DPO 8 , testi nega. tein pc ja Sofin testit. Sofiin ehkä viivan paikka ilman väriä , ja pc tyyli puhdas nega. Ei oireita. Mulla edellisessä raskaudessa näkyi vasta dpo10 haamu, joten toivoa on vaikka olo onkin ettei tämä kierto vielä ollut meidän.
Ei näy mitään tuossa testissä. Mutta tosiaan sulla niin alhainen dpo että hyvin voi muuttua plussaksi. Siksi mä käytän meidän kaupassa itsepalvelu kassaa Saa itse hoitaa kaikki ja ei kaupan myyjä ihmettele miksi ostan koko r.testejäDpo8 ja mulla huono tutkailla kun en pääse keittiöön, lapset
Joten omassakaan en mitään nää. Mutta päivät hyvin aikaiset. Jos dpo12 ei näy mitään niin silloin alkaa jo tuntuu siltä että ehkä tää kierto meni ohi.
Tänään testikaupoille ja lisää testejä iltavuoron jälkeen. Sillon harvemmin tuttujanäkyy kaupoilla
Halaus Hyvän kokoinen folli ja kiva kuulla että muutenkin vaikutti kaikki hyvältä. Sitä oikeaa kuun ja tähtien asentoa tosiaan odotellessa...Lääkärillä käyty. Kp13 ja näkyi 18mm folli. Oikealla, niinkuin epäilinkin. Kaikki näytti hyvältä, ei mitään syytä miksei voisi tärpätä. Mies ei ainakaan toistaiseksi innokas antamaan näytettä joten näillä mennään nyt. Ilmeisesti syynä nyt sitten kuun ja tähtien asento. Tai kohtalo.
En tiedä miksi mutta itsestä tuntuu että dpo10 onjo sellainen itselle että kierto mennyt ohi. Ja onjo nyt Sellanen fiilis että ei tästä tule mitään tässäkään kierrossa kun ei mitään oireita ole.Dpo8 ja mulla huono tutkailla kun en pääse keittiöön, lapset
Joten omassakaan en mitään nää. Mutta päivät hyvin aikaiset. Jos dpo12 ei näy mitään niin silloin alkaa jo tuntuu siltä että ehkä tää kierto meni ohi.
Tänään testikaupoille ja lisää testejä iltavuoron jälkeen. Sillon harvemmin tuttujanäkyy kaupoilla
Nii mä oon jotenkin huomannut että tosi monella ollu nega vielä dpo10 ja sit sen jälkeen haamu. Mutta menkathan ne sitte viimeistään kertoo. Kyllä vaikka dpo13 nega ni oon joskus silti saanu pidettyä vielä toivoa yllä jostain syystä.En tiedä miksi mutta itsestä tuntuu että dpo10 onjo sellainen itselle että kierto mennyt ohi. Ja onjo nyt Sellanen fiilis että ei tästä tule mitään tässäkään kierrossa kun ei mitään oireita ole.
Mullakin viimeksi oli ehkä dpo 14 silleen oikeesti hyvät viivat, hitaasti vahvistuivat yleensä. Nyt jotenkin super malttamaton olo odotella. Toki yleensä mulla jo oireita tässä vaiheessa ollut.Nii mä oon jotenkin huomannut että tosi monella ollu nega vielä dpo10 ja sit sen jälkeen haamu. Mutta menkathan ne sitte viimeistään kertoo. Kyllä vaikka dpo13 nega ni oon joskus silti saanu pidettyä vielä toivoa yllä jostain syystä.
Mulla tuli tässä raskaudessa eka haamu dpo12, aiemmissa dpo10. Kaikissa kolmessa (tämän yrityksen aikana vuoden sisään) ei tärppikierrossa ole tuntunut ollenkaan tärpänneeltä ja olen heittänyt toivon aiempiin negoihin. Oireita on tullut vasta reilusti plussan jälkeen, n.6+0 tienoilla, tämän hetken raskaudessa kaikkein myöhimpään ja vähitellen, pahoinvointia vasta nyt 8+. Nyt ollaan silti pisimmällä kaikista ja ultrassa alkio oli kasvoi ajallaan ja jo tuplasti isompi kuin aiemmat ehti kasvaa ennen kasvun pysähtymistä, toivottavasti edelleen jatkaa kasvuaan. Eli mistään oloista en ole voinut päätellä mitään, ainakaan oikeinEn tiedä miksi mutta itsestä tuntuu että dpo10 onjo sellainen itselle että kierto mennyt ohi. Ja onjo nyt Sellanen fiilis että ei tästä tule mitään tässäkään kierrossa kun ei mitään oireita ole.
Kiitos lohduttavista sanoista! Toivotaan että kasvu jatkuu!Mulla tuli tässä raskaudessa eka haamu dpo12, aiemmissa dpo10. Kaikissa kolmessa (tämän yrityksen aikana vuoden sisään) ei tärppikierrossa ole tuntunut ollenkaan tärpänneeltä ja olen heittänyt toivon aiempiin negoihin. Oireita on tullut vasta reilusti plussan jälkeen, n.6+0 tienoilla, tämän hetken raskaudessa kaikkein myöhimpään ja vähitellen, pahoinvointia vasta nyt 8+. Nyt ollaan silti pisimmällä kaikista ja ultrassa alkio oli kasvoi ajallaan ja jo tuplasti isompi kuin aiemmat ehti kasvaa ennen kasvun pysähtymistä, toivottavasti edelleen jatkaa kasvuaan. Eli mistään oloista en ole voinut päätellä mitään, ainakaan oikein
Plussatuulia puhallan teille kaikille!
Aika samoissa täällä mennään. Flo ennustaa menkkoja 5pvän päähän. Itse uskon kuitenkin että tuo on 4-5pvää myöhemmin, jos ovistesteihin on luottaminen. Sen takia en ole vielä testannut. Mitään oireita ei ole. Miuta kun ärsytystä, rinnat vähän arat, joka sopisi kyllä normi kiertoon.DPO 9 ja negaa pukkaa. Ei ole kyllä oireitakaan ilmaantunut. Onpas pitkä aika odotella. Flo ennustaa menkkojen alkavaksi 4 päivän päästä.
Tuli kyllä hieman toiveikkaampi olo tuon käynnin jälkeen. Eiköhän se joskus tärppää mikäli niin on tarkoitettu. Ja jos ei niin onhan meillä tuo yksi kultakimpaleHalaus Hyvän kokoinen folli ja kiva kuulla että muutenkin vaikutti kaikki hyvältä. Sitä oikeaa kuun ja tähtien asentoa tosiaan odotellessa...
Itse ajoitin sen niin että edellisten kiertojen ja flon ennustaman mukaan oletettu ovis sattuisi seuraavalle päivälle. Eli kävin kp13 kun ovis yleensä kp14. En tosin tiedä että mikä se "paras" hetki on eikä lääkärin kanssa ollu asiasta puhettakaanOon tässä miettinyt kans tätä. Jos me seuraavasta analyysista nähtäis jo simppoja niin kävisittekö te naisena kuitenkin tsekkaa että kaikki Ok? Ikäähän mulla 38v, että näkis sitten mikä se oma tilanne on. Jos kävisitte niin mitäköhän kannattais tsekkaa, ultra varmaan ja jotain veriarvoja mutta mihin aikaan kierrosta se ultra olis?
Oliko verikokeita ? Varmaan saa kans neuvoa sieltä vastaanotosta jos soittaisi. Tai samalla kun käydään miehen kanssa niin voisin kysyä ihan mielenkiinnosta.Itse ajoitin sen niin että edellisten kiertojen ja flon ennustaman mukaan oletettu ovis sattuisi seuraavalle päivälle. Eli kävin kp13 kun ovis yleensä kp14. En tosin tiedä että mikä se "paras" hetki on eikä lääkärin kanssa ollu asiasta puhettakaan