Kp 1 täälläkin. Eli mikään "oire" ennen menkkoja ei ole oire raskaudesta vaan pms-oireita kaikki
Mulla oli viime raskautta yrittäessä Vitatabsin E-vitamiini (vehnänalkioöljy) ja Maca-jauhe oli Puhdistamon. Maca on aivan järkkyä kamaa Sekotin sen vitamiiniporeen joukkoon ja ykkösellä alas.Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja muutenkin pettyneille
No niin, nyt otetaan poppakonstit käyttöön eli Grippimehu, Maca-jauhe ja Vehnänalkioöljy
Greippimehut on jo hankittu ja jonkin aikaa juotukin (ajattelin juoda n. puoli litraa päivässä)
Maca-jauhe ja Vehnänalkioöljy on vielä ostoslistalla.
Mistä ootte näitä kolmea hankkineet ja minkälaisella "annostuksella" ja miten ottaneet?
Yleensä mulla ei oo kauheen ajoissa näkynyt testissä mitään. Mut kesken menneessä sain haamun dpo 11 illalla. Tänään en oo testannut. Jomotteli taas aamulla, mut enää ei oo mitään tuntemuksia. Näitä jomotuksia on nyt ollu muutamana päivänä. Tarvis oikeen kaivaa illalla kalenterista miten on yleensä menkat alkanu, mut musta en oo päässy dpo 14 saakka ennen menkkoja.Kyllä siellä jotakin näkyy! Minkä firman testi? Toivottavasti ois haamu
Meinasin just kysyä, että mites siellä sujuu @Selis! Onko sulla aiemmissa näkyny testeissä hcg tässä vaiheessa?
Jees kiitti. Just tätä mietin et miltä maistuu. Eli ykkösellä vedetäänMulla oli viime raskautta yrittäessä Vitatabsin E-vitamiini (vehnänalkioöljy) ja Maca-jauhe oli Puhdistamon. Maca on aivan järkkyä kamaa Sekotin sen vitamiiniporeen joukkoon ja ykkösellä alas.
Mä join syksyllä parin kierron ajan greippimehua aina lasillisen päivässä. Nytkin olisin sitä voinut periaatteessa ostaa, mutta täältä näköjään hävinnyt jopa Prismasta myynnistä maca-jauhe on tosiaan ihan järkyttävän makuista, mutta mä laitoin sitä aina smoothien joukkoon. Sieltä ei ainakaan maistunut läpiOnnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja muutenkin pettyneille
No niin, nyt otetaan poppakonstit käyttöön eli Grippimehu, Maca-jauhe ja Vehnänalkioöljy
Greippimehut on jo hankittu ja jonkin aikaa juotukin (ajattelin juoda n. puoli litraa päivässä)
Maca-jauhe ja Vehnänalkioöljy on vielä ostoslistalla.
Mistä ootte näitä kolmea hankkineet ja minkälaisella "annostuksella" ja miten ottaneet?
Tämä on PC:n testi. Yleensä on näyttänyt hyvin Täytyy pitää sormet ristissä, että vahvistuu. Ainakin valkkari on tänään lisääntynytKyllä siellä jotakin näkyy! Minkä firman testi? Toivottavasti ois haamu
Tänään oli se odotettu, jännitetty ja pelätty ensikäynti lapsettomuuspolilla ja lähdemme suoraan ivf hoitoihin, multa löydöksenä lievä endometrioosi ja matala amh miehen tavara priimaa huomenna aloitan jo synarela-suihkeen ja siitä se pitkä taival sitten alkaa hieman helpottunut fiilis kun syy vihdoin selvisi miksi ei tärppiä ole koko yritysaikana tullut
Kyllä siinä jotain näkyy toivottavasti on haamu ja vahvistuuOon vähän shokissa, että näkeekö silmät omia! Onko haamu ?
Tänään dpo 10 ja parin tunnin pidätyksellä tällainen. Oireena vain outo / menkkamainen kipu alavatsassa.
Teen aamulla uuden, katsotaan vahvistuuko@Tähti123 ihan selkee haamulainen