vierailija
Mieheni koki myös ns suoritus paineita jos kerroin että nyt pitää touhuilla makkarin puolella. Lopulta en kertonut että mulla on ovis lähellä. Mies kyllä kyseli että eikös se pian ole. Mä vaan sanoin että en mä tiedä. Vaikka hyvin tiesin että oli ovis parhaillaan. Plussa tuli ns tauko kierrolla. Päätettiin että pidetään pari kiertoa taukoa yrityksestä. No mä kuitenkin tikutin ovista ja onnistuin yllättämään miehen niin ettei tajunnut oviksen olevan.Pakko avautua tänne kun harmittaa/ketuttaa/en tiedä mitä kaikkea..
Meillä siis yk2 menossa, mulla kierto hyvin säännöllinen, ei siis ongelmia päätellä oviksen aikaa. Mies otti tähän kiertoon ihan järkyttävät suorituspaineet touhuilujen suhteen ja eihän siitä ole tullut yhtään mitään. Avautui myös siitä kuinka pepusta tää homma on kun on niin tarkkaa milloin touhuillaan. Ja juu, touhuillaan me muutenkin kun vaan ovisaikaan
Itse kun on nyt n. Vuoden verran hormonaalisen ehkäisyn lopetuksen jälkeen kuunnellut omaa kroppaa ja seurannut ovisoireita jnejnejne, niin toki stressiäkin asian tiimoilta on saanut aikaiseksi. Selkeästi itselle stressi ja suorituspaineet ei aiheuta niin totaalista blokkia kuin miehellä.
Tämä harmittaa ihan vietävästi, kun ovis olisi tänään tai huomenna ja jää touhuilut näköjään ihan nolliin tähän kiertoon..
Onko kohtalotovereita joiden miehet kokee suorituspaineita eikä sen takia pysty puuhailemaan? Jos niin mitä asialle ootte tehneet?