Haaveena vauva 2023

Täällähän on paljon kirjoittelua 😍
Tervetuloa uusille 👍🏻 Nostan hattua niille jotka jaksaneet lukea ketjun alusta asti!

Haamuille toivon vahvistumista ja tsempit niille joilla tulee taukoa yrittämiseen syystä tai toisesta.

Täällä kp11/29 ja tänään puuhailtiin. Hyvä fiilis sinänsä, paikat on vähintäänkin kosteet ja haluja on. En oo ovista edelleenkään tarkkaillut sen kummemmin, mitä nyt limoista koitan jotain päätellä...
Seksi on hauskaa ja molemmat tiedostaa yrityksen ja sen, että pitää olla tarpeeks usein seksiä. Ei mitään ihmeellistä uutta kerrottavaa. Huomenna vähän viiniä meinasin ottaa illanvietossa ja ihan rennolla otteella nauttia kesästä yrityksestä huolimatta.
 
vierailija
Kp 30 /26-27, pc nega.
Aamun pohdintoja taas, laskin mun luteaalia tuossa merkintöjen perusteella ja se on 15-16 pvää, joten sen perusteella menkat ei edes ole myöhässä koska ovis oli paljon myöhemmin, tuon mukaan menkat alkaa tänään/huomenna. Kun eikös luteaali ole juuri se mikä pysyy aina suht samana?
Toinen pohdinta, maanantaina ja tiistaina tuli tippa sitä vaaleanpunaista, joten JOS se olisi sattunutkin olla kiinnittymistä (mikä meinais että oviksesta-kiinnittymiseen olisi mennyt 11-12 päivää, mikä ei harvinaista mutta ei yleistäkään), mutta näkyisikö 25 herkkyyden testissä vielä 3-4 päivää kiinnittymisestä?
Tällä hetkellä vain toivon menkkojen alkamista jos ovat alkaakseen niin pääsee tästä piinasta 😄 Mutta miten tietoiseksi sitä tuleekaan omasta kropastaan tässä yritysaikana 😄
 
@Kyfi tee erimerkkinen testi. Kaikki testit ei vahvistu edes tasavahvoiksi. Toisekseen sullahan vahvistuu testit, jokainen testi ainakin jonka oot tänne linkannut on toistaan vahvempi.

@Oliivi3 yks mahdollisuus on kanssa sun pohtiminen lisäksi, että eka ovisplus ei ole irrottanut munasolua ja oikea ovis tullut pari päivää myöhemmin 🤔. Mut ymmärrän hyvin piinan!

@Poiski pahoittelut negasta.

Oonko muuten ainut jota häiritsee, että tää on jo toinen kerta (jos en sekoile ketjusta) kun vierailija tulee takavasemmalta kertomaan, miten se ja se (esim. testien vahvistuminen) tarkoitti, että myöhemmin meni kesken? Lähinnä, vierailija, olen oikeasti pahoillani, että meni kesken 😔. Ja sit oma henkilökohtainen mielipide: ei säikytellä turhaan toisten iloisen ja odotetun hetken ollessa käsillä, jooko❤
 
Viimeksi muokattu:

Siinäpä taas kuva aamun testistä. Sain Ma ekan haamulaisen ja vieläkään testi viivat ei ole yhtä vahvat. Melkein tekisi mieli jo jonkin muun merkkinen testi käydä. Hulluksihan tässä mittailussa tulee vaikka onhan tuossakin selkeästi viivat nähtävissä.
Tiedän tunteen 😔 eikä sitä voi olla testaamattakaan, vaikka miten järki sanoo et pitäs olla. Mulla ei vahvistunut viivat tuon vahvemmaksi missään vaiheessa viimeksi, mutta vahvin oli se oma tunne siitä, ettei kaikki ole hyvin. Sulla viivat on kuitenkin vahvistunut, ja toivon kovin että vielä vahvistuu lisääkin ❤ En voi sanoo kun että tsemppiä piinailuun ❤
 
Oli pakko katsoa sun kuvat niin sullahan nimenomaan on vahvistunut joka päivä! Yks päivä sulla pienemmällä pidätyksellä vahvempi viiva niin koita vaikka tänään uudestaan!
Ei kaikilla tummu hirveän nopeasti viivat ja riippuu testistäkin.

Sinuna en olisi huolissani, vahvistumista kuitenkin nökyy joka päivä ja hcg tuplaantuu n. 36h-48 vrk välein, et kato vaikka sun viivojen vahvistumista ma-ke ja pe!
Tottahan tämä tietysti on! Itse tulee vain vainoharhaiseksi kun toivoisi jo hyvinkin vahvoja viivoja. 😘
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Tiedän tunteen 😔 eikä sitä voi olla testaamattakaan, vaikka miten järki sanoo et pitäs olla. Mulla ei vahvistunut viivat tuon vahvemmaksi missään vaiheessa viimeksi, mutta vahvin oli se oma tunne siitä, ettei kaikki ole hyvin. Sulla viivat on kuitenkin vahvistunut, ja toivon kovin että vielä vahvistuu lisääkin ❤ En voi sanoo kun että tsemppiä piinailuun ❤
Hyvin on aikaa vielä viivojen vahvistua, vaikka malttamaton olenkin! Jotenkin sitä ei vaan millään meinaa uskoa että siinä oikeesti kaksi viivaa on. Tuo ettei viivat vahvistu, on todella harmillista. :( Kiitos tsempeistä! Odotellaan vielä. ❤
 
@neahenriikka en kyllä näe valitettavasti viivaa, ainoastaan viivanpaikan :/ . Otatkohan kuvan liian nopeasti? Testi näyttää vielä märältä ja silloin käsittääkseni viivanpaikka näkyy helposti. Oikea viiva pitäisi jäädä näkyviin vaikka testi jo vähän kuivuisi (mutta siis toki testiajalla pitäisi katsoa, muuten voi tulla kanssa valheellinen roskishaamu).
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@Kyfi toi on hyvin vahvistunut.
Jos sulla nyt dpo14 niin eihän menkat välttämättä ees vielä myöhässä? Ei silloin tasavahvoja viivoja vielä tule, yleensä.

Ite lopetin testailun tossa kohtaa ja totesin et raskaana kunnes toisin todistetaan. (Menkat ei alkanu ja parin-kolmen viikon päästä varhaisultrassa elävä alkio, ne riitti mulle sitten todisteeksi 🥰)
Raskaushan on odottamista ja epävarmuutta kun etenkin alussa mistään ei voi tietää miten tulee etenemään. Onnea plussasta!
 
Jos tekisit @Kyfi digitestin? Toisiko se mielenrauhaa.. 😊 Vaikka pari päivää testaamatta ja mietit muita juttuja ja sit digiä kehiin.

Itsellä 8 päivää menkkoihin eli ennen sitä en saa testailla ja koitan pitää itseni kiireisenä muissa jutuissa. Muu tekeminen on mulla ainut keino pitää itseni järjissään, ettei elämä olisi vaan vauvahaaveita ja oman olon kuulostelua. Varsinkin kun koskaan ei ole mitään oireita.. 😅
 
@Wintersun Mulla menossa kp8 tänään, mut korjataan huomiselle sit oikein 😊
Oon siis ollut vähän hissukseen nyt hetken kun kierrossa tylsä vaihe päällä..
jotain positiivista kuitenkin; mies alkanut tarkemminkin tiedustella että milloinkas se olis parhaat mahdollisuudet raskautua :D ihanaa kun vihdoin sekin saanut kiinnostuksen tälle tasolle ja ymmärtää mua kanssa taas paremmin ❤

Varovaisesti onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille!
 
Mä tein nyt apteekin jonkun testin ja viikkonäytöllisen digin, koska ollaan menossa viikonlopuksi mökille ja ajattelin uskaltaako juoda pari siideriä. Tänään kp 28/25-28 ja dpo 12, mutta ei tullut viivaa/digiin "Ei raskaana".

Muistelen, että mulla ekassa raskaudessa tummu kans viiva tosi myöhään, joten @Kyfi viiva on mun mielestä tosi vahva :)
 
vierailija
Hei,

ja onnea plussanneille. Toivon onnea matkaan kaikille. ❣

Kyselen ehkä tyhmiä, mutta meillä on ensimmäinen vauva haaveissa eikä minulla ole oikeastaan ole ketään ystävää kenen kanssa näitä miettiä. 🙂

Täällä viimeisin tyhjennysvuoto alkoi 31 päivää sitten kun lopetin pillerit. Voi olla että kierto palautuu hitaasti, mutta pillereiden kanssa menkat olisi jo loppuneet, joten voisi kohta olla aika tehdä testi? 🤔

Onko nuo digitestit tai apteekin testit jotenkin tarkempia?

-Elise
 

Yhteistyössä