Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja voimia niille, joilla on ollut epäonnea kierron ja raskautumisen kanssa.
Tääl on tullut hirveesti viestejä! Käyn välillä lukemassa vaikka ei ehtisi samalla kertaa kirjoittamaan. Monta plussaakin oli, onnittelut niistä!
Tsemppiä
@senya, toivottavasti ei olisi mitään vakavaa. Kulkispa aika nopsaan, että pääsisit ultraan!
Mulla oli ekassa raskaudessa oireena normaalia PMS oireita kivuliaammat ja pinkeemmät rinnat (vesisuihku teki kipeää), välillä runsasta kirkasta valkovuotoa ja menkkamaiset kivut alavatsalla. Kävin monta kertaa vessassa katsomassa, että "no nyt ne menkat varmasti alkoi", mutta eipäs alkaneetkaan. Sitten kun kuvotus tuli kuvioihin, tein testin.
Täällä mennään kp 26/30-32. Joku tuolla kirjoitti, että on tosi kohtutietoinen olo. Se kuvailee mun fiiliksiä täydellisesti. Olen aika varma, et ylitulkitsen tuntemuksiani, mutta musta tuntuu siltä, että nännit on vähän arat, iho on vähän normaalia siistimpi ja alavatsa on välillä kipuillut (etuajassa, ja ei menkkoja). Mun mielestä mulla on ollut myös makuaistimuutoksia ja nälän yhteydessä normaalia enemmän heikotusta (minkä seurauksena syön koko ajan, ettei tulisi huono olo). Joko oon raskaana, tai sitten en tunnista kaikkia PMS oireitani normaalissa kierrossa.
Mulla on kaapissa jotakin aiempia rfsu testejä. Niillä voisin testata, jos menkat on myöhässä perjantaina. Haluisin ne käyttää pois, mutta kieltämättä olen myös lukenut, miten varhain ne varhaistestit toimisivat.
Ps. käyn liittämässä hymiöt puhelimella erikseen näköjään.