Pakko tällä erää uskoa hurjaa tahtia vahvistunut päivän aikana viiva. Aamulla klo 6 tehdyssä pc testissä ei ole kuin hyvin hyvin haalea viiva
Mulla kövi testien kanssa juuri näin, että ne ei vahvistuneet ja sit menikin 5+5 kesken
Siinäpä taas kuva aamun testistä. Sain Ma ekan haamulaisen ja vieläkään testi viivat ei ole yhtä vahvat. Melkein tekisi mieli jo jonkin muun merkkinen testi käydä. Hulluksihan tässä mittailussa tulee vaikka onhan tuossakin selkeästi viivat nähtävissä.
Juuri tätä minäkin nyt pelkään ettei kaikki hyvin ole kun ei vaan vahvistu!Mulla kövi testien kanssa juuri näin, että ne ei vahvistuneet ja sit menikin 5+5 kesken
Tiedän tunteen eikä sitä voi olla testaamattakaan, vaikka miten järki sanoo et pitäs olla. Mulla ei vahvistunut viivat tuon vahvemmaksi missään vaiheessa viimeksi, mutta vahvin oli se oma tunne siitä, ettei kaikki ole hyvin. Sulla viivat on kuitenkin vahvistunut, ja toivon kovin että vielä vahvistuu lisääkin En voi sanoo kun että tsemppiä piinailuun
Siinäpä taas kuva aamun testistä. Sain Ma ekan haamulaisen ja vieläkään testi viivat ei ole yhtä vahvat. Melkein tekisi mieli jo jonkin muun merkkinen testi käydä. Hulluksihan tässä mittailussa tulee vaikka onhan tuossakin selkeästi viivat nähtävissä.
Tottahan tämä tietysti on! Itse tulee vain vainoharhaiseksi kun toivoisi jo hyvinkin vahvoja viivoja.Oli pakko katsoa sun kuvat niin sullahan nimenomaan on vahvistunut joka päivä! Yks päivä sulla pienemmällä pidätyksellä vahvempi viiva niin koita vaikka tänään uudestaan!
Ei kaikilla tummu hirveän nopeasti viivat ja riippuu testistäkin.
Sinuna en olisi huolissani, vahvistumista kuitenkin nökyy joka päivä ja hcg tuplaantuu n. 36h-48 vrk välein, et kato vaikka sun viivojen vahvistumista ma-ke ja pe!
Hyvin on aikaa vielä viivojen vahvistua, vaikka malttamaton olenkin! Jotenkin sitä ei vaan millään meinaa uskoa että siinä oikeesti kaksi viivaa on. Tuo ettei viivat vahvistu, on todella harmillista. Kiitos tsempeistä! Odotellaan vielä.Tiedän tunteen eikä sitä voi olla testaamattakaan, vaikka miten järki sanoo et pitäs olla. Mulla ei vahvistunut viivat tuon vahvemmaksi missään vaiheessa viimeksi, mutta vahvin oli se oma tunne siitä, ettei kaikki ole hyvin. Sulla viivat on kuitenkin vahvistunut, ja toivon kovin että vielä vahvistuu lisääkin En voi sanoo kun että tsemppiä piinailuun
No onhan tämä kovasti vahvistunut maanantaista. Minä sanoisin, että onnea plussasta.