Haaveena vauva 2023

Meillä mies oli ihan varma että tärppää heti (siksi kestikin pitkään luopua ehkäisystä) ja itse taas yritän toppuutella, ettei varmasti tule hetkeen tapahtumaan mitään.. jotenkin on sellainen fiilis. Kahdesta ekasta tiesin heti että tulee nappaamaan ja en epäillyt yhtään piinailuviikoilla.. 🤔

Me ei ihan kauheasti puhuta yrittämisestä tai tietty tietää viikon kun ovuloin (puhun aina viikosta) niin osaa ”suostua” kun ehdottelen lähempää tuttavuutta. Ja sitten tietty sanon kun menkat alkaa, mutta ovulaatiotesteistä tms en sano mitään, eli ei tiedä milloin on THE hetki 🤭

Miten teillä muilla? Miten tietoinen mies on kaikista maailman päivistä ja testeistä? 😀
On tietoinen kun meillä seksi vähentynyt valitettavasti että pakko touhuilla sitten ku h hetki. Eli kerron kun ovulaatio ja millon viimestään saatava. Ja yleensä sanon että nyt aloitetaan ja joka toinen päivä kunnes sanon että on hyvä 🙈🤣 melko karuu😁
 
Meilläkään ei mies ota kyllä mitään paineita, vaikka tietää ajankohtia. Ennemmin innostuu vaan entisestään ja sanonut, että haluaa kyllä tietää parhaat päivät 😅
Toisaalta, ollaan oltu niin kauan jo yhdessä että oppinut jo tietään itsekin kuinka mun kierto menee. Puhutaan myös kaikesta tosi avoimesti 😊 Periaatteessa ovistakaan ei tarvisi tikutella, mutta haluan jotenkin itse seurata kropan toimintaa, vaikka säännöllinen onkin tähän asti aina ollut.

Mun mies myös ite googlettaa ja ottaa asioista selvää. Naurattaa välillä, kun hän heittää jotain nippelitietoa aiheesta 😁 musta on ihanaa, että eletään tätä oikeasti yhdessä 😊 eikä ole noin muuten vaikuttanut mihinkään puuhailuihin, samalla tavoin aktiivisia ollaan kuin ennenkin mutta ajoituksen osaa vähän tarkentaa 🙈
 
Meillä mies oli ihan varma että tärppää heti (siksi kestikin pitkään luopua ehkäisystä) ja itse taas yritän toppuutella, ettei varmasti tule hetkeen tapahtumaan mitään.. jotenkin on sellainen fiilis. Kahdesta ekasta tiesin heti että tulee nappaamaan ja en epäillyt yhtään piinailuviikoilla.. 🤔

Me ei ihan kauheasti puhuta yrittämisestä tai tietty tietää viikon kun ovuloin (puhun aina viikosta) niin osaa ”suostua” kun ehdottelen lähempää tuttavuutta. Ja sitten tietty sanon kun menkat alkaa, mutta ovulaatiotesteistä tms en sano mitään, eli ei tiedä milloin on THE hetki 🤭

Miten teillä muilla? Miten tietoinen mies on kaikista maailman päivistä ja testeistä? 😀
Meillä mies oli ihan varma että heti tärppää ja kanssa pihtaili yrityksen aloittamista viimeiseen asti, edelliset kolme on ekasta tärpänny nii siksi tietysti oletti että nytkin käy 🙄
Ei hirveän tietoinen ole mun kierron kulusta, ilmoitan kun on aika nussia 🤣joskus mies kysyi tarkoittaako ovulaatio niitä varmoja päiviä niin en tiedä lämpeiskö hirveesti tiedosta jos kertoisin missä vaiheessa kiertoa mennään XD
Tää vauvan yritys nyt on muutenkin ihan mun oma harrastus, mies tehny hyvin selväksi että nämä kolmekin riittäis😏 mulla on yks ystävä joka tietää nii hänelle sitten näistä juttelen 🙊
 
  • Haha
Reactions: J-Annika
On tietoinen kun meillä seksi vähentynyt valitettavasti että pakko touhuilla sitten ku h hetki. Eli kerron kun ovulaatio ja millon viimestään saatava. Ja yleensä sanon että nyt aloitetaan ja joka toinen päivä kunnes sanon että on hyvä melko karuu
Meillä on arki kanssa niin hektistä että helposti menee siihen ettei ole mitään petielämää kuin viikonloppuisin. Sen takia olenkin puhunut viikosta, että osaa varautua siihen, että joutuu joka toinen päivä, vaikka miten väsyttäisi 😅 Onhan tää ihan hauskaa kyllä ollut. Pakollakin etsitään aikaa toisille kiireen keskellä 🤭
 
Meillä on arki kanssa niin hektistä että helposti menee siihen ettei ole mitään petielämää kuin viikonloppuisin. Sen takia olenkin puhunut viikosta, että osaa varautua siihen, että joutuu joka toinen päivä, vaikka miten väsyttäisi 😅 Onhan tää ihan hauskaa kyllä ollut. Pakollakin etsitään aikaa toisille kiireen keskellä 🤭
Täällä myös kiireinen arki on verottanut ainakin omaa jaksamista tosi paljon petihommien puolella. Niin siitä tämä yritysaika on kyllä ollut myös mukavaa, että on tullut enemmän taas läheisyyttä kun sitä aikaa ja jaksamista on "pitänyt" repiä jostain.😄🥰
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Emzy 5/2022 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Quesadilla 7/221.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1.
@J-Annika 9/2022 3.
@hemuliina90 ★ 10/2022 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

3.11.2022 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@helmikorvakoru kp 35/28-30
@Emzy kp 31/?
@Poiski kp 27/36
@Millis86 kp 26/28
@hemuliina90 kp 22/29-30
@Laurenzia kp 20/31
@nobelius kp 20/28-30
@vauvakuume7 kp 18/32
@Mamiks kp 16/27
@Mammuzka kp 16/?
@Sanelma_ kp 16/28
@J-Annika kp 13/28
@SandraB kp 12/28-31
@Joskus_ kp 11/28-31
@KKatariina kp 10/29
@Nokare kp 8/26-28
@minttuni kp 7/26
@jempppis kp 6/31

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Poiski DPO 11
@Millis86 DPO 10
@Mamiks DPO 6
@nobelius DPO 5
@Sanelma_ DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6 10/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/2022 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/2022 ★ 2. ★ 8/2022
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/2022 km 10/22
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/2022
@eeveon 6/2022 2. ★ 9/2022 kkm 10+0
@Lunni_ 8/2022 5. ★ 9/2022
@Tiukuna 8/2022 2. ★ 9/2022 km 10/22
@Mimerkki 6/2021 3. ★ 9/2022
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4. ★ 10/2022
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
@Omppispomppis ★ 9/2022 ★ 5. ★ 10/22
@Paatuska ★ 8/2022 ★ 2. ★ 10/22
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Eilen jänistin testaamisesta ja hyvä niin, tänään tuli aamupissasta haamun esiaste. Vielä ei kyllä uskalla iloita kun voi olla vasta viivan paikka (jota en kyllä edelleen usko että PC on mutta joskus olen saanut liikkuvan väriviivan). Palataan asiaan parin päivän päästä. :giggle:
Toivotan että seuraava testi näyttää jo vahvempaa viivaa. 🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: Millis86
Miten teillä muilla? Miten tietoinen mies on kaikista maailman päivistä ja testeistä? 😀
Meillä taas mies oli ihan varma, että kestää pitkään ennenkuin tärppää, itse jostain syystä ajattelin, että suht nopsaan varmaan.. 😅
Minäkin kerron hänelle, kun on panoviikko tulossa, että tietää varautua hommailemaan joka toinen päivä. Kyllä se sitten aina kyselee, että mitä testi sanoo. Ihan mielenkiintoista kuulemma, eikä ole paineita tullut. Hänellä on sellainen rennon lupsakka asenne tähän, että tulee kyllä vielä meille plussa.

Aikaisemmista kierroista olin niin pettynyt kun ei tullut plussaa. Nyt tässä kierrossa olen varma että ei osunut, oltiin koronassa muutama viikko sitten ja oviksen bongaaminen jäi epävarmaksi noin viikko sitten.. Nyt siis dpo7. En viitsi edes testailla viikonloppuna, sellainen olo, että turhaa kuitenkin...
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
Mies tietää suurinpiirtein milloin on mulla hedelmällisin aika. Ja yhteen väliin kun tein ovistestejä, niin kerroinkin että ovis tuloillaan. Ei ole hänelle tullut suorituspaineita. Minulla joskus esikoista yrittäessä alkuaikoina itketti, jos ei halunnut hommailla "oikeaan aikaan", mutta onneksi helpotti nopeasti. Mies ajatteli tärppäävän nopeasti, minä taas ajattelin että siinä voi kestää. Nyt toisella kierroksella toivomme ihmettä ja nopeaa tärppiä :D
 
@Millis86 Toivottavasti vahvistuu 😍

Meillä mies huomaa oviksen tulon mun kosteustasapainosta. 🤣

En taas tajua tätä mun kiertoa.. Jäätäviä limoja ollut viikon ajan, yleensä ne kestää 5vrk ja sitten ovis. Nyt sain tiistaina ovistestiin posin, illalla kipuja vasemmalla puolella, vaikka tässä kierrossa ois oikeanpuolen vuoro. Keskiviikkona limat loppu, ja mitä tänään lämmöt tippu entisestään ja hirveet eggikset. 😱

Jos tänään on vasta ovis oikeasti, niin on kyllä vauvansiemenet menny harakoille, kun maanantaina viimeks oltu lakanoiden välissä. 😭 Täytyy tänään varmaan vielä yrittää, mutta epätoivo iski.
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Mies tietää suurinpiirtein milloin on mulla hedelmällisin aika. Ja yhteen väliin kun tein ovistestejä, niin kerroinkin että ovis tuloillaan. Ei ole hänelle tullut suorituspaineita. Minulla joskus esikoista yrittäessä alkuaikoina itketti, jos ei halunnut hommailla "oikeaan aikaan", mutta onneksi helpotti nopeasti. Mies ajatteli tärppäävän nopeasti, minä taas ajattelin että siinä voi kestää. Nyt toisella kierroksella toivomme ihmettä ja nopeaa tärppiä
Meillä ehkä alussa oli enemmän kankeutta jostain syystä. Miestä jännitti ja itseä ahdisti aikataulutus, kun otin jotenkin tämän kolmannen yrittämisen niin tosissaan. Kai vaan tiedoston oman iän, vaikka en mikään ikäloppu olekaan! 😀 Lapsille tulee nyt jo yli 10v ikäeroa ja en haluaisi sitä yhtään enempää, joten stressasin aloittamista tosi paljon ja mies sitä, ettei vaan tuota pettymystä minulle
Nyt ollaan onneksi ihan suht rennosti ja en ihan niin päivän päälle yritä ajoittaa, jos on huono hetki.

Ovistestejä käytän, mutta en tosiaan puhu miehelle niistä: enemmänkin teen sitä vain tiedemielessä, kun haluan nähdä milloin kovimmat kivut on, että osaan kuunnella jatkossa oma kroppaa ja ajoittaa sen avulla 🙃🤞
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Millis86 Toivottavasti vahvistuu

Meillä mies huomaa oviksen tulon mun kosteustasapainosta.

En taas tajua tätä mun kiertoa.. Jäätäviä limoja ollut viikon ajan, yleensä ne kestää 5vrk ja sitten ovis. Nyt sain tiistaina ovistestiin posin, illalla kipuja vasemmalla puolella, vaikka tässä kierrossa ois oikeanpuolen vuoro. Keskiviikkona limat loppu, ja mitä tänään lämmöt tippu entisestään ja hirveet eggikset.

Jos tänään on vasta ovis oikeasti, niin on kyllä vauvansiemenet menny harakoille, kun maanantaina viimeks oltu lakanoiden välissä. Täytyy tänään varmaan vielä yrittää, mutta epätoivo iski.
Eikö siitä positiivisesta voi mennä jopa 48h, joillain jopa enemmän? Itsellä tuli viime kuussa kp13 pos, limat lisäänty, kp15 ihan jäätävä kipu aamulla ja illalla irtosi kaikki limat ja ovis ohi. Eli melkein 2 päivää itselläkin meni.. nyt sain eilen aamulla pos, tänään vielä testi pos, kivut vasta yltyy ja luulen että voi mennä jopa huomiseen että munis irtoaa (jos irtoaa) 🤔
 
Oon koittanut esitellä miehelle Flo:n kalenteria ja selittää milloin tapahtuu mitäkin mutta ei se mitään muista😆
Onneks on kuitenkin kiinnostunut ja haluaa panostaa silloin kun tarvii:giggle:
Yleensä ilmoitan sille etukäteen milloin on "se viikko" kun pitää touhuta useesti ja sitten vielä kerron jos/milloin saan tikutettua ovisplussan.
Tää on ollut meillä toimiva tapa kun normaalisti seksiä 1(-2) krt/viikossa niin oviksen aikaan pitää kiihdyttää tahtia:D

Dpo 9 ja Dpo 10 tuli pientä tiputtelua. Eilen yöllä alkoi kovempi vuoto ja laitoin jo tamppooninkin. Aamulla otin tamppoonin pois ja siinä oli jonkun verran verta. Nyt ei kuitenkaan oo sen jälkeen tullut taas tippaakaan. Hohhoijjaa kun on vaikeeta ja sekavaa:rolleyes:
 
Eikö siitä positiivisesta voi mennä jopa 48h, joillain jopa enemmän? Itsellä tuli viime kuussa kp13 pos, limat lisäänty, kp15 ihan jäätävä kipu aamulla ja illalla irtosi kaikki limat ja ovis ohi. Eli melkein 2 päivää itselläkin meni.. nyt sain eilen aamulla pos, tänään vielä testi pos, kivut vasta yltyy ja luulen että voi mennä jopa huomiseen että munis irtoaa (jos irtoaa)
En oo tottunu tälläseen. 🤣 Mulla ei oo ollu nyt eilisen jälkeen mitään kipuja.
 
Sarjassamme kuviteltuja oireita: painontunnetta alavatsalla. Vatsa löysällä.

Harmi kun ei muista edellisistä yritysajoista mitään, tuntuiko ennen oletettua menkkoja mitään ja teinkö testit vasta kun menkat myöhässä?

Taas on hyvä fiilis että vois olla onnistuttu. Kohta varmaan iskee se ettei tosiasiassa sit kuitenkaan olla. Nää piinapäivät on niiiiiin päätä sekottavia!
 
Täällä kanssa oletettuja oireita jo löytyy! Tänään alkoi kauhea päänsärky! Kolmessa raskaudessa olen tästä kärsinyt ja voin sanoa että on helvettiä monta viikkoa kärsiä tästä! Täähän voi myös olla huonosti nukuttujen öiden takia. Lisäksi heräsin just päikkäreiltä, joita nukun vain raskaana ollessani... Voikohan mun kroppa oikeesti mennä näin sekaisin kun toive pienestä on niin suuri! 🤔 Lisäksi ollut nippailua/tuntemusta outoa tunnetta oikealla puolen alamahaa. Täälläkin niiiiiin pitkiä päiviä odotella että pakko siis aloittaa jo lauantaina testaaminen. Nyt dpo6 ja hulluksi taidan olla tulossa. 🙃😬😅
 
Täällä kanssa oletettuja oireita jo löytyy! Tänään alkoi kauhea päänsärky! Kolmessa raskaudessa olen tästä kärsinyt ja voin sanoa että on helvettiä monta viikkoa kärsiä tästä! Täähän voi myös olla huonosti nukuttujen öiden takia. Lisäksi heräsin just päikkäreiltä, joita nukun vain raskaana ollessani... Voikohan mun kroppa oikeesti mennä näin sekaisin kun toive pienestä on niin suuri! 🤔 Lisäksi ollut nippailua/tuntemusta outoa tunnetta oikealla puolen alamahaa. Täälläkin niiiiiin pitkiä päiviä odotella että pakko siis aloittaa jo lauantaina testaaminen. Nyt dpo6 ja hulluksi taidan olla tulossa. 🙃😬😅
Sori mut en jaksa odottaa edes lauantaihin! Aloitan huomenna! 😂

Sitä mäkin mietin että menee nuppi ihan sevon ku toivoo pientä niin kovin 🥰
 
Sarjassamme kuviteltuja oireita: painontunnetta alavatsalla. Vatsa löysällä.

Harmi kun ei muista edellisistä yritysajoista mitään, tuntuiko ennen oletettua menkkoja mitään ja teinkö testit vasta kun menkat myöhässä?

Taas on hyvä fiilis että vois olla onnistuttu. Kohta varmaan iskee se ettei tosiasiassa sit kuitenkaan olla. Nää piinapäivät on niiiiiin päätä sekottavia!
Mulla on kyllä ollut tuota paineen tunnetta, ja lievää jomotusta alavatsalla! Munkin varsinainen testipäivä olis vasta maanantaina mutta en malttanut odottaa. 😅 Nyt pitää tosin odottaa lauantaille ja käydä hakeen lisää testejä kun mulla ei ollut kuin yksi paketti PC liuskoja.
 
Mulla on käytössä Sofin ovis ja raskaustesti. Yksi rfsu testi löytyy kotoa näköjään. Huomenna mahdollisuus ostaa kaupasta jotain muuta merkkiä. Mitä suosittelette onko se rfsu testaa varhain, oikeesti hyvä vai kannattaako ostaa vain pregcheck testiä? 🤭
 
Mulla on käytössä Sofin ovis ja raskaustesti. Yksi rfsu testi löytyy kotoa näköjään. Huomenna mahdollisuus ostaa kaupasta jotain muuta merkkiä. Mitä suosittelette onko se rfsu testaa varhain, oikeesti hyvä vai kannattaako ostaa vain pregcheck testiä?
Sitä pc.tä vaan, mulla ainakin ne rfsu testaa aikasemmin on näyttänyt paljon pc liuskoja myöhemmin plussan💩
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi

Yhteistyössä