@senya @Lumihiutale_ halaukset täältä ja tsemppiä
. Mun mielestä on tosi ymmärrettävää, että isoihin haaveiseen littyy myös negatiivisia tunteita, jos tulee vastoinkäymisiä.
@Owlet mun on ainakin vaikea välillä saada hoidettua kaikki tarvittavat asiat, myös muitakin kun pelkkiä soittamisia. En tiedä oonko sit joku super lusmu vai mitä
. Mut tuntuu, että miljoona juoksevaa asiaa, jota pitäis hoitaa. Ja varsinkin kaikki sellaiset, jotka yhtäkkiä vaatii lisää töitä (ei hoitunutkaan ekalla yrittämällä). Esim. maksoin ennakoverot ja laskin, että saisin pari sataa palautusta. Nyt palautusta tulossa paljon enemmän ja pitäisi alkaa selvittää, missä virhe, mutta motivaatio hukassa. Tai olen jo kerran pyytänyt yhtä laskua, mutta ei näy ja perään soittaminen ei kiinnostaisi..
@Millis86 toivottavasti hoidot (ja niihin pääsy) etenisi sutjakkaasti! Mä itse asiassa pohdin, että pitäisikö tikuttaa ovista, että näkisi, tapahtuuko mitään näin alkuun. Vaikka ei kai se ovisplussa takaa, että ovuloi, mut sit jos ei saa plussaa ollenkaan kiinni useammassa kierrossa niin niin.. Ehkä mua jotenkin pelottaa, että mies pitää mua ihan hurahtaneena, jos heti alan metsästää ovista. Tai en tiedä, ehkä jopa itse ajattlen, että pitäisi olla malttia.. No saa nähdä, mihin mieli kääntyy.
@Yksinmatkassa jos sulla on jotain hyviä vinkkejä, miten ajatukset saa pois yrittämisestä niin otetaan vastaan! Tuntuu nimittäin, että itsellä tää on mielessä joka päivä..
Mulla on sellainen, "paistaa se päivä risukadaankin" fiilis. Aloitin nyt maitohappokapselit (emättimeen), Dalacin kerta viikkoon (lääkärin määräämä estolääkitys), miehelle sanoin, että nyt on kortsupakko (että saan bakteeritasapainon kuntoon). Oireet onneksi lievittyneet taas näillä eväillä (mm. kauhea paine ja kivistys alamahalta / hävyltä lähtenyt). Ja työterveydestä lähete gynelle, jonka käytän pääsiäisen jälkeen, jos homma lähtee taas käsistä. Pakko luottaa, että tuon alapään saa tasapainoon ja kipu/tulehduskierteet katki. Nyt ainakin näyttää taas paremmalta. Mitä nyt mies näytti surkealta, kun sanoin, että se on kortsu nyt
. Ei tietenkään mitään kommentoinut, on fiksu ja empaattinen, mutta tiedän, että ei ole herkkua tää hänellekään.
Kp 26/30, kohta pääsee yk1 käyntiin