Haluan kommentoida tuohon, saako täällä kirjoitella vielä plussan jälkeenkin, kun joku ano oli siitä sanonut.
Jos rehellisiä nimittäin ollaan, niin kyllä mua riipasi jostain syvältä, kun joku ano tänne tuli kertoilemaan oireistaan ja muutenkin hehkuttamaan raskauttaan selkeästi plussaamisen jälkeen.
Tottakai plussasta täällä iloitaan ja onnitellaan, mutta itse myös siirtyisin sen jälkeen kuukausiketjuihin. Raskaustestikuvat, viivojen vahvistumiset jne todellakin kivaa seurattavaa (
@Kahdeksaskullannuppu sun tekstit ollut todellakin ok ja tänne sopivia!), mutta jotenkin se että monta viikkoa myöhemmin tulis oireista kertomaan ja hehkuttamaan miten ollaan onnistuttu, niin mun sisimmässä se tuntuu siltä kun veistä käännetään haavassa. Vaikeiden asioiden äärellä tässä kuitenkin ollaan, eikä tätä tunnetta voi ymmärtää, jos ei ole samaa kokenut.
Mutta samalla tiedän, että tämä on vaan netin keskustelufoorumi. Jätän lukematta sit niitä tekstejä, jotka tuntuu pahalta.
Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan, ettekä ota itseenne! En syyllistä ketään, halusin vaan purkaa tuntojani, nyt kun siitä oli puhetta.
Terveisin yks pms-oireinen, pettynyt jälleen kerran