Haaveena vauva 2023

@Wintersun kp 7 harrastettiin seksiä ja kp 14 tuli ovisplussa, joten ei taida olla mahdollisuuksia 😅. Testaan to ilta, jos ei ole alkanut kun viikonloppuna juhlia. Mut luulen, että tänään tai huomenna ja viimeistään ke alkaa kyllä. Tänään dpo 14 kai sit et ainakin luteaali on ok. Jos siis ovulaatio ylipäätään tapahtu. Mut on kyl hämmentävän kipeet rinnat, ihan kuin mustelmilla olis!
 
@Wintersun luultavasti rv6 tai 7, epävarmaa sekin.

@Oliivi3 eipä tässä kehumista. Yön oli vuoto poissa, en kyllä saanut nukuttuakaan kun pari tuntia pätkissä. Aamulla pyyhkiessä taas rusehtavaa viirua. Enemmän valkkarimaista kun verta, mutta rusehtavaa. Vieläkään ei kipuja, raskausoireet edelleen läsnä.

Soitellut tosiaan aamulla useamman puhelun ja eipä mihinkään näytille pääse. Seuraillaan ja jos runsastuu tai tulee kipuja niin sit vasta pääsee näytille. Tää epätietoisuus on pahinta. Ei oikein tiedä pitäisikö elätellä toivoa vai surra menetystä vai mitä.. Viikon päästä mulla on varhaisultra yksityisellä puolella. Kai tässä sinne täytyy sinnitellä, jos ei kunnon vuoto ala. Ja toivottavasti ei ala. En mä silti suuren toiveikas osaa olla nyt.
 
Täällä mä käyn lukemassa muiden kuulumisia edelleen ja pitää tulla kommentoimaan, että @senya mulla vuoti tässä raskaudessa 5+ eteenpäin 16pvä ajan joka pvä verta tai rusehtavaa ja sit oli 3pvä väliä ja taas vuoti pari päivää. Kaikki oli ok ja syytä ei löytynyt. Tämä oli jo neljäs raskaus missä vuotaa ja aina se huolestuttaa, vaikka ois kuinka normaalia. Tsemppiä ❤
 
Täällä mä käyn lukemassa muiden kuulumisia edelleen ja pitää tulla kommentoimaan, että @senya mulla vuoti tässä raskaudessa 5+ eteenpäin 16pvä ajan joka pvä verta tai rusehtavaa ja sit oli 3pvä väliä ja taas vuoti pari päivää. Kaikki oli ok ja syytä ei löytynyt. Tämä oli jo neljäs raskaus missä vuotaa ja aina se huolestuttaa, vaikka ois kuinka normaalia. Tsemppiä
Kiitos ❤ Ihanaa, että sulla oli harmitonta ja raskaus jatkui vuodoista huolimatta! Kieltämättä luo ehkä vähän toivoa, että ihan kaikki ei vielä ole mennyttä. Kiitos, kun tulit jakamaan kokemuksesi. ❤
 
Jomottelua menkkamaiseen tyyliin aina ajoittain. Hosulina testasin tänään mut negahan se oli, tänään vasta DPO 9. Viimeks kuitenki haamu vasta dpo 11. Ei oo oikeen oloja kumpaankaan suuntaan et alkaisko jo menkat vai onko tää raskauteen viittaavaa
Mulla on sama eli menkkakipua vaikka dpo10. Ollut kyl aiemminkin välillä noin viikkoa ennen menkkoja kipua eli varmaan alkaa taas torstaina viimeistään. Tosi masentavaa.. 😔 Jotenkin aattelin, että kun talletuksia tosi hyvin, että nyt vois tärpätä!
 
vierailija
Mulla on sama eli menkkakipua vaikka dpo10. Ollut kyl aiemminkin välillä noin viikkoa ennen menkkoja kipua eli varmaan alkaa taas torstaina viimeistään. Tosi masentavaa.. Jotenkin aattelin, että kun talletuksia tosi hyvin, että nyt vois tärpätä!
Mulla on ollut aikainen menkkakipu raskausoire! Selkeä, kova menkkajomotus muttei sitten vuoto alkanutkaan
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA
Mulla on ollut aikainen menkkakipu raskausoire! Selkeä, kova menkkajomotus muttei sitten vuoto alkanutkaan
Tää on kyl jännä kuulla, kun kaikilla niin eri oireita. Viimeks keskenmenneestä ei ollut mitään oireita itellä, mutta voihan näissäkin olla vaihtelua myös raskauskohtaisesti. Nyt on myös närästystä/hieman ällöä oloa, palelua ja rinnat arat, mutta voiko ne muka näin aikaisin olla. Toisin sanoen pelkään, että kuvittelen eli siks en anna itelleni liikaa toivoa! Jos nyt tässä mitään logiikkaa on.. 😅
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja voimia niille, joilla on ollut epäonnea kierron ja raskautumisen kanssa. ❤

Tääl on tullut hirveesti viestejä! Käyn välillä lukemassa vaikka ei ehtisi samalla kertaa kirjoittamaan. Monta plussaakin oli, onnittelut niistä! 🥰

Tsemppiä @senya, toivottavasti ei olisi mitään vakavaa. Kulkispa aika nopsaan, että pääsisit ultraan!

Mulla oli ekassa raskaudessa oireena normaalia PMS oireita kivuliaammat ja pinkeemmät rinnat (vesisuihku teki kipeää), välillä runsasta kirkasta valkovuotoa ja menkkamaiset kivut alavatsalla. Kävin monta kertaa vessassa katsomassa, että "no nyt ne menkat varmasti alkoi", mutta eipäs alkaneetkaan. Sitten kun kuvotus tuli kuvioihin, tein testin.

Täällä mennään kp 26/30-32. Joku tuolla kirjoitti, että on tosi kohtutietoinen olo. Se kuvailee mun fiiliksiä täydellisesti. Olen aika varma, et ylitulkitsen tuntemuksiani, mutta musta tuntuu siltä, että nännit on vähän arat, iho on vähän normaalia siistimpi ja alavatsa on välillä kipuillut (etuajassa, ja ei menkkoja). Mun mielestä mulla on ollut myös makuaistimuutoksia ja nälän yhteydessä normaalia enemmän heikotusta (minkä seurauksena syön koko ajan, ettei tulisi huono olo). Joko oon raskaana, tai sitten en tunnista kaikkia PMS oireitani normaalissa kierrossa.

Mulla on kaapissa jotakin aiempia rfsu testejä. Niillä voisin testata, jos menkat on myöhässä perjantaina. Haluisin ne käyttää pois, mutta kieltämättä olen myös lukenut, miten varhain ne varhaistestit toimisivat. 😅

Ps. käyn liittämässä hymiöt puhelimella erikseen näköjään.
 
@senya jos pääsisit mittauttaan HCG:n verestä? Ei oo yksityiselläkään hirveän kallis. Itselle sitä kautta tieto oli "huojentava" kun meni ihan alussa kesken enkä tiennyt elätelläkkö toivoa vai ei. Olikohan rv 4+2 ja hcg vain 9 niin homma oli "sillä selvä" ja sain kääntää mielen täysillä sinne surutyön puolelle.. kävin siis yksityisellä.
 
Joo on kyllä jänniä oireita monella ja niin itselläkin! Vieläkään ei ole menkat alkanut, joten voipi olla, että ei vielä tänäänkään ole kp1. Tosin ne menkat voi toki alkaa vaikka tunnin päästä :D . Kun kierrukan jälkeen ei ala tiputtelulla vaan heti kunnolla.

Mutta joo, listaanpa, mikä on tässä kierrossa erilaista niin en sit joskus myöhemmin innostu turhia, jos on sama homma:
- Rinnat super arat kaikkialta
- Menkkoja edeltävät finnit puuttuu vielä
- Runsas valkovuoto, sellainen, miten sanoisi, "kiisselimäinen" (tosin en tiedä voisiko tämä olla hiivaa, kutina jne. kyllä puuttuu..)
- Kohtu/alavatsakivut, jotka ei vielä ole kuitenkaan menkkakipuja. Nää kivut on kyllä vähitellen yltyneet. Tämmösiä alavatsakipuja mulla ei ole koskaan ollut. Menkkakivut on "kramppimaisia" (aaltoilee, tulee se uusi kipukramppi) ja nää kivut on enemmän "pistäviä".
- Kamala nälkä aamuisin :D . Ja illalla tulee nälkä parin tunnin päästä illallisesta.

Mut joo, katsotaan niin mun tuurilla kaikki kivut ja valkovuodot on joku uusi tulehdus :ROFLMAO: . Sopisi historiaan ;) .

Oon kyl super iloinen, että nyt vähän jo näyttää siltä, että menkat alkaisi ti-to akselilla eikä su-ma kuten pelkäsin.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja voimia niille, joilla on ollut epäonnea kierron ja raskautumisen kanssa.

Tääl on tullut hirveesti viestejä! Käyn välillä lukemassa vaikka ei ehtisi samalla kertaa kirjoittamaan. Monta plussaakin oli, onnittelut niistä!

Tsemppiä @senya, toivottavasti ei olisi mitään vakavaa. Kulkispa aika nopsaan, että pääsisit ultraan!

Mulla oli ekassa raskaudessa oireena normaalia PMS oireita kivuliaammat ja pinkeemmät rinnat (vesisuihku teki kipeää), välillä runsasta kirkasta valkovuotoa ja menkkamaiset kivut alavatsalla. Kävin monta kertaa vessassa katsomassa, että "no nyt ne menkat varmasti alkoi", mutta eipäs alkaneetkaan. Sitten kun kuvotus tuli kuvioihin, tein testin.

Täällä mennään kp 26/30-32. Joku tuolla kirjoitti, että on tosi kohtutietoinen olo. Se kuvailee mun fiiliksiä täydellisesti. Olen aika varma, et ylitulkitsen tuntemuksiani, mutta musta tuntuu siltä, että nännit on vähän arat, iho on vähän normaalia siistimpi ja alavatsa on välillä kipuillut (etuajassa, ja ei menkkoja). Mun mielestä mulla on ollut myös makuaistimuutoksia ja nälän yhteydessä normaalia enemmän heikotusta (minkä seurauksena syön koko ajan, ettei tulisi huono olo). Joko oon raskaana, tai sitten en tunnista kaikkia PMS oireitani normaalissa kierrossa.

Mulla on kaapissa jotakin aiempia rfsu testejä. Niillä voisin testata, jos menkat on myöhässä perjantaina. Haluisin ne käyttää pois, mutta kieltämättä olen myös lukenut, miten varhain ne varhaistestit toimisivat.

Ps. käyn liittämässä hymiöt puhelimella erikseen näköjään.
Mennään siis aika samoissa. Toivottavasti päästään molemmat testaamaan perjantaina eikä menkat yllätä ennen sitä!🤞🏻

Ja siis niin kiinnostava lukea muiden oireita ja jännittää, mitkä oli sitten mahdollisia plussakierron oireita! 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Keltasahrami
Täällä vielä ootellaan lääkärin soittoa. Odottelun sivussa oon innostunut siivoomaan! Boniasiivouksella instassa on kivoja vinkkejä. Sen innoittamana kävin tokmannilla ostaa etikkaa, sitruunahappoa, ruokasoodaa ja eteerisiä öljyjä 😁 Nyt on altaat pesty, lattiakaivot, wc pytyt ja kaikki peilit. Pyykkietikan tein ja ihan totta se tekee kyllä pehmeän pyykistä.
Tänään vielä jos ostaisi sitruunaa ja testais sen takan edustan putsata, se kuparilevy. On meinaan melko hirmuisen näköinen 🙈

Eipä liittynyt vauvapuuhiin, mutta sain itse siitä ainakin muuta ajateltavaa. Seuraavaksi ikkunoiden kimppuun 👍 Ehkä! 🤣
 
On tosiaan mielenkiintoista lukea kanssa muiden oireita!

Yks uus oire: sattuu nivuseen tuolla alakerrassa. Huomaa erityisesti kävellessä. Mut siis tää vauvakuumeisen mieli on kauhea. Järki on sillee "ei mitään mahdollisuuksia, tiede ei tunne yhtään referenssiä, jossa hedelmöitys olisi tapahtunut yli 6 päivää vanhoilla siittiöillä". Ja kuume on taas sillei "no mut on kyl lupaavat oireet, entä jos miehellä olisikin tiedettä uhmaavat super simpat". Tää on ihan kauheaa😂. No kun menkat alkaa niin sitä palaa varmaan järkiinsä ja sit seuraavassa kierrossa voi kaivaa nää viestit ja olla sillei, et "nivuskivut ei merkkaa mitään, rauhotu nainen :D".
 
@Yksinmatkassa näkyy kyllä haamu! Toivottavasti vahvistuisi 😊!

Mulle voi päivittää kp 1. Aika keskimääräinen luteaali näyttäis olevan, 14 päivää. Nyt sit vaan jännätään mihin ovis osuu. Palaan matkalta kp 14 ja ovis oli tässä kierrossa kp 15, että jännityksessä pääsee elämään alkukierronkin 😅.
 

En tiedä toimiiko tuo DPO11 ja jotain hailuraa näkyy taas. Mutta onkohan viivanpaikka Jotenkin niin fiilis, että ei voi onnistua kun ei mitään erikoisia oireita ole.
Musta selvä haamu 😍. Mä sain viimeks DPO11 samanlaisen ja seuraavanpäivän oli jo vähän vahvistunut.

Testasin eilen illalla negan. Luulis et ois jo jotain näkynyt jos ois tärppi käyny. Nyt ootellaan vaan et koska alkaa menkat. Tänään ollu vähän tuntemuksia.
 
@Yksinmatkassa Kyllä minunkin silmään näyttää haamulta! Vaikka pc näyttää välillä viivanpaikkoja, niin tuo ei kyllä sellaselta näytä. Toivottavasti vahvistuu. 🥰

Oma tämän aamun testi oli nega. Jos viikonlopun aikana ei menkat ala, niin poistun listoilta, kun ei näissä mun kierroissa oo mitään järkeä. 😑
 

Yhteistyössä