Mulla vähän toiveikkuus nousee kyllä, vaikka yritän ettei. Oviskipuja oli ke ja to viime viikolla eli kp 14 ja 15, normaalisti vain yhtenä päivänä. Tällä viikolla tiistaina kp 20 tunsin vihlaisun ja lievää vatsakipua, keskiviikkona kp21 vatsaa lievästi jomotteli menkkamaisesti ja alavatsa oli painavan oloinen. Saattaa johtua lugeista, mutta ajoitus ja tuollaiset vain hetkelliset kivut kun muina päiviä ei mitään, on vähän jännä
Edellisyönä näin outoja unia, joka on ollut mulla raskausoire tosin selittyy nyt kyllä muutenkin ja tänään heräilin turhan aikaisin aamulla, joka sekin ollut raskaana mutta voi kyllä johtua ihan vaan tosta hormonilisästä nyt.
Haen tänään apteekista lisää lugeja ja testin sunnuntai aamuksi. Toivotaan parasta mutta ei toivota liikaa
Edellisyönä näin outoja unia, joka on ollut mulla raskausoire tosin selittyy nyt kyllä muutenkin ja tänään heräilin turhan aikaisin aamulla, joka sekin ollut raskaana mutta voi kyllä johtua ihan vaan tosta hormonilisästä nyt.
Haen tänään apteekista lisää lugeja ja testin sunnuntai aamuksi. Toivotaan parasta mutta ei toivota liikaa