Pääsen todennäköisesti inssiin ens viikolla! Vielä oli pienehköt follikkelit eli venyy varmaan ens ti/ke ovis
Hei sama! -97 ja itä-suomi!Mä olen -97 itä-Suomesta
Tajusin tässä että meillä on usein kierto ollut samassa, joten kädet ristiin että se ovis päivä olis tiistai myös täällä.Pääsen todennäköisesti inssiin ens viikolla! Vielä oli pienehköt follikkelit eli venyy varmaan ens ti/ke ovis
Mulla ainakin vagisan puikko kuivattaa!No nyt on kummallista.
Sunnuntaina pitäis olla ovulaatio. Vähän oli siihen viittaavia merkkejä jo (valkkari). Laitoin illalla yhden vagifemin, kun valkkari ollut vähän outoa, niin aattelin jos vagifemilla vähän tasapainottas. No nyt kaikki limat katos kokonaan. Ihan kuivaa. Onko jollain kokemusta? Onks tää ton emätinpuikon syytä vai mitä ihmettä?
Okei, kiitos vastauksesta. Tein ovistestin ja se oli plussa yllärinä jo tänään, joten oliskohan mulla sit myös että kuivattaa. Kuinka nopeesti sulla palautu taas normaaliksi?Mulla ainakin vagisan puikko kuivattaa!
Hei ihan mahtavaa kun etkös ollut muistaakseni huolissaan saatteko tätä kiertoa hyödynnettyä lainkaan! Kävipä hyvä tuuri oviksen kanssa Tsemppiä silti noron kanssaSiis mitä ihmettä mulla on ovis kp14-16 ollut aina. Nyt ollaan koko perhe norossa, ja ihan huvikseen testasin ovista niin hymynaama lävähti ja vasta
kp11. Onko toi hyvä vai huono juttu että ovis näin aikaisin tuli?
Kerettiin hyödyntää vahingossa -2dpo, tänään toki tuo -1dpo melkeinpä pakko hyödyntää vaikka kuinka huono olo vielä on!
Tässä vielä kuva testeistä.
Muokkaan siis vielä sen verran että normaalisti mun mies lähtee su-ma yönä mutta nyt tiistai aamuna , joten tätä ovista kerätään hyödyntää tosi hyvin koska -2,-1 ja 0 sormet ristiin että tää olis se kierto kun kerrankin saadaan koko ovis hyödynnettyä.
Mähän päätin etten edes ovista tikuta koska sen piti sattua niin tyhmästi viikolle ettei päästä hyödyntämään.. ajattelin että testaan sittenkin jos saisin miehen ylipuhuttua että jäis ti hoitamaan lapsia niin olis edes joku mahis ovikseen..mutta sitten tällänen ylläri pylläri. Ja kiitos, ärhäkkä tauti oli! Meenas kädet loppua kun kaikki 4 lasta yhtä aikaa ripuloi ja oksenti kun itsekkin puoli kuolleena makasin sohvalla. nyt voiton puolella. Pakko oli vielä talletella heti ton hymynaaman jälkeen että hitto jos nyt ei tärppää niin ihme on!Hei ihan mahtavaa kun etkös ollut muistaakseni huolissaan saatteko tätä kiertoa hyödynnettyä lainkaan! Kävipä hyvä tuuri oviksen kanssa Tsemppiä silti noron kanssa
Oon kyllä ihan puulla päähän lyöty kun tällänen, harmi kun en aiemmin jo testannut että olisko plussa tullut jo eilen, mutta hyvä kun kiinni sain vaikka oireita ei nyt sellaisia selkeitä ollut vielä.@Kyfi Siis mitä ihmettä! Mulla täysin sama! Ovis AINA kp 13-14, mutta nyt testasin huvikseni perjantaina, josta plussan pamautti ja samalla alko oviskivut. Eli ovis oli kp 11. Ehkä se on tää aurinkoinen kevät, joka laittaa hormoonit hyrräämään? Me ei ehditty niin hyvin tuon ylläri ajan vuoksi hyödyntämään (vaan dpo -1 tai -2 ja dpo 0) mutta saas nähdä!
Kiitos! Voin sanoa että romantiikka oli kaukana mutta niin harvoin päästään hyödyntämään just tuo ennen ovista oleva aika. Huomenna vielä dpo0 illalla pystytään hyödyntämään ja sen jälkeen kädet ristiin.@Kyfi oho! Onpa mahtavaa, että saatte hyödynnettyä nyt noin hyvin. Ja pisteet jaksamisesta tuollaisten sairastelujen jälkeen
@zatzat tervetuloa mukaan! Mä oon aina ajatellut, että ei ole mitään oikeita hetkiä, ei voi tietää, koska lopulta lapsihaaveet sitten edes toteutuu ja että kyllä elämä aina lopulta kantaa tapahtui mitä vaan. Mutta olenkin 100% tunneihminen ja varmasti on hyvä tuollaista taloudellistakin puolta pysähtyä miettimään. Joten en kyllä yhtään ihmettele, jos teidän tilanne pistää mietityttämään
Mä täällä arvoin viimeksi sitä mun oviksen ajankohtaa niin ei se varmaan ollut ainakaan kp 14 tai aiemmin, koska nyt menossa jo kp 29 ja r-testikin eilen nega. Jos olisin kärsivällinen niin odottaisin kp 33 asti menkkojen saapumista ja jos ei näy niin tekisin sitten vasta testin seuraavaksi.