Haaveena vauva 2024

Onko täällä kellään kokemusta antibioottien vaikutuksesta ovikseen? Sain tänää viiden päivän kuurin ja ens viikolla pitäs olla ovis. Probiootteja syön kyllä, että ei hiivaa tai muuta tulis seuraavaksi vaivaksi.
 
Mä hyppään varovaisesti tänne vähän kattelee meininkiä😁 Meillä on miehen kanssa neljä lasta ja nyt on nostanut vauvakuume päätään🙈 ollaan hitusen alle kolmekymppisiä.

Mies on puhunut jo pitkään viidennestä mutta mä oon tarvinnu aikaa lämmetä, kuten nelosenki kohdalla. Raskaudet olleet henkisesti ja fyysisesti vaikeita. Meillä on haasteena miehen muutaman vuoden käyttämä hormonikorvaushoito, ja nelonen saikin alkunsa lääkärin määräämän ”taukokuukauden” aikana aika yllärinä (oli siis joku arvojen tsekkaus ja me jätettiin ehkäsy pois meiningillä nyt tai ei koskaan😂). Oltiin varauduttu, että lääkityksestä palautuminen vie kuukausia niin aika ihme oli, että kerrasta raskauduin silloin. Nyt on miehellä lääkityksen vuositarkastukset meneillään ja on menossa ens viikolla antamaan näytettä, josta sit nähdään onko siellä yhtään liikkuvaa uimaria enää. Sen jälkeen pitäis pohtia, että tauottaako mies lääkkeen.

Kyllä tässä on tehny sellasta henkistä työtä jo paljon, että meille ei välttämättä viidettä lasta enää suoda. Onnellinen olen näistä neljästä murusta joka tapauksessa❤

Ensi viikolla pitäis uuden kierron käynnistyä ja jätetään nyt sit ehkäsy pois, ei stressiä, tulee jos tulee. Helpommin sanottu ku tehty, oon himotestaaja ja oireiden tarkkailija
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

7.4.2023 perjantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mollama ★ 05/22 ★ 3
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/23 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@Samppa40 kp 16/26-28
@heltsuli kp 15/28-31
@Cherrymint kp 12/26
@inkeriini kp 11/30
@Tiukuna kp 11/28-30
@Peanutbuttercup kp 9/28
@ireh kp 8/28-30
@cordola89 kp 8/27-28
@minttuni kp 8/26
@meinaas kp 6/28-34
@pikkuhaave kp 4/33
@haaveillen kp 3 /26-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
No nyt on kummallista.
Sunnuntaina pitäis olla ovulaatio. Vähän oli siihen viittaavia merkkejä jo (valkkari). Laitoin illalla yhden vagisanin, kun valkkari ollut vähän outoa, niin aattelin jos vagisanilla vähän tasapainottas. No nyt kaikki limat katos kokonaan. Ihan kuivaa. 😳 Onko jollain kokemusta? Onks tää ton emätinpuikon syytä vai mitä ihmettä?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No nyt on kummallista.
Sunnuntaina pitäis olla ovulaatio. Vähän oli siihen viittaavia merkkejä jo (valkkari). Laitoin illalla yhden vagifemin, kun valkkari ollut vähän outoa, niin aattelin jos vagifemilla vähän tasapainottas. No nyt kaikki limat katos kokonaan. Ihan kuivaa. Onko jollain kokemusta? Onks tää ton emätinpuikon syytä vai mitä ihmettä?
Mulla ainakin vagisan puikko kuivattaa!
 
Huh, olipa luettavaa, kun ei ole viikkoon päässyt täällä käymään. Onnea hurjasti plussanneille! ❤

Osalla kuulostaa olleen rankkoja kokemuksia ja menetystä. Voimia niiden käsittelyyn ❤ Toivon, että 2024 on teille vauvantuoksuinen ❤

Jätin nyt pari päivää sitten minipillerit ja ADHD-lääkkeen pois. Nyt jännittää minkälaista kiertoa ja menkkaa on luvassa, kun mulla on tosiaan ollut todella epäsäännöllinen kierto aina ja menkat jäätävän runsaat ja kivuliaat. Mies kyllä stressaa mun jaksamista enemmän kuin itse jaksan stressata. Varovaisesti nyt tunnustellaan, kuinka kauan jaksetaan yrittää yhteistä lasta ❤
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

8.4.2023 Lauantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mollama ★ 05/22 ★ 3
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/23 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@Samppa40 kp 17/26-28
@heltsuli kp 16/28-31
@Cherrymint kp 13/26
@inkeriini kp 12/30
@Tiukuna kp 12/28-30
@Peanutbuttercup kp 10/28
@ireh kp 9/28-30
@cordola89 kp 9/27-28
@minttuni kp 9/26
@meinaas kp 7/28-34
@pikkuhaave kp 5/33
@haaveillen kp 4/26-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kummallista neljättä päivää jo nännit aristavat. Yleensä vaiva on päivän, korkeintaan kaksi. Onkohan tämäkin niihin letrozolleihin liitännäisen vaiva? Naaman kukkiminen on taas rauhoittunut, oli alkukierrossa niin finninen ku pysty vaan olemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Siis mitä ihmettä mulla on ovis kp14-16 ollut aina. Nyt ollaan koko perhe norossa, ja ihan huvikseen testasin ovista niin hymynaama lävähti ja vasta
kp11. 🥶😱😰 Onko toi hyvä vai huono juttu että ovis näin aikaisin tuli?

Kerettiin hyödyntää vahingossa -2dpo, tänään toki tuo -1dpo melkeinpä pakko hyödyntää vaikka kuinka huono olo vielä on! 🤭
Tässä vielä kuva testeistä.


Muokkaan siis vielä sen verran että normaalisti mun mies lähtee su-ma yönä mutta nyt tiistai aamuna , joten tätä ovista kerätään hyödyntää tosi hyvin koska -2,-1 ja 0 😍❤ sormet ristiin että tää olis se kierto kun kerrankin saadaan koko ovis hyödynnettyä. ❤❤❤
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

9.4.2023 Sunnuntai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mollama ★ 05/22 ★ 3
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/23 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@Samppa40 kp 18/26-28
@heltsuli kp 17/28-31
@Cherrymint kp 14/26
@inkeriini kp 13/30
@Tiukuna kp 13/28-30
@Peanutbuttercup kp 11/28
@ireh kp 10/28-30
@cordola89 kp 10/27-28
@minttuni kp 10/26
@meinaas kp 8/28-34
@pikkuhaave kp 6/33
@haaveillen kp 5/26-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Noniin, tästä alkaa pikkuhiljaa taas oviksen odottelu, kun menkat alkaa hiljalleen väistyä. Laskettu aika olisi tammikuun 10 päivän tienoilla jos tästä kierrosta tulisi tärppi, eli ensimmäinen mahdollisuus vuoden 2024 vauvalle on NYT käsillä 😍 Jostakin syystä tammikuun vauva olisi jotenkin maagisen ihanaa. 🤭 Tämä on kumma homma miten kierron alkupuolella sitä muuttuu aina niin toiveikkaaksi 🤞🏼 Vuoristorataan on taas hypätty ja nyt alkaa se ylämäkivaihe 😅 saa nähdä tullaanko taas lujaa alas loppukierrosta 🙈
 
Siis mitä ihmettä mulla on ovis kp14-16 ollut aina. Nyt ollaan koko perhe norossa, ja ihan huvikseen testasin ovista niin hymynaama lävähti ja vasta
kp11. Onko toi hyvä vai huono juttu että ovis näin aikaisin tuli?

Kerettiin hyödyntää vahingossa -2dpo, tänään toki tuo -1dpo melkeinpä pakko hyödyntää vaikka kuinka huono olo vielä on!
Tässä vielä kuva testeistä.

Muokkaan siis vielä sen verran että normaalisti mun mies lähtee su-ma yönä mutta nyt tiistai aamuna , joten tätä ovista kerätään hyödyntää tosi hyvin koska -2,-1 ja 0 sormet ristiin että tää olis se kierto kun kerrankin saadaan koko ovis hyödynnettyä.
Hei ihan mahtavaa kun etkös ollut muistaakseni huolissaan saatteko tätä kiertoa hyödynnettyä lainkaan! Kävipä hyvä tuuri oviksen kanssa 😍 Tsemppiä silti noron kanssa 😅
 
  • Rakkaus
Reactions: Kyfi
@Kyfi Siis mitä ihmettä! Mulla täysin sama! 😂 Ovis AINA kp 13-14, mutta nyt testasin huvikseni perjantaina, josta plussan pamautti ja samalla alko oviskivut. Eli ovis oli kp 11. Ehkä se on tää aurinkoinen kevät, joka laittaa hormoonit hyrräämään? 😁 Me ei ehditty niin hyvin tuon ylläri ajan vuoksi hyödyntämään (vaan dpo -1 tai -2 ja dpo 0) mutta saas nähdä!
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi
Hei ihan mahtavaa kun etkös ollut muistaakseni huolissaan saatteko tätä kiertoa hyödynnettyä lainkaan! Kävipä hyvä tuuri oviksen kanssa 😍 Tsemppiä silti noron kanssa 😅
Mähän päätin etten edes ovista tikuta koska sen piti sattua niin tyhmästi viikolle ettei päästä hyödyntämään.. ajattelin että testaan sittenkin jos saisin miehen ylipuhuttua että jäis ti hoitamaan lapsia niin olis edes joku mahis ovikseen..mutta sitten tällänen ylläri pylläri. 😱😍❤🤭 Ja kiitos, ärhäkkä tauti oli! Meenas kädet loppua kun kaikki 4 lasta yhtä aikaa ripuloi ja oksenti kun itsekkin puoli kuolleena makasin sohvalla. nyt voiton puolella. Pakko oli vielä talletella heti ton hymynaaman jälkeen että hitto jos nyt ei tärppää niin ihme on! 🤭🤭
 
@Kyfi Siis mitä ihmettä! Mulla täysin sama! 😂 Ovis AINA kp 13-14, mutta nyt testasin huvikseni perjantaina, josta plussan pamautti ja samalla alko oviskivut. Eli ovis oli kp 11. Ehkä se on tää aurinkoinen kevät, joka laittaa hormoonit hyrräämään? 😁 Me ei ehditty niin hyvin tuon ylläri ajan vuoksi hyödyntämään (vaan dpo -1 tai -2 ja dpo 0) mutta saas nähdä!
Oon kyllä ihan puulla päähän lyöty kun tällänen, harmi kun en aiemmin jo testannut että olisko plussa tullut jo eilen, mutta hyvä kun kiinni sain vaikka oireita ei nyt sellaisia selkeitä ollut vielä.
Meillä -4, -2, nyt -1 ja huomenna 0 🥳 jospa tää aurinkoinen kevät antais tästä kierrosta plussat meille ihan vaan samanlaisena yllärinä! 😜
 
Tulen tänne palstalle kuumeilemaan. Meillä on miehen kanssa molemmilla vauva haaveissa, molemmille ensimmäinen. Tämän vuoden alusta siis alettu puhumaan asiasta. Itse lähestyn 30 ikävuotta ja mies on pari vuotta nuorempi. Minulla on vielä kierukka ja hormonaalinen ehkäisy on ollut käytössä 14 vuotiaasta asti... Mutta järjen ääni ei ole vielä antanut poistaa kierukkaa, koska miehellä on syksyllä vielä kutsunnat (saanut monta vuotta lykkyä lykyn perään) ja se tieto piinaa meitä, kun ei tiedä tuleeko hänelle lähtö vai ei. Se mahdollisesti romuttaisi meidän talouden, kun molemmat jäisi pois töistä yhtä aikaa. Mutta hirveän piinallista ja sydäntä raastavaa tämä odotus on. Toisaalta tuleeko sitä oikeaa hetkeä ikinä??
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
@Kyfi oho! Onpa mahtavaa, että saatte hyödynnettyä nyt noin hyvin. Ja pisteet jaksamisesta tuollaisten sairastelujen jälkeen 😅

@zatzat tervetuloa mukaan! Mä oon aina ajatellut, että ei ole mitään oikeita hetkiä, ei voi tietää, koska lopulta lapsihaaveet sitten edes toteutuu ja että kyllä elämä aina lopulta kantaa tapahtui mitä vaan. Mutta olenkin 100% tunneihminen ja varmasti on hyvä tuollaista taloudellistakin puolta pysähtyä miettimään. Joten en kyllä yhtään ihmettele, jos teidän tilanne pistää mietityttämään 😊

Mä täällä arvoin viimeksi sitä mun oviksen ajankohtaa niin ei se varmaan ollut ainakaan kp 14 tai aiemmin, koska nyt menossa jo kp 29 ja r-testikin eilen nega. Jos olisin kärsivällinen niin odottaisin kp 33 asti menkkojen saapumista ja jos ei näy niin tekisin sitten vasta testin seuraavaksi.
 
@Kyfi oho! Onpa mahtavaa, että saatte hyödynnettyä nyt noin hyvin. Ja pisteet jaksamisesta tuollaisten sairastelujen jälkeen 😅

@zatzat tervetuloa mukaan! Mä oon aina ajatellut, että ei ole mitään oikeita hetkiä, ei voi tietää, koska lopulta lapsihaaveet sitten edes toteutuu ja että kyllä elämä aina lopulta kantaa tapahtui mitä vaan. Mutta olenkin 100% tunneihminen ja varmasti on hyvä tuollaista taloudellistakin puolta pysähtyä miettimään. Joten en kyllä yhtään ihmettele, jos teidän tilanne pistää mietityttämään 😊

Mä täällä arvoin viimeksi sitä mun oviksen ajankohtaa niin ei se varmaan ollut ainakaan kp 14 tai aiemmin, koska nyt menossa jo kp 29 ja r-testikin eilen nega. Jos olisin kärsivällinen niin odottaisin kp 33 asti menkkojen saapumista ja jos ei näy niin tekisin sitten vasta testin seuraavaksi.
Kiitos! Voin sanoa että romantiikka oli kaukana mutta niin harvoin päästään hyödyntämään just tuo ennen ovista oleva aika. Huomenna vielä dpo0 illalla pystytään hyödyntämään ja sen jälkeen kädet ristiin. 🙏🙏
 
@Kyfi ihana kuulla, että tähdet ollu kohallaan tähän kiertoon!

Meillä lomareissu loppumassa ja huomenna ajattelin illalla kotiin päästyä tikuttaa ekan kerran ovista! En tiiä onko liian aikasta, mutta niiku täälläki nähty nii se voi joskus yllättää! Varsinkin ku tää on eka kierto vuosiin ilman hormonaalista ehkäisyä nii en tunne yhtään omaa kiertoa ja on senkin puolesta vähä hakemista. Mut tästä se lähtee!

Pitää lisätä vielä, että vaikka itse olen ollut enemmän vauvakuumeen kourissa niin nyt on ollut ihana huomata, että mies on alkanut puhumaan vauvasta yhä enemmän. Täälläkin se katteli leluja. Ihana alottaa tätä yhteistä projektia!
 

Yhteistyössä