Mä en viitiny miehelle jättää aattoon kertoa plussaa ku aattelin että sillä menis vaan sillä joulu pilalle mut joulun ihme sekin että otti sen sillon pari päivää sit tosi hyvin vaikutti jopa salaa vähän tyytyväiseltä
Mulla kesti kanssa nyt neljännellä kerralla paljon kauempaa ku edellisistä, suunnittelin joka kerta ku menkat alko et alan liikkuu ja pudottaa painoa mut ainoo minkä sain aikasiks oli Pepsi Maxin lopettaminen, en tiedä oliko sillä väliä mut heti tärppäs kuukaus aikasemmin aloin myös syöttää miehelle sinkkiä ja monivitamiineja@Kahdeksaskullannuppu Itellä myös aikoinaan kierukan poiston jälkeen ei mennyt kun muutama päivä, kun kierto alkoi. Siitä 4kk niin tulin raskaaksi.
Tuntuu tosi hassulta tämä yrittäminen. Ei oo aiemmin tarvinnut näin kauaa yrittää. Nyt ollaan maaliskuusta asti oltu ilman ehkäisyä. Mieskin kysyi yks päivä, että kauan tässä on oikein jo mennyt. Mutta niin ne asiat vaan muuttuu. Viikon päästä aloitetaan kevyempi linja taas, josko painon pudotus auttaisi asiaa.
Täällä kanssa painon pudotus aloitettava, josko se auttaisi!@Kahdeksaskullannuppu Itellä myös aikoinaan kierukan poiston jälkeen ei mennyt kun muutama päivä, kun kierto alkoi. Siitä 4kk niin tulin raskaaksi.
Tuntuu tosi hassulta tämä yrittäminen. Ei oo aiemmin tarvinnut näin kauaa yrittää. Nyt ollaan maaliskuusta asti oltu ilman ehkäisyä. Mieskin kysyi yks päivä, että kauan tässä on oikein jo mennyt. Mutta niin ne asiat vaan muuttuu. Viikon päästä aloitetaan kevyempi linja taas, josko painon pudotus auttaisi asiaa.
Se on jännä miten erilaisia kierrot on. Välillä itselläkin ollut ihan jäätävää pahoinvointia yms ja silti menkat sieltä tuleeÄäh en kestä, alkaa melkein itkettää kun ajattelen sun miestä avaamassa pakettia! Mulla ei varmaan olis pitänyt pokka, olisin jo paljastanut
Noista oireista, mulla on mielestäni jo kahdessa kierrossa ollut aivan selvät oireet ja nega silti tullut Joten tässä kierrossa yritän olla tarkkailematta oireita tai oireettomuutta. Kun ei niistä lopulta oikein mitään voi päätellä.
Voi että Syyskuu on ihan mun lemppari. Paras aika saada vauva kotiin vai olisko sulla la elokuun lopullaTäällä tänään dpo 14, menkat olis tänään pitäny alkaa
Pikkuhiljaa alkaa pelko kemiallisesta väistymään ja voiki aloittaa pelon että menee kesken mut tätähän tää alku on
Ihanaa!! Onnea!Täällä on muutaman päivän ajan tehty r-testejä ja nyt on varmaan pakko uskoa että joku on tarrannut kiinni. Viiva tummuu, edelleen haalea mutta selkeästi se näkyy voi pieni joulun ihme, toivottavasti tarraa kovasti kiinni! Laskujen mukaan olis nyt 3+6
Se on jännä miten erilaisia kierrot on. Välillä itselläkin ollut ihan jäätävää pahoinvointia yms ja silti menkat sieltä tulee
Voi että Syyskuu on ihan mun lemppari. Paras aika saada vauva kotiin vai olisko sulla la elokuun lopulla
Mä oon taas 100% varma että tämäkin on kemiallinen Mies on ihan samaa mieltä. Hyyyyvin skeptinen fiilis täällä.
Olen ymmärtänyt, että raskaus vaatii alkaakseen puolustuskyvyn laskua. Niin voisi olla vaikka hyvä tilanne sen kannalta?Josko tänään olis kuumeeton päivä. Joulu meni tosiaan kuumeessa ja eipä ollut sitten kovin joulumieltä muillakaan Lapset toki lahjoista iloisia, se taisi joulun pelastaa.
Saa nähdä jos mitään uimareita liikenteessä niin miten ne selviää kun kipeenä, ilmeisesti siitäkin ihan onnistuneita tarinoita .
Oho Sulla on ollut rankka loppuvuosi!Onnea plussanneille
Tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan
Pahoittelut kipeinä oleville ja tsemppiä toipumiseen
Täällä kp6 ja näytti jo hetken,että tuhrut loppuu ,mutta vieläkin tuli jotain valkkarin seassa Koronan lisäksi tuli silmätulehdus, kamala särky koko päässä Melkein 2-viikkoa jo mennyt sairasteluun Finnejä puskee myös lisää pitkin kasvoihin.
Mukavaa joulun jatkoa kaikille