Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 estrogeenin lasku voi aiheuttaa hikoilua. Luteaalivaiheessa progesteroni on hallitsevana ja estrogeeni laskee.. Voiskohan sulla selittyä hikoilu ihan sillä?


@Tiutau13 sepä just, huono testi on! Mulla on selkeämpiäkin viivoja tullut kyllä ilman raskautta. Ja sit se testi mikä oli eka haamu raskaudessa oli aika samannäköinen kun ne ei raskaudesta johtuvat 😅
Tapahtuuko se lasku silloinkin vaikka olisi raskaana? En ihan tiedä miten nuo kaikki hormoonit toimii :/
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
No niin 7-päivää uuteen kiertoon ja jo heräsin tänään hikipuuskaan Onko kellään ollut hikoilua niin että olisikin ollut raskaana? Epätoivoistahan tämä on kun järjestään melkein kaikki kierrot ollut tuota hikoilua ennen menkkoja Välillä tulee monta päivää ennen menkkoja joskus samana aamuna ja joskus jäänyt tulematta puuskat kokonaan :/ Tämä jatkunut nyt ainakin reilun vuoden.Julkiselta gyneltä en mitään apua saanut, hän vaan tokasi johtuu hormoonien heittelystä . Lisään vielä että kilppari arvot tarkistettu hiljakkoin, niissä kaikki ok.Tämä hilkoilu ajoittuu aina loppu kiertoon, saattaa tulla juuri ennen menkkoja myös päivällä
Mä just luin että estrogeenin määrää vähentää ja estää monet lääkkeet mm allergialääkkeet, refluksilääkkeet, itse en ollut tietoinen tästä. Tai oletko varma että hikoilu yleensä liittyy hormoneihin mitenkään jos johtuisi ihan muusta, eikö sulla ole aika pieniä lapsia tai muistanko ihan väärin🤔 mulla synnytyksestä jo vuosia ja hikipuuskiakin ollut vaihtelevasti jo vuosia. Tsemppiä ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Mä just luin että estrogeenin määrää vähentää ja estää monet lääkkeet mm allergialääkkeet, refluksilääkkeet, itse en ollut tietoinen tästä. Tai oletko varma että hikoilu yleensä liittyy hormoneihin mitenkään jos johtuisi ihan muusta, eikö sulla ole aika pieniä lapsia tai muistanko ihan väärin🤔 mulla synnytyksestä jo vuosia ja hikipuuskiakin ollut vaihtelevasti jo vuosia. Tsemppiä ☺
Kiitos :)

Ei meillä ole kovin pientä lasta, nuorin 9v ❤

Jotain refluksia minulla on tai ainakin närästystä ja silloin myös hikoiluttaa.Allergia lääkettä käytän vain satunnaisesti heinä/ hevos allergiaan.
 
Kovasti tarrasukkia @Sentonen ja @Selis ! Toivottavasti viivat rupeavat vahvistumaan!

Pahoittelut @SandraB ja kovasti voimia seuraavaan hoitokierrokseen. ❤

ja voihan harmi väärää hailuraa @Wintersun

Täällä dpo 9 ja ei minkäänlaisia oireita. Mietin että mitenköhän koronan sairastaminen vaikuttaa mahdollisuuksiin jos ovistesti kuitenkin näytti plussaa ihan normaaliin aikaan?

Tällä kertaa en kyllä tule testaamaan taas turhaan ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Vaikka ne tuntuu nykyään olevan aina myöhässä että kerkeen tekemään testiin juuri ennen kuin alkavat.🙈
 
Tallettelut varmaan tässä yrityksessä tehty, eilen ja tänään, eilen oli siis ovisplussa iltapäivällä joten luulen että tänään varsinainen ovis tai huomenna. Jatkatteko kuinka pitkään talletteluja oviksen jälkeen? Nyt taas jännittämään, punaviini ihan menettänyt makunsa kun joka kierto sitä tilkan juonut 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Tää ei ollut viikkonäytöllinen, joku uusi? herkkä (10mlU), missä pää vilkkuu kun on tarpeeksi uitettu pissassa .
Mut kyllä näkyis plussa jo tässäkin jos raskaana olisin. Varmaan ma-ti sitten viimeistään vuoto alkaa, kun nyt on viimeisestä lääkkeestä 2 päivää.

@Selis millä testillä testasitkaan? Ne jotkut herkäksi mainostetut (raskauskeijulta/kotitestiltä) ei taida hirveen hyviä viivoja tai vahvistumista näyttää.
Tilasin just viimeks sieltä kotitestiltä. Ei näy niissä oikeen ku himmeästi tihrustaa. Clearbluen ostin ku epäilin silti, ne vaan hintavia niin ei tuu niitä montaa hankittu etukäteen.
 
Tallettelut varmaan tässä yrityksessä tehty, eilen ja tänään, eilen oli siis ovisplussa iltapäivällä joten luulen että tänään varsinainen ovis tai huomenna. Jatkatteko kuinka pitkään talletteluja oviksen jälkeen? Nyt taas jännittämään, punaviini ihan menettänyt makunsa kun joka kierto sitä tilkan juonut 😁
Ei olla yleensä jatkettu. DPO 0 tai DPO 1 on viimeinen kerta ja sitten tuleekin yleensä jonkin aikaa taukoa. Ehkä vähän yritysväsymystä havaittavissa.

Punaviinistä tuli mieleen että pessimisti minä ostin testiin Laitilan skumppaa jääkaappiin seuraavaa negatestiä varten. Saattoi ehkä kyllä aurinkoinen keli edistää ostopäätöstä. :LOL:
 
Tänään miehen suusta "ei tule juhannusvauvaa kun ei sulla vielä silloin ole ovis" 🙈😅. Se siis pitää paikkaansa, mutta siis lähinnä yllätti, että onko tuo noin perillä kierrosta 😆.

Ajattelin tässä kierrossa kuluttaa loput ovistestit. Jos näyttää siltä, että säännölliset tallettelut onnistuu niin voi olla, että en edes osta lisää testejä. Sit tiedän, että ainakin ovistikkuun saa plussan ja kun tietää luteaalin pituuden testailun ansiosta (14 päivää) ja aikaisempien kiertojen pituudet (min 26, maks 32) niin voi jo laskea sen todennäköisimmän hedelmällisen ikkunan. Mut joo, tää kyl vaatii sen, että seksiä tulee harrastettua tarpeeksi säännöllisesti, että saas nähdä :p .

Onnea vielä @Sentonen 😍! Toivottavasti viiva vahvistuu @Selis ! Näytti kyllä se clearblu tosi selkeältä plussalla jo!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kvize ja Sentonen
Tallettelut varmaan tässä yrityksessä tehty, eilen ja tänään, eilen oli siis ovisplussa iltapäivällä joten luulen että tänään varsinainen ovis tai huomenna. Jatkatteko kuinka pitkään talletteluja oviksen jälkeen? Nyt taas jännittämään, punaviini ihan menettänyt makunsa kun joka kierto sitä tilkan juonut
Tarkoitus olis vielä sen ovisplussan jälkeen jatkaa jos ei jokatoinen niin jokakolmas päivä että olis varmasti sitten tallettelut riittävät. Mulla siis tänään plussa. Tänään talletus, huomisesta en tiedä, mutta ylihuomenna sitten vielä ja katsotaan sitten ihan fiiliksen mukaan seuraavat.
 
Kovasti tarrasukkia @Sentonen ja @Selis ! Toivottavasti viivat rupeavat vahvistumaan!

Pahoittelut @SandraB ja kovasti voimia seuraavaan hoitokierrokseen.

ja voihan harmi väärää hailuraa @Wintersun

Täällä dpo 9 ja ei minkäänlaisia oireita. Mietin että mitenköhän koronan sairastaminen vaikuttaa mahdollisuuksiin jos ovistesti kuitenkin näytti plussaa ihan normaaliin aikaan?

Tällä kertaa en kyllä tule testaamaan taas turhaan ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Vaikka ne tuntuu nykyään olevan aina myöhässä että kerkeen tekemään testiin juuri ennen kuin alkavat.
Mä sairastin koronan just ennnen plussaa, nyt en muista et oviksen jälkeen vai ennen mutta just siinä tienoilla. Eli ei vaikuttanut mitenkään.

Mullahan tossa plussakierrossa kävi niin että sain nopean ja vahvan ovisplussan torstai iltana, kp 14 kun yleensä mulla vasta kp 16-18, mut olo ei ollu yhtään ovismainen ja viikonloppuna vielä munasarjoja jomotteli niinkuin olis munarakkulat vasta kasvamassa ja jatkettiin talletteluja vielä. Tiistaina tuli pieni lh nousu vielä muttei täysin plussalle ja keskiviikkona oli ovis olo ja talleteltiin. Mutta varmaksi ei voi sanoa oliko ovis vasta silloin vai oliko se kiinnittymiskipuja koska mä plussasin siitä jo viikon päästä. Jos oli kiinnittymistä niin plussa oli dpo 11, tommoinen vastaava kuin nyt @Selis cbllä tänään. Mutta jos oli vasta ovis niin plussa tuli jo dpo 7. Kumpikin on mahdollista, vaikka dpo7 onkin epätodennäköinen ja varmaksi ei voi tietää... Ekan ultran sikiön koko täsmäsi tohon myöhäisempään ovikseen, mutta oliko se vai jätättikö kasvu jo silloin 🤷🏻‍♀️

Mutta siis omasta kokemuksesta suosittelisin tallettelemaan ovisplussan jälkeenkin vielä jos vain jaksaa, etenkin jos oviksesta ei ole fyysisiä tuntemuksia. Ja jos on niin luottaisin niihin vähintään yhtä paljon kuin tikkuihin. Plussaa aiemmassa kierrossa sain tikkuun ovisplussan keskiviikkona mutta ovis olikin vasta lauantaina, tikku tummui kaikkiaan kolme päivää supertummaksi. Ite siis vertaan tuntemuksia ja tikuttelen kunnes alkaa haalenemaan. Tosin tässä kierrossa en oo tikutellu, ens kuussa sitten.
 
Huh! Kahlattu monta sivua viestejä! 😅 Oon vahvasti taustaillut ja nyt hetki tarvi olla kokonaan pois, kun ahdisti ajatella koko yritystä. Eipä itsellä oikein edes ole mitään kerrottavaa, kun tuntuu ns. turhalta koko yritys.

Ens viikolla pitäis vihdoin päästä sinne ensikäynnille, saa nähdä mitä siellä sanotaan tai tapahtuu. Jotenkin edelleen pelko, että näytetään ovea, vaikka sille ei periaatteessa ole syytä. Odotan kyllä kovasti et hoidot alkaisi, koska sit on jonkinlainen kierto eikä enää täysin meidän käsissä tää homma. Ja toisaalta myös uskon et se on ainoa mahku saada plussa, mutta en tällä hetkellä kauheesti jaksa uskoa et enää plussaa tai vauvaa tulee 😞

Tässä sorruin vanhoihin pettymyksen ja uskonpuutteen helpottamis keinoihin ja ostin muutaman pienen vaatteen 😅😩 yritän valaa sillä itseeni uskoa et käyttäjä vielä on tulossa.

Täällä oli keskustelua lapsiluvusta.
Oon ihan pienestä halunnut ison perheen ja olikin just ennen miehen tapaamista päättänyt, että 5 vuotta ja sit yritän saada yksin lapsen.
Haluaisin edelleen seitsemän lasta, mutta se ei ole millään muotoa mahdollista tai realistista. Ollaan puhuttu neljästä, mutta tällä hetkellä toive on saada edes se toinen pieni ihminen vielä meidän perheeseen.
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2. yhteinen)
@Earhart 4/2022 2.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.
@Poiski 5/2022 1.
@Minttara 5/2022 3.
@Tiukuna 8/2022 2.
★★★★★★★★★★★★★★★★

19.6.2022 Sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Poiski kp 48/36-39
@Mmohini kp 38/?
@VeijariLaama kp 38/32-37
@Hellu__ kp 37/25-28
@Wintersun kp 35/25-27
@Laurenzia kp 33/31
@Selis kp 33/28-32
@Yksinmatkassa kp 33/32
@K3rttuli kp 25/28-35
@Sentonen kp 25/27-28
@Sipiriina kp 24/25
@Eadni1992 kp 22/26-28
@nobelius kp 21/28-29
@Jossu_95 kp 17/28-30
@Kvize kp 17/27-29
@Salasauma kp 16/25
@tätimoonika kp 16/25-29
@Mamiks kp 11/24-28
@Mamtobe kp 11/25
@Oliivi3 kp 9/26-27
@Earhart kp 6/28-30
@Hopeanopea kp 3/30
@mimmi92 kp 2/26-32
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Laurenzia DPO 19
@Wintersun DPO 15
@Selis DPO 13
@Sentonen DPO 11
@nobelius DPO 6
@Jossu_95 DPO 0
[USER=150180]@Mamiks
DPO 0
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Selis 11/21 4. 6/22
 
vierailija
Kiitos oviskysymykseeni vastanneille.
Taustailijana täällä ihmettelen ja kyselen viisaammilta. Nimittäin ovistesti oli positiivinen kesäkuun 3. päivä ja plussasin jo 13.6. (CB digitaalinen, viivatesteillä haamu), 4-5 päivää ennen menkkojen alkua, jotka eivät tietenkään alkaneet. Viivat vahvistuneet koko ajan mutta ihmettelen kovasti, miten noin aikaisin voi plussata (eli onko kaikki Ok).
Ja onnea aamun plussasta!
 

Yhteistyössä