Haaveena vauva 2022

Dpo 8, ehkä. Jouluinen kemiallisen epäilyni olikin sektioarpeen kiinnittynyt kohdunulkoinen raskaus. Helvetin pitkä ja raskas show hoitaa kuntoon. Tähän meni koko tammikuu ja osa tästäkin kuusta. Heti kun vuodot loppui aloitin ovistestit ja viime ke tuli ehkä vahvin ovisplussa ikinä. Voiko olla että kierto on palautunut heti normaaliksi (tai kai sen normaaliuden näkee vasta uuden kierron alkaessa....), onko muilla kokemusta? Olin jo varma että raskautta ei enää ikinä uskalla yrittää mutta kyllä tää vauvakuume vaan on pelkoa vahvempi. Mietityttää vain nyt että piinailenko turhaan jos on epätodennäköistä että oikeaa ovista olisi voinut vielä olla...
 
  • Vau!
Reactions: Nemily ja Tiutau13
Nyt unohdin jo kuka oli pudottanut parissa kuukaudessa 5-6kg , mutta siis ihan älyttömän hieno suoritus! 🤩 mun täytyisi kans pudottaa - ja okei korona on tiputtanut pari kiloa mutta eiköhän ne tuu takaisin kunhan toivun 😅 selkäranka ei tällä hetkellä yhtään kestä painonpudotusta ja oon välillä ihan raivoissani itelle että kuinka voikaan ihminen olla näin saaaamaton!! Hittolainen 🙄 nytkin mussutan suklaata samalla kun tätä tekstiä kirjoitan, makuaisti on palautumassa niin täytyyhän siitä nauttia.. huoh!! 😅
 
Muistelen että joku on kirjoittanut flunssaoireista ovikseen liittyen, mietin vaan onko tää nyt oikeaa flunssaa vai juurikin ovis aikaan liittyen, ei ole kyllä aiemmin ollut tällaista toki voi olla normi flunssaa mutta kun ei mene pahempaan eikä parempaan suuntaan 🤔
 
Mulla oli hyvin todennäköisesti ovis eilen, hymynaama testiin keskiviikkona. Talleteltu on vaan eilen ja tänään eli eilen mikään odottavainen olo tästä kierrosta.. lisäksi mulle tuli hiivatulehdus just nyt ja hommat toimi hyvin liikkarin kanssa, mutta varmasti hiiva estää siittiöiden liikkumisen ja elämisen sisuksissa. Ei oo aiemmin ollut hiivaa oviksen aikaan, mutta rinnat meni taas kipeäksi. Onko jollakin kokemusta näistä hiivahommista?
 
Mä olin jo heittänyt tän kierron kanssa rukkaset kaivoon. Tänään kuitenkin ollut toinen tissi kipeänä, mikä tottakai voi liittyä lähellä oleviin menkkoihinkin mutta jotenkin kaivoin ehkä toisen rukkasen sieltä kaivosta ja jatkan odottelua. Ei niitä menkkojakaan näy ja keskenmenon alusta kuitenkin jo yli kuukausi. Raskaustestinkin tein, mutta negaa näytti. Kuivuneesta kuvittelin näkeväni onnetonta haamua, mut eiköhän ollut vaan viivanpaikka se. Mut jäädään odottelemaan, kuinka käy. 🤭
 
Muistelen että joku on kirjoittanut flunssaoireista ovikseen liittyen, mietin vaan onko tää nyt oikeaa flunssaa vai juurikin ovis aikaan liittyen, ei ole kyllä aiemmin ollut tällaista toki voi olla normi flunssaa mutta kun ei mene pahempaan eikä parempaan suuntaan
Mulla on flunssainen olo oviksen aikoihin sekä vähän ennen menkkoja. Sellainen, että lihaksia jomottaa, paleltaa ja päätä särkee. Juoksin viime keväänä muutaman kerran koronatesteissä ja myöhemmin oon vasta ymmärtänyt näiden olevan yhteydessä hormonimuutoksiin.
 
Dpo 8, ehkä. Jouluinen kemiallisen epäilyni olikin sektioarpeen kiinnittynyt kohdunulkoinen raskaus. Helvetin pitkä ja raskas show hoitaa kuntoon. Tähän meni koko tammikuu ja osa tästäkin kuusta. Heti kun vuodot loppui aloitin ovistestit ja viime ke tuli ehkä vahvin ovisplussa ikinä. Voiko olla että kierto on palautunut heti normaaliksi (tai kai sen normaaliuden näkee vasta uuden kierron alkaessa....), onko muilla kokemusta? Olin jo varma että raskautta ei enää ikinä uskalla yrittää mutta kyllä tää vauvakuume vaan on pelkoa vahvempi. Mietityttää vain nyt että piinailenko turhaan jos on epätodennäköistä että oikeaa ovista olisi voinut vielä olla...
Mulla todettiin kohdunulkoinen raskaus vasemmassa munanjohtimessa viime kesäkuussa. Metotreksaatti piikillä hoidettiin ja vuoto kesti kaksi kuukautta. Se oli yhtä helvettiä. Tuskainen hellekesä, ei uintia, ei seksiä, rätti housuissa koko ajan.
Seuraavassa kierrossa menkat oli säälittävää tuhrua, mutta sitä ne oli jo ennen tuota plussaa. Toivottavasti sulla kierto palautuu normaaliksi ja tärppi kävisi pian!
 
  • Tykkää
Reactions: Untamoinen
Dpo 8, ehkä. Jouluinen kemiallisen epäilyni olikin sektioarpeen kiinnittynyt kohdunulkoinen raskaus. Helvetin pitkä ja raskas show hoitaa kuntoon. Tähän meni koko tammikuu ja osa tästäkin kuusta. Heti kun vuodot loppui aloitin ovistestit ja viime ke tuli ehkä vahvin ovisplussa ikinä. Voiko olla että kierto on palautunut heti normaaliksi (tai kai sen normaaliuden näkee vasta uuden kierron alkaessa....), onko muilla kokemusta? Olin jo varma että raskautta ei enää ikinä uskalla yrittää mutta kyllä tää vauvakuume vaan on pelkoa vahvempi. Mietityttää vain nyt että piinailenko turhaan jos on epätodennäköistä että oikeaa ovista olisi voinut vielä olla...
Mulla oli myös sektioarpeen kiinnittynyt raskaus 2020 syksyllä. Syyskuussa todettiin ja hoidettiin ja vasta huhtikuussa -21 olin siitä toipunut. Nopsaa siis olet selvinnyt! Heti siitä seuraavasta kierrosta minulla sitten tärppäsikin ja nyt on kuukauden ikäinen tytär kainalossa. ❤🙏🏼
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

19.2.2022 Lauantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
+Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Anniikka, 12/20, 1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/21, 2. lapsi
Millis86, 7/21, 1. lapsi
Laurenzia, 7/21, 2. lapsi
+Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
+AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
+Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
+Sinnae, 9/21, 2. lapsi
+Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Neeppu, 10/21, 2. lapsi
Nemily, 10/21, 1. lapsi
+Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
+Snanniska, 12/21, 4 lapsi
+Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
Senya, 12/21, 2. lapsi (miehen 1.)
eden89, 1/22, 3. lapsi
Mamiks, 1/22, 4. lapsi
Pallopöksy, 1/22, 3. lapsi
Tiutau13, 2/22, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi



Martta83……………………..kp 29/26-27
*Tähtipölyä*…………………kp 24/28-30
Tiutau13............................. kp 22/30
Nemily…………………………kp 20/
Lumihiutale_……………….kp 19/27-28
SandraB…………………….kp 18/27
Sofiika……………………….kp 8/30
Laurenzia.....................kp 6/
Eden89……………………..kp 6/24-26
Neeppu..........................kp 5/25-27
Lili_86………………………..kp 4/30-32
Pallopöksy..................kp 4/25-35

★★★★★★★★★★★★★

Mamiks...................dpo10
Tiutau13..................dpo8
*Tähtipölyä*.........dpo7
Lumihiutale_.......dpo4
 
Viimeksi muokattu:
Noniiin nyt ois enää pelkkä viivanpaikka (näkyy vain kääntelemällä valoa vasten eikä väriä näy) testissä, inssistä 8 päivää! 😁
Vaikkei malta odottaa niin samalla silti pelottaa eikä toisaalta tahtoisi että testipäivät lähestyy! Jos sieltä tulee nega niin se on iiiiso henkinen työ asennoitua uuteen kierrokseen 🙄 tottahan ymmärrän, että on todellakin aivan normaalia ettei heti "käy flaksi" , silti - niinkuin jokainen vähän pidempään yrittänyt tietää - se on aina pettymys kun testit on negaa ja menkat saapuu. No, taas asioiden edellä! Mukavaa päivää kaikille, toivottavasti kevät saapuisi pian ! 🤩T. Kesäihminen
 
  • Tykkää
Reactions: sinnae ja Mamiks
vierailija
Hei kaikille!
Olen jo useamman kuukauden lukenut näitä teidän juttuja. Monenlaista tarinaa löytyy. Ja hurjia juttuja. Mielenkiintoista lukea.😀

On: Olen kohta 38 vuotias, 4 lapsen äiti. Me aloitimme yrityksen 08/21. Meillä nuorimmainen täyttää kohta 1v ja imetän häntä edelleen useita kertoja päivässä ja yölläkin.😅 Ehkä hyvä ehkäisy ollut..🤔 Viime kierrossa otin käyttöön tuon maagisen greippimehun ja törppi tuli heti!🥰 Olen ihmeissäni ja innoissaan. En tiedä sitten oliko mehulla vaikutusta.. Nyt siis menossa rv6+2.

Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin!👍

Stressi pois (joo, helppo sanoo..), nauttikaa salmiakista, graavilohesta, alkoholista sillee, että rentouttaa (Ei liikaa)... jättäkää ovistikut kauppaan, suorituskeskeinen/"vauvanteko" seksi pois, greippimehua kannattaa kokeilla, liikuntaa ja sellasia hemmottelujuttuja mistä tykkää, sekä itselle, että miehelle ja kahdenkeskistä aikaa.❤ Tässä jotain vinkkejä ja kukin tyylillään!👌🤗
 
Kysyttävää terolut-oireista. Itsellä nyt kolmas kuukausi menossa. Määrättiin tiputtelun vuoksi. Yksi pilleri päivässä ei auttanut joten lääkäri määräsi tähän kiertoon 3 kertaa päivässä, 10 päivää. Tänään on viimeinen päivä ja tiputtelua ei ole tullut yhtään, mutta raskausoireita senkin edestä. Rinnat todella arat, mikä voi hyvin johtua lääkkeistä mutta voiko terolut aiheuttaa kipua munasarjassa? Vasen munasarja on ollut ovulaatiosta asti arkana eikä helpota. Tänään tuntunut jopa kävellessä. Muitakin vihlasuja nivusissa ja häpyluussa mutta tuo munasarja on kyllä kummallisen kipeä.
Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastailla.
 
vierailija
Hei kaikille!
Olen jo useamman kuukauden lukenut näitä teidän juttuja. Monenlaista tarinaa löytyy. Ja hurjia juttuja. Mielenkiintoista lukea.

On: Olen kohta 38 vuotias, 4 lapsen äiti. Me aloitimme yrityksen 08/21. Meillä nuorimmainen täyttää kohta 1v ja imetän häntä edelleen useita kertoja päivässä ja yölläkin. Ehkä hyvä ehkäisy ollut.. Viime kierrossa otin käyttöön tuon maagisen greippimehun ja törppi tuli heti! Olen ihmeissäni ja innoissaan. En tiedä sitten oliko mehulla vaikutusta.. Nyt siis menossa rv6+2.

Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin!

Stressi pois (joo, helppo sanoo..), nauttikaa salmiakista, graavilohesta, alkoholista sillee, että rentouttaa (Ei liikaa)... jättäkää ovistikut kauppaan, suorituskeskeinen/"vauvanteko" seksi pois, greippimehua kannattaa kokeilla, liikuntaa ja sellasia hemmottelujuttuja mistä tykkää, sekä itselle, että miehelle ja kahdenkeskistä aikaa. Tässä jotain vinkkejä ja kukin tyylillään!
Stressi pois ja tikut kauppaan... Joku ei selkeesti oo koskaan joutunut yrittämällä yrittää.
 
Greippimehuna olen käyttänyt joko greipistä itse puristamaa mehua tai valmista verigreippi mehua.Useassa kierrossa käyttänyt, ei plussaa.

Ovista testattu jotkut kierrot, eniten kumminkin niitä tikuttamattomia kiertoja,ei plussaa.

On yrittämällä yritetty ja oltu välillä yrittämättä, ei plussaa.

Ihan hyviä neuvoja juu vierailijalla, mutta kaikilla ne ei vaan toimi:( Vaikka tekisit nin tai näin, niin aina se ei riitä:(

Tähän kiertoon nyt uutena vitex eli siveydenpuu:) lisäksi otan niitä hedelmällisyyttä tukevia monivitamiineja .

Täällä kuopukselle nousi yöllä kuume, nyt jännätään onko koronaa:( testi vielä ainakin negatiivinen :/

Mukavaa viikonloppua kaikille:)
 
Onko tolle greippimehun juomiselle jotain "ohjetta"? Meinaan siis, että mihin sen hyöty perustuu ja paljonko sitä pitäisi sitten lipitellä saavuttaakseen hyödyn? :)

Tissikipeilyt täällä jatkunut, tänään myös sängystä noustessa repäisevää kipua alavatsalla. Alkaakohan tässä vaan mielikuvitus kehitellä oiretta, tulee kyllä pudottua jos ne menkat sitten alkaakin. Kuten luultavaa on.
 
vierailija
Onko tolle greippimehun juomiselle jotain "ohjetta"? Meinaan siis, että mihin sen hyöty perustuu ja paljonko sitä pitäisi sitten lipitellä saavuttaakseen hyödyn?

Tissikipeilyt täällä jatkunut, tänään myös sängystä noustessa repäisevää kipua alavatsalla. Alkaakohan tässä vaan mielikuvitus kehitellä oiretta, tulee kyllä pudottua jos ne menkat sitten alkaakin. Kuten luultavaa on.
Kp 1 ovikseen asti lasillinen-kaksi päivässä
 
  • Tykkää
Reactions: senya
vierailija
Stressi pois ja tikut kauppaan... Joku ei selkeesti oo koskaan joutunut yrittämällä yrittää.
Olennaista oli tuo minun viimeinen lause: "Tässä jotain vinkkejä ja kukin tyylillään" 😀 Joten en tarkottanu, että kaikkilla pitää tehdä -jättää ovistikut kauppaan jne. ja tiedän että stressi ei katoa, hups vaan tuosta pois!😅 Minulle 6kk oli pitkä aika plussata..vaikka eihän se ole pitkä aika.

Ja ei ne kikkaskakkos konstit auta, jos kaikki jutut ei "toimi" ja raskaus ei vaan ala. Monta asiaa, mistä voi johtua ja tärppi odotuttaa. Ja kun niille ei itse mahda mitään.
 
vierailija
Onko tolle greippimehun juomiselle jotain "ohjetta"? Meinaan siis, että mihin sen hyöty perustuu ja paljonko sitä pitäisi sitten lipitellä saavuttaakseen hyödyn?

Tissikipeilyt täällä jatkunut, tänään myös sängystä noustessa repäisevää kipua alavatsalla. Alkaakohan tässä vaan mielikuvitus kehitellä oiretta, tulee kyllä pudottua jos ne menkat sitten alkaakin. Kuten luultavaa on.
Greippimehusta sanovat, että lisäisi liukasteita..
Mulla ennen greippimehun kokeilua kierrossa oli erittäin hyvät limat ja greippimehua kun kokeilin, väheni reilusti, mutta ei ihan kuivaksi kuitenkaan mennyt. Siitä tuli kuitenkin plussa.❤

Ja muistiinpanoista tarkistin, niin oviksen aikoihin olin onnistunut saamaan myös pari kertaa se ison "O:n" Ei siis onnistu joka kerta.
 
vierailija
Muistaakseni se greippimehu auttaa ovulaation kanssa. Itse join kyllä ennen molempia raskauksia. En tiedä tarkkaa ohjetta, muistaakseni voi aloittaa heti kun menkat loppuu? Tosin itse join kokoaika 😁
 

Yhteistyössä