Haaveena vauva 2023

@Millis86 tänään laimeahkosta iltapissasta nega. En ees tiiä miks testasin kun piti odotella pidemmälle
Tänään tuli paperiin vv:n/liman seassa ihan inan punaista. Kovin on aikaista vielä kuukautisia edeltävälle tiputteluvuodolle mutta saa nähdä
Voi ei, toivottavasti olisi väärä hälytys nuo tipat! Mulla niitä on tullut viimeiset pari kiertoa pari päivää ennen kuukautisia. Nyt aattelin että voisin kerrankin keretä testaan ennen kuukautisten alkua, ettei ne pääsisi yllättään. En tietenkään tykkää testaamisesta tai mitään... 😅
 
@Millis86 mulla on kans kaks edellistä kiertoo tullut tiputtelua 3-4 pv ennen kuukautisia, aikaisemmin ei oo tullut. :rolleyes:
Mut samalla nää kaks kiertoo on ollut pillerien jälkeen ensimmäiset normaalin mittaiset eikä ylipitkät eli en nyt tiiä meneekö parempaan vai huonompaan suuntaa :unsure:
 
  • Vau!
Reactions: J-Annika
Kiitokset kaikille ovisasioihin vastanneille! Täällä kp21, eilen ovistesti oli kahden päivän haalean haamun/viivan jälkeen taas täysin tyhjä. Päädyin lopettamaan testailun, en usko enää että tässä kierrossa saisin kiinni. En tule dpo listallekaan, kun ei mitään hajua ovulaatiosta, saati onko sitä edes ollut. Ostin kuitenkin lisää testejä ensi kiertoon, olisi kiva saada jotain hajua oviksen ajankohdasta (+ keventäisi arkea, jokapäiväinen tallettelu ei meinaa kiireisessä pikkulapsiarjessa onnistua, joten olisi kiva tietää milloin se tallettelun tarve oikeasti olisi 😅)
 
vierailija
Kiitokset kaikille ovisasioihin vastanneille! Täällä kp21, eilen ovistesti oli kahden päivän haalean haamun/viivan jälkeen taas täysin tyhjä. Päädyin lopettamaan testailun, en usko enää että tässä kierrossa saisin kiinni. En tule dpo listallekaan, kun ei mitään hajua ovulaatiosta, saati onko sitä edes ollut. Ostin kuitenkin lisää testejä ensi kiertoon, olisi kiva saada jotain hajua oviksen ajankohdasta (+ keventäisi arkea, jokapäiväinen tallettelu ei meinaa kiireisessä pikkulapsiarjessa onnistua, joten olisi kiva tietää milloin se tallettelun tarve oikeasti olisi 😅)
Rfsu testeillä ei se plussa oviksen kanssa ole monilla edes läheskään kontrollin vahvuinen. Muuten negaa, ovisplussan aikana haamu ja vaalenee pois.
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Mähän en usko että itse sen plussan saisin, joten nega ei tunnu enää missään. Teen siis vain tekemisen ilosta niitä.
Kyllä se sieltä tulee - ihan varmasti 🥰

Vaikka itsellä on ihan samat fiilikset kyllä. Ilman ehkäisyä kohta 7kk.. ”Tosissaan” alettiin yrittämään silloin 4 (?) kiertoa sitten. Kuulostaa lyhyeltä ajalta, MUTTA kun kaksi lasta on saanut alkunsa melkeinpä pelkästä katseesta - tulee epäilyttävä olo, että alanko olla jo liian vanha 😅 Varsinkin kun kuukautiset kestää ehkä päivän (??j. No joo, en mä vielä panikoi, mutta ainahan sitä miettii liikaa 😁

Illalla tosiaan välkkyi CB ja tänä aamuna tuli pysyvä hymiö! Eli huomenna olisi DPO 0 👏 Jeee taas pääsee piinailemaan!!!
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Emzy 5/2022 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Quesadilla 7/221.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1.
@J-Annika 9/2022 3.
@hemuliina90 ★ 10/2022 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

2.11.2022 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@helmikorvakoru kp 34/28-30
@Emzy kp 30/?
@Poiski kp 26/36
@Millis86 kp 25/28
@hemuliina90 kp 21/29-30
@Laurenzia kp 19/31
@nobelius kp 19/28-30
@vauvakuume7 kp 17/32
@Mamiks kp 15/27
@Mammuzka kp 15/?
@Sanelma_ kp 15/28
@J-Annika kp 12/28
@SandraB kp 11/28-31
@Joskus_ kp 10/28-31
@KKatariina kp 9/29
@Nokare kp 7/26-28
@minttuni kp 6/26
@jempppis kp 5/31

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Poiski DPO 10
@Millis86 DPO 9
@Mamiks DPO 5
@nobelius DPO 4
@Sanelma_ DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6 10/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/2022 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/2022 ★ 2. ★ 8/2022
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ 9/2022 km 10/22
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/2022
@eeveon 6/2022 2. ★ 9/2022 kkm 10+0
@Lunni_ 8/2022 5. ★ 9/2022
@Tiukuna 8/2022 2. ★ 9/2022 km 10/22
@Mimerkki 6/2021 3. ★ 9/2022
@Poppana_ ★ 8/2022 ★ 4. ★ 10/2022
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
@Omppispomppis ★ 9/2022 ★ 5. ★ 10/22
@Paatuska ★ 8/2022 ★ 2. ★ 10/22
 
Kiitokset kaikille ovisasioihin vastanneille! Täällä kp21, eilen ovistesti oli kahden päivän haalean haamun/viivan jälkeen taas täysin tyhjä. Päädyin lopettamaan testailun, en usko enää että tässä kierrossa saisin kiinni. En tule dpo listallekaan, kun ei mitään hajua ovulaatiosta, saati onko sitä edes ollut. Ostin kuitenkin lisää testejä ensi kiertoon, olisi kiva saada jotain hajua oviksen ajankohdasta (+ keventäisi arkea, jokapäiväinen tallettelu ei meinaa kiireisessä pikkulapsiarjessa onnistua, joten olisi kiva tietää milloin se tallettelun tarve oikeasti olisi 😅)
Itse ainakin saan pitkin kiertoa just sellaisia haaleita viivoja harvoin on ihan tyhjä. Monesti just ennen menkkoja näyttää vahvempia viivoja. Tasavahvoja saan tietysti oviksen aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Kiitokset kaikille ovisasioihin vastanneille! Täällä kp21, eilen ovistesti oli kahden päivän haalean haamun/viivan jälkeen taas täysin tyhjä. Päädyin lopettamaan testailun, en usko enää että tässä kierrossa saisin kiinni. En tule dpo listallekaan, kun ei mitään hajua ovulaatiosta, saati onko sitä edes ollut. Ostin kuitenkin lisää testejä ensi kiertoon, olisi kiva saada jotain hajua oviksen ajankohdasta (+ keventäisi arkea, jokapäiväinen tallettelu ei meinaa kiireisessä pikkulapsiarjessa onnistua, joten olisi kiva tietää milloin se tallettelun tarve oikeasti olisi )
Mikä merkkisiä testejä sulla on? Kun niissä tosian herkkyydessä eroa miten ne näyttää. Pc on aika herkkä, sillä sain haaleaa pitkin kiertoa ja tumman tai tooosi tumman oviksen aikaan. Muita en oo ite käyttänyt mutta just esim rfsu on vähemmän herkkä. Kannattaa kokeilla toista merkkiä seuraavassa kierrossa tai jos sulle noita jäi niin sit vaikka jos saat kiinni toisella niin kokeile millainen viiva tulee sit samalla noista nykyisistä.
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Kyllä tää vähitellen alkaa näyttämään siltä että kohti uutta kiertoa mennään vaikka on vasta DPO10 (tai max. DPO11).
Vieläkään ei tiputtele siten että tulisi housuihin asti mutta paperilla sisäpuolelta kokeillessa paperiin jää ihan kirkasta verta.
Viime marraskuun jälkeen vain 2 edellisintä kiertoa on olleet normipituisia, 35 ja 32 pv, muut sitten pidempiä. Jos tämä tiputtelu enteilee kuukautisia, tämä kierto jää tod. näk. alle 30 päivään.
Hyvähän se on että kierto vähitellen lyhenee "normaalin" mittaiseksi mutta kova pettymys on taas tiedossa jos/kun kuukautiset alkaa.:(
 
Kyllä se sieltä tulee - ihan varmasti 🥰

Vaikka itsellä on ihan samat fiilikset kyllä. Ilman ehkäisyä kohta 7kk.. ”Tosissaan” alettiin yrittämään silloin 4 (?) kiertoa sitten. Kuulostaa lyhyeltä ajalta, MUTTA kun kaksi lasta on saanut alkunsa melkeinpä pelkästä katseesta - tulee epäilyttävä olo, että alanko olla jo liian vanha 😅 Varsinkin kun kuukautiset kestää ehkä päivän (??j. No joo, en mä vielä panikoi, mutta ainahan sitä miettii liikaa 😁

Illalla tosiaan välkkyi CB ja tänä aamuna tuli pysyvä hymiö! Eli huomenna olisi DPO 0 👏 Jeee taas pääsee piinailemaan!!!
Tsemppiä piinailuihin 🤩

Samaistun teidän tuntemuksiin. Meillä tosiaan menty ilman ehkäisyä 1,5 vuotta, johon on mahtunut yksi raskaus ja keskenmeno reilu vuosi sitten. Kun ei ole tapahtunut yli vuoteen mitään, miettii jo väkisinkin että miksi se nytkään enää tapahtuisi. Vaikka samalla tiedostaa, että on myös useita syitä miksi mitään ei ole aiemmin tapahtunut (mulla matala ferritiini, kilpirauhashäikkää, huono ajoitus...).

On silti aika rauhallinen olo ajoittaisia epäilyjä lukuunottamatta. Ajattelen, että lapsi saadaan, jos niin on tarkoitettu. Tietysti on surullista, jos se toive ei koskaan toteudukaan... Mutta yritän olla stressaamatta. 🙏
 
Tsemppiä piinailuihin

Samaistun teidän tuntemuksiin. Meillä tosiaan menty ilman ehkäisyä 1,5 vuotta, johon on mahtunut yksi raskaus ja keskenmeno reilu vuosi sitten. Kun ei ole tapahtunut yli vuoteen mitään, miettii jo väkisinkin että miksi se nytkään enää tapahtuisi. Vaikka samalla tiedostaa, että on myös useita syitä miksi mitään ei ole aiemmin tapahtunut (mulla matala ferritiini, kilpirauhashäikkää, huono ajoitus...).

On silti aika rauhallinen olo ajoittaisia epäilyjä lukuunottamatta. Ajattelen, että lapsi saadaan, jos niin on tarkoitettu. Tietysti on surullista, jos se toive ei koskaan toteudukaan... Mutta yritän olla stressaamatta.
Just näin 😊Toivon kovasti että vielä joskus tärppäisi, mutta yritän olla mahd. lungisti tämän yrityksen kanssa. Kaikella on tarkoituksensa!

Kiva kun tänne voi näistä piinailuista sun muista höpötellä, kun en kavereille tai miehelle viitsi/halua paasata 😅

Tsemppiä sinnekin - kyllä me vielä plussat saadaan 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi ja Xelda
@Kuumeilija40 ja @Mimerkki on kyllä rfsu juuri nämä mitä minulla on! Kiitos tästä tiedosta! Pitää ostaa ensi kiertoo siis pc. Lähikaupassa ei ollut muita kuin rfsu, joten tyhmä ostin niitä toisen paketin. Ehkä tosiaan teen niin kuin @Mimerkki ehdotit, että testaan näillä ja sitten lisätestaan ensi kierrossa haalean plussan aikaan pcllä, että antaako se tasavahvaa. Koska tosiaan kaikkina muina päivinä nyt sain täysin tyhjän testin, paitsi su ja ma tuo haalea, josta kuvan laitoin. Josko se oli plussa sitten 🤔 noj, jos näin oli, niin talleteltu on dpo -3. -2 ja dpo0. Eli ainakin jotain mahdollisuuksia lienee, jos olen ovuloinut 😅
 
Täällä myös vahva samaistuminen noihin epäuskon tuntemuksiin. Vaikka tässä tätä yk3 eletään, on nuo kaksi nega kiertoa silti lannistanut. Eniten tässä vaivaa juuri se, kun ei voi itse vaikuttaa muulla kuin ajoituksella.

Mieshän mulle totesi ehkäisyn pois jättämisen aikaan, että hänestä tuntuu tämän ottavan aikaa. Ettei ihan heti tärppää.. Kielsin manaamasta 😅
Nyt tästä kierrosta hän totesi, että jotenkin tosi vahva tunne et nyt onnistaisi. Koitan itse vain olla enempiä ajattelematta asiaa ja elellä päiviä. Mitä lähemmäs kierron loppu tulee, sitä enemmän pelottaa se negan saaminen. Ja jotenkin vielä enemmän siksi, kun tiedän tuon toisenkin osapuolen ajattelevan asiaa paljon. En raportoi mistään kovin tarkasti, vain oviksen. Sitten ilmoitan kun menkat alkaa.
Olen muuten niin toiminnan tyyppi, jolla aina narut käsissä. Tämä tällainen "herran haltuun" jättäminen on todella haastavaa mielelle 😊
 
Täällä myös vahva samaistuminen noihin epäuskon tuntemuksiin. Vaikka tässä tätä yk3 eletään, on nuo kaksi nega kiertoa silti lannistanut. Eniten tässä vaivaa juuri se, kun ei voi itse vaikuttaa muulla kuin ajoituksella.

Mieshän mulle totesi ehkäisyn pois jättämisen aikaan, että hänestä tuntuu tämän ottavan aikaa. Ettei ihan heti tärppää.. Kielsin manaamasta
Nyt tästä kierrosta hän totesi, että jotenkin tosi vahva tunne et nyt onnistaisi. Koitan itse vain olla enempiä ajattelematta asiaa ja elellä päiviä. Mitä lähemmäs kierron loppu tulee, sitä enemmän pelottaa se negan saaminen. Ja jotenkin vielä enemmän siksi, kun tiedän tuon toisenkin osapuolen ajattelevan asiaa paljon. En raportoi mistään kovin tarkasti, vain oviksen. Sitten ilmoitan kun menkat alkaa.
Olen muuten niin toiminnan tyyppi, jolla aina narut käsissä. Tämä tällainen "herran haltuun" jättäminen on todella haastavaa mielelle
Meillä mies oli ihan varma että tärppää heti (siksi kestikin pitkään luopua ehkäisystä) ja itse taas yritän toppuutella, ettei varmasti tule hetkeen tapahtumaan mitään.. jotenkin on sellainen fiilis. Kahdesta ekasta tiesin heti että tulee nappaamaan ja en epäillyt yhtään piinailuviikoilla.. 🤔

Me ei ihan kauheasti puhuta yrittämisestä tai tietty tietää viikon kun ovuloin (puhun aina viikosta) niin osaa ”suostua” kun ehdottelen lähempää tuttavuutta. Ja sitten tietty sanon kun menkat alkaa, mutta ovulaatiotesteistä tms en sano mitään, eli ei tiedä milloin on THE hetki 🤭

Miten teillä muilla? Miten tietoinen mies on kaikista maailman päivistä ja testeistä? 😀
 
Meillä mies oli ihan varma että tärppää heti (siksi kestikin pitkään luopua ehkäisystä) ja itse taas yritän toppuutella, ettei varmasti tule hetkeen tapahtumaan mitään.. jotenkin on sellainen fiilis. Kahdesta ekasta tiesin heti että tulee nappaamaan ja en epäillyt yhtään piinailuviikoilla.. 🤔

Me ei ihan kauheasti puhuta yrittämisestä tai tietty tietää viikon kun ovuloin (puhun aina viikosta) niin osaa ”suostua” kun ehdottelen lähempää tuttavuutta. Ja sitten tietty sanon kun menkat alkaa, mutta ovulaatiotesteistä tms en sano mitään, eli ei tiedä milloin on THE hetki 🤭

Miten teillä muilla? Miten tietoinen mies on kaikista maailman päivistä ja testeistä? 😀
Meillä mies ei yleensä ole tiennyt mitään. Nytkun Digi testeihin siirryttiin niin oon sanonut että hymynaama tuli. Raskaustestejä ei (onneksi) tiedä miten paljon olen tehnyt. 😂😂 Nytkin odotan kun kuuta nousevaa kun saa aloittaa testaamisen.. salaa .. 😅🥳 toki kerron heti jos kerrottavaa mutta harvemmin niihin mitään tulee. 🤭🙃
 
Meillä mies ei yleensä ole tiennyt mitään. Nytkun Digi testeihin siirryttiin niin oon sanonut että hymynaama tuli. Raskaustestejä ei (onneksi) tiedä miten paljon olen tehnyt. Nytkin odotan kun kuuta nousevaa kun saa aloittaa testaamisen.. salaa .. toki kerron heti jos kerrottavaa mutta harvemmin niihin mitään tulee.
Mietin just tänään, että kerronko että tuli hymy, mutta ääääh en jotenkin kehdannut, ettei vaan tule mitään suorituspaineita 😅😅😅
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi
Mäkin kunnon himotestaajana pidän kyllä osan testauksistani salassa kun en kehtaa kertoa koska oon alottanut.🤣 Tietää kyllä, että testailen ja sitten lähempänä the päivää jaan näitä "nega oli" ilmoituksia hällekkin. On kuitenkin myös odottavin mielin ja näin.
Viime kierrossa otin mukaan jopa tähän touhuun, että pohdin hälle ääneen joskus dpo8 et pitäsköhän testata niin oli heti silleen "malta nyt vielä". Eli jatkossakaan en sitten aio aikaisista testauksista mainita.😎😆
Muoks. Ja nyt kun ovista tikutan tässä kierrossa niin mies haluaa olla kans tietoinen päivästä. Ei osaa ottaa ainakaan vielä paineita asiasta, mitä toki hyvä👍 Jos ottaisi niin sitten pitäisin salassa.😊
 
Meillä mies oli ihan varma että tärppää heti (siksi kestikin pitkään luopua ehkäisystä) ja itse taas yritän toppuutella, ettei varmasti tule hetkeen tapahtumaan mitään.. jotenkin on sellainen fiilis. Kahdesta ekasta tiesin heti että tulee nappaamaan ja en epäillyt yhtään piinailuviikoilla..

Me ei ihan kauheasti puhuta yrittämisestä tai tietty tietää viikon kun ovuloin (puhun aina viikosta) niin osaa ”suostua” kun ehdottelen lähempää tuttavuutta. Ja sitten tietty sanon kun menkat alkaa, mutta ovulaatiotesteistä tms en sano mitään, eli ei tiedä milloin on THE hetki

Miten teillä muilla? Miten tietoinen mies on kaikista maailman päivistä ja testeistä?
Meillä esikoisesta miehellä ei ollut minkäänlaisia suorituspaineita. Nyt kun oli ovistestit käytössä niin huomasin miehenkin enemmän stressaavan ja oli haasteita suoriutua. Toki vösymys saattoi myös vaikuttaa, oli rankkoja työviikkoja. Mutta mies on näistä niin kiinnostunut ja avoimesti puhutaan, että tuskin voisin jättää kertomattakaan, jos tekisin. Kaikista raskaustesteistäkin tietää, jotka olen tehnyt, mutta en ehkä olekaan mikään äärimmäinen himotestaaja, niin on nekin kyllä ymmärtänyt 😅
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika ja Nokare
Meillä mies oli ihan varma että tärppää heti (siksi kestikin pitkään luopua ehkäisystä) ja itse taas yritän toppuutella, ettei varmasti tule hetkeen tapahtumaan mitään.. jotenkin on sellainen fiilis. Kahdesta ekasta tiesin heti että tulee nappaamaan ja en epäillyt yhtään piinailuviikoilla..

Me ei ihan kauheasti puhuta yrittämisestä tai tietty tietää viikon kun ovuloin (puhun aina viikosta) niin osaa ”suostua” kun ehdottelen lähempää tuttavuutta. Ja sitten tietty sanon kun menkat alkaa, mutta ovulaatiotesteistä tms en sano mitään, eli ei tiedä milloin on THE hetki

Miten teillä muilla? Miten tietoinen mies on kaikista maailman päivistä ja testeistä?
Ei oo kauheen tietoinen. Tosin ehkä sen vuoksi kun asutaan arkipäivät eri paikkakunnilla.. Oviksesta kerron, ja menkkojen alkamisesta. Nyt oli eka kierto kun ovista testasin. En maininnut testeistä (olin tosin aiemmin pohtinut pitäiskö sitäkin testata) mutta ovispäivän kyllä. Ei oo kauheesti halunnu testeistä tietää, vaikka onkin täysin mukana yrityksessä. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare ja J-Annika

Yhteistyössä