Mä myös! Välillä jopa epäröin, että onkohan vielä hyvä hetki et haluaisin tehdä sitä tätä ja tota ennen lasta. Mutta aika näyttää.Mä pystyn kyllä samaistumaan tuohon aaltoilevaan kuumeeseen täysin.
joo tämä on kyllä tosi, jos jää liikaa miettimään ja odottamaan oikeaa aikaa niin sitä ei tule. Hyvin sitä sitten ehtii raskauden aikana valmistautua vauvaanKiva kuulla että samoja fiiliksiä muillakin. Yritän asennoitua niin, että sitä "oikeaa aikaa" tuskin koskaan tulee tai jos tulee niin sitten on liian myöhäistä.
Ja mulla on muuten tuo sama, että raskaana olen halunnut olla jo monen monta vuotta, mutta vauvakuume tuli vasta vuosi sitten
Oo onnea hurjasti!!Ääääää!
Näköjään kaikki on mahdollista ja mä tein just selkeän positiivisen testin. Ja nyt mä pelkään, et tämä menee kesken/tulee joku epämuodostunut lapsi, kun tämä sai alkunsa vaja viikko 3. rokotteen jälkeen.
KiitosOo onnea hurjasti!!
Hyvin kaikki varmasti menee
meillä on ollut huoneiden vaihto operaatio ja kaappien siivoilua ja esiteinit ottaneet päähän ihan tosissaan mietinkin että vauvoja jaksaisin vaikka kuin monta mutta nämä isommat on vähän eri
mietin että toisaalta olisi kiva olla kesä ilman raskautta nyt kun alan olla omassa painossa synnytyksen jälkeen, saisi rauhassa touhuta lasten kanssa ilman huonoa olis, mutta toisaalta en haluaisi että LA menisi liian pitkälle ensi keväälle. Ja sekin tietenkin että eihän sitä voi tietää kauanko menee ennenkuin tärppää
kaappien siivouksen yhteydessä löysin pienimmät vauvanvaatteet ja pakko oli hetki niitä hypistellä ihana jos saadaan ne vielä käyttöön
Onnea! Auttaisko huoleen, jos juttelisi jollekin asiantuntijalle?Ääääää!
Näköjään kaikki on mahdollista ja mä tein just selkeän positiivisen testin. Ja nyt mä pelkään, et tämä menee kesken/tulee joku epämuodostunut lapsi, kun tämä sai alkunsa vaja viikko 3. rokotteen jälkeen.
Minkä ikäinen teillä on nyt pienin ja monesko olisi tuloillaan?Kiitos
Mulla ollut tässä kanssa joku ihmeen pesänrakennusvietti ja käynyt kaappeja läpi Ja tosi ristiriitaisia fiiliksiä kyllä ollut, kun on ollut niin väsynyt, kun pari viikkoa valvonut öisin (selvis syy sillekin. Viime raskaudessa oli sama homma) , että ei tässä nyt jaksaisi olla raskaana ja kuinka jaksaa sitten, kun syntyy (ikäeroa tulee n. 1.5v) ja olin ihan varma, että ovis meni sivusuun ja ens kierto ois kans varmasti mennyt ohi. Ei ole ollut olo, että on raskaana, mutta koska eilen ei menkat alkanut, niin tein testin, vaikkakin alaselkää vähän polttelee ja oletin et kyl ne menkat alkaa. En uskalla vielä edes iloita
Tulipas sekava, oon aika shokissa
Kiitos Täytyy neuvolassa puhua, jos sinne asti pääsee. Vielä vähän varovaisin mielin, ettei sitten tippuisi liian korkealta, jos menee kesken.Onnea! Auttaisko huoleen, jos juttelisi jollekin asiantuntijalle?
n. 9.5kk ja viides olisi tulossaMinkä ikäinen teillä on nyt pienin ja monesko olisi tuloillaan?
eli LA olisikin jo tänävuonna miten on sujunut? Oireita?n. 9.5kk ja viides olisi tulossa
La ois 6.11 Mutta koska sektio tiedossa hyvissä ajoin, niin lokakuussa tämä syntyisi, jos kaikki menee hyvineli LA olisikin jo tänävuonna miten on sujunut? Oireita?
mä just selailin kelan sivuilta äitiyspakkausta ja ihana tuo haalari! Saisinkohan sen vielä jos vauva tulisi esim maaliskuussa
mulla loppuu äitiysloma juhannuksena ja sen jälkeen pidän lomat, elokuussa tipun kotihoidontuelle ja mietin että olisi järkevä käydä töissä hetki ennen uutta vauvaa, mutta tuntuisi jotenkin ”nololta” käydä vain pikkupätkä ja jäädä taas melkein heti äitiyslomalle outoa?
Mistähän tämän sait päähäsi?Miten viiden äiti kuumeilee odottaa viidettä?
Mistähän tämän sait päähäsi?
Hyvä tietää Olin liian kauan täältä selkeästi poisEi kannata ruokkia trollia niitä vituttaa enitensillon ku ei vastaa
onpa jännää! lupaavia oireita, ilmotteleppas miten käy!Onnea plussasta Tuttuvierailija! <3
Mulla ihan jäätäviä piinapäiviä kun odotan menkkoja alkavaksi. Lauantaina pitäis! Tänään oli viel nega mut niin sen pitääki vaik mikä olis. Mulla myöhäinen ovis ja viime raskaudessakin tuli vaan haalea roskishaamu vaik menkat oli 3pv myöhässä.
Periaatteessa ei ees yritetty tässä kierrossa mut nyt epäilyttää kun oon ihan todella itkuherkkä! Ja kävin lukemassa mitä oireita mulla plussakierrosta oli niin hitto soikoon itkuherkkyys, ajoittainen huonovointisuus ja sit ettei rinnat kipeytyny niinku mormaalisti ennen mekkoja. Nyt kp27 ja mulla jo monta päivää ollu rinnat ihan ihmeelliset, niissä on maidonnousun tunnetta vaikken oo enää imettäny yli 3kk. Toisaalta alavatsassa juilii silleen menkkamaisesti nii aattelen et saattaisi alkaa kuitenkin. Noh pian sen näkee mut hitsit et tuntuu aika matelevan ku oottaa menkkoi ei kyl viel tarttis olla raskaana ku esikoinen olis sit vast karvan alle 2,5v ku syntyisi. Koen sen ehkä vähän nuoreks vielä. Meiän kotiki on tämmönen monikerroksinen turmanloukku ni miten saisin kanneltua molempia lapsia ympäriämpäri
Hyvä tietää Olin liian kauan täältä selkeästi pois
Ja sulle pitikin vastata eilen, mutta en sit vastannutkaan näköjään
Jännityksellä odotan, että josko sieltä sinullekin se plussa tulisi kuitenkin. 2.5v ikäerohan kuulostaa ihan hyvältä, kun miettii, että meille tulee ehkä se 1v5kk Olo on kyllä hyvinkin epäileväinen, että kaikki olisi ok, kun on tosi tyhjä olo. Parin viikon päästä näkisi onko siellä elämää.
Fiuh enpä taida olla raskaana kun Clearblue näytti negaa! hyvä niin. Ärsyttää tollaset ihmettelyt, ei se nyt kelleen kuulu montako lasta jonkun perheeseen siunaantuu!!Äskeinenki viesti tuli täältä
mua huvitti kun anoppi kävi kylässä eilen ja ihan selvästi katteli mun mahaa sillä silmällä muka vaivihkaa kait se on niin et kun ollaan jo suurperhe niin uus vauva ei olis mikään ihme? Tai ainakin miettivät että aikovatko (nää hullut ) vielä lapsia lisää
Kolme lasta kun oli ja alettiin neljättä odotella niin kyllä ihmeteltiin.