No testaan uudelleen huomenna. Itsekin päädyin siihen että on virheellinen testi. Tai jos ehdin . Sukujuhlat huomenna ja pitää aikaisin lähteä liikenteeseen.Kyllä se toivoa antaa, mutta testaisin (heti pikimmiten) uudelleen ennen tuon spekulointia
@Wintersun iso täältä sinne. Tauko tekee varmasti hyvää! Jaksamista
Minusta tämä on plussa koska kumminkin suht vahva väri
Mun mielestä tuo rfsu ei oo edes todellisuudessa kauhean herkkä eli varmaan näkyy clearbluessakin kun on jo nii hyvä viivaKävin kaupassa ja ostin kaksi testiä. Tänään DPO 12 ja ajattelin testata huomenna aamulla, mutta en mä pystynytkään oottaa Eli testasin tunnin pidätyksellä rfsu herkällä.
Tässä tulos:
Ostin myös Clearbluen ja mietin että kun se ei oo herkkä testi (en ottanut sitä ultraa) niin onkohan sitä turha huomenna edes testata vai pitäiskö vaan oottaa että meenee myöhäisemmäks?
Mä muokkasinkin tota mun edellistä viestiä (poistin kommentin) kun luinkin että toi Clearblue on myös että "voi testata jopa 5 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää." Clearbluessa tosin herkkyys on 25 mIU/ml hCG, ja rfsu:ssa on 10. Mihmh.Tekis kyllä mieli oottaa pari päivää-viikko mutta ehkä mustakin tulee nyt testipirkko ja testaan joka päivä pari kertaaMun mielestä tuo rfsu ei oo edes todellisuudessa kauhean herkkä eli varmaan näkyy clearbluessakin kun on jo nii hyvä viiva
Cleaeblue on paljon herkempi kuin rfsu. Myös pc on herkempi kuin rfsu.Mä muokkasinkin tota mun edellistä viestiä (poistin kommentin) kun luinkin että toi Clearblue on myös että "voi testata jopa 5 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää." Clearbluessa tosin herkkyys on 25 mIU/ml hCG, ja rfsu:ssa on 10. Mihmh.Tekis kyllä mieli oottaa pari päivää-viikko mutta ehkä mustakin tulee nyt testipirkko ja testaan joka päivä pari kertaa
Joo mä meinasin siis et juurikin moni noista 25mlU testeistä tuntuu olevan herkempi kun tuo kyseinen rfsu 10. Esikoisen plussauksen aikaan pregchekin testi ja clearblue oli näkynyt jo pari päivää ennen rfsutaMä muokkasinkin tota mun edellistä viestiä (poistin kommentin) kun luinkin että toi Clearblue on myös että "voi testata jopa 5 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää." Clearbluessa tosin herkkyys on 25 mIU/ml hCG, ja rfsu:ssa on 10. Mihmh.Tekis kyllä mieli oottaa pari päivää-viikko mutta ehkä mustakin tulee nyt testipirkko ja testaan joka päivä pari kertaa
No tietenkin testi menee näin kun on niiiin jännät paikat Miten sä maltat odottaa huomiseen? Siis miten me maotetaanTunnin pidätyksellä. Mutta onko virheellinen testi ? Viiva jotenkin sumea
Mä seuraan tiktokissa niitä testien tekemisiä.Olisi plussa ellei olisi n.sotkuinen viiva
Halaus sinulle @Wintersun Kaikkea hyvää
Seuraako muut somessa vauva aiheisia tilejä yms..? Itse päädyin poistamaan kaiken vauva aiheisen somestani, nyt ollut paljon parempi olla ,kun ei kokoajan silmille tule raskausmahat ja vauvat .Ajatuksella "poissa silmistä, poissa mielestä" Yritän tottua ajatukseen että meille ei ehkä enää vauvaa suoda, ei ole helppoa
Jes me saadaan sitten kuvaa eiksjeh?No testaan uudelleen huomenna. Itsekin päädyin siihen että on virheellinen testi. Tai jos ehdin . Sukujuhlat huomenna ja pitää aikaisin lähteä liikenteeseen.
Ihan selkeä plussa! Kiva nähdä kuinka vahva cb onKävin kaupassa ja ostin kaksi testiä. Tänään DPO 12 ja ajattelin testata huomenna aamulla, mutta en mä pystynytkään oottaa Eli testasin tunnin pidätyksellä rfsu herkällä.
Tässä tulos:
Täytyy huomenna aamulla tehdä Clearblue.
Kokenut tässä kierrossa jo niin monet pettymykset ettei enää jaksa stressata testejä . Taatusti huomenna on sitten täysin puhdas nega.No tietenkin testi menee näin kun on niiiin jännät paikat Miten sä maltat odottaa huomiseen? Siis miten me maotetaan
Siis mä kävin ostaa niitä nuudeleita ja ne maistuu samalta ku esikoisen raskaudessa vitsi jos nää tukilääkkeet vaan tekee tän :/Alkuraskauden oireena kellään ollut makuaistin muutoksia?
Mulla on sellai omituinen oire. Toki tänä aikana kaikki varmaan ehdottaa ekana koronaa, mut en usko et tää olis koronaa. Kotitesti myöskin nega nyt on dpo8. Nimittäin tulinen ruoka ei maistu enää tuliselle. Mulla on normaalisti melko herkkä suu tuliselle. Tykkään tulisesta ruuasta, mut en voi syödä mitään voimakastulista. Mun esikoisen raskausaikana löysin yhdet ihanat tuliset nuudelit jotka oli mun raskaushimo ja raskauden jälkeen ku söin niitä, ne oli aivan liian tulisia syötäväksi. (Eli raskaus muutti makuaistia niin, että tulinen ruoka ei ollut yhtä tulista). No tänään musta tuntuu tulinen ruoka (mulla ei kyl oo mitään överitulista kotona) ei maistu oikeastaan tuliselle kaiken muun maistan aivan normaalisti ettei tunnu et makuaisti olis sinänsä kadonnut (niiku koronassa saattaisi käydä) ja nyt pohdin onko tää se 9 päivää sit pistetty ovitrelle, toi terolut vai ihan oikea raskausoire . Jotenki mietityttää voinko olla raskaana ja tulla tällaisia oireita, kun on kuitenkin vasta dpo8 ja ei mm. Oo tullu kiinnittymisvuotoa niiku esikoisesta tuli.
Mun silmiin näyttää tasavahvalta eli vois hyvinkin olla ovisplussa!Pitkästä aikaa kirjoittelen omaa napaa, kesälomalla on tullut lähinnä seurailtua taustalla ja tykkäiltyä
https://aijaa.com/0bKAQO
Linkistä ovulaatiotesti eiliseltä illalta, alkaa varmaan olemaan aika lailla positiivinen.
Pari päivää voisi vielä testailla niin näkee alkaako haalistumaan
Miehen kanssa ollaan puuhailtu to ja pe, tänään jatketaan miehen palatessa reissulta eli ajoitus pitäisi olla passeli