Haaveena vauva 2022

Ja varsinkin jos tästä kierrosta ei tärppää niin katoan vauvafoorumeilta todennäköisesti hetkeksi nuolemaan haavojani ja palaan kun pysyy pakka taas vähän kasassa.. 😀

Dpo10 , negatiivinen tulos. Suurin "oire" mulla on tunne alavatsalla, sellainen että oon hyvin tietoinen siitä missä kohtu tällä hetkellä on 😂 muitakin "oireita" huomaan, mutta kaikki voi liittyä muuhunkin kuin tärppiin. Eniten kauhistuttaa lyhyt pinna, se tulee aina n. viikkoa ennen menkkoja ja eilenkin lyhytpinnaisuus oli vahvasti läsnä 😐
 
En ehkä tajunnut, saa kyllä muutkin päivittää! Mä vaan copy-pasteen eteenpäin listallahan plussanneiden edessä on tuo + merkki , et sitä varmaan tarkoittanut..?
Ei siis saat toki päivittää! Vaan että tuohon nimimerkin perään tulis tyyliin +5/21 😅 Ja siis eihän sitä nyt tohon listaan kaikille saakaan kun on aikaa toisten plussista, mut vain semmonen ajatus et vois olla kiva🙂
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Tibitii ja Tiutau13
Ja varsinkin jos tästä kierrosta ei tärppää niin katoan vauvafoorumeilta todennäköisesti hetkeksi nuolemaan haavojani ja palaan kun pysyy pakka taas vähän kasassa..

Dpo10 , negatiivinen tulos. Suurin "oire" mulla on tunne alavatsalla, sellainen että oon hyvin tietoinen siitä missä kohtu tällä hetkellä on muitakin "oireita" huomaan, mutta kaikki voi liittyä muuhunkin kuin tärppiin. Eniten kauhistuttaa lyhyt pinna, se tulee aina n. viikkoa ennen menkkoja ja eilenkin lyhytpinnaisuus oli vahvasti läsnä
Toivotaan että plussaksi tekeytyy testit vielä! Tsemppiä piinailuun!
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiutau13
Ei siis saat toki päivittää! Vaan että tuohon nimimerkin perään tulis tyyliin +5/21 Ja siis eihän sitä nyt tohon listaan kaikille saakaan kun on aikaa toisten plussista, mut vain semmonen ajatus et vois olla kiva
Joo kun surffailin takas tänne foorumille niin mietin kans tätä samaa , että ois kiva tieto jos ois plussausaika tiedossa 🤩
Ja listan lyheneminenkin ois kiva niinkuin vierailija ehdotti 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Sofiika
@Sofiika kiitos ❤ vielä on toivoa plussaan, niin PIINAAAVAAA!! 😄
Tässä on vielä sellainen kosminen ajoitus (en tiedostanut asiaa aluksi) että kuopuksen jälkeen mulla oli ihan sellainen fiilis, että kolmas lapsi olisi marraskuinen (tosin en ajatellut silloin että ikäerosta tulisi näin suuri ja tekisin lapsen yksin 😄 ) Nyt jos tärppäisi, menisi laskettu aika juurikin marraskuulle!😅❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Sofiika
Peukut pystyssä @Tiutau13 että plussaksi vielä muuttuu :)

Täällä jäin kipeän lapsen kanssa kotiin, omakin olo vähän semmoinen ,että onkohan joku pöpö iskemässä:/ Eilen aloitettiin tallettelut ❤ Täytyy nyt toivoa ettei mahdollinen tauti haittaa talletteluja.

Punaviinin juonnista: itse otin snapsin joka ilta ovulaatiosta menkkojen alkuun :)

Minun puolesta listaa voi muokata lyhyemmäksi, mutta toisaalta tässä vaihtuu kohta yritys -23 vuoden vauvaan ja moni varmaan hyppää uuteen ketjuun joka jo näyttää olevan perustettuna:) Itsellä tosi ristiriitaiset tunteet uuteen pinoon siirtymisestä:/ Se olisi kohdallani jo kolmas ketju missä mukana :(

Mukavaa uutta viikkoa kaikille:)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Jos tästä kierrosta tulee nega, hyppään varmaan listoilta hetkeksi pois.. tosin mulla on jo nyt varma olo että tämäkin on negakierto. 😔 En varmasti uskalla testata ellei menkat oo myöhässä.. niin hirveä ahdistus iskee aina niistä negatesteistä..
 
@Fazeriina82 totta muuten, ketjuhan vaihtuu! Ehkäpä sitten uuteen ketjuun vois muokata siistimmän tyylin! 😀 Ja jos joudutkin uuteen ketjuun vielä, olkoot se sulle viimeinen - kolmas kerta toden sanoo! Ja mieluiten vielä niin, ettet kauaa ehdi siellä surffailla!😄❤

@Lumihiutale_ voimia ahdistukseen❤ tiedän niin mistä puhut, negoja negojen perään (edellisessä elämässä koin) ja se ahdistuminen. 😞
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Joo kohtahan tässä on edessä muutto 2023 ketjuun. 🙈 Siinä siivoutuu viimeistään plussanneet ja lapsen jo saaneet.

Itse en tässä ketjussa ole vielä kerenny kauaa aikaa viettämään mutta niitä negatiivisia testejä on tullut katseltua viime kestästä lähtien. Kävin jo niin epätoivoiseksi kadoksissa olevan oviksen kanssa että menin jo ostamaan greippejä kaupasta.😅

Tsemppiä kaikille! Vielä viimeinen puristus tämänvuotisten toivossa!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Alocasia
Mä en oo kovin aktiivinen kirjoittelija ollut, mutta lukenut oon kaikki teidän viestit! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä vielä yrittäjille.

Joka kuukausi oli ihan kauhea pettyä, kun tuntui että tästä tuli hetkessä liian totista, vaikka piti "tulla kun on tullakseen". Perjantaina mulla olis pitänyt alkaa menkat ja tulikin pyyhkiessä pikkuisen verta, testi (tais olla pregcheck) oli nega. Sama homma lauantaina. Dpo 12. Verta ei jäänyt silti siteeseen. Testi oli nega. Kehitin itselleni uskolliseen tapaan jo kaikenlaiset kauhuskenaariot, mitä voisi olla vikana. Sunnuntaina yritin vain olla ajattelematta koko asiaa, mutta tämä aamuna oli pakko testata, kun kaapissa suorastaan huuteli clearbluen digitesti ja siinä luki "raskaana". Onko kellään kokemusta tuosta vuodosta? Kyse ei ole suurista määristä, lisäksi mulla on menkkajomotuksia ja maha löysällä ollut. Näitä yleensä aina ennen menkkoja.
 
@Hellu__ pienet vuodothan lasketaan "ihan normaaleiksi" , toivottavasti sullakin harmitonta ! Ja Onnea plussasta jo! 😍❤

Tän aamuinen testi yhä nega, dpo 11. Piinailu alkaa kääntyä peloksi ja pettymykseksi, vaikka vielä on toivoa, silti mieli alkaa kääntyä valmistelemaan alkavaa kiertoa ja negan käsittelyä. Kolmen tonnin negatiivinen. 😐

Ja siis, rahallahan ei ole merkitystä isossa kuvassa - ennen hoitoihin lähtemistä päätin että ivf:ään en lähde suuren hinnan vuoksi mutta niin se on menettänyt merkityksensä hoitojen alettua. Hoitosuostumusta allekirjoittaessa hoitaja selitti, että voit ruksia IVF -kohdan myös (suostumus siihen siis) vaikken tietäisi aionko lähteä siihen rumbaan tarpeen tullen. Huhhuh! Toivottavasti sinne asti ei tarvitsisi mennä!🙌
 
Mä en oo kovin aktiivinen kirjoittelija ollut, mutta lukenut oon kaikki teidän viestit! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä vielä yrittäjille.

Joka kuukausi oli ihan kauhea pettyä, kun tuntui että tästä tuli hetkessä liian totista, vaikka piti "tulla kun on tullakseen". Perjantaina mulla olis pitänyt alkaa menkat ja tulikin pyyhkiessä pikkuisen verta, testi (tais olla pregcheck) oli nega. Sama homma lauantaina. Dpo 12. Verta ei jäänyt silti siteeseen. Testi oli nega. Kehitin itselleni uskolliseen tapaan jo kaikenlaiset kauhuskenaariot, mitä voisi olla vikana. Sunnuntaina yritin vain olla ajattelematta koko asiaa, mutta tämä aamuna oli pakko testata, kun kaapissa suorastaan huuteli clearbluen digitesti ja siinä luki "raskaana". Onko kellään kokemusta tuosta vuodosta? Kyse ei ole suurista määristä, lisäksi mulla on menkkajomotuksia ja maha löysällä ollut. Näitä yleensä aina ennen menkkoja.

Mulla alkoi molemmat raskaudet pienten vuotojen kanssa! Eka meni varhaisesti kesken. Toinen raskaus nyt 19+0 ❤
 
Tänään dpo10 tai 11, ja aamun testissä haamujen haamu. Raskausoireet kuitenkin loistavat poissaolollaan, ja aiemmin minulla on plussat näkyneet tosi varhain. Minua ärsyttää kaikki, mahaa jomotellut perjantaista asti ja paksuhkoa volkkaria lorahtelee välillä. Tissikipukin on unohtunut kokonaan jonnekin. Odotan siis vain menkkoja, enkä usko tällä hetkellä kuin mahdolliseen kiinnittymisyritykseen, vaikka kai vielä olisi mahdollisuus plussaankin. Ääh. Onpa ärsyttävää.
 
No hitsiläinen, tämänkin asia kun ois googlannut niin ei tarviais kysellä hölmöjä. Mutta siis google tiesi mulle kertoa, että ilmeisesti kivut olisivat vain oviksen hetkellä ja kestävät ehkä tunteja ei kuitenkaan päiviä.

Itsellä on monessa kierrossa ollut alavatsa tuntemuksia oletetun oviksen tienoilla, kestävät muutaman päivän. Oon ajatellut niiden olevan oviskipua mutta ilmeisesti sit ei olekaan. Mitä lie jomotuksia sitten ovatkaan.....
 
Tänne perheeseen iski korona.Testi itsellä positiivinen ja ovista odotellaan :/ Toistaiseksi aika vähäiset oireet onneksi .

Voikohan korona vaikuttaa ovikseeen tai kiertoon muutenkin?

Oviskivuista: kyllä minulla ainakin välillä kipuilee muutama päivä ennen ovista, kivut on vaan silloin laimeampia.
 
No hitsiläinen, tämänkin asia kun ois googlannut niin ei tarviais kysellä hölmöjä. Mutta siis google tiesi mulle kertoa, että ilmeisesti kivut olisivat vain oviksen hetkellä ja kestävät ehkä tunteja ei kuitenkaan päiviä.

Itsellä on monessa kierrossa ollut alavatsa tuntemuksia oletetun oviksen tienoilla, kestävät muutaman päivän. Oon ajatellut niiden olevan oviskipua mutta ilmeisesti sit ei olekaan. Mitä lie jomotuksia sitten ovatkaan.....
Mulla nyt kahdessa edellisessä kierrossa kipuillut noin vuorokauden alkaen jossain vaiheessa ovisplussan päivänä ja seuraavanakin ollut testi positiivinen. Sellainen kuin kohdun tilalla kantaisi kiveä, sitten rauhoittuu ja muutaman pv päästä alkaa oletettavasti keltarauhanen tuikkia sitten.
Oviksen aikaanhan saattaa kipuilla follikkelin kasvaminen ennen ovista, ite ovis ja sen takia vuodettu neste vatsaontelossa tai sitten oviksen jälkeen keltarauhanen. Eli kipu ei välttämättä kerro oviksesta. Sulla vois olla esimerkiksi vaikka siis toi kasvukivut kyseessä.
 
Oletteko laittaneet merkille kuinka monta päivää ennen oletettua ovista kivut alkaa? Ja jatkuuko kivut oviksen jälkeen?
Mulla alkaa jomotus jo pari päivää ennen ensimmäistä ovisplussaa, plussaa näyttää 2 päivää. Jälkimmäisenä plussapäivänä kivut on niin kamalat oikealla että säteilee reiteen asti. Monesti tekis mieli ottaa särkylääke mutta sinnittelen aina ilman kun tietää että pahin kipu kestää "vain" sen yhden päivän. Oviksen jälkeen oikea puoli hellänä vielä muutaman päivän.
Monesti miettinyt että onkohan tämä nyt ihan normaalia mutta en ole tutkituttanut ainakaan vielä toistaiseksi.
 
Järvituuli
Moikka kaikille!😊 Kirjoittelen tänne, kun ajattelin, jos olisi kanssasisareita painimassa tämän kaltaisen asian kanssa. Olen 38 vuotias, koronan juuri sairastanut ja ensimmäisestä lapsesta haaveileva nainen. Tuntuu, että kierto on mennyt ihan sekaisin. Kaksi rokotetta oon ottanut, mutta niistä ei kierrot sekoittuneet millään tavalla, kaiketi senkin takia, kun oli vielä yhdistelmäehkäisypillerit käytössä ja söin niitä yleensä 2-3 laattaa putkeen. Taukoviikolla tuli normaalisti kuukautiset. Lopetin pillerit kokonaan, jonka jälkeen tuli kahdet vuodot kuukauden aikana. Sitten sairastuin koronaan ja sen/tai jostakin muusta syystä johtuen, kuukautisten oletetettuna alkamispäivänä kk ei kuulunut ja varmistelin raskauden mahdollisuutta raskaustesteillä. Aina puhdas nega, mutta vuotoa ei kuulunut. Kipuja kylläkin, sellasta jatkuvaa kunnon menkkajomotusta.
Kierto venyi yli viikolla, melkein kahdella. Ovulaation aikaan alkoi järkyttävät alavatsa kivut, jotka jatkui jatkumistaan. Kivut tietysti jatkuvat edelleen, mutta nyt yhdistän ne kuukautisiin. Vuoto alkoi siis tänään, heti sen jälkeen, kun tein negan raskaustestin.🙄😅 Voiko koronatartunta oikeasti vaikuttaa näin voimakkaasti kiertoon?😥 Elättelin jo toiveita plussasta, mutta tipuin korkealta ja kovaa.
Kai sitten raskautumisen mahdollisuus on tässäkin kierrossa, kunhan ei mene ihan oudoksi.🤞 Olo on hämmästynyt, kunnon pms oireineen. V***taa.🥴
 
No hitsiläinen, tämänkin asia kun ois googlannut niin ei tarviais kysellä hölmöjä. Mutta siis google tiesi mulle kertoa, että ilmeisesti kivut olisivat vain oviksen hetkellä ja kestävät ehkä tunteja ei kuitenkaan päiviä.

Itsellä on monessa kierrossa ollut alavatsa tuntemuksia oletetun oviksen tienoilla, kestävät muutaman päivän. Oon ajatellut niiden olevan oviskipua mutta ilmeisesti sit ei olekaan. Mitä lie jomotuksia sitten ovatkaan.....
Ainakin jos on pcos, niin saattaa kipuilla useita päiviä ja tallettelut tuskaa..
 

Yhteistyössä