Haaveena vauva 2023

Mulla tuli dpo 12 viime kemiallisessa.

Jännä muuten kun musta tuntuu että suurin osa syö täällä jotain tukilääkkeitä (mm. Letrozol, Terolut) mutta meidät laitettiin suoraan vaan inssiä odottamaan pistettävän kanssa. Olin ennen käyntiä silloin asennoitunut että varmaan ensin tulee jotain kevyempää mutta tietty päädyin heti suoraan ilman kipulääkkeitäkin aukiolotutkimukseen ja inssipaperit kouraan. Oli vähän puulla päähän lyöty olo. 😂
Me mentiin suoraan inseminaatioon myös (y) Ja siinä oli minulla lääkkeet myös tukena.
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Onnea plussanneille!

Täällä ovistestissä tyhjä naama, tänään on kyllä jo jomottanut, joten huomenna varmaan sit. Sit menis taas laskulleen kp 11, niin kuin useimmiten.

Mä matematiikan ystävänä bongasin hauskan huomion, että täällä ryhmässä on tullut plussia tasaisesti joka toinen kuukausi 4 ja joka toinen kahdeksan! Eli ens kuussa näiden tilastojen mukaan tulee taas aalto 😉
 
Täällä onkin monta plussaa tullut. Onnea kaikille. ❤🌟

Täällä kaikenlaisia menkkajomoja ollut. Ne toki ei viime kierrossakaan mitään merkanneet muuta kuin menkkoja. 🤣 Negaa povaan suuresti mutta en tiedä. En aio testata ennen kuin max dpo 11-12 jos menkat ei ala.
 
  • Tykkää
Reactions: peanut_butter
Onnea kaikille plussanneille! Täällä kans jännät paikat ku tuntuu että alkaa kuvittelemaan kaikkia oireita jo vaikka onkin vasta dpo 9😄 eilen ja toissapäivänä tuntu pistelyä ja kipua ihan ku menkat alkais pian mutta ei vielä oo mitää 🤔 vessahätä tuntuu olevan koko ajan. Flo ennusti alkavan eilen mutta en tiiä nikä todellinen kierto on..
 
Ihan täytyy häpeillen myöntää että hommat on nyt jääneet vain ovis päiviin yhtään ei ole minkäänlaista kiinnostusta, eilen kyllä tallettelut tehty mutta hyvin väkinäistä ja tänään pitäisi myös mutta kun ei huvita 🙄 en tiedä onko nää yritys paineita vai käykö niin jos ei enää yritettäisi niin hommat loppuisi kokonaan. Mitään ovislimoja ei näkyvissä ehkä sekin vaikuttaa että alakerrassa on aavikko.
Kellään samanlaista kokemusta?
 
Liekö kuitenkin kemialinen😔
Vaikka viiva vahvistui eka hyvin, mut tänään aamulla haaleampi (parin tunnin pissa) ja mullahan näyttää päivällä paremmin.
4h pissasta päivällä sit haaleampi.
En juonut tuon 4h aikana yhtään.
Ehkä samaa, kun dpo 11.
Nyt dpo 15.


Vuotoa odotellessa.
Alkais nyt sit vaan nopeasti, eikä tarviis montaa päivää odotella.
 
Liekö kuitenkin kemialinen😔
Vaikka viiva vahvistui eka hyvin, mut tänään aamulla haaleampi (parin tunnin pissa) ja mullahan näyttää päivällä paremmin.
4h pissasta päivällä sit haaleampi.
En juonut tuon 4h aikana yhtään.
Ehkä samaa, kun dpo 11.
Nyt dpo 15.


Vuotoa odotellessa.
Alkais nyt sit vaan nopeasti, eikä tarviis montaa päivää odotella.
Toivotaan ett olis huomenna vahvempi. Jos pissa oiski silti laimeampaa .
 
Onko kellään kokemusta kohdunnapukan tutkailusta? Mä pitkästä aikaa kokeilin ja se on kova ja takana. Joidenkin lähteiden mukaan voi meinata raskautta. Kokemusta?
Vitsi ku en muista esikoisen raskaudessa, miten se oli 🤔 mut mulla on kans nyt korkealla (en meinaa edes yltää) ja kova. Tuntuu on noussut korkeammalle ja korkeammalle (pari kertaa oon kokeillut nyt )
 

Yhteistyössä