Haaveena vauva 2023

Mulla vähän toiveikkuus nousee kyllä, vaikka yritän ettei. Oviskipuja oli ke ja to viime viikolla eli kp 14 ja 15, normaalisti vain yhtenä päivänä. Tällä viikolla tiistaina kp 20 tunsin vihlaisun ja lievää vatsakipua, keskiviikkona kp21 vatsaa lievästi jomotteli menkkamaisesti ja alavatsa oli painavan oloinen. Saattaa johtua lugeista, mutta ajoitus ja tuollaiset vain hetkelliset kivut kun muina päiviä ei mitään, on vähän jännä 🤔

Edellisyönä näin outoja unia, joka on ollut mulla raskausoire tosin selittyy nyt kyllä muutenkin ja tänään heräilin turhan aikaisin aamulla, joka sekin ollut raskaana mutta voi kyllä johtua ihan vaan tosta hormonilisästä nyt.

Haen tänään apteekista lisää lugeja ja testin sunnuntai aamuksi. Toivotaan parasta mutta ei toivota liikaa 😬
 
Kiitos vastauksesta oma taka-ajatus mulla oli tuossa kysymyksessä; sovittiin miehen kanssa, että testataan sunnuntaina - silloin olisi tuntemuksista päätellen dpo 11-13. Sitä jännittelen että onko toivoa näkyä jotain että testaanko liian aikaisin, mutta ilmeisesti on!
Voi hyvin näkyä jo tuolloin, mutta toisaalta ei pidä pettyä jos ei näy, koska voi tulla näkyviin vasta myöhemminkin vaikka olisi raskaana 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Milaas
🤔 en tiedä

Tuossapa tuo suora.. En oikein tiedä mitä ajatella. Vahvistumista on, mutta väkisin käy mielessä, että pitäisikö olla enemmän eroavaisuutta. Jatkan toki testailua ja raskaana ollaan, kunnes toisin sanotaan. Mutta kyllähän tämä mietityttää ja vaikuttaa mielialaan..
 
en tiedä

Tuossapa tuo suora.. En oikein tiedä mitä ajatella. Vahvistumista on, mutta väkisin käy mielessä, että pitäisikö olla enemmän eroavaisuutta. Jatkan toki testailua ja raskaana ollaan, kunnes toisin sanotaan. Mutta kyllähän tämä mietityttää ja vaikuttaa mielialaan..
Mun mielestä vahvistuu ihan hyvin, kun ei kuitenkaan ole kuin kolme päivää eroa ensimmäisellä ja viimeisellä. Raskaushormoniin määrä kaksinkertaistuu aina 48 h aikana 👍🏻
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
🤔 en tiedä

Tuossapa tuo suora.. En oikein tiedä mitä ajatella. Vahvistumista on, mutta väkisin käy mielessä, että pitäisikö olla enemmän eroavaisuutta. Jatkan toki testailua ja raskaana ollaan, kunnes toisin sanotaan. Mutta kyllähän tämä mietityttää ja vaikuttaa mielialaan..
Hyvin on vahvistunut. Mullakin vahvistui hitaasti, mutta kuitenkin vahvistui. Nyt menossa 10+3
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Sentonen 4/2022 2.
@Earhart 4/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@Minttara 5/2022 3.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@Kiemura ★ 7/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

22.7.2022 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Mamtobe kp 44/25
@Kuumeilija40 kp 35/28-30
@Sentonen kp 34/27-28
@Poiski kp 30/36-39
@Eadni1992 kp 30/26-28
@nobelius kp 26/28-30
@Salasauma kp 25/25
@Kvize kp 23/27-29
@Milaas 23/27
@Sanelma_ kp 21/28
@Minttara kp 21/24-27
@Jossu_95 kp 20/28-30
@Mamiks kp 20/24-28
@Niisq kp 19/25
@tätimoonika kp 17/25-29
@Earhart kp 13/28-30
@eeveon kp 9/32
@Selis kp 8/28-33
@Sipiriina kp 6/25
@Wintersun kp 5/25-27
@Laurenzia kp 3/31
@Mirkkuli26 kp 2/22-25
@Kiemura kp 1/28-31
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Kvize DPO 9
@Minttara DPO 9
@nobelius DPO 8
@Poiski DPO 8
@Sanelma_ DPO 6
@Mamiks DPO 6
@Jossu_95 DPO 6
@tätimoonika DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
 
Viimeksi muokattu:
en tiedä

Tuossapa tuo suora.. En oikein tiedä mitä ajatella. Vahvistumista on, mutta väkisin käy mielessä, että pitäisikö olla enemmän eroavaisuutta. Jatkan toki testailua ja raskaana ollaan, kunnes toisin sanotaan. Mutta kyllähän tämä mietityttää ja vaikuttaa mielialaan..
Jos tuo viimeisin on vasta dpo 12 niin ihan hyvä viiva se on tuolle päivälle ja jos vertaat sitä ja ekaa niin huomaat että on vahvistunut.
Laitan tähän mun edellisen raskauden testit, kesken se meni mutta vasta viikolla 8, niin näet että ihan vastaavaa viivaa on tullut ☺ mä ite silloin lopetin testaamisen näihin testeihin just siksi ettei stressaa ihan turhaan viivoista, kun ne ei mitään absoluuttisia ole kuitenkaan. Ja hcg tuplaantuminen ei tarkoita suoraan että viiva olisi myös tuplasti tummempi!

 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Anteeksi omanapa, luen illemmalla teidän viestit. Nyt ihan pikainen päivitys että mulla alkoi menkat VIHDOIN. Olipa pitkä kierto, itse veikkaan että pitkittyi ovuiaation puutteen vuoksi, koska tässä kierrossa en tuntenut oviskipua lainkaan. Nyt siis tulisin listalle; Kp 1, Yritys aloitettu 7/22 toinen lapsi suunnitteilla.
Onko sulla minkä pituinen kierto keskimäärin? Voisin sen tiedon lisätä vielä listalle 😊
 
Testiaddikti täällä hei! Kaikesta tapahtuneesta huolimatta, alan näköjään taistelee itseäni vastaan jälleen. 😆

Vitsit ihanaa kun alkoi vapaat! Viime yö olin tosi väsynyt. Huhhei!

Ja nyt nukuin reippaasti yli sen mitä normaalisti vikan yön jälkeen. Näin kauheeta painajaista. Semmoinen mustasukkaisuusdraama, tosin kyllä ihan aiheesta mustasukkainen. Vihaan noita unia missä mies tavallaan pettää. Vaikka tää olikin sillain sovittu juttu jonkun naisen kanssa joku kimppakiva(eikä muuten kuulu haaveisiin tämmönen) ja tokihan tää oli raskaana. No ihan alun alkujaan sovittu säännöt tietysti, no arvatkaa sainko mä mitään huomioo? No en tietenkään ja sithän ne nyrkit alko heiluu, no lyönnit ei unessa onnistu mulla. Sekös suututti vielä enemmän. Ihan tosi inhottava ja kamala uni. Olin vihainen miehelle ku heräsin, onneks se oli töissä. Oisin haukkunut ihan pystyyn ku oli niin todellinen uni.

Mutta jospa me ei tommosii hommii lähdettäis ni ei tartte suuttua 😆🙈

Sellasta sekopääjuttua tänne 🤣

Toivon kaikille haamuille ja viivoille vahvistumista 😍 Ja uusiin kiertoihin paljon onnea matkaan ❤
 
Anteeksi oma napailu. Tässä yön pimeinä tunteina mietin kun menkat ei ala. Mitä jos alkoikin vaihdevuodet. Edellinen kierto "lyhyt" joten jos nyt alkoikin vaihdevuodet . Siksi menkat ei ala millään. Koska ei niitä enää tule. Nyt mies sanoi että taas oli limakalvot ihan kuivat. Huomasin saman itse kun harrasteltiin lasten mentyä nukkumaan. Sehän on yksi vaihdevuosien oire. Mulla ei ole yleensä näin kuivaa mitä nyt.
Jospa olisi vain jotain muuta kun vaihdevuodet.Toki niitä on olemassa hedelmällisyys testejä jonka pitäisi näyttää jos vaihdevuodet alkaneet :/ Itselle tilasin nyt sellaisen testin mutta ei taida tässä kierrossa ehtiä tekemään kun kp3 pitäisi jo tehdä, tänään kp2 ja postia en ole vielä saanut tälle päivälle.

Oliko täällä joku tehnyt hedelmällisyys testin? Ja jos ollut positiivinen tulos niin miten on lähdetty asiaa eteenpäin viemään? Pääseekö sitten johonkin verikokeisiin? Itsellä kuivat limakalvot, niukentunut vuoto ja ne hikoilut ennen menkkoja sopii esivaihde vuosiin:/
 
Ainiin joo kierto minulla on noin 28-31 päivää normaalisti, voi vaikka huomisen listaan lisätä jos ei tämän päivän listaan ehdi. 🙂

Mun pitäisi tehdä tuo hedelmällisyystesti, kaapissa odottaa. Teen varmaan huomenna tai ylihuomenna. Mulla luki tuossa että pitää tehdä kp 1, ja olikohan kp7 ja vielä kolmaskin... Pitää huomenna perehtyä testiin.

Onnea todellakin kaikille haamuilijoille, toivottavasti vahvistuu kaikkien viivat. ❤
 
Jospa olisi vain jotain muuta kun vaihdevuodet.Toki niitä on olemassa hedelmällisyys testejä jonka pitäisi näyttää jos vaihdevuodet alkaneet :/ Itselle tilasin nyt sellaisen testin mutta ei taida tässä kierrossa ehtiä tekemään kun kp3 pitäisi jo tehdä, tänään kp2 ja postia en ole vielä saanut tälle päivälle.

Oliko täällä joku tehnyt hedelmällisyys testin? Ja jos ollut positiivinen tulos niin miten on lähdetty asiaa eteenpäin viemään? Pääseekö sitten johonkin verikokeisiin? Itsellä kuivat limakalvot, niukentunut vuoto ja ne hikoilut ennen menkkoja sopii esivaihde vuosiin:/
Mä tein sen joskus hedelmällisyys testin. Mutta siitä on aikaa. Ennen viimeistä raskautta.

En enää tiedä mitä tässä tekee kun menkat vaan uupuu. No ei tää vielä mikään maratoni kierto ole.
Nyt iltapäivällä ollut nippailua vasemmalla puolella munasarjassa. Se keltarauhanen siellä varmaan kiukuttelee tms.

Edit. Tein sitten raskaustestin ja tyyli puhdas nega se on. En usko enää raskauteen. Pitää vaan odotella niitä hel...tin menkkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan omaa napaa pikaisesti tähän väliin, sori. Vaaleanpunaista tuli tänään, eli menkkoja enteilee 🙄 Edelleenkään ei mitään raskauteen viittaavaa. Miehen kanssa laskeskeltiin jo seuraavia otollisia päiviä 😅 Ja mikä parasta, ollaan just siihen suunniteltu treffejä ja muutenkin on vapaata sopivasti ainakin laskennallisen parhaan viikon aikaan
 
Vitsi kun on jotenkin piinaavaa odottaa menkkoja. 😅 Mut siis eritavalla kun silloin ku yrittää. Nyt on vaan piinaava, malttamaton. En varmaan ikinä oo näin kovasti odottanut menkkoja. Varsinkin kun en oo ihan varma kierron pituudesta nyt raskauden jälkeen. Nyt eletään jotain dpo7 paikkeilla. Viime kierron luteaali oli viel aika lyhyt 10-11 päivää, mut normaalisti on muistaakseni (Flo hävitti mun kuukautistiedot ajalta ennen raskautta) 12-13 päivää. Aikaisimmillaan uusi kierto voi alkaa jo tulevana keskiviikkona, jos mennään viime kierron mukaan. Alkaa hieman jännittää 😳♥

Yritys siis alkaa kunhan menkat alkaa. Pääsee taas syömään letroja. Laskeskelin, et jos kierron loppuminen menisi flon ennustuksen mukaan ja ovulaatio tulisi samalla tavalla etuajassa, kun viimeksi kun söin letroja, osuisi inseminaatio mun ja vaimon hääpäivälle ❤😭 ja tää on jotenkin nii suloinen ajatus.

Tää nyt varmaan on ihan itsensä manaamista, mut tuntuu et kaikkialla on ollut jotenkin pitkin vuotta merkkejä tähän elokuuhun. Oon nähnyt unta et elokuu, elokuu, elokuu on tärppi kuu ja jotenkin se elokuu vaan on pulpahdellut. Näin jopa unta yks yö tällä viikolla raskautumisesta ja synnytyksestä nii et raskaus alkoi elokuussa ja oli kevät kun vauva syntyi. Viime juuri raskautumista ennen näin vastaavan unen (ja raskausaikana sukupuolen "paljastus" unen). Liikaa painoarvoa ei toki ekalle yritykselle saisi laittaa, mut elän nyt viel haavelinnoissa, kun yrittäminen ei oo päällä 😅♥ ja siis toinen merkitykselliselle tuntuva juttu on et mulla on niitä samoja letroja mistä esikoinen tärppäsi nii viel kaapissa ja päiväystä jäljellä, niin pääsen syömään niitä samoja "millä on jo onnistuttu".

Sori kunnon hehkutus jakaminen, tuntuu vaan ettei kellekään oikein kehtaa puhua tästä irl. Mut miten tää odottelu saakin mut käymään jo kaikkea päässä läpi. ♥
 
Ei ovisplussaa ☹ kp19 nyt en usko että enää tulee, oisko voinut olla ihan alussa, muistaisin että kun aloitin n. kp10 testit siinä olisi näkynyt vahvempi viiva, ei tosin digissä näkynyt. Sitten on mennyt vaan ohi, ikinä ei kyllä niin alussa ole ollut.
Nännit on arat ja ovisaikaan sopivaa kosteutta on, jos vaan ei ole lh riittävästi noussut eikä ole ovista tapahtunut.
Onkohan tämä nyt lopun alkua kiertojen suhteen..
 
Vitsi kun on jotenkin piinaavaa odottaa menkkoja. 😅 Mut siis eritavalla kun silloin ku yrittää. Nyt on vaan piinaava, malttamaton. En varmaan ikinä oo näin kovasti odottanut menkkoja. Varsinkin kun en oo ihan varma kierron pituudesta nyt raskauden jälkeen. Nyt eletään jotain dpo7 paikkeilla. Viime kierron luteaali oli viel aika lyhyt 10-11 päivää, mut normaalisti on muistaakseni (Flo hävitti mun kuukautistiedot ajalta ennen raskautta) 12-13 päivää. Aikaisimmillaan uusi kierto voi alkaa jo tulevana keskiviikkona, jos mennään viime kierron mukaan. Alkaa hieman jännittää 😳♥

Yritys siis alkaa kunhan menkat alkaa. Pääsee taas syömään letroja. Laskeskelin, et jos kierron loppuminen menisi flon ennustuksen mukaan ja ovulaatio tulisi samalla tavalla etuajassa, kun viimeksi kun söin letroja, osuisi inseminaatio mun ja vaimon hääpäivälle ❤😭 ja tää on jotenkin nii suloinen ajatus.

Tää nyt varmaan on ihan itsensä manaamista, mut tuntuu et kaikkialla on ollut jotenkin pitkin vuotta merkkejä tähän elokuuhun. Oon nähnyt unta et elokuu, elokuu, elokuu on tärppi kuu ja jotenkin se elokuu vaan on pulpahdellut. Näin jopa unta yks yö tällä viikolla raskautumisesta ja synnytyksestä nii et raskaus alkoi elokuussa ja oli kevät kun vauva syntyi. Viime juuri raskautumista ennen näin vastaavan unen (ja raskausaikana sukupuolen "paljastus" unen). Liikaa painoarvoa ei toki ekalle yritykselle saisi laittaa, mut elän nyt viel haavelinnoissa, kun yrittäminen ei oo päällä 😅♥ ja siis toinen merkitykselliselle tuntuva juttu on et mulla on niitä samoja letroja mistä esikoinen tärppäsi nii viel kaapissa ja päiväystä jäljellä, niin pääsen syömään niitä samoja "millä on jo onnistuttu".

Sori kunnon hehkutus jakaminen, tuntuu vaan ettei kellekään oikein kehtaa puhua tästä irl. Mut miten tää odottelu saakin mut käymään jo kaikkea päässä läpi. ♥
Jep, todellakin saa hehkuttaa 😊
Noi merkit onkin jänniä, miten niitä tuntuu tulevan johonkin tiettyyn ajankohtaan ja sitten sitä jää jännittämään tapahtuuko niin. Ymmärrän, että samat letrot tuntuu "hyvän onnen amuletilta", jos kerran on niillä tärpänny. Pidetään kovasti peukkuja teille ja tietysti kaikille muille 😍

Tänä aamuna täällä ollu jo menkkakipuja, vielä ei vuoda mutta eiköhän se tänään ala. Kierto jäis 27 päivään näin ollen mutta pääseepähän uutta kohti. Se alkukierto on vaan niiiiin tylsää aikaa, että se ärsyttää...

Itse oon miettinyt tulisiko meille tärppi nyt ens kierrossa ja vaikka tyttö sitten. Miehellä on toukokuun tyttö, samoin mulla. Ei kumpikaan pidetä todennäköisenä tyttöä meille tulevan mutta jos toukokuu yllättäisikin meidät tytöllä 🤔 Tämmöstä enteiden tulkintaa siis täälläkin harrastetaan 😅🙈
 
Vahvistumista ❤


Kiitos tsempeistä ❤ Tänään yöllinen testaust olikin jo niin selkeä vahvistuminen, että ehkäpä pikkuinen on tarrautunut hyvin. 🥰 Huomenna taidan tehdä sen digin, kun tuolla kaapissa on.

Oletteko muuten huomanneet, että pregcheckin liuskapaketissa lukee one step toisella puolella ja toisella pregcheck? Eikö OneStepin testejä ole erikseenkin myynnissä? Tätä ihmettelin kun pisti silmään, että samaa testiäkö ne nyt sitten on.. 🤔🤔

Meillä mies muuten itse arvasi että olen raskaana 😅 Puhui, että "ensi vuodelle ehtii pihahommat tehdä paitsi, että ohan sulla se vauva siinä hoijettavana". Olin että mikä vauva, miten niin muka.. Totesi vaan että no eikö se muka oo 🙈 Sit oli pakko sanoa että testi oli positiivinen, että toivon mukaan on vauva ens kesänä. 😊 Halusin aluksi tehdä paljastuksesta vähä erilaisemman, mutta sepä meni nyt noin. 😅

Muille ei olla puhuttu, eikä puhutakaan ennenkuin on viikkoja enemmän.

Ihanaa ja lämmintä viikonloppua kaikille 😘Plussatuulia ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Dpo7 ja selvisin ilman tikuttamista. Jes, oon todella ylpeä itsestäni kunhan vielä ilta hoituu ilman tikuttamista. Maanantaina saan testata, mutta ei se paha jos huomenna jo testaan. Mä en vaan ymmärrä miksi mä testaan??
Tänään kipeytyi rinnatkin, eilen oli jotain juilintaa, vastaavaa kun oviksen aikoihin. Mutta näitä en enää katso omalla kohdalla oireiluksi….joka kierto tullut melkein noi rinnat kipeeksi.

silti mä toivon 🥺
 

Yhteistyössä