Haaveena vauva 2023

Kyllähän tuo teidän tärpittömys kahdessa vuodessa kertoo jo ettei varmaan tärppiä ole tulossa ilman että jotain muutosta tapahtuu. Ei plussan plussaa vaikka olet lähes 2v seurannut kiertoa ja talletellut ns. Oikeaan aikaan.. Miehesi varmasti se mistä kiikastaa kun sinulta ei ole mitään löytynyt ja jos hän ei suotu käymään edes perus verikokeissa tarkistamassa tilannetta niin on kyllä sinulle löysässä hirressä roikuttamista. Todella epäreilu miehesi kun tietää toiveesi. Ihmettelen jos et katkeroidu tästä ja jos tämä ei vaikuta liittoosi jotenkin senjölkeen kun yritys on pakko kuopata iän tullessa vastaan stoppina jossain kohtaa.
Jos ei ole mitään tsemppaavaa sanottavaa niin toivon ettei kommentoida ollenkaan.Sitä on niin helppo huudella toisille ilman nimimerkkiä .Joka ketjuun eksyy aina näitä asiattomia kommentteja....

On niitä nuorempiakin pareja joista ei löydä mitään vikaa ja silti eivät onnistu lasta saamaan.Minustakaan ei ole esim. AMH arvoa otettu joten ei ole mitään varmuutta kuinka paljon hedelmällisyyteni on laskenut.Lantion virheasento on löydetty joka voi vaikuttaa tai olla vaikuttamatta. EI ole myöskään muiden asia tulla kommentoimaan parisuhdettani.
 
Kyllähän tuo teidän tärpittömys kahdessa vuodessa kertoo jo ettei varmaan tärppiä ole tulossa ilman että jotain muutosta tapahtuu. Ei plussan plussaa vaikka olet lähes 2v seurannut kiertoa ja talletellut ns. Oikeaan aikaan.. Miehesi varmasti se mistä kiikastaa kun sinulta ei ole mitään löytynyt ja jos hän ei suotu käymään edes perus verikokeissa tarkistamassa tilannetta niin on kyllä sinulle löysässä hirressä roikuttamista. Todella epäreilu miehesi kun tietää toiveesi. Ihmettelen jos et katkeroidu tästä ja jos tämä ei vaikuta liittoosi jotenkin senjölkeen kun yritys on pakko kuopata iän tullessa vastaan stoppina jossain kohtaa.
Kuulostatpa katkeralta. Ehkä kannattaa keskittyä omaan elämään enemmän ja kommentoida nettipalstoilla vähemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA ja Floralan
Jep, tästä palstasta on ehkä kaikkein eniten hyötyä, jos kuunnellaan ja tsempataan toisia☺ Toki vertaistukea voi kysyttäessä antaa, mutta muuten jättäisin turhan spekuloinnin esim. lääketieteen ammattilaisille. Muistetaan myös se, että jokainen saa kertoa tai olla kertomatta omasta tilanteestaan niin paljon kuin itse haluaa.
Nämä voi olla tosi arkoja juttuja, niin sensitiivisyys nimimerkeiltä ja nimimerkittömiltä olisi tärkeää❤
 
Ovisoireita alkaa ihme ja kumma taas olemaan, vielä ei näkynyt testissä, juuri reissusta rähjääntyneinä tultiin voi olla hankala tänään tallettaa🤔
Akupunktio oli kyllä jännä kokemus en tiedä uskonto tehoon vai en, kaikenlaista kehotti syömään esim luuliemijauhetta ja omegaa, pysyn nyt geleessä kuitenkin, siitä sanoi että on myös hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Jännä että nämä tökeröt kommentoijat on aina vierailijoita...

Tänään dpo 3 ja jouduin ottamaan ibuprofeenia kun pelkkä 1g parasetamolia ei auttanut migreeniin. Tämän kierron toiveet taisi siis olla tässä. Ärsyttävää kun migreeni sattuu juuri tähän kierron keskivaiheelle.
 
Jännä että nämä tökeröt kommentoijat on aina vierailijoita...

Tänään dpo 3 ja jouduin ottamaan ibuprofeenia kun pelkkä 1g parasetamolia ei auttanut migreeniin. Tämän kierron toiveet taisi siis olla tässä. Ärsyttävää kun migreeni sattuu juuri tähän kierron keskivaiheelle.
No no, ei heitetä toivoa vielä! 🤗 ainakaan siksi että söit ibuprofeiinia - vai minkä takia toiveet alhaalla? 😕

@nobelius mä ostin foolihapot vasta kun olin jo ekalla hoitokierroksella (plussa tuli, keskenmeno ) ja nyt sitten vaikka joudun venyttämään seuraavaa hoitokierrosta loppukesään niin syön sitä foolihappoa. Eipä siitä haittaakaan varmaan oo😄 edellisten lasten kohdalla esikoisesta aloin syömään vasta kun olin jo raskaana ja toisen kohdalla en syönyt ollenkaan (lopetin melkein heti siis) kun ne aiheutti niin kovaa pahoinvointia (raskauspahoinvointi oli infernaalista muutenkin!) ..

@Yksinmatkassa tsemppiä toukokuulle, toivottavasti pääset silloin jo seuraavalle hoitokierrokselle , lakoista huolimatta!🤗

Tosiaankin, raskaushaave ja lapsiasia on päivittäin mielessä! Huomaan miettiväni lähes kaiken sen kautta, että (toivottavasti) ensi kesänä saattaisi olla kolmas lapsi pyörimässä kotona! Teen jopa uuden kämpän remppaa se mielessä, suunnittelen sisustusta ja huonejakoa sen mukaan jne 😄 ja jos remppa venyy, miten aikataulut menee että millä raskausviikoilla milloinkin ehkä olisi ja onnistuisiko mm. kipsilevyjen kantaminen mihin asti jneee.. huoh , hullua 😅
 
Talletteluviikko on täällä 🥳 Tai no nyt kun mennään kp 7 , niin kohtahan se jo on. Tylsin vaihe siis ohi ja nyt saa keskittyä olennaiseen. Mun piti olla kokonaan tikuton tämä kierto mutta enhän mä sit kuitenkaan malttanut. Pääasia olis etten alkais raskaustestejä kuluttaa naurettavan liian aikaisin 🤣 Testit vasta tilasin joten saa nähdä saisko ne puolessa välissä viikkoa, kerkeis napata oviksen. Miehelle en nyt mainitse asiasta, vaikka hän sanookin että ei haittaa tai häiritse tieto asiasta. Uskon että kuppiin joudutaan turvautuu jossain vaiheessa koska miehellä töissä pitkiä päiviä ja fyysinen työ. Omat työt osuu just nappiin tässä kierrossa tallettelujen osalta.
Huomenna pitäis tulla se simppanäytteen tuloskin, jännittää 😬
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

18.4.2022 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Mimerkki 6/2021 3. (1. yhteinen)
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@Nemily 10/2021 1.
@Lumihiutale_ 11/2021 4.
@tätimoonika 11/2021 7.
@jemppu123 11/2021 2.
@Neeppu 11/2021 2.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@senya 12/2021 2. lapsi (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 01/2022 ★ 1.
@Marilainen 2/2021 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@3milia 3/2022 2.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@Siikli 3/2022 4.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@vauvakuume7 kp 40/?
@senya kp 31/28-30
@mimmi92 ★ kp 27/26-32
@Marilainen kp 23/30-31
@Lumihiutale_ kp 21/27
@K3rttuli kp 20/28-35
@Kirahvi-Koo kp 18/30
@Nemily kp 17/29
@nobelius kp 15/28-30
@Eadni1992 kp 13/26-28
@tätimoonika kp 10/25-29
@3milia kp 9/27-28
@Mamiks kp 7/24-28
@Meimierika kp 6/27-31
@Selis kp 3/28
@Yksinmatkassa kp 3/32
@Laurenzia kp 2/31
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@mimmi92 DPO 8
@Marilainen DPO 5
@vauvakuume7 DPO 1
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/2021 ★ 2. ★ 04/2022
@Neeppu 11/2021 2. 4/2022
@Mimerkki 6/2021 3. 4/2022
 
No no, ei heitetä toivoa vielä! ainakaan siksi että söit ibuprofeiinia - vai minkä takia toiveet alhaalla?

@nobelius mä ostin foolihapot vasta kun olin jo ekalla hoitokierroksella (plussa tuli, keskenmeno ) ja nyt sitten vaikka joudun venyttämään seuraavaa hoitokierrosta loppukesään niin syön sitä foolihappoa. Eipä siitä haittaakaan varmaan oo edellisten lasten kohdalla esikoisesta aloin syömään vasta kun olin jo raskaana ja toisen kohdalla en syönyt ollenkaan (lopetin melkein heti siis) kun ne aiheutti niin kovaa pahoinvointia (raskauspahoinvointi oli infernaalista muutenkin!) ..

@Yksinmatkassa tsemppiä toukokuulle, toivottavasti pääset silloin jo seuraavalle hoitokierrokselle , lakoista huolimatta!

Tosiaankin, raskaushaave ja lapsiasia on päivittäin mielessä! Huomaan miettiväni lähes kaiken sen kautta, että (toivottavasti) ensi kesänä saattaisi olla kolmas lapsi pyörimässä kotona! Teen jopa uuden kämpän remppaa se mielessä, suunnittelen sisustusta ja huonejakoa sen mukaan jne ja jos remppa venyy, miten aikataulut menee että millä raskausviikoilla milloinkin ehkä olisi ja onnistuisiko mm. kipsilevyjen kantaminen mihin asti jneee.. huoh , hullua
Teen ihan samaa kun suunnittelen, että millä viikoilla ehkä olis jos nyt tärppää jne 😂
 
  • Haha
Reactions: Tiutau13
Miten aikaiseen ootte alottanu foolihapot?
Ite oon nyt 1,5kk syöny ja toivon, että se riittää, jos ens kierrosta tärppää heti, sillon 2,5kk alla. Suositus taitaa olla se 3kk
Mä aloitin sen jälkeen, kun ekan kerran oltiin ilman ehkäisyä maaliskuussa eli vajaan kuukauden vasta syönyt. Kun ei tosiaan ollut näin aikaisin tarkoitus vielä alkaa yrittää 🙈
 
Viimeksi muokattu:
Miten aikaiseen ootte alottanu foolihapot?
Ite oon nyt 1,5kk syöny ja toivon, että se riittää, jos ens kierrosta tärppää heti, sillon 2,5kk alla. Suositus taitaa olla se 3kk
Mä oon syöny nyt reilu kk sillai joka päivä, ennen söin vähän sillon tällön. En oo ikinä foolihappotasojani mitannut, mutta luulen ruokavalioni perusteella saavani ihan hyvin foolihappoa.

Varmasti riittää sun foolihapon syömiset😌

ite meinasin nyt yrityksen lähestyessä vielä enemmän kiinnittää huomiota terveelliseen ruokavalioon. Alkion hermoston kehitys alkaa jo varhain ja kuulemma jopa on enemmän väliä mitä on syönyt hedelmöityksen tienoilla kuin mitä sen jälkeen
 
Foolihaposta: Ite alotin, kun pillerit lopetin, eli nyt on vasta alta kk syöty foolihappoa. Tää pillerien lopetus tuli niin yllärinä, että ei kerinnyt aiemmin reagoimaan. :D

Mä en oo tiennyt, että ibuprofeiini voi vaikuttaa ovulaatioon ja kiinnittymiseen. o_O
 

Yhteistyössä