Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille! 🥰

Täällä odotellaan ovista. Tänään kp14. Edelliset menkat oli tosiaan sen viikon myöhässä, eli kierrossa näköjään epäsäännöllisyyttä 🤷🏼‍♀️ Nyt oon ovistestillä testaillu päivittäin, mut ei viel mitään. Tänään talletettu varmuuden vuoksi 😁

Ootteko kuinka ahkerasti puuhailleet ennen ovista?
Me on koitettu et joka toinen päivä ennen ovista ja sit kun ovis niin sinä ja seuraavana päivänä ainakin 🤔

Sukupuolella ei oo väliä, esikoisesta tiedettiin vasta kun se syntyi. Kunhan vaan terveen lapsen vielä sais. Nimiä en ees uskalla ajatella ennen kun vauva sylissä. 😬🙈

Meillä mies ei halua tietää, jos teen ovistestin ja se on positiivinen. Hän ei halua siitä suorituspaineita 🤔 Ollaan yritetty koko kierto puuhailla joka toinen päivä mut kyllä loppukierrosta monesti saattaa olla pari päivää välissä 🙂
 
Emilydia
Owlet, mulle on normaalia ovuloimattomuus, kaks aiempaa lasta clomien avulla saanut alkunsa juuri tästä syystä 😄 Yks luomu raskaus oli mutta meni kesken, oli ihan yllätysraskaus.
 
Emilydia, okei. Mulla on itsellä pitkät kierrot ja epäsäännölliset. Tiedän kokemuksesta et ovulaatio on mahdollista pitkissäkin kierroissa, koska esikoinen sai alkunsa kp 35 tienoilla tapahtuneesta ovulaatiosta 😅 Vaikka oli lääkäri silloin sitä mieltä et en ovuloin siinä kierrossa.
 
Tämän aamuinen testi oli nega. Eilinen siis ilmeisesti virheellinen, kun katsoin testiajan jälkeen Nyt voisi ne menkat alkaa.
Seuraava hoitokerta ilmeisesti vasta toukokuussa lakon takia. Onneksi on kaikkia muitakin projekteja tässä, niin aika kuluu nopeammin. Onko teillä jotain projekteja/harrastuksia millä saatte ajatukset pois vauvan yrityksestä?
No mulla on aika haastava työ, vien paljon ajatuksia muualle, varsinkin kun päivät venyy.
Liityin myös kuntosalille ja jos välillä on vapaata niin suuntaan sinne ja saan ajatukset muualle.
Lisäks teen käsitöitä 😊

Aamulla testattu nega 😩 . Menkoista ei silti toistaseks tietoa. Lähdettiin nyt pääsisäiseks miehen kotikotiin ja seuraavaks mahdollisuus testailla su illalla jollei menkat oo sikses alkanu.
 
Minä yritän myös keskittyä töihin ja nyt talvella moottorikelkkailuharrastukseeni, jotta ajatukset ei lähtisi liiaksi laukalle vauvatoiveen kanssa. 🙈 Pieni jännitys on jees. Mutta jostain syystä tuntuu, että kun ei voi yhtään tietää kauanko menee jos joskus saadaan plussaa, niin ei uskalla liikaa intoilla vauvajutuista tässä vaiheessa. Paitsi vähän salaa. 🤭
 
Täällä nyt kp 37, ja sen verran kosteet oltavat että oisko ovis nyt vasta tulossa. Pari kolme päivää ollut lisääntyvät limat ja tänään jomotteli hetken vasemmalla puolella alavatsaa, muniksien kohdalla. Ennen viimesintä raskautta mulla oli aika rajutkin ovisoireet, joten kokoaika jotenkin niitä odottelee. Mutta saa nähdä kuin käy, täytyy yrittää tänään kellistää miestä. :sneaky:
 
Täällä ihan kauhea masentelu meneillään ja kaikki tuntuu vaikealta. Me remontoidaan parhaillaan ja sekin stressaa ja itselle herkkä aihe, rahan kulutus, saa kierroksille ja soppa on valmis. Tekee vaan mieli itkeä, miten kaikki menee pieleen, jos ei ole jo. Hirveästi seilaa tunteet kun edellisessä kierrossa oli jo vähän toiveikkaampi olo. Hoitajien lakkoa odotan loppuvaksi, jotta saataisiin miehen uus näyte ja mun aukkari ennen kesäkatkoa, sillä oma pää ei kyllä kestä epätietoisuutta syksyyn asti. Eipä sillä, että kaikki liikenevä raha on kiinni uuden kodin rakennuksessa, että turha haaveilla yksityisen puolen oikotiestä. Nyt olis ovis parin päivän sisään, jos tulee vanhojen tilastojen mukaan, mutta en kyllä jaksa tikuttaa. Pääsiäisen alla on onneksi muuten enemmän aikaa vällyjen välissä.

Koitan löytää positiivista muiden onnistumisesta, tsemppiä jännittelijöille. Todistakaa, että joku oikeasti välillä onnistuu haaveissa!
 
  • Surullinen
Reactions: vauvakuume7
Emilydia
Owlet, tuohan on toiveikas tieto että saattaa nuinkin myöhään ovis olla ja siitä raskautua 😊 Olen ajatellut että jos ei "ajoissa" tule ovista niin pitää odottaa taas uutta kiertoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Owlet
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

16.4.2022 Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Mimerkki 6/2021 3. (1. yhteinen)
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@Nemily 10/2021 1.
@Lumihiutale_ 11/2021 4.
@tätimoonika 11/2021 7.
@jemppu123 11/2021 2.
@Neeppu 11/2021 2.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@senya 12/2021 2. lapsi (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 01/2022 ★ 1.
@Marilainen 2/2021 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@3milia 3/2022 2.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@Siikli 3/2022 4.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Unikko29 4/2022 1.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@vauvakuume7 kp 38/?
@Yksinmatkassa kp 36 /32

@senya kp 29/28-30
@Laurenzia kp 27/31
@mimmi92 ★ kp 25/26-32
@Marilainen kp 21/30-31
@Lumihiutale_ kp 19/27
@K3rttuli kp 18/28-35
@Kirahvi-Koo kp 16/30
@Nemily kp 15/29
@nobelius kp 13/28-30
@Eadni1992 kp 11/26-28
@tätimoonika kp 8/25-29
@3milia kp 7/27-28
@Mamiks kp 5/24-28
@Selis kp 1/28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@Yksinmatkassa DPO 15
@senya DPO 16
@mimmi92 DPO 6
@Marilainen DPO 3
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/2021 ★ 2. ★ 04/2022
@Neeppu 11/2021 2. 4/2022
@Mimerkki 6/2021 3. 4/2022
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelun aloittajakin voisi hypätä vihdoin ja viimein listoille mukaan 😅 En oikein tiedä miten olisi järkevä merkata ya kuukausi, kun meillä oli viime vuoden puolella n. puolen vuoden ajan ”tulee jos on tullakseen”- tilanne päällä, joka kuitenkin piti laittaa pidemmäksi aikaa tauolle töiden, koronan ja yllätysremontin takia. 🤦🏻‍♀️
Ehkä helpointa aloittaa koko homma alusta ja puhtaalta pöydältä, kun nyt tarkoituksena on ihan tosissaan alkaa yrittämään. Eli siis ya 4/2022 ja ensimmäinen lapsi. Tänään kp 4/27-31.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
Mä tikutin parin kuukauden tauon jälkeen tällä viikolla ovista. Vilkkuva hymy tuli tiistaina keskiviikkona kp 12 pysyvä, silloin ehdittiin hommaillakin, kun mies oli alkuviikon työmatkalla. Ennen työmatkaakin ehditiin viime sunnuntaina, katotaan mihin riittää. Mulla on ollut monta kiertoa heti oviksen jälkeen rinnat ihan törkeen kipeet, mutta nyt ei ole, vielä ei kyllä pysty sanomaan mitään, olisko nyt dpo 2 tai 3.
Mulla ja mun miehellä on nyt tosi kova vauvakuume ja jotenkin innostavaa hypätä taas tähän uuteen ketjuun mukaan. Toivotaan plussatuulia näin kevättä kohti meille kaikille🐥🌱 ihania viestejä tänne onkin tullut jo!
 
Mäkin mietin, että oisko pitänyt ovista testailla, mutta en sitten muistanut kaupassa koko asiaa ja niin jäi testit ostamatta. :D
Selvästi ovis tänään tai huomenna, näistä limoista ei voi erehtyä.

Jos ei tärppää, niin toivottavasti ens kierto ois himpun lyhyempi..
 
Käyttääkö moni täällä tuota Clearbluen Advanced ovistestiä ja pidättekö sitä luetettavana?🧐 olen siis tikutellut sillä ovista viime vuoden loppupuolesta lähtien, mutten on onnistunut raskautumaan(tiedän että on monen asian summa tulla raskaaksi).

sain tosiaan pysyvän hymynaaman keskiviikkona ja ovis oli limojen yms. mukaan noilla paikkeilla. Eilen illalla käveltiin ravintolasta kotiin ja mulla vihlas tosi tiukasti vasenta munasarjaa juuri niinku oviksessa itselläni aina se munasolun irtoaminen tuntuu ja nyt kyllä harmittaa jos ovis oli eilen illalla eikä ehditty enää talletella.. tuskin nimittäin mitään kiinnittymiskipuakaan noilla päivillä vielä ollut🙁
 
Toivonmenettänyt
Täällä mitä ilmeisemmin jälkeen kemiallinen raskaus, jo kolmatta kertaa peräkkäin. Taas viivat vahvistuu erittäin hitaasti ja maha ollut kipeä, alkaisi vaan se vuoto niin ei tarvisi enään miettiä. Huoh.. tässä kuva vielä testeistä..https://aijaa.com/TFajGZ
 
  • Surullinen
Reactions: nobelius ja Nemily
vierailija
Käyttääkö moni täällä tuota Clearbluen Advanced ovistestiä ja pidättekö sitä luetettavana? olen siis tikutellut sillä ovista viime vuoden loppupuolesta lähtien, mutten on onnistunut raskautumaan(tiedän että on monen asian summa tulla raskaaksi).

sain tosiaan pysyvän hymynaaman keskiviikkona ja ovis oli limojen yms. mukaan noilla paikkeilla. Eilen illalla käveltiin ravintolasta kotiin ja mulla vihlas tosi tiukasti vasenta munasarjaa juuri niinku oviksessa itselläni aina se munasolun irtoaminen tuntuu ja nyt kyllä harmittaa jos ovis oli eilen illalla eikä ehditty enää talletella.. tuskin nimittäin mitään kiinnittymiskipuakaan noilla päivillä vielä ollut
Kivut ei kyllä kerro mitään. Vaikka esim.olisi tuntenut "oviskipua" vas. Puolelta on sitten lääkärissä todettu sen tapahtuneen oikealta.
Tai kivuista huolimatta ovuloi. Tai vastaavasti kivulias"ovulaatiokipu" ilman ovulaatiota.

Testithän näyttää lutenisoivan hormonin nousun. Sehän ei kerro että ovis tästä huolimatta tapahtuu. Lh-huippu voi tulla kierrossa uudestaankin mikäli aiempi ei ole irrottanut munasolua (kierrossa ei voi kaksi kertaa eri aikaan irrota munasolua, samaan aikaan kyllä).

Sun kivut on luultavasti ollut keltarauhasen kipuiluja se siellä usein jomottelee ovulaation jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Nemily
Täällä mitä ilmeisemmin jälkeen kemiallinen raskaus, jo kolmatta kertaa peräkkäin. Taas viivat vahvistuu erittäin hitaasti ja maha ollut kipeä, alkaisi vaan se vuoto niin ei tarvisi enään miettiä. Huoh.. tässä kuva vielä testeistä..https://aijaa.com/TFajGZ
Omasta kokemusta viivojen vahvistuminen ei kyllä kerro mitään raskaudesta tai kemiallisesta. En oo koskaan saanut raskaana ollessa vahvaa viivaa, vaan se jää aina haaleaksi, mutta sellaiseks selväksi positiiviseksi kuitenkin. Sulla ainakin testit on hyvin vahvistunut. Toivottavasti siellä pieni jaksaa pysyä mukana loppuun asti. ❤
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

17.4.2022 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Mimerkki 6/2021 3. (1. yhteinen)
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@Nemily 10/2021 1.
@Lumihiutale_ 11/2021 4.
@tätimoonika 11/2021 7.
@jemppu123 11/2021 2.
@Neeppu 11/2021 2.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@senya 12/2021 2. lapsi (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 01/2022 ★ 1.
@Marilainen 2/2021 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@3milia 3/2022 2.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@Siikli 3/2022 4.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@vauvakuume7 kp 39/?
@senya kp 30/28-30
@mimmi92 ★ kp 26/26-32
@Marilainen kp 22/30-31
@Lumihiutale_ kp 20/27
@K3rttuli kp 19/28-35
@Kirahvi-Koo kp 17/30
@Nemily kp 16/29
@nobelius kp 14/28-30
@Eadni1992 kp 12/26-28
@tätimoonika kp 9/25-29
@3milia kp 8/27-28
@Mamiks kp 6/24-28
@Meimierika kp 5/27-31
@Selis kp 2/28
@Yksinmatkassa kp 2/32
@Laurenzia kp 1/31
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@mimmi92 DPO 7
@Marilainen DPO 4
@vauvakuume7 DPO 0
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/2021 ★ 2. ★ 04/2022
@Neeppu 11/2021 2. 4/2022
@Mimerkki 6/2021 3. 4/2022
 
Viimeksi muokattu:
Käyttääkö moni täällä tuota Clearbluen Advanced ovistestiä ja pidättekö sitä luetettavana? olen siis tikutellut sillä ovista viime vuoden loppupuolesta lähtien, mutten on onnistunut raskautumaan(tiedän että on monen asian summa tulla raskaaksi).

sain tosiaan pysyvän hymynaaman keskiviikkona ja ovis oli limojen yms. mukaan noilla paikkeilla. Eilen illalla käveltiin ravintolasta kotiin ja mulla vihlas tosi tiukasti vasenta munasarjaa juuri niinku oviksessa itselläni aina se munasolun irtoaminen tuntuu ja nyt kyllä harmittaa jos ovis oli eilen illalla eikä ehditty enää talletella.. tuskin nimittäin mitään kiinnittymiskipuakaan noilla päivillä vielä ollut
Mulla oli noita kun raskauduin helmikuussa. Mutta se tosiaan meni sitten kesken. Käytin niitä kolmessa kierrossa ja mulle se testi oli ainakin tosi tarkka, anto sen hymynaaman tosi lähellä ovista vasta. Tyyliin kun jomotteli jo munasarjoissa niin sain vasta hymynaaman.
Nyt ostin ihan prismasta pc:n ovistikkuja ja sain heti km jälkeisestä kierrosta napattu oviksen kun testasin.
 
Onnea plussanneille ❤

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille ❤

Täällä toivottavasti ovis lähestyy, tänään taitaa olla kp10.Päästiin miehen kanssa yhden yön hotelli reissulle perjantai-lauantai, ollaan talleteltu reilusti :) ❤
Reissussa näkyi tottakai raskaana olevia naisia ja pieniä vauvoja, taas iski todella voimakkaana halu saada vielä kokea se kaikki ❤❤

Mukavaa pääsiäistä kaikille:)
 
vierailija
Onnea plussanneille

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille

Täällä toivottavasti ovis lähestyy, tänään taitaa olla kp10.Päästiin miehen kanssa yhden yön hotelli reissulle perjantai-lauantai, ollaan talleteltu reilusti
Reissussa näkyi tottakai raskaana olevia naisia ja pieniä vauvoja, taas iski todella voimakkaana halu saada vielä kokea se kaikki

Mukavaa pääsiäistä kaikille
Kyllähän tuo teidän tärpittömys kahdessa vuodessa kertoo jo ettei varmaan tärppiä ole tulossa ilman että jotain muutosta tapahtuu. Ei plussan plussaa vaikka olet lähes 2v seurannut kiertoa ja talletellut ns. Oikeaan aikaan.. Miehesi varmasti se mistä kiikastaa kun sinulta ei ole mitään löytynyt ja jos hän ei suotu käymään edes perus verikokeissa tarkistamassa tilannetta niin on kyllä sinulle löysässä hirressä roikuttamista. Todella epäreilu miehesi kun tietää toiveesi. Ihmettelen jos et katkeroidu tästä ja jos tämä ei vaikuta liittoosi jotenkin senjölkeen kun yritys on pakko kuopata iän tullessa vastaan stoppina jossain kohtaa.
 
  • Vau!
Reactions: vauvakuume7

Yhteistyössä