Haaveena vauva 2023

Mä palailen tänne, tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno, toinen peräkkäinen 😓
Nyt odottelen lääkäri käyntiä että saan lääkkeet tyhjennykseen. Katsotaan uutta yritystä sitten joskus taas. Ehkä toki paras jos osaisin pysyä pois täältä vähän, mielen päälle alkaa aika käydä aika paljon. Jos jotenkin kesän osaisi hellittää lapsen tekemisessä ajatustasolla.
 
Mä palailen tänne, tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno, toinen peräkkäinen
Nyt odottelen lääkäri käyntiä että saan lääkkeet tyhjennykseen. Katsotaan uutta yritystä sitten joskus taas. Ehkä toki paras jos osaisin pysyä pois täältä vähän, mielen päälle alkaa aika käydä aika paljon. Jos jotenkin kesän osaisi hellittää lapsen tekemisessä ajatustasolla.
Kovasti voimia ❣
 
Mä palailen tänne, tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno, toinen peräkkäinen 😓
Nyt odottelen lääkäri käyntiä että saan lääkkeet tyhjennykseen. Katsotaan uutta yritystä sitten joskus taas. Ehkä toki paras jos osaisin pysyä pois täältä vähän, mielen päälle alkaa aika käydä aika paljon. Jos jotenkin kesän osaisi hellittää lapsen tekemisessä ajatustasolla.
Voimia! ❤
 
Varovaiset onnittelut @Mirkkuli26 ja @Marilainen !

Ja pahoittelut @Mimerkki 💔
Tokaa kertaa kokeilin ovulaatiotestejä. Ekalla kerralla aloitin kp9 ja olikin jo silloin positiivinen. Ja kierto olikin silloin poikkeuksellisesti vain 23 päivää (yleensä 25). Nyt en tiedä, enkö saanut kiinni vai onkohan ovuloimaton kierto. Aloitin testaukset kerran päivässä kp8. Tän päivän (kp11) viiva näytti ehkä vähän haaleammalta kuin eilinen. Onko teillä enemmän näitä testailuja harrastaneilla kokemusta, että pitäiskö viivojen tasaisesti vahvistua vai tuleeko se plussa ns. yhtäkkiä? Toki satunnaisesti mulla kierto on voinut olla vähän pidempikin, jotain 29 päivää pisimmillään, eli ehkä jatkan vielä testejä.
Mulla on tullut vahva ovisplussa ihan yllättäen, ei juurikaan vahvistumista. Ennen plussaa on sellaista haaleaa viivaa. En ole yleensä jatkanut plussan jälkeen enää testaamista että en kyllä tiedä sitten kauan se on näkyvissä kun testaan vain kerran päivässä. Olen myös testaillut vain Pregchackin liuskoilla, että en tiedä muista merkeistä.
 
Pahoittelut @Mimerkki ❤ Niin väärin ja epäreilusti on asiat toisinaan. 😔

Mä oon nyt seuraavaksi miettinyt jos onkin tuolla kohdussa sektiosta johtuva "tasku", mistä puhutaan jos on esim sekundaarista lapsettomuutta. Koska se(kin) voi olla kuitenkin oireeton.. Mutta oisko ultraaja huomannut sen kun kävin siis joulun alla ultrassa "huvikseen" katsomassa onko kohdussa kaikki ok. Vatsan päältä se vaan ultras sillon.

Mukavaa ja tällaista mielen rauhaisaa helatorstaita kaikille 😁
 
vierailija
Pahoittelut @Mimerkki Niin väärin ja epäreilusti on asiat toisinaan.

Mä oon nyt seuraavaksi miettinyt jos onkin tuolla kohdussa sektiosta johtuva "tasku", mistä puhutaan jos on esim sekundaarista lapsettomuutta. Koska se(kin) voi olla kuitenkin oireeton.. Mutta oisko ultraaja huomannut sen kun kävin siis joulun alla ultrassa "huvikseen" katsomassa onko kohdussa kaikki ok. Vatsan päältä se vaan ultras sillon.

Mukavaa ja tällaista mielen rauhaisaa helatorstaita kaikille
Tulen taustalta huutelemaan, että sen taskun kyllä huomaa :) Me kävimme ultrassa ja sieltä löytyi tasku ja raskaus sai alkunsa vasta puolentoista vuoden jälkeen. Seuraava saikin sit alkunsa heti.
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii
@Fazeriina82 pahoittelut negasta! Oliko sulla monta päivää menkkojen alkuun vielä/ mikä dpo? Kunpa se yt plussaksi muuttuisi ❤

Haluaako @Kyfi muuten listalle? Selvä ovisplussa kyllä! :)
Mäkin tilasin viime kiertoon jo joku 40 testiä 😅 ei niitä enää hirveästi ole, mut aloitin testaamaan tosi aikaisin. Nyt en vielä oo aloittanut.

@Niisq toivottavasti tulee selkeä ovisplussa tänään!
Ei sitä testausta tosiaan kannata tehdä jos kokee, ettei siitä apua ole!

@Sipiriina voi kun oireet kertoisi plussasta ❤

Pahoittelut kp1 @kehänkiertäjä ❤❤

@Tibitii en tiedä kuinka tarkka mahan päältä ultraa on vrt alakautta, mut luulis että olis näkynyt! Toki onhan noita vaivoja mitkä näkyy esim. Vaan tähystyksessä.

Ihanat plussat @Marilainen ❤Onnea vielä!

@Mirkkuli26 Miltäs testit näyttää? 😊

Kp 11. Testauksen ehkä aloita joskus kp 15.. Katotaan miten oireita alkaa olemaan silloin!
[/Q
@Fazeriina82 pahoittelut negasta! Oliko sulla monta päivää menkkojen alkuun vielä/ mikä dpo? Kunpa se yt plussaksi muuttuisi ❤

Haluaako @Kyfi muuten listalle? Selvä ovisplussa kyllä! :)
Mäkin tilasin viime kiertoon jo joku 40 testiä 😅 ei niitä enää hirveästi ole, mut aloitin testaamaan tosi aikaisin. Nyt en vielä oo aloittanut.

@Niisq toivottavasti tulee selkeä ovisplussa tänään!
Ei sitä testausta tosiaan kannata tehdä jos kokee, ettei siitä apua ole!

@Sipiriina voi kun oireet kertoisi plussasta ❤

Pahoittelut kp1 @kehänkiertäjä ❤❤

@Tibitii en tiedä kuinka tarkka mahan päältä ultraa on vrt alakautta, mut luulis että olis näkynyt! Toki onhan noita vaivoja mitkä näkyy esim. Vaan tähystyksessä.

Ihanat plussat @Marilainen ❤Onnea vielä!

@Mirkkuli26 Miltäs testit näyttää? 😊

Kp 11. Testauksen ehkä aloita joskus kp 15.. Katotaan miten oireita alkaa olemaan silloin!
Voin tulla listoille. Mitäs tietoja tartteet siihen ? 😂
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@Marilainen ja @Mirkkuli26 paljon onnea😍! Ja @Sipiriina kuulostaa jotenkin todella lupaavalta! Toivottavasti nyt olisi teidän kierto.

Otin ovistestit matkalle mukaan, katsotaan jos alkaisin vkl tikuttelemaan, mutta en ole päättänyt vielä päättänyt varmaksi. Jos ovis tulee nyt matkalla niin ei mitään mahdollisuuksia, kun oli massiivinen riita miehen kanssa ja ei harrastettu seksiä ennen kuin lähdin. Noh onneksi saatiin sovittua, että ehkä sitten matkan jälkeen.. On kyllä ollut niin paljon stressiä (myös työstressiä), että kiinnostavaa sinänsä nähdä, että tuleeko ovulaatio silti ja jos niin milloin.
 
Onnea plussanneille

Testasin eilen raskauskeijun puikkotestillä (one step) viivan paikan, tänä aamuna myös, ehkä häivähdys väriä :/ Antaako nuo testit aina sen viivan paikan? Tänä aamuna tuli hikipuuska joten eiköhän uusi kierto ala :/ 5 päivää vielä uuteen kiertoon, vielä ei ole menkka jomotuksia.
Mä en ainakaan ole tässä tai aiemmissa yrityksissä yli 10v takaa saanut mitään viivanpaikkoja noissa ☺👍👍
 
Onnittelut plussanneille! ♥

@Mimerkki Voi ei 😭 Kovasti voimia!

Mulla on tylsä vaihe menossa, joten en ole jaksanut kirjoitella. Tässä kierrossa letrot käytössä. Lauantaina ohjeistettu aloittamaan ovistestailut ja maanantaina on ultra. Oon ihan poikki testailuun. En uskonut, että siihenkin voi kyllästyä 😅 Muutenkin nämä hoidot on osoittautunut yllättävän raskaiksi vaikka on vain irrotuspiikki ja letrot käytössä.
 
Pahoittelut @Mimerkki keskenmenosta :( Voimia sinulle❤

@Wintersun tänään arviolta dpo 11-12 ja flon mukaan 4 päivää uuteen kiertoon,tänään kp 24. Dpo arvio, koska en tikuttanut. Yleensä kierrot minulla kestää 25-27 päivää.

Edelleen puuttuu menkka juilimiset ,mutta tänäkin aamuna heräsin kuumuuteen :/ Valkkaria ei tule juuri mitään kun yleensä tässä vaiheessa jo lorahtelee että ravaan vessassa katsomassa joko vuotaa verta.Rinnat kipuilee aaltoilevasti.Makeaa tekee kovasti mieli niinkun yleensä muutenkin pitkin kiertoa.Olen koko päivän siivonnut ja touhunnut, kun ei haluaisi liikaa miettiä miten tässä käy.
 
  • Tykkää
Reactions: Marilainen
vierailija
Pahoittelut @Mimerkki keskenmenosta Voimia sinulle

@Wintersun tänään arviolta dpo 11-12 ja flon mukaan 4 päivää uuteen kiertoon,tänään kp 24. Dpo arvio, koska en tikuttanut. Yleensä kierrot minulla kestää 25-27 päivää.

Edelleen puuttuu menkka juilimiset ,mutta tänäkin aamuna heräsin kuumuuteen :/ Valkkaria ei tule juuri mitään kun yleensä tässä vaiheessa jo lorahtelee että ravaan vessassa katsomassa joko vuotaa verta.Rinnat kipuilee aaltoilevasti.Makeaa tekee kovasti mieli niinkun yleensä muutenkin pitkin kiertoa.Olen koko päivän siivonnut ja touhunnut, kun ei haluaisi liikaa miettiä miten tässä käy.
Ajattelitko vielä testata? Vai odotatko kiltisti menkkoja?
 

Yhteistyössä