Haaveena vauva 2023

vierailija
Täällä aivan selvät menkkakivut ja paljon valkovuotoa. Aika aikasin alkaa kivut, kun vasta pe pitäisi alkaa menkat.. Jos yhtä pitkä luteaali. Viiltävät ja pistävät kivut on kadonneet. Kiinnostaisi tietää, johtuiko ne kivut (keltarauhasesta / munasarjoista noin yleisesti / aheuttiko progesteroni vatsa tai kohtuoireita). Tai oikeastaan haluaisin vaan tietää, että kaikki on ok ja tällaiset kivut luteaalissa normaaleja . Jäänyt siitä tulehduskierteestä takaraivoon pelko, että entä jos se teki enemmän tuhojaan tai levisi pidemmälle ja en vain tajua sitä. Varsinkin kun viimeksi meni tajuta, kuinka pielessä asiat olikaan ja sit rampattiinkin vaikka missä tutkimuksessa.
Itse olen samaa miettinyt että mikä on normaalia mikä mahdollista raskautta enteilevä. Itse en tiedä kierron pituutta tällä hetkellä. Kun kuopusta imetän ja kierrot heittelee. Nyt kp 21 on ollut kipua munasarjan kohdalla. En tiedä onko myöhäinen ovulaatio vai aiheuttaako surkastumassa oleva keltarauhanen kipua. Vai voiko olla raskaana. Dpo sta ei hajuakaan. Jos on lyhyt kierto niin on dpo 9- 11. Jos taas pitkä niin on dpo 5. En ole tikuttannut ovista niin kaikki on arvailua. Seksiä harrastettu lähellä mahdollisia ovulaatioita. On tämä naisen kroppa ärsyttävä. Pms oireet on hyvin samanlaisia kuin raskaus oireet.
 
Jos ovulaatio oli sillon, kun kivut oli, niin huomenna pitäis alkaa menkat. Limoja on tullut lauantaista asti. Kohdunnapukka ollut eilisestä ihan super alhaalla, lenkillä loppuvaiheessa alko ihan häiritsevästi tuntumaan. Tänään illasta iski kiukku ja ahdistus. Toivottavasti alkais vihdoin menkat, ja alkais kierto käynnistymään. 🙏
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2. yhteinen)
@Earhart 4/2022 2.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.
@Poiski 5/2022 1.
@Minttara 5/2022 3.
@Tiukuna 8/2022 2.
★★★★★★★★★★★★★★★★

15.6.2022 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Poiski kp 44/36-39
@JellyBee kp 37/23-25
@Mmohini kp 34/?
@VeijariLaama kp 34/32-37
@Hellu__ kp 33/25-28
@Wintersun kp 31/25-27
@Hopeanopea kp 30/30
@Laurenzia kp 29/31
@Selis kp 29/28-32
@mimmi92 kp 29/26-32
@Yksinmatkassa kp 29/32
@K3rttuli kp 21/28-35
@Sentonen kp 21/27-28
@Sipiriina kp 20/25
@Eadni1992 kp 18/26-28
@nobelius kp 17/28-29
@Jossu_95 kp 13/28-30
@Kvize kp 13/27-29
@Salasauma kp 12/25
@tätimoonika kp 12/25-29
@Mamiks kp 7/24-28
@Mamtobe kp 7/25
@Oliivi3 kp 5/26-27
@Earhart kp 2/28-30
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Laurenzia DPO 15
@Hopeanopea DPO 13
@Wintersun DPO 11
@Selis DPO 9
@Sentonen DPO 7
@nobelius DPO 2
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
 
vierailija
Dpo 10 tänään ja puhdas nega testattu. Tuskin se plussaksi muuttuu. Nyt vaan odotellaan menkkoja että voi uuteen kiertoon lähteä. Ala vatsaa vihloo mutta tuskin se mitään tarkoittaa. Myös vasemmalla puolella munasarjassa tuntuu kipua.
 
  • Surullinen
Reactions: Kvize ja nobelius
vierailija
Dpo 10 tänään ja puhdas nega testattu. Tuskin se plussaksi muuttuu. Nyt vaan odotellaan menkkoja että voi uuteen kiertoon lähteä. Ala vatsaa vihloo mutta tuskin se mitään tarkoittaa. Myös vasemmalla puolella munasarjassa tuntuu kipua.
Mulla oli dpo11 vielä täysin nega ja dpo15 sit melkein leffaviivat :eek: Et ihan mikä vaan mahdollista.
 
Kierto näyttää pitkittyvän edelleen, nyt kuukautiset myöhässä 6 pv. 🙄
Aattelin että testaan vielä varoiks viikonloppuna mutta tähän mennessä on kaikki ollut negaa.

Missäköhän vaiheessa kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin/gyneen?
Eihän tuo vielä ole pitkä aika mutta ärsyttää kun kierto venyy ja sekoittuu eikä se ole kovin suotavaa lapsen teon kannalta😬
 
  • Surullinen
Reactions: nobelius
vierailija
Dpo 10 tänään ja puhdas nega testattu. Tuskin se plussaksi muuttuu. Nyt vaan odotellaan menkkoja että voi uuteen kiertoon lähteä. Ala vatsaa vihloo mutta tuskin se mitään tarkoittaa. Myös vasemmalla puolella munasarjassa tuntuu kipua.
Vielä voi muuttua
Mulla kyllä puuttuu ne normi pms oireet 🤔. Mutta kun kierron pituutta en tiedä. Kuopuksen syntymän jälkeen eka kunnon luomu kierto. Niin pitäis menkat alkaa luultavasti sunnuntaina. Jos ei ole 30 pvä niin kuin ehkäisy kierroissa. Ovulaation arvioin että nyt ois dpo 10. Mutta voi olla vähempikin. Prechek testiin sain eilen erittäin vaalean haamun mutta taisi olla viivanpaikka.
 
Kierto näyttää pitkittyvän edelleen, nyt kuukautiset myöhässä 6 pv.
Aattelin että testaan vielä varoiks viikonloppuna mutta tähän mennessä on kaikki ollut negaa.

Missäköhän vaiheessa kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin/gyneen?
Eihän tuo vielä ole pitkä aika mutta ärsyttää kun kierto venyy ja sekoittuu eikä se ole kovin suotavaa lapsen teon kannalta
Mulle on yks lääkäri julkisella sanonut, että vasta kun kuukautiset on ollut pois puoli vuotta niin sitä aletaan tutkimaan... Yksityisellä ei varmaan niin pitkään tarvitse venailla. Puoli vuotta on kyl ihan sika pitkä aika 😳
 
  • Vau!
Reactions: kANaNdA ja Poiski
Omaa napaa: mun piti testata vielä vikan kerran aamulla. Edellinen testi dpo 11 iltapäivä ja nega. Mutta olin aamulla niin väsynyt, että unohdin ja muistin vasta kun oli jo liian myöhäistä 😅. On kyllä aivan kaikki PMS oireet, joten testi ei varsinaisesti polttele kaapissa. Mutta taas olisi kesämenoja ja en haluaisi juoda vähääkään, jos sit olisinkin raskaana. Tuntuu silti "tyhmältä" testata, kun on varma, että menkat sieltä on tulossa..
 
vierailija
Mulla kyllä puuttuu ne normi pms oireet . Mutta kun kierron pituutta en tiedä. Kuopuksen syntymän jälkeen eka kunnon luomu kierto. Niin pitäis menkat alkaa luultavasti sunnuntaina. Jos ei ole 30 pvä niin kuin ehkäisy kierroissa. Ovulaation arvioin että nyt ois dpo 10. Mutta voi olla vähempikin. Prechek testiin sain eilen erittäin vaalean haamun mutta taisi olla viivanpaikka.
Nyt alkoi kunnon menkkakivut jotka enteilee vuotoa. Eli tää on joku extra lyhyt kierto. Kp 22 nyt. 😢
 
Omaa napaa: mun piti testata vielä vikan kerran aamulla. Edellinen testi dpo 11 iltapäivä ja nega. Mutta olin aamulla niin väsynyt, että unohdin ja muistin vasta kun oli jo liian myöhäistä . On kyllä aivan kaikki PMS oireet, joten testi ei varsinaisesti polttele kaapissa. Mutta taas olisi kesämenoja ja en haluaisi juoda vähääkään, jos sit olisinkin raskaana. Tuntuu silti "tyhmältä" testata, kun on varma, että menkat sieltä on tulossa..
Toi on kesällä erityisesti ongelma, jonka kanssa joutuu aina miettimään. En halua kieltäytyä alkoholista, koska se herättää aina niin paljon huomiota ja vihaan eniten tunnetta siitä, että olen vaikea tai nirso.. 😬 Oon myöskin pihi enkä halua tehdä turhaa testejä. Lupaava kombo! 😅

Lauantaille Flow ennustaa menkkoja ja tänään tuli jo pyyhkiessä verta paperiin. Kipuja ei onneksi ole eli jotain hyvää.. Pitää taas niellä kyneleet ja tsempata uuteen kiertoon. Aika vaikealta tuntuu jotenkin.. 😔 Osittain arvelinkin tallettelujen osuneen limoista päätellen liian myöhään eli tavallaan tiesin, että onnistuminen olisi epävarmaa. Jälleen taas tuttuun tapaan googlaan "mistä tunnistaa kiinnittymisvuodon" ja totean, ettei mistään.. Odottaminen tuntuu olevan googlea varmempi tapa saada näihin kaikkiin vastaus! 🙄
 
Täällä järkky väsymys nyt illasta, mies jo tuumi oonkohan raskaana kun näin väsyny oon 🙈😅 Viime kerralla alkuraskaus oli kyllä väsynyttä aikaa kieltämättä... Nyt peukut pystyyn sitten vaan.

Tänään peitto heilui, vaikka anoppi sattui just ehdottelemaan, että vois tulla kylään sillon 😆 Vähän juksattiin, että ollaan kotona vasta vähän myöhemmin ja hyvin ehdittiin hommiin. Jos nyt tärppää niin pitäiskö kertoa totuus tästä päivästä sitten aikanaan 🤔😂
 
Pakko avautua tänne kun harmittaa/ketuttaa/en tiedä mitä kaikkea..

Meillä siis yk2 menossa, mulla kierto hyvin säännöllinen, ei siis ongelmia päätellä oviksen aikaa. Mies otti tähän kiertoon ihan järkyttävät suorituspaineet touhuilujen suhteen ja eihän siitä ole tullut yhtään mitään. Avautui myös siitä kuinka pepusta tää homma on kun on niin tarkkaa milloin touhuillaan. Ja juu, touhuillaan me muutenkin kun vaan ovisaikaan 😅
Itse kun on nyt n. Vuoden verran hormonaalisen ehkäisyn lopetuksen jälkeen kuunnellut omaa kroppaa ja seurannut ovisoireita jnejnejne, niin toki stressiäkin asian tiimoilta on saanut aikaiseksi. Selkeästi itselle stressi ja suorituspaineet ei aiheuta niin totaalista blokkia kuin miehellä.
Tämä harmittaa ihan vietävästi, kun ovis olisi tänään tai huomenna ja jää touhuilut näköjään ihan nolliin tähän kiertoon..

Onko kohtalotovereita joiden miehet kokee suorituspaineita eikä sen takia pysty puuhailemaan? Jos niin mitä asialle ootte tehneet?
 

Yhteistyössä