin aina maistunu siltä, mutta nyt vaan kuvittelee sen maistuvan normaalista poikkeavalta :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Sama fiilis täällä. Voi kun voisi skipata viikon eteenpäin. Yrittäny nyt kehitellä tekemistä näille päiville. Mä oon kehitelly jo vaikka mitä oireita. Tänään vesi on maistunut todella oudolta. Ja nyt sitten epäilen, että onko se kuitenkin aina maistunu siltä, mutta nyt vaan kuvittelee sen maistuvan normaalista poikkeavalta :ROFLMAO:
Mulla on onneksi viikon päästä jo menkat alkaneet! 😂😅 Mulla on töitä vielä 3 aamua, mutta illat on pitkiä ajatella ja miettiä asioita. Luulis dpo 11 näkyvän jotain
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Voi että miten aika matelee, dpo 8 ja vielä useampi päivä pitää odottaa ennenkun selviää miten tämän kierron käy. Limoja edelleen on, mikä ei kyllä mitään kerro mutta toki toiveita nostaa. Ollut myös outoa nippailua mutta ollut myös muinakin päivänä. Myös tänään väsyttänyt joka yleisin oire ollut, mutta toki huonosti olen nukkunut. Ei siis sen "enempää oireita" joten ei edes kovin suuret odotukset ole tästä kierrosta, silti sitä vaan toivoo josko sittenkin.
Mä niin toivoisin että me päästäisiin ainakin vielä hyppäämään tonne joulukuisiin, samoin @Tiukuna . Ei sillä ettenkö muillekin plussaa toivottelisi mutta tässä omassa omassa angstisessa pitkässä yrityksessä toivoisi paitsi itselle sitä tuuria niin mukaan toisia jotka ymmärtää kaiken sen pelon ja tuskan mitä kokee ja on kokenut.
Mulla on dpo 13 (tai 12 vähintään kun oviskipuja en nyt bongannut). Tänäänkin testissä hailea haamu joka voi yhtä hyvin olla ovitrellestä tai raskaudesta 🤷🏻‍♀️ Itkin kyllä jo tämän päivän etttei taaskaan tärppää. Toki ei viiva ole eilistä haaleampi ja virtsa oli kyl tosi laimeaa aamulla, lähes väritöntä. Mutta pari pv pitää vielä odottaa ja testailla ennen johtopäätöksiä. Alavatsa tuntuu tosi raskaalta ja jotenkin paineen tunne. Pissattaa aika vähän väliä, sitä ollu raskauksissa mulla kyllä, ja olo kuumottaa, sekin raskausoire, hehkun kuin patteri raskaana siinä missä toiset jäätävästi palelee. Mutta toisaalta mä oon ollukin jo 2 viikkoa kemiallisesti raskaana ja vahvalla keltarauhashormonin kuurilla joten kaikki voi johtua vain ja ainoastaan niistä 🙄
 
@vauvakuume7 Mulla on epäilys, että sitten kun menkat joskus alkaa niin varmaan ihan järkyttävän runsaat tulee olemaan. Nyt on ollu jo neljättä viikkoa vuodotonta.

Aamuisen verikokeen tuloksia taas odottelen. Viikko toisensa perään vaan odottelua...
Mä luulen myös että tulee melkoinen verilöyly olemaan nuo ekat menkat, kun se kkm jälkivuoto ei kestänyt kun päivän pari ja sekin oli tosi vähäistä. Lisäksi ultrassa 3 viikkoa sitten limakalvo tyhjennyksen jäljiltä oli vielä 14mm eikä se ole tullut tähän mennessä millään tasolla pois, niin pakkohan sen on vuotaa menkkojen mukana. Tuskin se mitenkään voi kuivua kasaan 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Aloititko @Kyfi jo testauksen? Mä odotan sun testailua!

Mulle ilmestyi tänään joku 20finniö naamaan 😅 joku ihmeellinen hormoonireaktio. Liekö noista lääkkeistä vaikka kohta tulee niitä jo viikko täyteen. Yleensä ei siis juuri tuu finnejö. Tänään on ihmeen luottavainen fiilis onnistumiseen vaikkei oo mitään oireita.😅 Toki dpo on vasta 6 ja noi lääkkeet nyt voi tehdä tyyliin mitä vaan mun kropalle 🤷 mut ainakin nauratti tämä yhtäkkinen finneily
 
@Naatuska90 voin lisätä sut kun olen tämän päivän listanpäivittäjänä kerro vaan speksit (milloin yritys aloitettu ja monesko lapsi, sekä kiertopäivä jos haluat myös kp listalle)
6/2023, toinen lapsi, ek
@Naatuska90 voin lisätä sut kun olen tämän päivän listanpäivittäjänä kerro vaan speksit (milloin yritys aloitettu ja monesko lapsi, sekä kiertopäivä jos haluat myös kp listalle)
06/2023 ja toinen lapsi.

Kiitos!
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Mä niin toivoisin että me päästäisiin ainakin vielä hyppäämään tonne joulukuisiin, samoin @Tiukuna . Ei sillä ettenkö muillekin plussaa toivottelisi mutta tässä omassa omassa angstisessa pitkässä yrityksessä toivoisi paitsi itselle sitä tuuria niin mukaan toisia jotka ymmärtää kaiken sen pelon ja tuskan mitä kokee ja on kokenut.
Mulla on dpo 13 (tai 12 vähintään kun oviskipuja en nyt bongannut). Tänäänkin testissä hailea haamu joka voi yhtä hyvin olla ovitrellestä tai raskaudesta Itkin kyllä jo tämän päivän etttei taaskaan tärppää. Toki ei viiva ole eilistä haaleampi ja virtsa oli kyl tosi laimeaa aamulla, lähes väritöntä. Mutta pari pv pitää vielä odottaa ja testailla ennen johtopäätöksiä. Alavatsa tuntuu tosi raskaalta ja jotenkin paineen tunne. Pissattaa aika vähän väliä, sitä ollu raskauksissa mulla kyllä, ja olo kuumottaa, sekin raskausoire, hehkun kuin patteri raskaana siinä missä toiset jäätävästi palelee. Mutta toisaalta mä oon ollukin jo 2 viikkoa kemiallisesti raskaana ja vahvalla keltarauhashormonin kuurilla joten kaikki voi johtua vain ja ainoastaan niistä
Toivotaan et viiva lähtee vahvistumaan! ♥
 
Mulle iski jo epätoivo ettei tämäkään ole se meidän kierto. Vasta dbo 5, ei niitä oireitakaan pitäs pahemmin olla..mut tää toivo loppuu aina tässä vaiheessa🙄 nää pari päivää tässä aina oottaa jonkun nippasun tuntevan..ja sitten vaikka tuntuskin...se olikin jotain muuta..
Tässä kierrossa en ajatellut testaavan etukäteen, mulla aina vähän vaihtelee tää. Vaikka epätoivo onkin, haluan silti vähän toivoo sinne menkkoihin asti..☺
 
Mä niin toivoisin että me päästäisiin ainakin vielä hyppäämään tonne joulukuisiin, samoin @Tiukuna . Ei sillä ettenkö muillekin plussaa toivottelisi mutta tässä omassa omassa angstisessa pitkässä yrityksessä toivoisi paitsi itselle sitä tuuria niin mukaan toisia jotka ymmärtää kaiken sen pelon ja tuskan mitä kokee ja on kokenut.
Mulla on dpo 13 (tai 12 vähintään kun oviskipuja en nyt bongannut). Tänäänkin testissä hailea haamu joka voi yhtä hyvin olla ovitrellestä tai raskaudesta 🤷🏻‍♀️ Itkin kyllä jo tämän päivän etttei taaskaan tärppää. Toki ei viiva ole eilistä haaleampi ja virtsa oli kyl tosi laimeaa aamulla, lähes väritöntä. Mutta pari pv pitää vielä odottaa ja testailla ennen johtopäätöksiä. Alavatsa tuntuu tosi raskaalta ja jotenkin paineen tunne. Pissattaa aika vähän väliä, sitä ollu raskauksissa mulla kyllä, ja olo kuumottaa, sekin raskausoire, hehkun kuin patteri raskaana siinä missä toiset jäätävästi palelee. Mutta toisaalta mä oon ollukin jo 2 viikkoa kemiallisesti raskaana ja vahvalla keltarauhashormonin kuurilla joten kaikki voi johtua vain ja ainoastaan niistä 🙄
❤
Toivotaan että sulla viiva lähtee vahvistumaan! 😘
 
Aloititko @Kyfi jo testauksen? Mä odotan sun testailua!

Mulle ilmestyi tänään joku 20finniö naamaan 😅 joku ihmeellinen hormoonireaktio. Liekö noista lääkkeistä vaikka kohta tulee niitä jo viikko täyteen. Yleensä ei siis juuri tuu finnejö. Tänään on ihmeen luottavainen fiilis onnistumiseen vaikkei oo mitään oireita.😅 Toki dpo on vasta 6 ja noi lääkkeet nyt voi tehdä tyyliin mitä vaan mun kropalle 🤷 mut ainakin nauratti tämä yhtäkkinen finneily
Jep, tyylipuhdas nega mutta nyt toki vasta dpo9 . Oireita ei kyllä juurikaan ole (ainakaan todellisia) niin enpä usko että se siitä plussaksi enää muuttuu. Ja jotenkin on tunne että tämäkään kierto ei ole se. Enskierto onkin jännä kun ovis voi olla kp11 -16 joten hankala ennustaa onko mahdollista tärppiin vai ei. ,😅
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna

Yhteistyössä