Haaveena vauva 2023

Olen ymmärtänyt, että raskaus vaatii alkaakseen puolustuskyvyn laskua. Niin voisi olla vaikka hyvä tilanne sen kannalta?

Täällä kiertopäivä 42. Viimeksi tein raskaustesti kiertopäivä 35, ja oli puhdas nega. Vuotoa odotellessa. Kiitos pcos..
Jokuhan täällä just sai plussan vaikka oli koronassa oviksen aikaan. Itselle toivon kovasti samaa 😊 Koronasta huolimatta ovisplussa tuli ajallaan ja hyödynnetty on dpo -4, -2, -1 ja 0. Olen onnekas kun ei ole ollut mulla niin paha tauti ettei olisi ollenkaan jaksanut tässä kierrossa yrittää.
 
  • Tykkää
Reactions: sarater
Tervetuloa uudet ja tsemppiä piinailijoille

Siis huh mua pelottaa että tämäkin menee kesken! En jotenkin yhtään pysty asennoitumaan että olisi raskaana ja mieskin varpaillaan ei olla joulun jälkeen puhuttu koko asiasta. On vielä niin tuotteessa muistissa viime kuun keskenmeno

Viimeksi testi lopetti tummumisen dpo 17 (itsekin lopetin siinä vaiheessa testaamisen), lämmöt alkoi tippumaan dpo 20 ja testi nega dpo 23.. ajattelin jos nyt testailisin vielä hetken ja seuraisin lämpöjä ettei tule ylläreitä.


Ainakin tässä vaiheessa näyttää ihan hyvältä Mutta siirryn plussanneisiin vasta varhaisultran jälkeen….

Millaiset fiilikset teillä muilla keskenmeno on jättänyt? Tai varsinkin kun olette saanut plussan sen jälkeen? Oliko innostus laimeampi, kuin ennen kkm:ää? Tai fiilis varovainen?
Mulla tuli Dpo12 neg, Dpo15 roskishaamu, Dpo16 oikea viiva, Dpo17 alkoi km-vuoto mutta sain vielä kuitenkin Dpo19 aiempaa tummemman viivan.. Dpo22 tuli enää ihan haalea haamulainen. Yllättävän nopeaa alkaa viiva haalenemaan vahvankin viivan jälkeen.. Kyllä mulla ainakin tuo km jätti tulevaisuutta ajatellen semmosen fiiliksen, että jos plussa tulee niin en varmaan uskalla olla innoissaan ennenku synnärille lähtiessä 😆

Mutta niiiin paljon onnea plussasta sinne ja toivotaan että pysyy matkassa 💗
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
vierailija
Tervetuloa uudet ja tsemppiä piinailijoille

Siis huh mua pelottaa että tämäkin menee kesken! En jotenkin yhtään pysty asennoitumaan että olisi raskaana ja mieskin varpaillaan ei olla joulun jälkeen puhuttu koko asiasta. On vielä niin tuotteessa muistissa viime kuun keskenmeno

Viimeksi testi lopetti tummumisen dpo 17 (itsekin lopetin siinä vaiheessa testaamisen), lämmöt alkoi tippumaan dpo 20 ja testi nega dpo 23.. ajattelin jos nyt testailisin vielä hetken ja seuraisin lämpöjä ettei tule ylläreitä.


Ainakin tässä vaiheessa näyttää ihan hyvältä Mutta siirryn plussanneisiin vasta varhaisultran jälkeen….

Millaiset fiilikset teillä muilla keskenmeno on jättänyt? Tai varsinkin kun olette saanut plussan sen jälkeen? Oliko innostus laimeampi, kuin ennen kkm:ää? Tai fiilis varovainen?
Kyllä se km kieltämättä vaikuttaa seuraavaan raskauteen, pelko ja huoli herkässä. Nyt (rv 20) alan vasta luottamaan.
Itsellä on helpottanut ymmärrys ettei kaikki ole omissa käsissä, ja jos km tulee niin alkio ei ole ollut elinkelpoinen. Ja tähän ei pysty vaikuttaa kun korkeintaan sillä että aloittaa lapsenteon nuorena jotta sukusolut mahd. laadukkaita. Itse aloitin yrityksen vasta 39-vuotiaana.
 
Onnittelut plussanneille ☺

Mun pitäisi päättää luotanko tänä aamuna tehtyyn apteekin nega testiin, nyt dpo9 tai 10 ja lopetan terolutin vai testaanko vielä parin päivän päästä uudestaan? Minkäänlaista tuntemusta ei ole että tärpännyt olisi. Huomenna reissuun niin en välttämättä haluaisi huonoa fiilistä sinne.
 
Kyllä se km kieltämättä vaikuttaa seuraavaan raskauteen, pelko ja huoli herkässä. Nyt (rv 20) alan vasta luottamaan.
Itsellä on helpottanut ymmärrys ettei kaikki ole omissa käsissä, ja jos km tulee niin alkio ei ole ollut elinkelpoinen. Ja tähän ei pysty vaikuttaa kun korkeintaan sillä että aloittaa lapsenteon nuorena jotta sukusolut mahd. laadukkaita. Itse aloitin yrityksen vasta 39-vuotiaana.
Se on kyllä ihan totta, ettei asioihin voi vaikuttaa ja mitä vain voi tapahtua 😊
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mulla tuli Dpo12 neg, Dpo15 roskishaamu, Dpo16 oikea viiva, Dpo17 alkoi km-vuoto mutta sain vielä kuitenkin Dpo19 aiempaa tummemman viivan.. Dpo22 tuli enää ihan haalea haamulainen. Yllättävän nopeaa alkaa viiva haalenemaan vahvankin viivan jälkeen.. Kyllä mulla ainakin tuo km jätti tulevaisuutta ajatellen semmosen fiiliksen, että jos plussa tulee niin en varmaan uskalla olla innoissaan ennenku synnärille lähtiessä

Mutta niiiin paljon onnea plussasta sinne ja toivotaan että pysyy matkassa
Oon kyllä tyytyväinen että testailin pitkään. Sain pari päivää mietittyä tilannetta ja kun km alkoi muutaman päivän negan jälkeen - se ei tullut järkytyksenä. Mutta hitsi kun sydän tipahti paikoiltaan, kun näin raskaustestin viivan melkein kadonneen 😭

Kiitos 🥰 Oon niin onnellinen jos tästä vauva tulee. Edellisestä on tämän syntymän aikaan tasan 10v. Ihanaa kokea uudestaan vauva-aika. Tämä kun tulee olemaan viimeinen 🥰 nyt jos ottaisin vähän rennommin, kuin 2kymppisenä joka vain suoritti äitiyttä ja stressasi kaikesta 😅
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille! ♥

Täällä meni joulu suunnitelmat uusiksi, kun miehellä nousi kova kuume, joten täällä ei oo vielä tallettelut alkaneet. Tosin nyt vasta kp 9, mut ei tiedä miten ovis nyt osuu kun on taas letrozol käytössä tässä kierrossa. Saa myös nähdä päästäänkö toiseen inssiin. Flo ennustaa ovista vasta kp 16, viimeksi oli kp 14 kieppeillä. Toivottavasti ei ovis osuisi viikonlopulle, harmittaa, jos ei päästä tätä kiertoa hyödyntämään. Mut pidetään peukut pystyssä 😊
 
Moikka, milloin muilla keskenmenon kokeneilla on alkanut kuukautiset tuhjennysvuodon jälkeen? Itsellä nyt keskeytyneen keskenmenovuodon alkamisesta kp45 eikä menkkoja näy missään. Kaiken maailman ovis-ja raskaustestejä on näiden viikkojen aikana tehty, kaikki negaa. Turhauttaa!!!
Moikka, mulla meni tokan kkm tyhjennyksen jälkeen 9 viikkoa ennen kuin menkat alkoi. Että saattaa siinä mennä aikaa.. Ensimmäisen kkm tyhjennyksen jälkeen meni kans 8 viikkoa. Turhauttavaa, tiedän tunteen.
 
Mä oon tuolla listalla roikkunut, vaikken oo taas ikuisuuteen kommentoinut. Oon jotenkin ollut tosi pettynyt, kun ekaan kolmeen yrityskiertoon ei plussaa kuulunut. Ei oo sitten huvittanut täälläkään juuri pyöriä.

Tänään palattiin joulunvietosta kotiin ja päätin tehdä raskaustestin, vaikken raskauden mahdollisuuteen juuri uskonut. Nyt kp 28/28-30, dpo ei tiedossa mut veikkaisin olevan jotain 11-13 hujakoilla. Ja plussa sieltä pärähti. Oon niin ihmeissäni, ja niin onnellinen. Hämmentynyt! Oireina ollut ihan pientä juilimista alavatsalla, reisien jännää jomotusta ja vilunväreitä. La kai sijoittuisi johonkin syyskuun alkupuolelle. Nyt vaan toivon niiin paljon että kaikki menisi hyvin.❤

https://aijaa.com/D69rYb
 
Onnittelut plussanneille

Mun pitäisi päättää luotanko tänä aamuna tehtyyn apteekin nega testiin, nyt dpo9 tai 10 ja lopetan terolutin vai testaanko vielä parin päivän päästä uudestaan? Minkäänlaista tuntemusta ei ole että tärpännyt olisi. Huomenna reissuun niin en välttämättä haluaisi huonoa fiilistä sinne.
Eikö noi oo aika aikaiset dpo: t vielä. Mulla tullut eka haamu vasta dpo 11.
 
Mä oon tuolla listalla roikkunut, vaikken oo taas ikuisuuteen kommentoinut. Oon jotenkin ollut tosi pettynyt, kun ekaan kolmeen yrityskiertoon ei plussaa kuulunut. Ei oo sitten huvittanut täälläkään juuri pyöriä.

Tänään palattiin joulunvietosta kotiin ja päätin tehdä raskaustestin, vaikken raskauden mahdollisuuteen juuri uskonut. Nyt kp 28/28-30, dpo ei tiedossa mut veikkaisin olevan jotain 11-13 hujakoilla. Ja plussa sieltä pärähti. Oon niin ihmeissäni, ja niin onnellinen. Hämmentynyt! Oireina ollut ihan pientä juilimista alavatsalla, reisien jännää jomotusta ja vilunväreitä. La kai sijoittuisi johonkin syyskuun alkupuolelle. Nyt vaan toivon niiin paljon että kaikki menisi hyvin.

https://aijaa.com/D69rYb
Onnittelut plussasta ja tarrasukkia matkaan!😍
 
  • Rakkaus
Reactions: helmikorvakoru
Alkukierto mennyt täällä joulun vietossa nopeaa, ja kiva niin. Käyn vielä tällä viikolla hakemassa ovulaatiotestejä kaappiin.
Puhuttiin miehenkin kanssa nyt kun alkaa olemaan jo useampi yrityskerta takana niin aletaan oikeasti metsästämään sitä ovulaatiota niin saataisiin varmasti ainakin talletusten ajankohta kohdilleen.😊 Oon nyt vain kerran tikutellut oviksen meidän yrityksen aloittamisen jälkeen.
Nyt taitaa olla seuraava yk 6 ja esikoista yrittäessä kuitenkin tärppäsi parin kierron jälkeen (joka kuitenkin päättyi keskenmenoon mutta siitä taas pari kk ja tuli pysyvä plussa).
Nyt siis järeämmät aseet käyttöön ja vauva tilaukseen toden teolla😄🤞🤞
 
Onnea plussanneille

Tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan

Pahoittelut kipeinä oleville ja tsemppiä toipumiseen

Täällä kp6 ja näytti jo hetken,että tuhrut loppuu ,mutta vieläkin tuli jotain valkkarin seassa Koronan lisäksi tuli silmätulehdus, kamala särky koko päässä Melkein 2-viikkoa jo mennyt sairasteluun Finnejä puskee myös lisää pitkin kasvoihin.

Mukavaa joulun jatkoa kaikille
Tsemppiä ♥. Täällä ilmeisesti myös korona. Esikoisella on outoja pilkkuja ihossa ja suussa. Soitin päivystykseen ja sanoivat että sopii koronaan. Kun ei ole kuumetta eikä nuhaa ym. Aiheuttaa joillekin lapsille ns allergisen reaktion viruksesta. Korona testiä ei pysty tekemään esikoiselle kun ei anna ottaa sitä. Pistää niin lujaa hanttiin ettei onnistu.

Eli eiköhän itselläni kohta ole korona. Kp 6 ja jo nyt tuntuu ovismaista kipua vasemmalla puolella.
 
Täällä myös korona, toinen kierros menossa. Ensimmäinen oli alkuvuodesta, eli pari vuotta täällä säästyttiin siltä. Ei käyty oikein missään koko korona-aikana kun oli yritys, hoidot ja raskaus. Mutta synnytyksen jälkeen sitten uskalsi alkaa liikkua, ja tuntuu että vähän väliä meinaa joku tauti iskeä.

Eli täälläkin joulu mennyt sairastellessa. Ei mitään hajua ovulaatiosta, kun välillä särkylääkettä pitänyt ottaa ja varmaan vienyt ovulaatiotuntemuksetkin mennessään. Talleteltu on silti. Ei ole paha tauti ollut tällä kertaa.
 
Oi, täällähän on tullut paljon hyviä uutisia! Onnea! ❤

Ja tsemppiä sairastelijoille sekä uusiin kiertoihin joutuneille

Täällä alkoi tiputtelu kivasti jouluaattona (hah, mikä joululahja) 😕 loppui sitten kuitenkin ja alkoi tänään uudestaaan. Ei auta kun siirtää katse kohti seuraavaa kiertoa ja vuotta 🙏 katselin tosin jo tässä masistellessani seuraavan oviksen mahdollista ajankohtaa ja näyttäisi siltä, ettei sitä päästä edes hyödyntämään, kun osuu niin keskelle viikkoa eikä mies ole silloin kotona 😔
 

Yhteistyössä