Mäkään en vaan osaa!Oon yrittänyt monena päivänä päivittää ton kiertolistan tänne mut en vaan osaa noita sulkuja tuntuu olevan joka paikassa
Mäkään en vaan osaa!Oon yrittänyt monena päivänä päivittää ton kiertolistan tänne mut en vaan osaa noita sulkuja tuntuu olevan joka paikassa
noniin, hienoa! siellä on varmaan talletteluja tiedossa sittenPahoittelut @Xelda keskenmenosta
Täällä ovisplussa tikuteltu tänään. tuli ihanan vahva viiva, ei olis tarvinnut digillä varmistella mut halusin hymynaaman nähdä
mites @Kukkatyyny, onko siellä ovis jo ovella?
Oliko siinä väriä vai oliko vaalea/harmaa se viivanpaikka?Pahoittelut @Xelda (En osaa edes väriä laittaa)
Minä sorruin testaamaan. Tuossa iltapäivällä. Nipin napin testiajan sisällä tuli viivanpaikka ja myöhemmin viiva hieman selveni. Mieskin erottaa sen. Oliko niin, että rfsu:n testeissä helposti tulee viivanpaikat?? Oon käyttänyt näitä aiemminkin ja aina selvä nega tai 1x selvä pos. Tosin jo kp26 hyvin harvoin oon testannut.
Tosi vaalea se on, ettei juuri väriksi voi sanoa.Oliko siinä väriä vai oliko vaalea/harmaa se viivanpaikka?
Toivotaan että vahvistuu!Tosi vaalea se on, ettei juuri väriksi voi sanoa.
Mun korvaan kuulostaa juuri hyvältä ajoitukselta, jos olette päässyt kahdesti tallettelemaan dpo -1, sehän on yks hedelmällisimpiä päiviänoniin, hienoa! siellä on varmaan talletteluja tiedossa sitten
Mulla ovis oli tod.näk eilen, toissapäivänä viivat olivat tummimmillaan, eilen päivällä oli jo haaleammat toissapäivänä tuli poikkeuksellisesti kahteen kertaan talleteltua ja eilen mies tuli kipeäksi, että jäi nuo yritykset kovin vähäisiksi oli niin kovat odotukset tästä kierrosta, kun miehellä sattui loma juuri oviksen paikkeille, niin olen yrittänyt nieleskellä vain tätä pettymystä kun ei päässyt taaskaan kunnolla yrittämään. Odottelen vain seuraavan kierron alkua, eli en meinaa tässä kierrossa tehdä r-testejä. Vahva tunne, että testit menisivät vain hukkaan..
Ihana kun kysyit kuitenkin kuulumisia, arvostan
voi kävipä tuuri jospa mahdollisuuksia tärppiin kuitenkin olisi tähän kiertoon teillä, dpo-1 on kumminkin ihanteellinen tallettelupäivä pidetään peukkuja!noniin, hienoa! siellä on varmaan talletteluja tiedossa sitten
Mulla ovis oli tod.näk eilen, toissapäivänä viivat olivat tummimmillaan, eilen päivällä oli jo haaleammat toissapäivänä tuli poikkeuksellisesti kahteen kertaan talleteltua ja eilen mies tuli kipeäksi, että jäi nuo yritykset kovin vähäisiksi oli niin kovat odotukset tästä kierrosta, kun miehellä sattui loma juuri oviksen paikkeille, niin olen yrittänyt nieleskellä vain tätä pettymystä kun ei päässyt taaskaan kunnolla yrittämään. Odottelen vain seuraavan kierron alkua, eli en meinaa tässä kierrossa tehdä r-testejä. Vahva tunne, että testit menisivät vain hukkaan..
Ihana kun kysyit kuitenkin kuulumisia, arvostan
En mäkään oo osannut täältä vielä lähteä. Vähän kyllä tuolla tuo yksi vierailijan kommentti alkoi mietityttää, kun kirjotti, että "täällä kirjottelee ne jotka plussaa toivoo" ja oonkin sit yrittäny malttaa pysyä taustalla... Seurailen täällä plussauutisia, kun kuitenkin moni nimimerkki ehti tästä parista kuukaudesta jäädä mieleen ja haluan elää mukana. Tervetuloa marraskuisiinMinut saa lisätä huomenna plussanneisiin: @jessihan ★ 12/22 ★ 3. ★ 2/23
Siirryn myös marraskuisiin mutta jään vielä tännekin ainakin taustailemaan. Palailen tänne takasin kunnolla jos käykin huonosti.