Haaveena vauva 2023

vierailija
En jaksa enää kirjautua, kun alan pikku hiljaa luopumaan toivosta. Puolitoistavuotta ollaan oltu ilman ehkäisyä, mutta ei kerran kuussa riitä. Joskus jos on useammin, niin ne on sitten juuri ennen menkkoja. Syy on, kun "väsyttää". Olen yrittänyt kysellä, että eikö mies enää haluakaan lasta, mutta kuulemma haluaa. Toki voi olla, etten edes voi saada lapsia, mutta tämmösellä yrityksellä ei kyllä kehtaa tutkimuksiin mennä.

No, onpahan nyt sanottu "ääneen" ja voi haudata tämänkin haaveen.

T. Kehänkiertäjä
Hei, onkohan mies kuitenkaan ihan varma, että haluaa lapsia? Tai tuleeko hänelle yrittämisestä liikaa suorituspaineita? Entäs jos sopisitte, että lopetatte ns. yrittämisen, mutta rakastelette joka toinen päivä, satoi tai paistoi? ;)

Jos mitkään keskustelut eivät muuta tilannetta, kannattaa muistaa, että maailmassa on noin neljä miljardia miestä, mutta sinulla on vain tämä yksi ainut elämä.
 
vierailija
@Peanutbuttercup Ollaan käyty asia läpi parikin kertaa, ettei pitäs olla siitä kiinni, ettei tiedä.

Hei, onkohan mies kuitenkaan ihan varma, että haluaa lapsia? Tai tuleeko hänelle yrittämisestä liikaa suorituspaineita? Entäs jos sopisitte, että lopetatte ns. yrittämisen, mutta rakastelette joka toinen päivä, satoi tai paistoi?

Jos mitkään keskustelut eivät muuta tilannetta, kannattaa muistaa, että maailmassa on noin neljä miljardia miestä, mutta sinulla on vain tämä yksi ainut elämä.
Sitäkin olen kysynyt, mutta ei ole ainakaan myöntänyt, viimeksi muutama päivä sitten. Ja suorituspaineet ei oo kyllä tullu mieleen, kun en tee asiasta mitään numeroa ja kun se on lopulta mies, joka pyytää.
 
Menin malttamattomuuksissani 🙈 jo testaamaan ja räiskyvän punainen plussaviiva tuli rtestiin. (Niin ristiriitaista kun nyt piti saada nega 🙄)
Ei kai sitä ovistakaa kannata tikuttaa vielä hetkeen, jos tuo raskaushormoni sekoittaa testiä. Mutta pitääkö sen poistua kokonaan kehosta vai voikohan ovis tulla, vaikka olis vielä hcg koholla?
Kuinka pian muut ootte saanut km jälkeen negan?
 
Kp 23. Eilen mukaan tuli päänsärky, menkkajomotustuntemukset lisääntyi ja ihan hirveän väsyny olo! Aamulla heräsin hysteeriseen itkuuni, näin nimittäin sellaista painajaista... Eikä siinä mitään, mutta näin tuollaista kun viimeksi olin raskaana, unen aihe oli tismalleen sama.

Mies meinas että mun rinnat on turvonnu. Itse en kyllä tuollaista oo hoksannut, mutta empä se minä niitä puristelekaan. :LOL:

Sitten testeistä asiaa... Jos kiertoni olisi lyhyemmästä päästä, voisin aloittaa testaamisen jo huomenna. Silloin ois 4pv oletettuihin menkkoihin. Ja näköjään on olemassa jotain erityisen herkkiä testjä, jotka näyttäisivät raskauden jo 5-7 pv hedelmöityksen jälkeen?!?! Uskotteko näihin? :unsure:
 
Menin malttamattomuuksissani jo testaamaan ja räiskyvän punainen plussaviiva tuli rtestiin. (Niin ristiriitaista kun nyt piti saada nega )
Ei kai sitä ovistakaa kannata tikuttaa vielä hetkeen, jos tuo raskaushormoni sekoittaa testiä. Mutta pitääkö sen poistua kokonaan kehosta vai voikohan ovis tulla, vaikka olis vielä hcg koholla?
Kuinka pian muut ootte saanut km jälkeen negan?
Mä sain negan n. 4viikon päästä kkm tyhjennyksestä, joka tehtiin rv 13+6. Ovulaatio oli kylläkin lämpötilojen mukaan siltä n. viikkoa ennen eli voi hyvinkin tapahtua vaikka raskaushormonia olis vielä vähän kehossa 😊 toivotaan että sulla pian haalenee testi!!
 
VAUVA 2023

llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/15 1.
@SandraB 10/20 2. (1. yhteinen)
@Kyfi 1/21 5.
@mmarimoi_ 2/21 1. km 10/22
@Xelda ★ 3/21 2. km 2/23
@Saaga86 6/21 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kmx3
@Laurenzia 7/21 2.
@Millis86 7/21 1.
@K3rttuli 8/21 1.
@Hellu__ 9/21 2.
@mimmi92 10/21 5.
@Eadni1992 10/21 1.
@tätimoonika 11/21 7.
@Selis ★ 11/21 ★ 4. ★ km 3/22 & 6/22 & 10/22
@Hipsukas ★ 12/21 ★ 2.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/22 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mamiks 2/22 4.
@Korkkeli 2/22 1.
@cordola89 2/221. ★ km 9/22
@Yksinmatkassa 3/22 2.
@minipätkis 3/22 1.
@Jossu_95 3/22 2.
@Salasauma 3/22 2.
@Unikko29 4/22 1.
@Mammuzka 4/22 1.yhteinen
@nobelius 5/22 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/22 2. (1. yhteinen)
@tiipanen ★ 5/22 ★ 1.
@Lapinlikka 5/22 1.
@Sanelma_ 6/22 1.
@minttuni 6/22 2.
@Kuumeilija40 7/22 3.
@Rasberry_jam 7/22 1.
@Quesadilla 7/221.
@Myrtti85 7/225.
@Nokare 8/22 2.
@heltsuli ★ 8/22 ★ 1.
@Maritel ★ 8/22 ★ 4.
@Lunni_ 8/22 5. ★ kkm 12/22
@RLiisukka ★ 8/22 ★ 1. km 2/23
@Peanutbuttercup ★ 9/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@Loree ★ 10/22 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kukkatyyny ★ 11/22 ★ 1.
@Liilja ★ 2/23 ★ 4.
@neitperhoinen ★ 2/23 ★ 5. (2. yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★★

2.3.2023 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Myrtti85 kp 35/34
@nobelius kp 30/28-30
@tiipanen kp 30/27-30
@Hipsukas kp 29/26-30
@Kyfi kp 29/29
@minttuni kp 28/26
@Peanutbuttercup kp 27/28
@cordola89 kp 25/28
@Lunni_ kp 23/30-33
@Mamiks kp 22/29
@mmarimoi_ kp 20/28-30
@Kukkatyyny kp 18/26-29
@Nokare kp 17/26-28
@haaveillen kp 16/26-31
@neitperhoinen kp 16/28
@Loree kp 13/30-34
@Charppaliini kp 13/26
@heltsuli kp 8/28-31
@Mammuzka kp 5/25-28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Hipsukas DPO 15
@Kyfi DPO 14
@Peanutbuttercup DPO 13
@minttuni DPO 13
@cordola89 DPO 11
@Kukkatyyny DPO 4
@Nokare DPO 3
@Lunni_ DPO 2
@haaveillen DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22 km 11+2
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/22 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/22 ★ 2. ★ 8/22
@Rönsyleinikki ★ 7/22 ★ 5. ★ 9/22
@eeveon 6/22 2. ★ 9/22 kkm 10+0
@Tiukuna 8/22 2. ★ 9/22 ku 10/22
@Mimmimami 8/21 5. ★ 8/21, km 11/21, 3/22 ★ 9/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6 10/22
@Poppana_ ★ 8/22 ★ 4. ★ 10/22
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
@Omppispomppis ★ 9/22 ★ 5. ★ 10/22
@Paatuska ★ 8/22 ★ 2. ★ 10/22
@Emzy ★ 5/22 ★ 1. ★ 11/22
@Tibitii 7/21 2.★ 11/22
@Niisq ★ 1/22 ★ 1. ★ 11/22
@Poiski ★ 5/22 ★1. ★ 12/22
@Torspo8 ★ 8/22 ★ 1. ★ 12/22
@Mamtobe 3/20 1. 12/22
@sarater ★ 8/22 ★ 3. ★ 12/22
@Ninjaa ★ 10/22 ★ 1. ★ 12/22
@jempppis 8/22 4. ★ 12/22
@helmikorvakoru 8/22 2.★ 12/22
@J-Annika 9/22 3. 12/22
@Tinde91 11/22 2. 1/23
@hemuliina90 ★ 10/22 ★ 2. 1/23
@KKatariina 8/22 2. 1/23
@Sipiriina 1/21 1. 1/23
@vauvakuume78/22 7. 1/23
@jenicha ★ 1/23 ★ 3. ★ 2/23
@riinuliini ★ 12/22 ★ 2. ★ 2/23
@Kahdeksaskullannuppu ★ 1/23 ★ 8. ★ 2/23
@jessihan ★ 12/22 ★ 3. ★ 2/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Menin malttamattomuuksissani jo testaamaan ja räiskyvän punainen plussaviiva tuli rtestiin. (Niin ristiriitaista kun nyt piti saada nega )
Ei kai sitä ovistakaa kannata tikuttaa vielä hetkeen, jos tuo raskaushormoni sekoittaa testiä. Mutta pitääkö sen poistua kokonaan kehosta vai voikohan ovis tulla, vaikka olis vielä hcg koholla?
Kuinka pian muut ootte saanut km jälkeen negan?
Mulla menny negaan melkein 5 viikkoa joka kerta. Ovis silti nkp21. Hcg ei pienenä pitoisuutena estä ovista koska sitä käytetään oviksen irroituspiikissäkin, itse juuri tänään pistän hcg:tä ovitrellessä siksi. Mutta ovistestit saattaa näyttää mitä sattuu joten niitä ei kannata tuhlata km jälkeisessä kierrossa
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Hei! Mahtuuko mukaan? Visiitistä voi tulla lyhytkin - on vain tämä ja seuraava kierto mahdollisia saada vauva vuodelle 2023 :D ja todennäköisesti jatkan matkaani vuodelle 2024, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Oma napa: Tänään on kp 16/28 ja ovulaatio oli pari päivää sitten (perustuu sovellukseen, olotilaan ja limoihin). En ole mittaillut lämpöjä enkä tikuttanut, koska miehen innostus vauvaan tuli pari päivää sitten ja täysin yllätyksenä - ovulaatio tuli kyllä sen puolesta hyödynnettyä Kesällä sattui "vahinko" ja harrastettiin seksiä ovulaation ympärillä, silloin bongailin paljonkin tuntemuksia (turvotusta, kipeitä rintoja/nännejä, you name it) koko loppukierron ajan - nyt on ollut täysin oireetonta. (tyyntä myrskyn edellä?)


neitperhoinen ★ ya 02/2023 ★ 5.lapsi (2.yhteinen)
 
Kp 23. Eilen mukaan tuli päänsärky, menkkajomotustuntemukset lisääntyi ja ihan hirveän väsyny olo! Aamulla heräsin hysteeriseen itkuuni, näin nimittäin sellaista painajaista... Eikä siinä mitään, mutta näin tuollaista kun viimeksi olin raskaana, unen aihe oli tismalleen sama.

Mies meinas että mun rinnat on turvonnu. Itse en kyllä tuollaista oo hoksannut, mutta empä se minä niitä puristelekaan.

Sitten testeistä asiaa... Jos kiertoni olisi lyhyemmästä päästä, voisin aloittaa testaamisen jo huomenna. Silloin ois 4pv oletettuihin menkkoihin. Ja näköjään on olemassa jotain erityisen herkkiä testjä, jotka näyttäisivät raskauden jo 5-7 pv hedelmöityksen jälkeen?!?! Uskotteko näihin?
Onhan niitä testejä, jotka lupaa tuloksen jopa 6 päivää ennen menkkoja. Mä tein sellasen edellisessä kierrossa, mutta sain viivan, joka ei kuitenkaan ollut plussa. Paria päivää myöhemmin vastaavasti voi saada ei-herkälläkin jo haamun, joka on sitten tietysti parempi tilanne. Mä sain mun suht vahvan haamun dpo 10, joten se oli just neljä päivää ennen menkkojen oletettua alkua. Eikä ollut herkkä testi vaan pregcheckin puikkotesti, jonka ei pitäisi olla herkimmästä päästä. Rfsu:n testit vastaavasti antaa valheellisia viivoja harmillisen usein. Sillähän on myös iso merkitys, onko kiinnittyminen tapahtunut esim dpo 6 vai 10, kun molemmat on yhtä normaalia. Jos kiinnittyminen on ollut dpo 6, on loogista saada viiva dpo 10, mutta jos dpo 10 vasta kiinnittyy niin sitten voi olla, että sillon ei vielä hormonia ole viivaksi asti. ❤ Itse olen aiemmissa raskauksissa saanut haamuviivoja dpo8-9, nyt halusin varmistella jopa dpo10 asti ennen testaamista. 😁
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Liilja
Ai niin! Yhden jutun haluan jakaa teidän kanssa, vaikka en muista muistaako kukaan mitään aiempia limakeskusteluja. 😁 Mutta siis mulla on aina aikaisemmin ollut niiiiin selkeät ovisoireet, on ollut oikeen esimerkilliset vuodot oviksen yhteydessä. Nyt ei ollut. Vaikka ovisviivat testiin sain todella hienosti napattua, vähän jännitti voiko raskaus onnistua, jos kroppa ei tuota limoja tarjoten siittiöille hyviä mahiksia. Jos joku joskus siis pähkäilee limojen puuttumista niin mulla ei ainakaan vaikuttanut raskautumiseen se "kuivahko" ovisaika. En olisi siis vuodoista voinut päätellä ovulaatiota tai raskautta, sen verran vuodotonta oli. 😁
 
Onhan niitä testejä, jotka lupaa tuloksen jopa 6 päivää ennen menkkoja. Mä tein sellasen edellisessä kierrossa, mutta sain viivan, joka ei kuitenkaan ollut plussa. Paria päivää myöhemmin vastaavasti voi saada ei-herkälläkin jo haamun, joka on sitten tietysti parempi tilanne. Mä sain mun suht vahvan haamun dpo 10, joten se oli just neljä päivää ennen menkkojen oletettua alkua. Eikä ollut herkkä testi vaan pregcheckin puikkotesti, jonka ei pitäisi olla herkimmästä päästä. Rfsu:n testit vastaavasti antaa valheellisia viivoja harmillisen usein. Sillähän on myös iso merkitys, onko kiinnittyminen tapahtunut esim dpo 6 vai 10, kun molemmat on yhtä normaalia. Jos kiinnittyminen on ollut dpo 6, on loogista saada viiva dpo 10, mutta jos dpo 10 vasta kiinnittyy niin sitten voi olla, että sillon ei vielä hormonia ole viivaksi asti. Itse olen aiemmissa raskauksissa saanut haamuviivoja dpo8-9, nyt halusin varmistella jopa dpo10 asti ennen testaamista.
Kiitos vastauksesta! Joo, onhan tää vähä sellasta että niin tapauskohtasta näkyykö vai ei aikasessa vaiheessa. En muista että ikinä olisin testaillutkaan näin aikasin, mutta nyt on tosiaan oireet sitä luokkaa että siksi ajattelin näin varhain kattoa että näkyykö mitään... Testejä oon kuitenkin laittanu tilaukseen, eli niitä riittää😅 joten ihan hyvin voisin alottaa mielenkiinnosta testaamisen huomenna, jos ihan puhdas nega nii seuraava sitte parin-kolmen päivän päästä. Jännittävää.😍
 
Ai niin! Yhden jutun haluan jakaa teidän kanssa, vaikka en muista muistaako kukaan mitään aiempia limakeskusteluja. Mutta siis mulla on aina aikaisemmin ollut niiiiin selkeät ovisoireet, on ollut oikeen esimerkilliset vuodot oviksen yhteydessä. Nyt ei ollut. Vaikka ovisviivat testiin sain todella hienosti napattua, vähän jännitti voiko raskaus onnistua, jos kroppa ei tuota limoja tarjoten siittiöille hyviä mahiksia. Jos joku joskus siis pähkäilee limojen puuttumista niin mulla ei ainakaan vaikuttanut raskautumiseen se "kuivahko" ovisaika. En olisi siis vuodoista voinut päätellä ovulaatiota tai raskautta, sen verran vuodotonta oli.
tämä toi toivoa tähän kiertoon 🙈 oon samanlainen limailija, yleensä! ja myös oviskipuja tunnen. mutta nyt en tuntenut mitään 😶 limatkin oli tosi maltilliset 🫠 tosin, kun aloin asiaa miettimään, niin oon tuntenut ovikset lähinnä vasemmalta puolelta, ja nyt on oikean vuoro. Mutta talleteltua tuli dpo -2, -1 ja 0, ettei ainakaan siitä jää kiinni. Äh, olisin niin valmis raskautumaan 😵💫
 
Ai niin! Yhden jutun haluan jakaa teidän kanssa, vaikka en muista muistaako kukaan mitään aiempia limakeskusteluja. Mutta siis mulla on aina aikaisemmin ollut niiiiin selkeät ovisoireet, on ollut oikeen esimerkilliset vuodot oviksen yhteydessä. Nyt ei ollut. Vaikka ovisviivat testiin sain todella hienosti napattua, vähän jännitti voiko raskaus onnistua, jos kroppa ei tuota limoja tarjoten siittiöille hyviä mahiksia. Jos joku joskus siis pähkäilee limojen puuttumista niin mulla ei ainakaan vaikuttanut raskautumiseen se "kuivahko" ovisaika. En olisi siis vuodoista voinut päätellä ovulaatiota tai raskautta, sen verran vuodotonta oli.
Mulla kuopus tärppäsi juuri kuivasta oviksesta. Ei ollut mitään ovislimoja. Olin ihan varma että oli ovuloimaton kierto ja vielä km jälkeinen kierto.
 
Heissan!
Vielä kerkeen ketterästi mukaan tähän ketjuun, vaikka 2024 ketjukin on varmaan jo tehty 🫢
Anyways, täällä 28v, toinen lapsi haaveissa. Yritys aloitettu 9/2022. Ensimmäinen lapsi syntynyt 8/2019, yritystä silloin neljä vuotta ja kaksi keskenmenoa 2015&2017.
Nyt uuden miehen kanssa tosiaan yritys päällä. Miehellä testovajausta johon kyllä on hoidot päällä. Miehellä aikaisemmista liitoista kolme lasta.
Just alkoi uus kierto tänään eli kp1 ihanuudesta kärsitään 😅
Oon lukenu tän KOKO ketjun ja eläny teidän tunteissa mukana ja nyt vihdoin on ihana hypätä mukaan! ❤❤
 
Heissan!
Vielä kerkeen ketterästi mukaan tähän ketjuun, vaikka 2024 ketjukin on varmaan jo tehty 🫢
Anyways, täällä 28v, toinen lapsi haaveissa. Yritys aloitettu 9/2022. Ensimmäinen lapsi syntynyt 8/2019, yritystä silloin neljä vuotta ja kaksi keskenmenoa 2015&2017.
Nyt uuden miehen kanssa tosiaan yritys päällä. Miehellä testovajausta johon kyllä on hoidot päällä. Miehellä aikaisemmista liitoista kolme lasta.
Just alkoi uus kierto tänään eli kp1 ihanuudesta kärsitään
Oon lukenu tän KOKO ketjun ja eläny teidän tunteissa mukana ja nyt vihdoin on ihana hypätä mukaan!
Ah, niin ja kierron pituus on nyt vakiintunut 30 päivään 🫢
 
Heissan!
Vielä kerkeen ketterästi mukaan tähän ketjuun, vaikka 2024 ketjukin on varmaan jo tehty 🫢
Anyways, täällä 28v, toinen lapsi haaveissa. Yritys aloitettu 9/2022. Ensimmäinen lapsi syntynyt 8/2019, yritystä silloin neljä vuotta ja kaksi keskenmenoa 2015&2017.
Nyt uuden miehen kanssa tosiaan yritys päällä. Miehellä testovajausta johon kyllä on hoidot päällä. Miehellä aikaisemmista liitoista kolme lasta.
Just alkoi uus kierto tänään eli kp1 ihanuudesta kärsitään
Oon lukenu tän KOKO ketjun ja eläny teidän tunteissa mukana ja nyt vihdoin on ihana hypätä mukaan!
Tervetuloa mukaan!❤
Sulla on ollut vähän lukemista🤣🤣😎
 
Pakko jakaa pieni välikevennys joka ainakin itseä nauratti. Tein aamulla raskaustestin ja heitin sen testiajan jälkeen roskiin. Päälle oli osunut suodatinpussi jossa oli märkiä poroja jotka oli kastellut tikun. Ja kappas vaan, tikussa on täysin selkeästi kaksi viivaa! Siis miten kahvi voi saada toisenkin viivan esiin?!
Täs on nyt kaks vaihtoehtoa: joko tää oli vekkuli roskisplussa tai sit teiän kahvi odottaa pientä espressoa 😆❤
 
Pakko jakaa pieni välikevennys joka ainakin itseä nauratti. Tein aamulla raskaustestin ja heitin sen testiajan jälkeen roskiin. Päälle oli osunut suodatinpussi jossa oli märkiä poroja jotka oli kastellut tikun. Ja kappas vaan, tikussa on täysin selkeästi kaksi viivaa! Siis miten kahvi voi saada toisenkin viivan esiin?!
Jännätään siis muuttuuko oikeeksi plussaksi 😍
 

Yhteistyössä