Haaveena vauva 2023

@Tiukuna isosti tsemiä elokuuhun, täällä kans odotellaan kuin kuuta nousevaa että pääsis vihdoin inseminaatioon 😅

@nobelius tykkään sun toukokuun tyttö -pohdinnoista!! 😂❤ (t. Toukokuun tytön äiti myöskin 😁)

Tein aamulla rfsun varhaisen r testin. Negaa se näytti. Nyt vaan pitää malttaa odotella niitä helkutin menkkoja. Eilen illalla oli sellaista oloa että menkat alkaa tänään. Oli pakko ottaa Buranaa kipuihin. No eipä ne ole vielä tullut. Alavatsalla on lievää jomotusta että hyvin voi vuoto tänään alkaa.
Mullakin ollut jo päiväkaupalla menkkatuntemuksia vatsassa. Flo:hon oon merkinnyt oviskiputuntemukset (2vko sitten) ja flo:n historiaa tilastollisesti pläräten TÄNÄÄN pitäisi menkkojen alkaa! Tätä päivää on mennyt jo 11 tuntia joten alkaa jo stressaamaan että missäs se per*eleen veritulva viipyilee?! 😮💨 ei muuten mutta jos menee huomiselle niin ovis osuu todnäk vklopulle -> ei inseminaatiota 😔😔
 
  • Rakkaus
Reactions: nobelius
Täällä alkanut rinnat turpoamaan, nännit on jo hyvän tovin olleet kipeinä - tosin nämä on mulla pms-oireita yhtälailla, joten ei passaa ylitulkita 😂
Ihanaa lueskella teidän haaveiluja ja pohdintoja!! Toivottavasti kaikille haaveileville tulisi plussaa <3
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon
@Tiukuna ja @Tiutau13 täälläkin odotetaan elokuun inssiä kun kuuta nousevaa! Tänään vika letro tähän kiertoon ja nyt luomuna villisti täällä erämaassa, kun päätettiin tosiaan, että ei peruta lomaa ja palata ens ke tai torstaille osuvaan inssiin, vaan siirrettiin toinen kierros elokuulle.

Mies oli näköjään tarkasti painanut lääkärien ohjeet tyhjentää hitaat pois oviksen alta ja romanttisesti totesi aamun käsileikkien jälkeen, että hän on ainakin nyt valmis priimaan, seuraavat telttapaikat pitää valita niin, ettei naapurit haittaa menoa! Tänään tosiaan ei kehdannut kun teininä peiton alla kihertää.

Vähän haikea olo on ollut, kun viime vuonna oltiin samassa paikassa ja silloin kanssa oltiin niin toiveikkaana, että kummankin lempipaikassa saadaan varmasti alulle meidän oma metsämörri. Vuosi on kulunut ja ollaan edelleen samassa tilanteessa. Toki lakkasuolla on näin aika paljon helpompi kyykkiä, mutta kyllä mä koko sydämestäni toivoisin, että ensi vuonna tähän aikaan olisin vihdoin vaikka aluillaan raskaana. Jos menee ivf-jonottamiseksi, niin se osuis luultavimmin sit huhti-toukokuulle. Onpahan tässä suo tarvottavaksi, jos näin lomalta osaisin tiivistää.

Rakkautta @Maicy lle ja rohkeutta vv-testin tekoon @Kuumeilija40 tuskin se sitä vielä on, mutta jos sillä sais yhtään mielenrauhaa!
 
@Fazeriina82 mä löysin tällaisen ja ajattelin testata että mitä näyttää. Tuli vaan mieleen että jos sua kiinnostaa myös testata? Ei ole paha hinta edes. Tuolta löytyy myös vaikka mitä testejä. https://www.quicktest.fi/tuote/vaihdevuositesti/
Mä en ihan luottaisi kotitestin tulokseen niinkuin niissä sanotaankin jos mittaa vain fsh pitoisuutta voi johtua muustakin kuin vv alkamisesta, aiheuttaako vaan hirveen stressin jos on positiivinen tulos 🤔 itse miettinyt käynkö uudelleen amh kokeessa
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Vahvistumista ❤


Kiitos tsempeistä ❤ Tänään yöllinen testaust olikin jo niin selkeä vahvistuminen, että ehkäpä pikkuinen on tarrautunut hyvin. 🥰 Huomenna taidan tehdä sen digin, kun tuolla kaapissa on.

Oletteko muuten huomanneet, että pregcheckin liuskapaketissa lukee one step toisella puolella ja toisella pregcheck? Eikö OneStepin testejä ole erikseenkin myynnissä? Tätä ihmettelin kun pisti silmään, että samaa testiäkö ne nyt sitten on.. 🤔🤔

Meillä mies muuten itse arvasi että olen raskaana 😅 Puhui, että "ensi vuodelle ehtii pihahommat tehdä paitsi, että ohan sulla se vauva siinä hoijettavana". Olin että mikä vauva, miten niin muka.. Totesi vaan että no eikö se muka oo 🙈 Sit oli pakko sanoa että testi oli positiivinen, että toivon mukaan on vauva ens kesänä. 😊 Halusin aluksi tehdä paljastuksesta vähä erilaisemman, mutta sepä meni nyt noin. 😅

Muille ei olla puhuttu, eikä puhutakaan ennenkuin on viikkoja enemmän.

Ihanaa ja lämmintä viikonloppua kaikille 😘Plussatuulia ❤
Hyvin on vahvistunut! ❤

Täällä edelleen testi haamulainen eikä vahvistumista. Menkkajomotusta edelleen ja lievää rintojen kipuilua mutta ei ole ainakaan vuotoa vielä tullut. Saa nähdä...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Heipä hei, pitkästä aikaa!

Elokuun kiertoon nyt yritetään oikein urakalla ja tosissaan, nyt tänään menossa kp 3. Kivasti alkoi menkat just kun lähdettiin metsään vaeltamaan, onneksi kuukuppi on helppo sielläkin. Toki aavistelinkin näin, yleensä mulla menkat on varsin säännölliset. Kertaakaan ei ole kierto mennyt niin että oltaisiin hommailtu ajatuksen kanssa useamman kerran oikeina päivinä vaan aina on tullut jotain esteitä. Toivotaan että tällä kertaa ei tulisi.

Hirveästi onnea kaikille plussanneille! Ihanaa että teitä on paljon 🥳
 
Mulla on muuten monesti seölai vähän ovisliman tyyppinen "Lima" vajaa viikkoa ennen menkkoja. Joku vaihe kierrossa. Menee sit hetkeksi ohi ja sit tulee selkeästi ovis ja ovislimat
Hei tää vois selittää miksi mulle tulee kans vastaavaa muutama päivä kuukautisten jälkeen, joka on tosiaan noin viikko ennen ovista. Mulla ei tosin yleensä tule selkeitä ovislimoja tai muita oireita.

Tuli tässä omaa kiertoa mietittyä että en kyllä kerinnyt saamaan varmaa ovista kiinni kun mulla loppui tikut siihen kun viivat oli yhtä suuret. Yleensä mulla on tullut testiviivasta vahvempi kuin kontrolliviiva. On siis mahdollista että ovis tulikin oletettua myöhemmin. Nyt pitäis tosin olla (oletetusta oviksesta) DPO 15, niin huolestuttavan haalea se raskaustestin viiva edelleen on. Kuukautiset on nyt 3 päivää myöhässä.
 
Onnea kaikista plussista ja haamuista! ❤ Mulla on niin oireetonta, että näinköhän on ollu ovuloimaton kierto. Ei siis mitään tyypillisiä PMS-oireita, joita yleensä kyllä tässä vaiheessa kiertoa jo on, mistään raskausoireista puhumattakaan. 😕 Alkaa jo vähän ahdistaa, kun en oo varma, mitä haluan tehdä jos ei plussaa tule. Jos jotain tutkimuksia ja hoitoja haluaa, niin niiden aika alkais olla. Mutta en oo varma, haluanko. Toisaalta jos ei lähdettäis hoitoihin ja tietäisin, että ilman niitä ei tule raskaaksi, niin haluaisin kyllä uuden hormonikierukan. Onko teistä kukaan käynyt lapsettomuustutkimuksissa vaikka ei välttämättä haluais hoitoja?
 
Onnea kaikista plussista ja haamuista! Mulla on niin oireetonta, että näinköhän on ollu ovuloimaton kierto. Ei siis mitään tyypillisiä PMS-oireita, joita yleensä kyllä tässä vaiheessa kiertoa jo on, mistään raskausoireista puhumattakaan. Alkaa jo vähän ahdistaa, kun en oo varma, mitä haluan tehdä jos ei plussaa tule. Jos jotain tutkimuksia ja hoitoja haluaa, niin niiden aika alkais olla. Mutta en oo varma, haluanko. Toisaalta jos ei lähdettäis hoitoihin ja tietäisin, että ilman niitä ei tule raskaaksi, niin haluaisin kyllä uuden hormonikierukan. Onko teistä kukaan käynyt lapsettomuustutkimuksissa vaikka ei välttämättä haluais hoitoja?
Me lähdettiin selvittelemään, mistä kiikastaa ettei vuoteen ole tullut yhtään plussaa vaikka yksi yhteinen lapsi jo on. Ei olla vielä varmoja lähdetäänkö hoitoihin, mutta halutaan selvittää onko jommankumman terveydentila muuttunut neljässä vuodessa. Katsotaan kierto kerrallaan asiaa 😊 ihanaa, kun kohta on kierron tympein aika takana päin!
 
vierailija
Onnea kaikista plussista ja haamuista! Mulla on niin oireetonta, että näinköhän on ollu ovuloimaton kierto. Ei siis mitään tyypillisiä PMS-oireita, joita yleensä kyllä tässä vaiheessa kiertoa jo on, mistään raskausoireista puhumattakaan. Alkaa jo vähän ahdistaa, kun en oo varma, mitä haluan tehdä jos ei plussaa tule. Jos jotain tutkimuksia ja hoitoja haluaa, niin niiden aika alkais olla. Mutta en oo varma, haluanko. Toisaalta jos ei lähdettäis hoitoihin ja tietäisin, että ilman niitä ei tule raskaaksi, niin haluaisin kyllä uuden hormonikierukan. Onko teistä kukaan käynyt lapsettomuustutkimuksissa vaikka ei välttämättä haluais hoitoja?
Vuosi on normaali aika yrittää tulla raskaaksi. Odottakaa se vuosi ja miettikää sitten. Vielä ei ole kiire.
 
Onnea kaikista plussista ja haamuista! Mulla on niin oireetonta, että näinköhän on ollu ovuloimaton kierto. Ei siis mitään tyypillisiä PMS-oireita, joita yleensä kyllä tässä vaiheessa kiertoa jo on, mistään raskausoireista puhumattakaan. Alkaa jo vähän ahdistaa, kun en oo varma, mitä haluan tehdä jos ei plussaa tule. Jos jotain tutkimuksia ja hoitoja haluaa, niin niiden aika alkais olla. Mutta en oo varma, haluanko. Toisaalta jos ei lähdettäis hoitoihin ja tietäisin, että ilman niitä ei tule raskaaksi, niin haluaisin kyllä uuden hormonikierukan. Onko teistä kukaan käynyt lapsettomuustutkimuksissa vaikka ei välttämättä haluais hoitoja?
Me lähdettiin selvittelemään, mistä kiikastaa ettei vuoteen ole tullut yhtään plussaa vaikka yksi yhteinen lapsi jo on. Ei olla vielä varmoja lähdetäänkö hoitoihin, mutta halutaan selvittää onko jommankumman terveydentila muuttunut neljässä vuodessa. Katsotaan kierto kerrallaan asiaa ihanaa, kun kohta on kierron tympein aika takana päin!
Täällä sama homma, eli ollaan kanssa lapsettomuuspolin jonossa sillä ajatuksella että ensin selvitetään mistä kiikastaa ja sitten mietitään mitä pitäis tehdä. Ei olla kanssa päätetty kuinka monimutkaiseen prosessiin halutaan lähteä. Ei muuten oltais vielä huolissaan mutta kun tuo ikä alkaa painaa niin on hieman kiireisempi selvittää jos olisikin ollut joku terveydellinen ongelma. Jos olisin alle 30 v tai edes 30 paremmalla puolen niin ei varmaan oltais edes huolissaan vielä. Nyt tosin jännätään saadaanko perua se aika. 😅
 
Wau miten paljon tullut plussia ja ihania haamulaisten vahvistumisia! :love:

Meillä ollut niin paljon reissaamista nyt heinäkuussa, että on ajatukset saanut jopa hetkeksi pois yrittämisestä, mikä on enemmän kuin tervetullutta! Tästä johtuen ollaan jotenkin rennommin taas vietetty miehen kanssa aikaa yhdessä ja alkanut löytyä romantiikkaakin enemmän, senhän tietää mihin se johtaa. Eikä annettu anopin luona vierailun hidastaa vaan käytettiin esimerkiksi saunareissut aika tehokkaasti hyväksemme.😆

Nyt sit ollut tänään vähän jomotusta ja sellaset eggikset että ovis varmaan tosiaan on tässä lähipäivinä. En nyt kuitenkaan piinalistalle tule, kun ei mulla täyttä varmuutta ole tuosta ajankohdasta. Mies oli viime kierrossa tosi kiinnostunut näistä aikatauluhommista ja tässä kierrossa kysellyt kovasti että missä mennään. Aika kivaa kun hänkin on nyt enemmän kartalla.😊
 

Yhteistyössä