vierailija
Itse olen samaa miettinyt että mikä on normaalia mikä mahdollista raskautta enteilevä. Itse en tiedä kierron pituutta tällä hetkellä. Kun kuopusta imetän ja kierrot heittelee. Nyt kp 21 on ollut kipua munasarjan kohdalla. En tiedä onko myöhäinen ovulaatio vai aiheuttaako surkastumassa oleva keltarauhanen kipua. Vai voiko olla raskaana. Dpo sta ei hajuakaan. Jos on lyhyt kierto niin on dpo 9- 11. Jos taas pitkä niin on dpo 5. En ole tikuttannut ovista niin kaikki on arvailua. Seksiä harrastettu lähellä mahdollisia ovulaatioita. On tämä naisen kroppa ärsyttävä. Pms oireet on hyvin samanlaisia kuin raskaus oireet.Täällä aivan selvät menkkakivut ja paljon valkovuotoa. Aika aikasin alkaa kivut, kun vasta pe pitäisi alkaa menkat.. Jos yhtä pitkä luteaali. Viiltävät ja pistävät kivut on kadonneet. Kiinnostaisi tietää, johtuiko ne kivut (keltarauhasesta / munasarjoista noin yleisesti / aheuttiko progesteroni vatsa tai kohtuoireita). Tai oikeastaan haluaisin vaan tietää, että kaikki on ok ja tällaiset kivut luteaalissa normaaleja . Jäänyt siitä tulehduskierteestä takaraivoon pelko, että entä jos se teki enemmän tuhojaan tai levisi pidemmälle ja en vain tajua sitä. Varsinkin kun viimeksi meni tajuta, kuinka pielessä asiat olikaan ja sit rampattiinkin vaikka missä tutkimuksessa.