Haaveena vauva 2024

@ireh Jee, perässä tullaan alotuksen kanssa, onnea matkaan ❤

@Eadni1992 & @minttuni tervetuloa mukaan 😊

@alessiina Toivotaan, että siellä ois silti joku tallettelu sopivaan aikaan ollut mukana! Siittiöthän säilyy myös yllättävän kauan odottelemassa.

@Kuumeilija40 Mä en kyllä valitettavasti nää tuossa mitään… 😟 Tervetuloa kuitenkin mukaan sullekin ja toivottavasti vahvistuis kuvaan näkyväks jos livenä kuitenkin näkyi!

@Selis Oi ihanaa ja onnea! Tarrasukkia toivotaan ❤

Täällä ihan viimeset pillerit käsillä ja jännäilen jo hurjasti, miten kierto palautuu 😁
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja ireh
Tulen raskain mielin ryhmään mukaan. Yritys aloitettu jo 8kk sitten ja tässä välissä on ollut rankka kkm. Kaikki ajatukset pyörii raskauden ympärillä ja jokainen kierron alku on pettymys. Ei tullut meille 2023 vauvaa. :/

meinaas, yritys aloitettu 8/22, 3. lapsi
kp 1/28-34
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

3.4.2023 maanantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen)
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/23 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@Selis kp 27/28-30
@haaveillen kp 24/26-30
@heltsuli kp 11/28-31
@Cherrymint kp 8/26
@inkeriini kp 7/30
@Tiukuna kp 7/28-30
@ireh kp 4/28-30
@minttuni kp 4/26
@meinaas kp 1/28-34

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Babyhaaveissa DPO 13
@Selis DPO 11

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Eswe noni se jännitys kyllä nousi ennen menkkoja ja sit sitä vaa odotti, että alkaispa nopeesti. Sit ku ne alko nii onkin ollu nyt tasasempaa, mutta kyllä tässä alkaa kääntää jo katsetta ens viikkoon ja ovikseen. Aattelin eka, etten tikuta, mutta haluun ihan mielenkiinnosta kokeilla ja tänään lähtikin ovistestit mukaan kaupasta.

Mammavaatteiden osto on kans kiihtynyt
: D
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe
@Eswe noni se jännitys kyllä nousi ennen menkkoja ja sit sitä vaa odotti, että alkaispa nopeesti. Sit ku ne alko nii onkin ollu nyt tasasempaa, mutta kyllä tässä alkaa kääntää jo katsetta ens viikkoon ja ovikseen. Aattelin eka, etten tikuta, mutta haluun ihan mielenkiinnosta kokeilla ja tänään lähtikin ovistestit mukaan kaupasta.

Mammavaatteiden osto on kans kiihtynyt
: D
Siis mä oon koittanut etsiä kans mammavaatteita, mutta en kehtais vielä uutena ostaa ja kirppiksiltä ei oo vastaan osunut vielä kun ihan yksittäisiä kappaleita 😟 Mulla tosiaan jo kauhee kasa ovistestejä kotona, mutta onpahan mitä odottaa 😁 ja just kun ajattelin jo tossa ekassa kierrossa testailla vaikka ei vielä ennen toukokuuta aloitellakaan
 
  • Tykkää
Reactions: ireh
Siis mä oon koittanut etsiä kans mammavaatteita, mutta en kehtais vielä uutena ostaa ja kirppiksiltä ei oo vastaan osunut vielä kun ihan yksittäisiä kappaleita Mulla tosiaan jo kauhee kasa ovistestejä kotona, mutta onpahan mitä odottaa ja just kun ajattelin jo tossa ekassa kierrossa testailla vaikka ei vielä ennen toukokuuta aloitellakaan
Mäkin ostan uutena mahdollisimman vähän. Mä liityin facebookissa pariin äitiysvaate-ryhmään ja sieltä oon tehny löytöjä!
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe
Voisin listoille tulla 01/21 ja 5.s olisi toiveissa.

Hieman itsestäni. 4 yhteistä ihanaa lasta meillä ennestään ja vielä toiveena yksi (saa toki useampi kerralla tulla ) pienokainen meille. ❤ Elokuussa nt ultrassa paljastui ettei meidän pienellä sydän enää lyönyt ja vastasi viikkoja 11+2 , se oli todella raskas menetys meille. 💔 Sen jälkeen entistä kovempi halu saada syliin vielä pieni. Ollaan miehen kanssa eri paikkakunnilla yleensä ma-to välinen aika, joten joka kk ei ovista päästä hyödyntämään. Kuten esim.tämä kierto taitaa mennä harakoille juuri noiden töiden takia. Ehkäisyä ei ole ollut koskaan mutta useampi vuosi on jokaista lasta jouduttu odottamaan. 😩 Säännöllinen kierto ja oviksen bongaan joka kierto. Nostan käteni pystyyn ja ilmoitan olevani super himotestaaja ja testaan millon ovista (yli innokkaasti) ja millon hupsuun raskaustestin kanssa. 🙋🤷 Luvassa siis paljon testailua ja suurta toivetta että jospa meille tulisi
pieni vuosimallia 2024 ❤😍🥰😘
 
Moikka, mä tuun nyt tänne notkumaan, kun en tiedä oikein mitä muutakaan tässä keksisi. Edellisestä liitosta yksi ekaluokkalainen ja nykyisen puolison kanssa päädyttiin yrittämään yhteistä biologista viime kesänä. Tässä välissä on nyt tullut kaksi raskautta ja kaksi keskeytynyttä keskenmenoa lääkkellisine tyhjennyksineen. Toinen on niin tuore tapaus, että huomenna menen sairaalaan tyhjennykseen. Ikää 41 v., ja se tässä on hyvää, että molemmilla kerroilla olen (iästä huolimatta) tullut nopeasti raskaaksi. Eivät vain ole sitten kestäneet. Mulla on aiemmin tutkittu laskimotukostaipumusta ja kilpirauhasjuttuja, jotka ilmeisesti voivat vaikuttaa keskenmenoihin, mutta näissä ei todettu mitään. Nyt tuntuisi, että haluaisin tehdä jotain varmistaakseni raskauden jatkumisen, josko vielä sattuisin tulemaan raskaaksi. En vain oikein tiedä mitä kautta näitä selvittelisi (ja jo tämän raskauden kohdalla eri lääkäreiden viestit oli niin toisistaan poikkeavia, etten pysynyt perässä. Joku halusi minun syövän keltarauhashormoneja varmuuden vuoksi, toinen primaspania, varmuuden vuoksi). Myös joku henkinen järjestäytyminen on käynyt mielessä, semmonen, en mä tiedä, oma elämä kuntoon (meillä on taustalla muutto ja paljon uutta ja keskeneräistä elämässä). Periaatteessa voisin jonkun erikoislääkärin (kuin myös jonkun luontaisihmisen) kanssa asiasta keskustella, mutta eihän täällä Itä-Suomen korvissa sellaisia ole enkä sitten tiedä paljonko olen oikeasti valmis uhraamaan aikaa ja rahaa selvittelyihin...no mutta katsellaan. Joka tapauksessa varsinaiseen uuteen yritykseen menee nyt joka tapauksessa aikaa, kunhan tästä edellisestä selviää ja toipuu. Ekasta keskenmenosta tuli enemmänkin suru, tästä uudesta taas nousi joku ihme taistelutahto ja energiat päälle. Mut samalla tuntuu, et pitää varmaan nyt vähän hengähtää ja ottaa vähän jotain omaa aikaa ennen kuin taas lähtee yrittämään. Josko me saataisiin ensi kuuksi vaikka vuosien jälkeen joku pieni lomamatka jonnekin tai muuta, ehkä sekin auttaa.
 
Moikka, mä tuun nyt tänne notkumaan, kun en tiedä oikein mitä muutakaan tässä keksisi. Edellisestä liitosta yksi ekaluokkalainen ja nykyisen puolison kanssa päädyttiin yrittämään yhteistä biologista viime kesänä. Tässä välissä on nyt tullut kaksi raskautta ja kaksi keskeytynyttä keskenmenoa lääkkellisine tyhjennyksineen. Toinen on niin tuore tapaus, että huomenna menen sairaalaan tyhjennykseen. Ikää 41 v., ja se tässä on hyvää, että molemmilla kerroilla olen (iästä huolimatta) tullut nopeasti raskaaksi. Eivät vain ole sitten kestäneet. Mulla on aiemmin tutkittu laskimotukostaipumusta ja kilpirauhasjuttuja, jotka ilmeisesti voivat vaikuttaa keskenmenoihin, mutta näissä ei todettu mitään. Nyt tuntuisi, että haluaisin tehdä jotain varmistaakseni raskauden jatkumisen, josko vielä sattuisin tulemaan raskaaksi. En vain oikein tiedä mitä kautta näitä selvittelisi (ja jo tämän raskauden kohdalla eri lääkäreiden viestit oli niin toisistaan poikkeavia, etten pysynyt perässä. Joku halusi minun syövän keltarauhashormoneja varmuuden vuoksi, toinen primaspania, varmuuden vuoksi). Myös joku henkinen järjestäytyminen on käynyt mielessä, semmonen, en mä tiedä, oma elämä kuntoon (meillä on taustalla muutto ja paljon uutta ja keskeneräistä elämässä). Periaatteessa voisin jonkun erikoislääkärin (kuin myös jonkun luontaisihmisen) kanssa asiasta keskustella, mutta eihän täällä Itä-Suomen korvissa sellaisia ole enkä sitten tiedä paljonko olen oikeasti valmis uhraamaan aikaa ja rahaa selvittelyihin...no mutta katsellaan. Joka tapauksessa varsinaiseen uuteen yritykseen menee nyt joka tapauksessa aikaa, kunhan tästä edellisestä selviää ja toipuu. Ekasta keskenmenosta tuli enemmänkin suru, tästä uudesta taas nousi joku ihme taistelutahto ja energiat päälle. Mut samalla tuntuu, et pitää varmaan nyt vähän hengähtää ja ottaa vähän jotain omaa aikaa ennen kuin taas lähtee yrittämään. Josko me saataisiin ensi kuuksi vaikka vuosien jälkeen joku pieni lomamatka jonnekin tai muuta, ehkä sekin auttaa.
Voimia menetykseen ja tervetuloa mukaan ❤ Tämä on ainakin itselle ollut hyvä ja turvallinen alusta jakaa kaikenlaisia ajatuksia.

@Selis ootko testannut uudelleen? 😍

@Babyhaaveissa täällä kanssa odotellaan, ootko jo testaillut 🙈




Ja tähän lisäksi omanapainen ilmoitus:
Tättärää mulla alkoi menkat!!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

4.4.2023 tiistai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/23 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@haaveillen kp 25/26-30
@heltsuli kp 12/28-31
@Cherrymint kp 9/26
@inkeriini kp 8/30
@Tiukuna kp 8/28-30
@ireh kp 5/28-30
@minttuni kp 5/26
@meinaas kp 2/28-34
@pikkuhaave kp 1/33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO



★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ ? ★ ? ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Moikka, mä tuun nyt tänne notkumaan, kun en tiedä oikein mitä muutakaan tässä keksisi. Edellisestä liitosta yksi ekaluokkalainen ja nykyisen puolison kanssa päädyttiin yrittämään yhteistä biologista viime kesänä. Tässä välissä on nyt tullut kaksi raskautta ja kaksi keskeytynyttä keskenmenoa lääkkellisine tyhjennyksineen. Toinen on niin tuore tapaus, että huomenna menen sairaalaan tyhjennykseen. Ikää 41 v., ja se tässä on hyvää, että molemmilla kerroilla olen (iästä huolimatta) tullut nopeasti raskaaksi. Eivät vain ole sitten kestäneet. Mulla on aiemmin tutkittu laskimotukostaipumusta ja kilpirauhasjuttuja, jotka ilmeisesti voivat vaikuttaa keskenmenoihin, mutta näissä ei todettu mitään. Nyt tuntuisi, että haluaisin tehdä jotain varmistaakseni raskauden jatkumisen, josko vielä sattuisin tulemaan raskaaksi. En vain oikein tiedä mitä kautta näitä selvittelisi (ja jo tämän raskauden kohdalla eri lääkäreiden viestit oli niin toisistaan poikkeavia, etten pysynyt perässä. Joku halusi minun syövän keltarauhashormoneja varmuuden vuoksi, toinen primaspania, varmuuden vuoksi). Myös joku henkinen järjestäytyminen on käynyt mielessä, semmonen, en mä tiedä, oma elämä kuntoon (meillä on taustalla muutto ja paljon uutta ja keskeneräistä elämässä). Periaatteessa voisin jonkun erikoislääkärin (kuin myös jonkun luontaisihmisen) kanssa asiasta keskustella, mutta eihän täällä Itä-Suomen korvissa sellaisia ole enkä sitten tiedä paljonko olen oikeasti valmis uhraamaan aikaa ja rahaa selvittelyihin...no mutta katsellaan. Joka tapauksessa varsinaiseen uuteen yritykseen menee nyt joka tapauksessa aikaa, kunhan tästä edellisestä selviää ja toipuu. Ekasta keskenmenosta tuli enemmänkin suru, tästä uudesta taas nousi joku ihme taistelutahto ja energiat päälle. Mut samalla tuntuu, et pitää varmaan nyt vähän hengähtää ja ottaa vähän jotain omaa aikaa ennen kuin taas lähtee yrittämään. Josko me saataisiin ensi kuuksi vaikka vuosien jälkeen joku pieni lomamatka jonnekin tai muuta, ehkä sekin auttaa.
Ensimmäiseksi; paljon voimia sinne ❤ Juuri oikeita vastauksia ja tapoja ei varmasti kellään muulla ole antaa, mutta ajattelin kuitenkin pari mahdollisuutta ehdottaa:

Yksi asia mikä mulla tuli mieleen ja on ihan suositeltuakin, niin kalaöljykapselit. Ne ohentavat verta (ja siitä syystä ihan loppuraskaudesta ei muistaakseni suositella) ja toki saa niitä hyviä rasva-aineita varsinkin, jos kalan syöminen on vähäistä, kuten yleensä raskaana on. Toki nyt tyhjennyksen yhteydessä niitä ei vielä kannata käyttää ja suositellaankin välillä tauotettavaksi vuotoriskin takia esim. toimenpiteitä varten. Mulla on noita multivitan, mutta ne on aika isoja, jos sattuu olemaan vaikeuksia niellä tabletteja. Kunhan purkki tyhjenee ostan vastaavan purkin, mutta mama-version.

Jos oma jaksaminen ja motivaatio riittää,mm. mielenterveystalo.fi tarjoaa hyvää materiaalia ja omahoito-ohjelmia. Toki keskusteluapukin olisi varmasti sun tapauksessa hyvä vaihtoehto. Lämpimästi suosittelen myös mm. vertaistuellisesti podcasteja omien ajatusten läpikäymiseen ja käsittelyyn, sekä kirjoittamista esim. päiväkirjan muodossa. Raskautumiseen vaikuttaa myös rentous ja liikunta, joten kävelyt ja luonnossa rauhoittuminen voi auttaa stressin hallintaan (ja lisätä liikuntaa lempeästi). Podcastit voi siihen ottaa kaveriksi, näin itse usein teen 😊
 
Ensimmäiseksi; paljon voimia sinne Juuri oikeita vastauksia ja tapoja ei varmasti kellään muulla ole antaa, mutta ajattelin kuitenkin pari mahdollisuutta ehdottaa:

Yksi asia mikä mulla tuli mieleen ja on ihan suositeltuakin, niin kalaöljykapselit. Ne ohentavat verta (ja siitä syystä ihan loppuraskaudesta ei muistaakseni suositella) ja toki saa niitä hyviä rasva-aineita varsinkin, jos kalan syöminen on vähäistä, kuten yleensä raskaana on. Toki nyt tyhjennyksen yhteydessä niitä ei vielä kannata käyttää ja suositellaankin välillä tauotettavaksi vuotoriskin takia esim. toimenpiteitä varten. Mulla on noita multivitan, mutta ne on aika isoja, jos sattuu olemaan vaikeuksia niellä tabletteja. Kunhan purkki tyhjenee ostan vastaavan purkin, mutta mama-version.

Jos oma jaksaminen ja motivaatio riittää,mm. mielenterveystalo.fi tarjoaa hyvää materiaalia ja omahoito-ohjelmia. Toki keskusteluapukin olisi varmasti sun tapauksessa hyvä vaihtoehto. Lämpimästi suosittelen myös mm. vertaistuellisesti podcasteja omien ajatusten läpikäymiseen ja käsittelyyn, sekä kirjoittamista esim. päiväkirjan muodossa. Raskautumiseen vaikuttaa myös rentous ja liikunta, joten kävelyt ja luonnossa rauhoittuminen voi auttaa stressin hallintaan (ja lisätä liikuntaa lempeästi). Podcastit voi siihen ottaa kaveriksi, näin itse usein teen
<3
 
Mä vähän mun jäätävästä väsymyksestä jotain aavistelin, päätin kuitenkin että odotan siihen 1.4 aikasintaan testaamista ettei negoja ja pettymyksiä sitten tulis 🙊 Tein Clearblue digin, missä raskaana/ei raskaana 🥰
Lisäsin siut nyt kuitenkin plussanneisiin tännekin, en vain löytänyt että milloin teillä on yritys alkanut ja monesko lapsi 🥰 onnea vielä!
 
  • Tykkää
Reactions: Babyhaaveissa
Se ois sit varmaan se dpo -1, nyt aamusta se hymynaama tuli. Eilen aamusta ei vielä mitään näkynyt, illalla tein liuskan ja se oli jo hyvin vahvoilla viivoilla. Tänään hymynaama. Ikävää vain et eilistä ei voitu hyödyntää ku puoliso jäi toiselle paikkakunnalle töihin. Tänään on syytä tulla kotia! 😏 Kierrom saldo 4 clearblue testiä ja yksi liuska.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

5.4.2023 keskiviikko

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi


@Kyfi ★ 01/21 ★ 5.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mollama ★ 05/22 ★ 3
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Hattaja ★ 03/23 ★ 3.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 05/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@heltsuli kp 13/28-31
@Cherrymint kp 10/26
@inkeriini kp 9/30
@Tiukuna kp 9/28-30
@Peanutbuttercup kp 7/28
@ireh kp 6/28-30
@cordola89 kp 6/27-28
@minttuni kp 6/26
@meinaas kp 4/28-34
@pikkuhaave kp 2/33
@haaveillen kp 1 /26-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO -1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
Tälle päivää voi mulle päivittää kp 1/26-30.
Uusi kierto starttaa ja yk 7. Oon niin kypsänä tähän touhuun että nyt sais alkaa jo tapahtua🫣… ei tullut ”ylläri”vauvaa viimekierrosta, kun ei tikuteltu ovista eikä ajoitettu petipuuhia mitenkään 🤭 tähän kiertoon taas tikutukset ja ajoitukset käyttöön.
Jospa tämä olisi nyt sitten meidän kierto 🤞🏼 tsemppiä kaikille ja plussa tuulia ☺
 
  • Tykkää
Reactions: nobelius
Ilmottaudun nyt myös tuosta 2023 haaveilijoista tänne listoille, en osannut ilmeisesti ilmankaan olla😄
Elikkäs reilu vuosi sitten alettiin mieheni kanssa lasta yrittämään, heinäkuussa tulikin plussa mutta meni kesken syyskuussa viikoilla 11+2💔
Ollaan tällä hetkellä jonossa julkiselle lapsettomuushoitoihin ja toukokuussa olisi ensikäynti.
Edellisen kumppanin kanssa käyty inseminaatiot ja Icsi-hoito tuloksetta. Tää haave äitiydestä ollut jo reilun vuosikymmenen ja ainainen pelko saako sitä edes koskaan kokea.
Todella toivon että tää olis se meidän vuosi, enempää en uskalla toivoa tai haaveilla mitään raskaudesta tai vauva-arjesta, kierto kerrallaan eletään ♥
Eli mut voi lisätä listoille, haaveena ensimmäinen.
@cordola89, 02/22, 1. ja km 09/22
ja kiertolistalle 6/27-28
 
  • Tykkää
Reactions: nobelius ja ireh

Yhteistyössä